RandiO Skrevet 12. mars #1181 Del Skrevet 12. mars @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Barn diskuteres over en lav sko her… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 12. mars #1182 Del Skrevet 12. mars (endret) RandiO skrev (8 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Barn diskuteres over en lav sko her… Barna diskuteres ikke - foreldren + nye kjæresten diskuteres, deriblandt deres eksponering av barn! Endret 12. mars av Vintermåne Endret fra foreldre i flertall - til foreldren i entall 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 12. mars #1183 Del Skrevet 12. mars @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Der bør gås igjennom kommentarfelt her og rydde litt… 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. mars #1184 Del Skrevet 12. mars Vintermåne skrev (51 minutter siden): Barna diskuteres ikke - foreldren + nye kjæresten diskuteres, deriblandt deres eksponering av barn! Enig! Men de som forsvarer S & M, vrir det til at vi diskuterer barna personlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. mars #1185 Del Skrevet 12. mars Masle skrev (14 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Der bør gås igjennom kommentarfelt her og rydde litt… Hva skal det ryddes i da, mener du? At vi mener at de går for fort fram og deler for mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars #1186 Del Skrevet 12. mars Palmemor skrev (13 timer siden): Det er hennes barn. Hun kan bestemme. Hva han tenker på er underordnet. Utover det tenker jeg nok at ungene kjenner han nok til at dette er greit. Det er ingen fasit på når man skal møte partneren. Det er ikke sånn at om man venter ett år så blir det ikke slutt. Det var en veldig enkel tankegang synes jeg , selvsagt er det større sjans for at det varer om man venter ett år før man introduserer som også er en grunnen til at eksperter anbefaler å vente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars #1187 Del Skrevet 12. mars Vintermåne skrev (10 timer siden): Helt enig med de som synes dette er å gå veldig fort fram mtp barn!! Og det er på en måte «allmenn» kunnskap at man ikke involverer barna for fort i nye relasjoner etter brudd mellom foreldre…… det er jo ikke sånn at Familievernkontoret/ foreldreveildere finner på sånt ut av egen fantasi ….. Det jeg i tillegg synes gjør alt dette enda verre er at de kringkaster det for hele Norge! «Alle» vet at mammaen har ny kjæreste, at de sover i samme seng på hotell, at nykjæresten skal hilse på familien for første gang - og I TILLEGG legger de/han ut om hvordan de har tenkt ift å involvere barna så tidlig, han argumenterer for åpen scene om noe så privat som å involvere barn i nye relasjoner, han snakker inngående om deres tanker, deres argumenter om å involvere barna 😳 Det er jo helt vilt!! Og med tanke på at vi også vet at vennene til barna følger med dem på snap….. er det mulig sier jeg bare 🤦🏻♀️ Men du vet er ikke så viktig hva profesjonelle mener selv om de har faglig tyngde bak det de sier 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 12. mars #1188 Del Skrevet 12. mars Orly skrev (3 minutter siden): Det var en veldig enkel tankegang synes jeg , selvsagt er det større sjans for at det varer om man venter ett år før man introduserer som også er en grunnen til at eksperter anbefaler å vente. Jeg skjønner at eksperter anbefaler sånn og slik, men jeg syns også at det er opp til enhver å avgjøre. Ingen barn er like, noen takler overganger bra, andre dårlig. Det er jo ett godt poeng å hive seg ut i det nå med barna og hele pakka. Det er jo vanskeligere om ett år når de har det fint sammen, så skal de introdusere barna og det går rett vest. Jeg vet feks at hadde jeg fått meg en ny partner nå så ville mine barn vært en del av det fra tidlig av, og ikke ventet ett år. Selv om det er det ekspertene råder til. Hva om de om ett år har det strålende, så introduserer de barna, så går det til helvete? Hva er forskjellen på nå og om ett år? Annet enn at de to har det så fantastisk flott sammen og må forkaste det fordi det ikke fungerer med barna Jeg introduserte min datter tidlig, hun var riktignok kun 2 år så for henne så var det jo greit. Det var jo helt avgjørende for meg at han taklet barn, og alt det innebar. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. mars #1189 Del Skrevet 12. mars globalagogo skrev (På 7.3.2025 den 5.44): Nå synes jeg det rett og slett ble for mye kos og flørt og kyss, klapp og klem. Litt mye frokost og hotell. Slutter å følge dem. Får vel sjekke innom her og der om det er kommet oppussingsinnhold igjen. Og så klarer jeg ikke å la være å sjekke denne tråden da 🤣 Enig! Særlig Stine er en kjempeflink praktiker som er ekstremt kreativ. Nå er det bare klining og produktplassering som kommer inn via Mads (tror jeg). Underholdende å følge det moralistiske hatet i denne tråden, da. Hold trykket oppe! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 12. mars #1190 Del Skrevet 12. mars skruf skrev (2 timer siden): Og hva er problemet med at de sover på samme rom som barna når de er på hotell? Gjør ikke de fleste det når de reiser på tur med barn som er for små til å ha eget hotellrom? Eller er det bare biologiske barn med gifte foreldre/barn som ikke er særkullsbarn som kan sove på samme rom? Du tenker ikke det er vesentlig kleinere for unger å dele hotellrom med mammas nye kjæreste, enn det hadde vært med biologisk far? Spesielt når forholdet, etter deres eget utsagn, er veldig ferskt? (Drøye to mnd etter første date er iallfall veldig ferskt i mitt hode). 