Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Poly skrev (På 5.3.2025 den 20.55):

Var sikkert «kjempedumt» for Helene og bli nedringt av pressen slik at hun kunne få store overskrifter i avisene. Og desto mer klikk. Men hun er visst så respektfull..

Ekspander  

Du er svært så opptatt av disse klikkene. Tjener hun penger på klikkene mener du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spania33 skrev (På 5.3.2025 den 21.03):

Du er svært så opptatt av disse klikkene. Tjener hun penger på klikkene mener du?

Ekspander  

Ja?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidoss skrev (På 5.3.2025 den 19.55):

Merkelig at du har bladd gjennom hele KG og dette er eneste tråden du klikket deg innpå da, med mindre du som nevnt har en relasjon til disse to klovnene 

Ekspander  

Trenger ikke bla så langt. Jeg ble nysgjerrig etter S sin story på snap, der hun fortalte om div forum. Trenger ikke å være rakettforsker for å finne frem her. Så voksent av deg å kalle de klovner. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 5.3.2025 den 21.08):

Ja?

Ekspander  

Nei det gjør hun ikke. Det har hun selv sagt. Men de andre to gjør det og det ser man på innholdet som legges ut.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (På 5.3.2025 den 21.08):

Ja?

Ekspander  

Hvordan tjener man penger på klikk når man ikke er med i Snap Star - programmet tenker du? Snakker du igjen om noe du ikke har peiling på?

H tjener ingenting på Snap, de 2 andre derimot…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania33 skrev (På 5.3.2025 den 21.16):

Hvordan tjener man penger på klikk når man ikke er med i Snap Star - programmet tenker du? Snakker du igjen om noe du ikke har peiling på?

H tjener ingenting på Snap, de 2 andre derimot…

Ekspander  

Klikk, pr…går for det samme da hun er på ulike kanaler. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (På 5.3.2025 den 21.24):

Ekspander  

Nei hun tjener ikke på Snap.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Hvilken kanal tjener hun penger på klikk tenker du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Og målet er vel å tjene på snap som alle andre, det vel ingen som synes det er veldig gøy å selge seg selv for nada. Men et sted må man starte si 😇

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilliii skrev (På 4.3.2025 den 22.27):

Og at hun er stolt ober seg selv for at hun ikke sier alt hun kunne sagt. Men velger å være moden/vise respekt. 

(Noe hun burde være stolt over)

Ekspander  

Tja, når man sier noe sånt, så er det vel ikke lenger noe å være stolt over? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (På 5.3.2025 den 21.50):

Tja, når man sier noe sånt, så er det vel ikke lenger noe å være stolt over? 

Ekspander  

Jo. Det er det vel!!!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania33 skrev (På 5.3.2025 den 21.34):

Hvilken kanal tjener hun penger på klikk tenker du?

Ekspander  

Hva i alle dager? Hun er en «online coach» enough said 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (På 5.3.2025 den 21.48):

Og målet er vel å tjene på snap som alle andre, det vel ingen som synes det er veldig gøy å selge seg selv for nada. Men et sted må man starte si 😇

Ekspander  

Ja nettopp 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (På 5.3.2025 den 22.01):

Hva i alle dager? Hun er en «online coach» enough said 

Ekspander  

Da tjener hun ikke penger på klikk, slik du hevdet. Og hvordan ser du koblingen mellom det å ufrivillig måtte være i media rundt eksens nye kjærlighet og nye kunder til firmaet hennes? Tror du at mennesker plutselig finner ut at de trenger en livsstil-coach fordi Mats har fått seg ny kjæreste og det er synd på Helene? 
Niks, de to eneste som har tjent rått på oppmerksomhet og klikk i dag er M og S. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (På 5.3.2025 den 21.48):

Ekspander  

Nei, det er ikke et mål for H. Det har hun sagt tidligere. Hadde hun hatt det som mål hadde hun jobbet mer aktivt med å få mer innhold og flere følgere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Spania33 skrev (På 5.3.2025 den 22.11):

Nei, det er ikke et mål for H. Det har hun sagt tidligere. Hadde hun hatt det som mål hadde hun jobbet mer aktivt med å få mer innhold og flere følgere. 

Ekspander  

Neida, det er nok ikke noe mål for henne det.. bare alle andre. Hun synes sikkert det er gøy å kringkaste seg selv for alle som vil se, uten noe mål om noen lettjente kroner fra snap. Komigjen’a 🤷‍♀️ 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (På 5.3.2025 den 22.14):

Neida, det er nok ikke noe mål for henne det.. bare alle andre. Hun synes sikkert det er gøy å kringkaste seg selv for alle som vil se, uten noe mål om noen lettjente kroner fra snap. Komigjen’a 🤷‍♀️ 

Ekspander  

Hadde hun ønsket å satse på snapp og tjene penger så hadde hun jobbet for det. Det gjør hun ikke, noe som er svært lett å se om man følger henne. I det siste har jeg fulgt 4 influensere som satte seg som mål å tjene penger på Snap, og det ligger faktisk masse innsats bak det å bli tatt opp i programmet til Snap. En innsats H overhodet ikke viser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (På 5.3.2025 den 14.14):

Jeg synes det er forstyrrende å se utroskap utfolde så tydelig på TV.

Hvem kan man sende en mail til for å klage på programmet? Får en dårlig følelse i magen over hvordan de har vært mot Mads sin ekskone. Har selv opplevd det samme Helene står i, for min del blir jeg helt forbanna over at de bare får holde på. Er det viaplay man sender til?

Ønsker de av skjermen!

Ekspander  

Du får nok ikke fjernet dem fra skjermen pga mistanke om utroskap, men lykke til 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (På 5.3.2025 den 14.23):

Jeg vet mer enn du tror om denne saken. Har hvertfall sendt nå - og vet at jeg ikke er den eneste som har sendt klage. Stakkars Helene, synes man skal stå opp for en person som er så tydelig knekt av hele dette opplegget. De som sitter og later som at de ikke hadde knekt av dette selv bør gå inn i seg selv!

Ekspander  

Men kjære deg ... Det er da ingen som påstår man ikke hadde blitt knekt av det? Selvsagt hadde de fleste blitt knekt av dette - uavhengig av om det har forekommet noe utroskap eller ei, så er det tøft å gå igjennom samlivsbrudd, og det blir ikke bedre av at det er såpass kort tid etter bryllup, eller det faktum at de alle er offentlige personer og alt dermed skjer foran mange mennesker.

Så er det likevel slik at sånt er en del av livet, og man kan ikke slutte å leve av hensyn til ekser. Om man skal sette livet på vent fordi eksen er såra - hvor lenge synes du det er greit at eksen sørger? Min eks sørget i noen år - skulle jeg levd i sølibat jeg da? Eller er det greit fordi jeg ikke er en offentlig person? H er forresten også en offentlig person, og hun har dermed også akseptert hva det medfører.

Blir faktisk for dumt å sende klage på et program pga rykter om at deltakerene har vært utro ...

Endret av MariaIsabel
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...