Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Livetskjer skrev (1 time siden):

Jo. Det er det vel!!!!

Hvordan? Hun antyder jo ting ved å si det, men på en måte hvor hun selv kan fortsette å være offer og de andre blir mer hatet ... Om hun hadde begynt å snakke dritt om S og M, så ville hun selv veldig fort blitt "den bitre eksen som burde komme seg videre" av offentligheten, og det vet hun.

For all del, jeg synes synd på henne - det er ikke noe gøy å bli forlatt uansett omstendigheter, men jeg klarer ikke å se grunnen til at hun blir satt så voldsomt opp på en pidestall ... 

Hun ønsker å "vinne bruddet", som er forståelig, og den beste strategien for å gjøre det, er det hun driver med nå. 🤷‍♀️

Endret av MariaIsabel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (6 timer siden):

Hvilke pupper? Har de bekreftet utroskap

Helene har silikonpupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (9 timer siden):

Det er naturlig at det blir slik når noe føles urettferdig mot noen andre… menneskelig, faktisk. 

Er det menneskelig å sitte å hate og prate stygt om andre mennesker på nett? Det er i alle fall noe som har gått meg hus forbi. 
Jeg håper H får en superfin tur til varmere strøk, å som hun sa i podcasten til Helle har hun også vært på noen dates. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de to her er shady!! Ikke pga evnt utroskap eller ikke- for det er det ingen som hverken vet eller har noe med - MEN, 

1. Hun var «sutreguri» på snap for et par dager siden pga hun hadde fått noe dritt pga at hun deler mye i some 

2. i den sammenheng gikk hun ut høyt ut med meninger om bank-id og aldersgrenser på some, og mente det var grunn til å få slutt på «nettroll» og «bølling» - det kom også fram at det var veldig sårt for henne og to barn hun har, på 12 år, at vennene til barna såg alt Stine foretar seg på some, og synes det var ubehagelig at vennene visste mer enn barna selv !!! Altså- HALLO? Så venter du da et par dager eller noe, så bombarderer du snappen din med nytt forhold, kjærlighets-kliss og litt sexy rumpe (på hans snap, ok) 

Hvor er logikken? Når barna synes det var kjipt å få høre på skolen at hun hadde begynt å rive i kjelleren fordi vennene såg det på snap - så tenker hun da at dette var et sjakktrekk?? 😳🙄🙄 

3. I tillegg legger de ut masse content av at de er ute på vannet med en sånn monster-båt med hindides krefter - UTEN redningsvester 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ 

De to her, de tror jeg har blitt blenda av både «kjærlighet» og raske penger på snap altså 🙄🙄

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania33 skrev (11 timer siden):

Om hun hadde sagt at hun ikke ville bli kontaktet så hadde hun ikke reagert og gått ut med hun ikke ble kontaktet. Skjønner ikke at du gidder å spekulere på akkurat det.

Nei, ingen kan kreve noe som helst av et annet menneske. Om man er gift, om det er barna dine, kollegaen din eller venninnen din. Men vi alle har et ønske om å bli respektert, spesielt av mennesker vi fortsatt viser respekt for til tross for at noe har skjedd mellom oss. Og H krever absolutt ingenting, men hun reagerer som de aller fleste ville ha gjort når respekten ovenfor henne er totalt fraværende med de konsekvensene det får for henne.

Det hadde ikke kostet så mye fra hans side, men kanskje er vi bare ekstra opptatt av dette med respekt ovenfor våre medmennesker vi som reagerer på dette slik H gjør.

Poenget er at vi ikke vet!

Det spekuleres i at S og M ikke er ærlige om tidslinjen her, så hvorfor tar vi det for gitt at det Helene sier stemmer? 

Hvorfor er voksne mennesker så investert i fremmede menneskers liv at de misliker andre på deres vegne? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...