Queen19 Skrevet 11 timer siden #1121 Del Skrevet 11 timer siden CUSHION skrev (På 7.3.2025 den 20.37): Flere som synes det er kleint å se på storyene til M og S nå? Føles ut som at de virkelig prøver for hardt å bevise folk at de er søte og at de er så forelska at vi skal glemme hva slags utgangspunkt alt startet med.. 🙄 Jeg har aldri fulgt Mads, men startet å følge Stine da hun kjøpte nytt hus som skulle pusses opp.. har avfulgt nå, for å si det sånn.. hennes kanal har vært såpass «nisje» så jeg er usikker på om hennes tidligere følgere, vil bli med på endringen av innhold som nå forekommer.. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 11 timer siden #1122 Del Skrevet 11 timer siden Queen19 skrev (18 minutter siden): Jeg har aldri fulgt Mads, men startet å følge Stine da hun kjøpte nytt hus som skulle pusses opp.. har avfulgt nå, for å si det sånn.. hennes kanal har vært såpass «nisje» så jeg er usikker på om hennes tidligere følgere, vil bli med på endringen av innhold som nå forekommer.. Hun pusser slettes ikke opp lenger heller. Hun bor jo på hoteller det meste av tiden. Løper rundt med gutta og leker kul. Bor nok snart i kåken til nyflammen. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11 timer siden #1123 Del Skrevet 11 timer siden Nillani skrev (1 minutt siden): Hun pusser slettes ikke opp lenger heller. Hun bor jo på hoteller det meste av tiden. Løper rundt med gutta og leker kul. Bor nok snart i kåken til nyflammen. Tviler på at hun tar med 3 unger å river opp skole og fritid for de for å bo hos han. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 11 timer siden #1124 Del Skrevet 11 timer siden Stine og Mads er mine favoritt influencere. Blir litt dobbelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #1125 Del Skrevet 11 timer siden Nillani skrev (20 minutter siden): Hun pusser slettes ikke opp lenger heller. Hun bor jo på hoteller det meste av tiden. Løper rundt med gutta og leker kul. Bor nok snart i kåken til nyflammen. Tipper hun pusser opp for så og selge og flytte inn til han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 11 timer siden #1126 Del Skrevet 11 timer siden Nillani skrev (21 minutter siden): Hun pusser slettes ikke opp lenger heller. Hun bor jo på hoteller det meste av tiden. Løper rundt med gutta og leker kul. Bor nok snart i kåken til nyflammen. Er nettopp derfor jeg sluttet å følge, det er ikke lenger noe innhold relatert til oppussing. Tomt svada kan jeg få fra andre "kanaler" om det er det jeg er ute etter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 9 timer siden #1127 Del Skrevet 9 timer siden cerruti skrev (12 timer siden): Såpass. Hva slags bakgrunn har hun? Hun er utdannet personlig trener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 9 timer siden #1128 Del Skrevet 9 timer siden Poly skrev (1 time siden): Tipper hun pusser opp for så og selge og flytte inn til han. Tenker omvendt. Om noen skal flytte inn noe sted så blir det nok Mads som flytter på seg. Han planlegger allerede sommeren sammen med henne så😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 8 timer siden #1129 Del Skrevet 8 timer siden Queen19 skrev (3 timer siden): Jeg har aldri fulgt Mads, men startet å følge Stine da hun kjøpte nytt hus som skulle pusses opp.. har avfulgt nå, for å si det sånn.. hennes kanal har vært såpass «nisje» så jeg er usikker på om hennes tidligere følgere, vil bli med på endringen av innhold som nå forekommer.. jeg synes de er veldig kjedelige å følge - det er utrolig irriterende med folk som legger på sånne «morsomme» lydklipp på hver eneste snap 🤯 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 5 timer siden #1130 Del Skrevet 5 timer siden Så raske folk er til å avfølge fordi innholdet har endret seg - endelig kan de vise seg sammen offentlig og dermed også gjøre mer sammen - da tar det litt av i starten. Det er jo ikke slik at det nå for alltid kun er kliss, bil, hotell, og alpint der. Når de lander litt igjen, så blir det nok veldig gøy tror jeg, da de begge holder på med oppussing, og sikkert kommer til å gjøre mange morsomme prosjekter sammen. 😊 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 5 timer siden #1131 Del Skrevet 5 timer siden MariaIsabel skrev (1 minutt siden): Så raske folk er til å avfølge fordi innholdet har endret seg - endelig kan de vise seg sammen offentlig og dermed også gjøre mer sammen - da tar det litt av i starten. Det er jo ikke slik at det nå for alltid kun er kliss, bil, hotell, og alpint der. Når de lander litt igjen, så blir det nok veldig gøy tror jeg, da de begge holder på med oppussing, og sikkert kommer til å gjøre mange morsomme prosjekter sammen. 😊 Om en bedrift med ett produkt du liker slutter å produsere produktet så slutter du jo å handle der. På samme måte er det med influenser-bedrifter. Om bedriften slutter produsere produktet/innholdet du liker så slutter du å følge 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 5 timer siden #1132 Del Skrevet 5 timer siden MariaIsabel skrev (5 minutter siden): Så raske folk er til å avfølge fordi innholdet har endret seg - endelig kan de vise seg sammen offentlig og dermed også gjøre mer sammen - da tar det litt av i starten. Det er jo ikke slik at det nå for alltid kun er kliss, bil, hotell, og alpint der. Når de lander litt igjen, så blir det nok veldig gøy tror jeg, da de begge holder på med oppussing, og sikkert kommer til å gjøre mange morsomme prosjekter sammen. 