Kritisk Skrevet 4. mars #801 Skrevet 4. mars Sophie1988 skrev (10 minutter siden): DET. ER. IKKE. SPEKULASJONER. Siden du er så bastant på dette. Har du noen håndfaste beviser du kan legge frem? 🙃 9 1
Potetjinta Skrevet 4. mars #802 Skrevet 4. mars Anonym90059005 skrev (28 minutter siden): Det er fortsatt kun spekulasjoner om utroskap da, selv om mange her virker å tro det nå er to streker under svaret. Det er blitt bekrefta at de har vært utro! 2
sportsidiot Skrevet 4. mars #803 Skrevet 4. mars Herix skrev (17 minutter siden): På tide at de bekreftet det alle har visst hele tiden. Tenker dere som har benektet hele veien er navlebeskuende som ikke klarer å se det som har vært åpenbart i lang tid. Alle tanker til Helene og eksmannen til Stine. Stakkars Helene! 4 2
Anonym90059005 Skrevet 5. mars #804 Skrevet 5. mars Potetjinta skrev (18 minutter siden): Det er blitt bekrefta at de har vært utro! Da antar jeg du kan opplyse oss om hvem som har bekreftet dette? 7 1
Anonymkvinne. Skrevet 5. mars #805 Skrevet 5. mars Potetjinta skrev (28 minutter siden): Det er blitt bekrefta at de har vært utro! Ganske så sikker på at det Helene har snakket om er at to mennesker åpenbart har sansen for hverandre. I og med Mads har slått opp med Helene X antall ganger på grunn av manglende følelser, og at Helene bekreftet i pod at det var en kvinne involvert ved skilsmissebruddet: men dette betyr ikke at det automatisk er utroskap. Hjelpes.. jeg har en samboer, som jeg velger å elske og i perioder ikke føler meg nødvendigvis så forelska i, en følelse som kommer og går i takt med hverdagen og lite tid sammen. Da bare fordi jeg vet av en kar som absolutt er en bra mann, betyr ikke at jeg er utro… Bare fordi min mann kan se et annet pent kvinnfolk og dette er noe jeg åpenbart får med meg, betyr ikke det at min mann er utro. Mads er en ekstremt spontan type, Stine er åpenbart ikke like spontan og garantert den ansvarlige av dem begge. Helene fortjener kred for måten hun har håndtert ting og spørsmål på, hun kunne 100% ha snakket mer rundt det enn hun gjør. Jeg syntes synd på henne i den forstand at jeg føler det vises lite respekt fra Mads over på henne.. men klart, fyrn er stormforelska i noen andre. Klart han ikke tenker på eksen. Jeg skal være ærlig å si at jeg har dårlig tro for at dette er et par som blir å vare, på bakgrunn at to så sykt forskjellige livsstiler og Mads som åpenbart handler spontant, som kan gå like hardt utover Stine som med Helene.. Anyways, spennende å følge med - hadde bare folk kunne oppført seg voksent rundt det… 10 4
Fidoss Skrevet 5. mars #806 Skrevet 5. mars Hadde det virkelig vært sant at de var på første date 5 januar så hadde de ikke avtalt at Stine skulle dra opp til Gol med alle ungene 9 februar. I såfall er det sinnsykt å introdusere ungene så tidlig når de liksom nettopp har funnet ut at det var «litt mer seriøst». Altså hallo. Det er bare løgn og tull fra deres side og alle skjønner det, derfor blir jeg bare flau på deres vegne 🤡 10 16
sportsidiot Skrevet 5. mars #807 Skrevet 5. mars Anonym90059005 skrev (5 timer siden): Da antar jeg du kan opplyse oss om hvem som har bekreftet dette? Han har vært utro før og hvis du ser videoene til Helene. Mads og S har flørta og hatt en greie LENGE. Fortelle meg at du ikke hadde sett på det som utroskap, sex eller ei. Det hadde du 100%. Emosjonell utroskap er verste sort. 5 3
Snoker45 Skrevet 5. mars Forfatter #808 Skrevet 5. mars Jeg føler så med Helene. Men nå vet vi hvilke typer Mads og Stine er👌🏻 10 2
sportsidiot Skrevet 5. mars #809 Skrevet 5. mars Fidoss skrev (4 timer siden): Hadde det virkelig vært sant at de var på første date 5 januar så hadde de ikke avtalt at Stine skulle dra opp til Gol med alle ungene 9 februar. I såfall er det sinnsykt å introdusere ungene så tidlig når de liksom nettopp har funnet ut at det var «litt mer seriøst». Altså hallo. Det er bare løgn og tull fra deres side og alle skjønner det, derfor blir jeg bare flau på deres vegne 🤡 Nei fy, det er akkurat det samme jeg og venninnene mine sier. Det gir ingen mening noen ting. Blir så forbanna over at de tror vi er helt idioter. 6 4
Eyr Skrevet 5. mars #810 Skrevet 5. mars Fidoss skrev (4 timer siden): Hadde det virkelig vært sant at de var på første date 5 januar så hadde de ikke avtalt at Stine skulle dra opp til Gol med alle ungene 9 februar. I såfall er det sinnsykt å introdusere ungene så tidlig når de liksom nettopp har funnet ut at det var «litt mer seriøst». Altså hallo. Det er bare løgn og tull fra deres side og alle skjønner det, derfor blir jeg bare flau på deres vegne 🤡 Har heller ikke tro på det. Tok et år etter bruddet før jeg introduserte min nåværende kjæreste. 6mnd datet vi før jeg syntes det var så solid st det ville vare. På 8året nå🫶🏼 Mens far tok inn ny dame med barn helga etter jeg flyttet ut og har hatt flere. Barna var 3 og 4år. Så folk er forskjellige. Men det de holder på med er bare løgn og bedrag. Just be honest. Mer respekt for det. 9
Palmemor Skrevet 5. mars #811 Skrevet 5. mars Eyr skrev (11 minutter siden): Har heller ikke tro på det. Tok et år etter bruddet før jeg introduserte min nåværende kjæreste. 6mnd datet vi før jeg syntes det var så solid st det ville vare. På 8året nå🫶🏼 Mens far tok inn ny dame med barn helga etter jeg flyttet ut og har hatt flere. Barna var 3 og 4år. Så folk er forskjellige. Men det de holder på med er bare løgn og bedrag. Just be honest. Mer respekt for det. Men det er sånn du gjorde det. Jeg introduserte ny kjæreste før det var gått 3 mnd. Din fasit er jo bare din De skylder ingen noe forklaring. Og stakkars ekser?? Hvorfor det? Han dater andre, hun sa at om hun treffer noen er det vanskelig å ikke vise han frem… hun sa i poden at de hadde slått opp 7 ganger. Da er det vel bare bra at de gjorde det slutt da? Det var jo åpenbart ikke liv laga uansett. Og jeg nekter å tro at noen går fra ett bunnsolid ekteskap hvor man har bygd ett helt liv over 15 år sammen, bare pga gøyale kvelder med en annen mann. Ingen av de har gått fra sine pga hverandre, det er jeg helt sikker på 17 5
sportsidiot Skrevet 5. mars #812 Skrevet 5. mars Palmemor skrev (3 minutter siden): Men det er sånn du gjorde det. Jeg introduserte ny kjæreste før det var gått 3 mnd. Din fasit er jo bare din De skylder ingen noe forklaring. Og stakkars ekser?? Hvorfor det? Han dater andre, hun sa at om hun treffer noen er det vanskelig å ikke vise han frem… hun sa i poden at de hadde slått opp 7 ganger. Da er det vel bare bra at de gjorde det slutt da? Det var jo åpenbart ikke liv laga uansett. Og jeg nekter å tro at noen går fra ett bunnsolid ekteskap hvor man har bygd ett helt liv over 15 år sammen, bare pga gøyale kvelder med en annen mann. Ingen av de har gått fra sine pga hverandre, det er jeg helt sikker på Gøyal kveld er det jo ikke akkurat, er jo emosjonell utroskap ++++++++++ 2 1
Teralv Skrevet 5. mars #813 Skrevet 5. mars (endret) Stine er nydelig. Lett valg. Endret 5. mars av Teralv 3 3 1
cerruti Skrevet 5. mars #814 Skrevet 5. mars Jeg synes vi skal slutte å måle jentene opp mot hverandre. Det er sikkert to fine jenter begge to. De fleste kan nok kjenne seg igjen i den sorgen H har hatt den siste tiden, og hvordan den også agerer ut ifra hva som skjer med M og S. Det må være veldig vondt å være vitne til at en annen plutselig lever i det som var ditt ønskede liv. De var tross alt gift og har 9 år sammen. Jeg kan virkelig kjenne selv hvordan en slik sak gjør vondt inn i hver minste celle. Vi ser at de to andre er forelsket. Samtidig vet vi at M er ung og «fri» og kan sikkert også se for seg å leve et ungkarsliv han ikke har hatt i voksen alder. Det pluss at han har gått fra en kjæreste gjennom 9 år, hadde vært en grunn til bekymring om jeg var S. 9 2 3
Gipetto Skrevet 5. mars #815 Skrevet 5. mars Palmemor skrev (1 time siden): De skylder ingen noe forklaring. Og stakkars ekser?? Hvorfor det? Han dater andre, hun sa at om hun treffer noen er det vanskelig å ikke vise han frem… hun sa i poden at de hadde slått opp 7 ganger. Da er det vel bare bra at de gjorde det slutt da? Det var jo åpenbart ikke liv laga uansett. Og jeg nekter å tro at noen går fra ett bunnsolid ekteskap hvor man har bygd ett helt liv over 15 år sammen, bare pga gøyale kvelder med en annen mann. Ingen av de har gått fra sine pga hverandre, det er jeg helt sikker på Takk!! 2
Palmemor Skrevet 5. mars #816 Skrevet 5. mars sportsidiot skrev (1 time siden): Gøyal kveld er det jo ikke akkurat, er jo emosjonell utroskap ++++++++++ Poenget mitt er at ingen av de har gått fra den andre pga hverandre. Ingen ved sine fulle fem vraker ett solid ekteskap pga en flørt. Da har forholdet potensielt vært dårlig lenge. Vi vet ingenting annet enn det som vises i media og på dems kanaler. Begge kan ha hatt elendige ekteskap på hver sin kant lenge før de møtte hverandre. Og er det ikke bedre da at de forlater det de har, istedenfor å tviholde på noe de ikke er lykkelige i? 4 2 9
Sweet Caroline Skrevet 5. mars #817 Skrevet 5. mars Palmemor skrev (4 minutter siden): Poenget mitt er at ingen av de har gått fra den andre pga hverandre. Ingen ved sine fulle fem vraker ett solid ekteskap pga en flørt. Da har forholdet potensielt vært dårlig lenge. Vi vet ingenting annet enn det som vises i media og på dems kanaler. Begge kan ha hatt elendige ekteskap på hver sin kant lenge før de møtte hverandre. Og er det ikke bedre da at de forlater det de har, istedenfor å tviholde på noe de ikke er lykkelige i? Nå er det ganske mange eksempler på at mange som også er ved sine fulle fem, har vraket et solid ekteskap pga en flørt. Det er det utallige eksempler på. Når det er skrevet, er dette som har skjedd mellom Stine og Mads, noe som skjer stadig vekk. Det kalles "livet". Og blir alt løst fredlig og rolig, spesielt med tanke på barn i bildet, ser jeg ikke noe problem i at man skifter partner. Bare halvparten av alle ekteskap varer livet ut. Shit happens og that`s life. 8 3
Tiara07 Skrevet 5. mars #818 Skrevet 5. mars Utrolig lite respekt for eks som sørger! Dette burde han advart henne om. I tillegg kunne de søren meg spart seg disse "klisse"-bildene som virker som de legger ut for å gni det inn... Tror de at ingen tror på de hvis de ikke viser kysse og kosebilder i bøttevis fra januar til nå?? For meg viser dette litt enkle mennesker. Beklager. Hun har 3 barn, og legger ut slike bilder? Ufyselig! Jeg støttet også Stine med denne gråteseansen, men nå har jeg dessverre mistet litt respekt - for begge! En stor guttemann og en fjollete mamma som er så ny forelsket at hun mister bakkekontakt. Og hvis det er sant at de har vært utro, så burde de skamme seg! 18 1 5
Tiara07 Skrevet 5. mars #819 Skrevet 5. mars Herix skrev (8 timer siden): På tide at de bekreftet det alle har visst hele tiden. Tenker dere som har benektet hele veien er navlebeskuende som ikke klarer å se det som har vært åpenbart i lang tid. Alle tanker til Helene og eksmannen til Stine. Jeg har aldri benektet det, men synes det er har vært stygt med ryktespredning uten at de selv har bekreftet det mtp at det er ekser og barn oppi dette! 6
Palmemor Skrevet 5. mars #820 Skrevet 5. mars Sweet Caroline skrev (14 minutter siden): Nå er det ganske mange eksempler på at mange som også er ved sine fulle fem, har vraket et solid ekteskap pga en flørt. Det er det utallige eksempler på. Når det er skrevet, er dette som har skjedd mellom Stine og Mads, noe som skjer stadig vekk. Det kalles "livet". Og blir alt løst fredlig og rolig, spesielt med tanke på barn i bildet, ser jeg ikke noe problem i at man skifter partner. Bare halvparten av alle ekteskap varer livet ut. Shit happens og that`s life. Joda, mange har nok forlatt sine, men jeg nekter å tro at de som er 100% lykkelig i sitt forhold oppsøker noe annet. Fristelser er jo overalt hele tiden, det er bare enklere å falle for de når man selv ikke har det bra der man er. Ja, dette er livet. Forskjellen på dems skilsmisse og min er at jeg ikke lever av at folk ser hva jeg driver med 24/7 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå