Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
sfj85 skrev (26 minutter siden):

De sier jo selv at det startet i januar, så hvorfor hyle ut om utroskap ?? Tror dere at dere kjenner folk bare fordi dere har sett dem på snap 🙈🙈 hvor gamle er folk her inne egentlig 🙈

De sa selv forrige uke at det ikke var noe imellom de. Denne uken serverer de en ny historie, om at de begynte å date i januar. Altså ikke rart at folk ikke kjøper historie nr 2 når ikke historie nr 1 var sann. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden er så drøy. Merkelig at noen bare kan kaste ut påstander om at de har sikre kilder, det kan jo hvem som helst si? 

Jeg så også at noen kommenterte med bilder av Mads som skryter av Stines matlaging og sier noe ala "kunne ikke Helene også lage mat?" WTF? Skal han skrive "eksen kunne lage mat hun også, men Stine er like god!!!"?? Han kan jo ikke måtte la være å dele og skryte av sin nye kjærste fordi han har en eks? 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Legger de virkelig ut at de er ute med monster-båt - uten redningsvester?? 😳🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er forstyrrende å se utroskap utfolde så tydelig på TV.

Hvem kan man sende en mail til for å klage på programmet? Får en dårlig følelse i magen over hvordan de har vært mot Mads sin ekskone. Har selv opplevd det samme Helene står i, for min del blir jeg helt forbanna over at de bare får holde på. Er det viaplay man sender til?

Ønsker de av skjermen!

• Liker 13
Skrevet
Mio-lio skrev (38 minutter siden):

Så vist jeg sier at nissen finnes så tror du på det også ? 

Hvorfor kan du ikke tror på det de sier? Har det noe og si for din hverdag 

• Liker 2
Skrevet
sportsidiot skrev (13 minutter siden):

Får ikke inntrykk av at Stine er noen girls girl. Ho henger jo kun med menn! 

Hun henger jo med venninner hele tiden.  Hatt masse besøk av venninner som har hjulpet i det nye huset også. Aldri sett henne henge med bare gutter med mindre det er jobb. Eller denne ene gangen med Mads sine venner. 

• Liker 9
Skrevet
sportsidiot skrev (16 minutter siden):

Får ikke inntrykk av at Stine er noen girls girl. Ho henger jo kun med menn! 

Jeg har ett yrke hvor jeg har vært eneste jente med masse mannfolk. Å heller det enn masse kakklende damer

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan du ikke tror på det de sier? Har det noe og si for din hverdag 

Fordi jeg vet at det er løgn.  Har ikke noe å si for min hverdag nei. Men ganske fascinerende at folk fortsatt ikke ser greia. 

• Liker 4
Skrevet
Tiara07 skrev (3 timer siden):

Men nå er jo M og S nyforelsket da. Det kan jo være M og H var slik da de var nyforelsket. Alt er gjevt i begynnelsen. Bare vent til S blir lei av at M skal prioritere seg selv hele tiden med disse guttelekene sine.... 

likevel har det vært slutt 7 ganger i det forholdet, det sier litt i grunn

• Liker 2
Skrevet
Potetjinta skrev (3 minutter siden):

Hvem kan man sende en mail til for å klage på programmet? Får en dårlig følelse i magen over hvordan de har vært mot Mads sin ekskone. Har selv opplevd det samme Helene står i, for min del blir jeg helt forbanna over at de bare får holde på. Er det viaplay man sender til?

Ønsker de av skjermen!

🤣🤣

• Liker 7
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Nei nå må du se og gi deg.. hvor gammel er du? 5 år

Det er kvalmt å se på når man vet hvordan de har oppført seg med utroskap underveis gjennom filminga!

Endret av Potetjinta
  • Liker 1
Skrevet
Mio-lio skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg vet at det er løgn.  Har ikke noe å si for min hverdag nei. Men ganske fascinerende at folk fortsatt ikke ser greia. 

Men hva spiller dette for noe rolle for alle oss andre? Dette er noe som kun gjelder disse to. Du virker å være veldig sjalu

• Liker 6
Skrevet
Potetjinta skrev (5 minutter siden):

Ønsker de av skjermen!

Herlighet du vet jo ikke hvordan ting har vært 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryktene sier at vi ble ferska i trehytta bygget i første episode av crew onsdagskvelden i skumringa.

Skrevet
Potetjinta skrev (1 minutt siden):

Det er kvalmt å se på når man vet hvordan de har oppført seg med utroskap underveis gjennom filminga!

Å hva så.. dette har da ikke noe med deg og gjøre. Slå av Viaplay..  å sett på gudstjeneste på NRK

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Teralv skrev (Akkurat nå):

Ryktene sier at vi ble ferska i trehytta bygget i første episode av crew onsdagskvelden i skumringa.

Sikker på att det ikke var torsdagskvelden? Å i fullt dagslys

• Liker 1
Skrevet

Men hva spiller dette for noe rolle for alle oss andre? Dette er noe som kun gjelder disse to. Du virker å være veldig sjalu

Enig 

• Liker 2
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Herlighet du vet jo ikke hvordan ting har vært 

Jeg vet mer enn du tror om denne saken. Har hvertfall sendt nå - og vet at jeg ikke er den eneste som har sendt klage. Stakkars Helene, synes man skal stå opp for en person som er så tydelig knekt av hele dette opplegget. De som sitter og later som at de ikke hadde knekt av dette selv bør gå inn i seg selv!

• Liker 2
Skrevet
Potetjinta skrev (Akkurat nå):

Jeg vet mer enn du tror om denne saken. Har hvertfall sendt nå - og vet at jeg ikke er den eneste som har sendt klage. Stakkars Helene, synes man skal stå opp for en person som er så tydelig knekt av hele dette opplegget. De som sitter og later som at de ikke hadde knekt av dette selv bør gå inn i seg selv!

Gud bedre , enkelte av dere må skjerpe dere 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Sikker på att det ikke var torsdagskvelden? Å i fullt dagslys

Husker ikke, ADHD og kribling her og der,  vettu! Ikke godt å huske detaljer da.

Endret av Teralv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...