Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

hvaduikkeser skrev (2 timer siden):

Bruker S filter eller har hun så fin og plettfri hud? Og veldig hvite tenner.

Jeg tror hun bare er veldig heldig med huden. Har fulgt henne siden tvillingene var små og hun har bestandig hatt plettfri hud. Kan ikke si jeg husker noe om at tennene har vært annerledes noen gang. Er vel egentlig ganske naturlig bortsett fra at hun fikser neglene, hun friserer og farger håret selv også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma-3 skrev (6 timer siden):

Hva vet vi om hun har fjerna vennene til tvillingene på snap, slik at de ikke ser story? Siden hun har snakket om dette, er dette helt klart noe hun har tenkt over. Nå var det Mads som la ut dette fra jacuzzien i en rask videosnutt, og det er voksne folk her inne som tar skjermdump, og framstiller det som et stillbilde. Er det rart det blir mye vondt i verden?!? 😬

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (42 minutter siden):

Jeg tror hun bare er veldig heldig med huden. Har fulgt henne siden tvillingene var små og hun har bestandig hatt plettfri hud. Kan ikke si jeg husker noe om at tennene har vært annerledes noen gang. Er vel egentlig ganske naturlig bortsett fra at hun fikser neglene, hun friserer og farger håret selv også.

Da er hun heldig ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidoss skrev (6 timer siden):

Poenget var at hun tok opp at vennene til ungene viser de ting som hun legger ut. Da har det ikke så mye å si om man fjerner på Snap. I tillegg ligger bildet i denne tråden eksempel, kanskje andre steder også.  

Ja, og hvorfor de ligger i denne tråden er? Fordi nettrollene ikke klarer å dy seg, og bare må dele.. Fatter ikke at voksne mennesker kan være så dømmende og spre så mye dritt og negativitet! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (4 timer siden):

Bruker S filter eller har hun så fin og plettfri hud? Og veldig hvite tenner.

Når det gjelder kviser/urenheter, så tror jeg hun har veldig fin hud. Når det gjelder linjer, så ser man mye mer av det på eldre bilder, så hun har åpenbart ikke så glatt hud naturlig i alderen hun er nå. Om det er filter eller andre ting som gjør det vet jeg ikke. Veldig pen er hun uansett da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerriper skrev (1 time siden):

Ja, og hvorfor de ligger i denne tråden er? Fordi nettrollene ikke klarer å dy seg, og bare må dele.. Fatter ikke at voksne mennesker kan være så dømmende og spre så mye dritt og negativitet! 

Er det negativt å legge et bilde i en tråd som de selv velger å dele offentlig med hele Norge? Om de ikke ønsker at folk har meninger så kan de jo bare la være å legge ut rumpevideoer 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masle skrev (2 timer siden):

Det har hun jo virkelig ikke. Hun har jo vært ærlig om at hun har slitt voldsomt med acne før hun fant behandling som hjalp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerriper skrev (1 time siden):

Er det nettrollene sin feil at bilder de selv velger å dele, kommer på avveie?!? Det er jo et ansvar, og hensyn til andre de for f… selv må ta når de velger å dele det i utgangspunktet! Hvorfor velger de å dele slik tror du?! Det viser jo at de selv ikke er voksne mennesker! Ingen voksne mennesker deler rumpebilde av mamma, og samtidig er redde for at barna skal få kommentarer om det fra andre! Eller andre kommentarer for andre ting som er delt for den saks skyld. INGEN oppegående mennesker deler slikt! Her må de selv ta konsekvens og ansvar for å være så barnslig forelsket og offentlig kåte som noen 18-20-åringer! 

Endret av Tiara07
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...