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 12. mars #1191 Del Skrevet 12. mars Synes det er veldig interessant å se at så mange mener de har rett på å få vite hva som er sant og ikke - samtidig som det i generelle ordelag over hele forumet skrikes opp om «venninneeffekten» og hvor dumt det er av følgere å tro at de er spesielle i mengden. For ikke å snakke om at veldig mange føler de sitter med fasiten på andres liv. Forskning og eksperter mener mye som er bra, og likevel er det folk som ikke vaksinerer barna sine, sender ettåringer i barnehage, drikker brus, spiser for lite grønnsaker, introduserer ny kjæreste tidlig for barna osv. Man kan faktisk gjøre ganske mange fuck ups i eget og andres liv uten at noen kommer skadelidende ut av det. Sårede følelser er ikke et traume. Nye relasjoner i livet man ikke har valgt selv er heller ikke et traume. Optimalt er det kanskje ikke, men hvem kan egentlig si at de lever 100% optimale og tilfredsstillende liv? 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 12. mars #1192 Del Skrevet 12. mars Fotballmamma skrev (2 timer siden): Du tenker ikke det er vesentlig kleinere for unger å dele hotellrom med mammas nye kjæreste, enn det hadde vært med biologisk far? Spesielt når forholdet, etter deres eget utsagn, er veldig ferskt? (Drøye to mnd etter første date er iallfall veldig ferskt i mitt hode). De har kjent hverandre lenger enn i to måneder, det har jo noe å si. Når det gjelder barna synes jeg det er ok å la ham møte barna dersom han introduseres som en venn. For alt vi vet har han gjerne møtt dem allerede som en venn. Men de klarer nok ikke å legge bort kjærestekjemien, og han ble nå introdusert for familien hennes sammen med barna. Det synes jeg for min del er for tidlig, men barna ser dem jo uansett i aviser og sosiale medier så de må jo nødvendigvis involveres og introduseres på et tidligere tidspunkt enn oss som ikke er offentlige personer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. mars #1193 Del Skrevet 12. mars Fotballfluen skrev (1 time siden): De har kjent hverandre lenger enn i to måneder, det har jo noe å si. Når det gjelder barna synes jeg det er ok å la ham møte barna dersom han introduseres som en venn. For alt vi vet har han gjerne møtt dem allerede som en venn. Men de klarer nok ikke å legge bort kjærestekjemien, og han ble nå introdusert for familien hennes sammen med barna. Det synes jeg for min del er for tidlig, men barna ser dem jo uansett i aviser og sosiale medier så de må jo nødvendigvis involveres og introduseres på et tidligere tidspunkt enn oss som ikke er offentlige personer. Og i senga på felles hotellrom…. 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. mars #1194 Del Skrevet 12. mars Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CUSHION Skrevet 13. mars #1195 Del Skrevet 13. mars Kan de bare droppe den kleine delen hvor de spaserer rundt på OBS bygg og SÅ tydelig har snakket med de, de snakker med før filmingen og spør «HVA ER DET DERE GJØR FORNO?» også bare smiler de kleint og går videre. Omg🤣 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 13. mars #1196 Del Skrevet 13. mars CUSHION skrev (4 timer siden): Kan de bare droppe den kleine delen hvor de spaserer rundt på OBS bygg og SÅ tydelig har snakket med de, de snakker med før filmingen og spør «HVA ER DET DERE GJØR FORNO?» også bare smiler de kleint og går videre. Omg🤣 For du tenker at det er noe de har bestemt selv at de skal gjøre? 😅 Mye i programmet som de ikke har utformet selv, men jeg er faktisk veldig positivt overrasket over hvor mye menneskelig som er i programmet. Trodde det kun skulle være oppussing, men det er jo veldig mye mellommenneskelig der også. Og Mads viser en mye mykere side enn jeg noen gang har sett fra han 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13. mars #1197 Del Skrevet 13. mars Jeg ramlet av halvveis i første episode når de hjalp til med trehytte i et hus hvor beboerne helt tydelig var mer enn velbemidlet. Det blir kjedelig å følge med på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillelila Skrevet 13. mars #1198 Del Skrevet 13. mars (endret) . Endret 13. mars av Nillelila 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 13. mars #1199 Del Skrevet 13. mars Nillelila skrev (21 minutter siden): Ble ikke noe hjelpe til å skru IKEA møbler, han dro avgårde til enda en bil samling med en bil Babe. Synes det er merkelig at han velger å snappe om Bil Baben når de nettopp har offentliggjort forholdet. Virker som at han vil at folk skal spekulere. Jeeses 😂😂 Skikkelig krise altså at han satt på noen mil med en annen av Teamtyggegummigjengen, siden han hadde bilen sin på Gol 🤪 De har jo sagt at de lever 2 vidt forskjellige liv, og når hun har barna er det fint at han kan gjøre ting som han har gjort alle de siste årene også. Det er jo bra at Mads ikke skifter helt liv, ei heller Stine, så tenker det er bra at han er med guttegjengen sin som han har kjent i alle år mens hun har alenetid med barna innimellom. Han har jo vært med deler av denne på Gol tidligere i vinter også, mens han og Stine var en greie, men da var det ingen som visste noe så da var det ikke så enkelt å henge han ut her inne… Han har brukt mye mere tid hjemme hos Stine denne uka her enn jeg trodde han kom til å gjøre på barneuke, og etter helga de hadde med barna, så at han velger å bruke tid på hytte med sine gode guttevenner, er vel ikke så rart? Vi kan vel ikke forvente at han skal gjøre alt hjemme hos Stine tenker jeg, og kjenner jeg henne rett, liker hun å være et arbeidsjern der selv. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 14. mars #1200 Del Skrevet 14. mars Hvertfall ikke vanskelig å se at Stine har filter på snap når vippene havner på hånden 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå