Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Vaiana skrev (18 timer siden):

Hvertfall ikke vanskelig å se at Stine har filter på snap når vippene havner på hånden 🤣

Haha gøy 😂😂 måtte inn å se, det syntes godt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som føkger Mads på både pusseropp og privatkontoen. Har han helt slutta med den privatkomtoen siden det nå er så sykt mye  bilspam på pusseropp?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Dere som føkger Mads på både pusseropp og privatkontoen. Har han helt slutta med den privatkomtoen siden det nå er så sykt mye  bilspam på pusseropp?

Nei, er mye bil på privatkontoen nå etter rally helga på Gol. Den er vel bare en gang i året, så greit d blir litt spam etter 3 dager. Sjekka nå som du skrev, og er bare et innlegg på pusseropp instaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma-3 skrev (13 minutter siden):

Nei, er mye bil på privatkontoen nå etter rally helga på Gol. Den er vel bare en gang i året, så greit d blir litt spam etter 3 dager. Sjekka nå som du skrev, og er bare et innlegg på pusseropp instaen.

Pusseropp snapchaten er jo full av bilspam, og har vært det i flere uker føles det som

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på pusser opp han tjener penger tipper jeg. Tungvint med 2 snap kontoer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Pusseropp snapchaten er jo full av bilspam, og har vært det i flere uker føles det som

Såg bare en i feed der og ikke noe i historie, men nå har ikke jeg sjekka veldig godt heller da. Det har jo vært endel bil siste uka, Mads og Stine var på det Brabus-eventet. Er glad i slike biler, så fulgte med da, men husker ikke hvilke av kontoene det var på 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faltforfristelsen skrev (På 15.3.2025 den 10.55):

Haha gøy 😂😂 måtte inn å se, det syntes godt.

Ingen som tok screenshot? Hva slags filter bruker hun? Kjipt i grunn, trodde hun var naturlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (6 timer siden):

Ingen som tok screenshot? Hva slags filter bruker hun? Kjipt i grunn, trodde hun var naturlig 

Jeg gikk inn for å se da jeg såg den opprinnelige meldinga, men klarte ikke å se det var noe filter der. Hun snakket og holdt hånda i panna og klemte inn hånda ved øyeeplet, så for meg såg det ut som at vippene la seg naturlig på håndoverflaten. Men jeg har fulgt med tråden lenge, og føler dessverre når det gjelder Stine, så er det noen på død og liv som skal sverte henne. Såg på snappene hun og Mads la ut i går, og de ser like ut på begge sine snapper, så da må han legge filter på henne også da… Vakker dame syns jeg 😊

Men som jeg skrev, så kan det liksom ikke komme noe positivt ut om henne inne her. Sånn som nå har Stine hatt ungene 3 helger på rad, det nevnes aldri. Kun hvis hun har vært på en fest, da skal det hauses opp at hun aldri har barna. 

Endret av Masle
Skrivefeil
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (1 time siden):

Jeg gikk inn for å se da jeg såg den opprinnelige meldinga, men klarte ikke å se det var noe filter der. Hun snakket og holdt hånda i panna og klemte inn hånda ved øyeeplet, så for meg såg det ut som at vippene la seg naturlig på håndoverflaten. Men jeg har fulgt med tråden lenge, og føler dessverre når det gjelder Stine, så er det noen på død og liv som skal sverte henne. Såg på snappene hun og Mads la ut i går, og de ser like ut på begge sine snapper, så da må han legge filter på henne også da… Vakker dame syns jeg 😊

Men som jeg skrev, så kan det liksom ikke komme noe positivt ut om henne inne her. Sånn som nå har Stine hatt ungene 3 helger på rad, det nevnes aldri. Kun hvis hun har vært på en fest, da skal det hauses opp at hun aldri har barna. 

Jeg synes det er helt tullete hvordan denne tråden prøver å sette H og S mot hverandre. Som om ikke M har noe skyld i saken. Det er disse "djevelske fristerinnene" som er kjeltringene og M er en uskyldig liten statist i sin egen livshistorie

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (1 time siden):

Jeg synes det er helt tullete hvordan denne tråden prøver å sette H og S mot hverandre. Som om ikke M har noe skyld i saken. Det er disse "djevelske fristerinnene" som er kjeltringene og M er en uskyldig liten statist i sin egen livshistorie

Nå var ikke intensjon min å sette damene opp mot hverandre, jeg nevnte heller ikke ex. Men ja, det er blitt trenden her inne å hylle enten den ene eller den andre. Virker som alle parter her har det bra nå, og heier på alle samme . Synes Stine og Mads er et utrolig fint par 👩‍❤️‍👨

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (12 timer siden):

Vippene havnet på fingeren mens hun hadde den foran øyet, så akkurat det var nok filter. Men uansett om hun bruker filter eller ikke så er hun jo en nydelig dame. Det ser man jo på tv også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (12 timer siden):

Nå var ikke intensjon min å sette damene opp mot hverandre, jeg nevnte heller ikke ex. Men ja, det er blitt trenden her inne å hylle enten den ene eller den andre. Virker som alle parter her har det bra nå, og heier på alle samme . Synes Stine og Mads er et utrolig fint par 👩‍❤️‍👨

Hvis en har fulgt med i dette kommentarfeltet, så er det lett å merke seg at det kanskje mest av alt er akkurat du som har hatt de mest kritiske bemerkningene rettet mot H. Interessant i grunn, at det bare er i Stine/Mads-tråden du kommenterer, nesten så en skulle tro du var i enten S eller M sin innerste krets.

Når det er sagt så synes jeg det er bra at denne tråden har roet seg ned, og at folk flest ikke har stor interesse av å følge med på kjærlighetslivet til folk en kun kjenner fra SoMe. Nyhetens interesse er nok over.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg kommenterer mye negativt i denne tråden her, men er fordi jeg er jo ganske nysgjerrig på hele situasjonen. Og jeg må bare si at for meg virker det som at M (kanskje ubevisst) hakker ned på damene han er med på en sånn «uskyldig» måte. Hvorfor har du et behov for å drite ut dama du driver på med, ved å vise hvor skittent gulvet er? Eller filme hun når hun lager content og blir flau? Eller hvor skitne neglene hennes er under? Hun vil jo føle seg fin med falske negler. Uten å kjenne han selvsagt så føler jeg dette er et typisk mønster hos han. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CUSHION skrev (3 timer siden):

Jeg føler jeg kommenterer mye negativt i denne tråden her, men er fordi jeg er jo ganske nysgjerrig på hele situasjonen. Og jeg må bare si at for meg virker det som at M (kanskje ubevisst) hakker ned på damene han er med på en sånn «uskyldig» måte. Hvorfor har du et behov for å drite ut dama du driver på med, ved å vise hvor skittent gulvet er? Eller filme hun når hun lager content og blir flau? Eller hvor skitne neglene hennes er under? Hun vil jo føle seg fin med falske negler. Uten å kjenne han selvsagt så føler jeg dette er et typisk mønster hos han. 

Stemmer. Han var rimelig ekkel mot H på Snap til tider. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er så rart hvordan han oppfører seg så mye mer annerledes og kjærlig nå, kontra hva han gjorde med H… Da så man aldri innlegg/snapper med kyssing, holde hender, kosing i fanget til hverandre osv..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Halloalle skrev (1 minutt siden):

Synes bare det er så rart hvordan han oppfører seg så mye mer annerledes og kjærlig nå, kontra hva han gjorde med H… Da så man aldri innlegg/snapper med kyssing, holde hender, kosing i fanget til hverandre osv..

Gjorde nok de og når de var nyforelsket!

Eg orker ikke det der klisset deres, hver sin lyst.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloalle skrev (1 time siden):

Det er helt normalt når man er nyforelsket. Ikke like normalt når den verste galskapen har lagt seg og man har vært sammen i 9 år.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloalle skrev (9 timer siden):

De var jo ikke nyforelsket lenger. Han gjorde nok det i begynnelsen med H også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (9 timer siden):

Gjorde nok de og når de var nyforelsket!

Eg orker ikke det der klisset deres, hver sin lyst.

Enig! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...