😊 Men det er ikke det innholdet jeg ønsker å se, så selvsagt avfølger jeg. Om det blir mer oppussing igjen, så kan jeg eventuelt bare følge på nytt, ikke verre enn som så. Jeg er for voksen til å irritere meg over ting som er i min kontroll å fjerne, fra innholdet jeg inntar. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 5 timer siden #1133 Del Skrevet 5 timer siden MariaIsabel skrev (11 minutter siden): Så raske folk er til å avfølge fordi innholdet har endret seg - endelig kan de vise seg sammen offentlig og dermed også gjøre mer sammen - da tar det litt av i starten. Det er jo ikke slik at det nå for alltid kun er kliss, bil, hotell, og alpint der. Når de lander litt igjen, så blir det nok veldig gøy tror jeg, da de begge holder på med oppussing, og sikkert kommer til å gjøre mange morsomme prosjekter sammen. 😊 Ja, jeg var nok ganske rask med å avfølge. Vil jeg se kliss kan jeg følge andre. Jeg vil se oppussing og tips/triks. Og ikke det samme innholdet dobbelt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 5 timer siden #1134 Del Skrevet 5 timer siden Altså, for all del, folk må jo avfølge om de vil det, men skjønner bare ikke hvorfor man ikke bare venter med å trykke inn til det er oppussing igjen? 😅 Man er jo ikke nødt til å klikke seg igjennom storyen til alle man følger hver dag - det gjør ikke jeg ihvertfall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5 timer siden #1135 Del Skrevet 5 timer siden MariaIsabel skrev (3 minutter siden): Altså, for all del, folk må jo avfølge om de vil det, men skjønner bare ikke hvorfor man ikke bare venter med å trykke inn til det er oppussing igjen? 😅 Man er jo ikke nødt til å klikke seg igjennom storyen til alle man følger hver dag - det gjør ikke jeg ihvertfall. Handler vel litt om og sende et signal om at man ikke er fornøyd med innholdet også. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 4 timer siden #1136 Del Skrevet 4 timer siden MariaIsabel skrev (31 minutter siden): Altså, for all del, folk må jo avfølge om de vil det, men skjønner bare ikke hvorfor man ikke bare venter med å trykke inn til det er oppussing igjen? 😅 Man er jo ikke nødt til å klikke seg igjennom storyen til alle man følger hver dag - det gjør Ja hun har gått fra oppussing til null oppussing og 100% eksponering av privatliv og barn.. smart.. not! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet 4 timer siden #1137 Del Skrevet 4 timer siden Voldsomt så kritiske noen skulle være til at det plutselig ble noen dager med barn, hotell og forelskelse. Var galt når det ikke ble sagt noe også 😅 De fleste som har vært gjennom et samlivsbrudd vet at det tar litt tid å omstille seg, hun venter fortsatt på pris og forslag til 1 etasjen, og vil nok vite hva det eventuelt koster før hun setter i gang for fullt. Og akkurat nå har kanskje førstepri vært å ta med ungene på ting, og promotere serien/voice/gjøre ting der for hun må jo ha inntekt også. Og når de har holdt seg skjult (selv om kanskje ikke datoen helt stemmer), så skjønner jeg at det er tappende også og tar mye fokus. Er helt sikker på at de 2 der kommer tilbake med mye bra innhold igjen 👏🏼 Vi vil nok se Mads med gutta på barneuker, og evt bare glimt av han da hjemme hos Stine. For alt vi vet, blir han med å pusse opp hjemme hos henne også 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 3 timer siden #1138 Del Skrevet 3 timer siden Mamma-3 skrev (30 minutter siden): Voldsomt så kritiske noen skulle være til at det plutselig ble noen dager med barn, hotell og forelskelse. Var galt når det ikke ble sagt noe også 😅 De fleste som har vært gjennom et samlivsbrudd vet at det tar litt tid å omstille seg, hun venter fortsatt på pris og forslag til 1 etasjen, og vil nok vite hva det eventuelt koster før hun setter i gang for fullt. Og akkurat nå har kanskje førstepri vært å ta med ungene på ting, og promotere serien/voice/gjøre ting der for hun må jo ha inntekt også. Og når de har holdt seg skjult (selv om kanskje ikke datoen helt stemmer), så skjønner jeg at det er tappende også og tar mye fokus. Er helt sikker på at de 2 der kommer tilbake med mye bra innhold igjen 👏🏼 Vi vil nok se Mads med gutta på barneuker, og evt bare glimt av han da hjemme hos Stine. For alt vi vet, blir han med å pusse opp hjemme hos henne også 😊 Tror det er trygt å sette penger på at han kommer til å delta mye i oppussingen hjemme hos S. Tipper egenylig denne forelska-bombinga på snapchat fisker etter noen samarbeid. Dyrt å grave ut kjelleren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 2 timer siden #1139 Del Skrevet 2 timer siden Nillani skrev (2 timer siden): Ja hun har gått fra oppussing til null oppussing og 100% eksponering av privatliv og barn.. smart.. not! Syns ikke det var så lenge siden hun delte oppussing og diy. Jeg har ikke fulgt med de siste dagene for jeg er heller ikke veldig begeistret for random innhold som hverdag, hyttekos, ski osv. Jeg heier på Stine og Mads, men en ting jeg er kritisk til er hennes enorme eksponering av barn. Jeg skulle ønske barna hennes fikk ha livet sitt helt privat og her har hun en lang vei å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 2 timer siden #1140 Del Skrevet 2 timer siden Jeg syns det er kjempe koselig at de har funnet tonen og prøver å få hverdagen til å fungere☺️ Nydelig par♥️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå