Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

JennieB skrev (7 timer siden):

Ja, hun har vært veldig tydelig på at hun ikke ønsker barn.

Det forstår jeg godt, det ville fucket opp forholdet deres totalt. Er nok det beste for begge at de går fra hverandre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man gifter seg som regel i den tro at forholdet skal vare livet ut også er det noen som ikke takler å leve i monogami og poff... ødelagt. Det skjedde hos meg! To år etter ekteskapet var inngått, så valgte jo daværende kone å ligge med en annen mann (over en periode på 4 mnd). 

For meg virker det som ting kom som et sjokk på Helene (ref instaposten) og da er det lett å tro at han kanskje har gjort noe som virkelig ikke er innafor. Igjen, det blir nok bare en antagelse før man får vite (om man får vite) hva den egentlige grunnen er. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å følge madspusseropp-kontoen for 4,5 år siden da vi selv skulle pusse opp på den tiden. Da var det en inspirerende og ikke så flashy oppussingskonto Mads hadde. Nå følger jeg ikke med så mye på hans Instagram lenger, har blitt litt mye «så mye tjente vi på dette huset», ledstriper og biler for min smak. Men i dag kom han tilfeldigvis opp på utforsk i Snapchat, hvor han la ut om bilene han har og har hatt. Med regnr. 
hvis han fortsatt eier Ferrari og Porsche 911, så har de heftelser på henholdvis 1,954,790,- og 2,707,241,- i følge regnr.info

Ferrarien har ironisk nok frist i dag 21.10-24 for å EU-godkjennes. 

Syns generelt det er spesielt å ta billån på størrelse med et gjennomsnittlig huslån, men hver sin lyst og smak! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (2 timer siden):

Startet å følge madspusseropp-kontoen for 4,5 år siden da vi selv skulle pusse opp på den tiden. Da var det en inspirerende og ikke så flashy oppussingskonto Mads hadde. Nå følger jeg ikke med så mye på hans Instagram lenger, har blitt litt mye «så mye tjente vi på dette huset», ledstriper og biler for min smak. Men i dag kom han tilfeldigvis opp på utforsk i Snapchat, hvor han la ut om bilene han har og har hatt. Med regnr. 
hvis han fortsatt eier Ferrari og Porsche 911, så har de heftelser på henholdvis 1,954,790,- og 2,707,241,- i følge regnr.info

Ferrarien har ironisk nok frist i dag 21.10-24 for å EU-godkjennes. 

Syns generelt det er spesielt å ta billån på størrelse med et gjennomsnittlig huslån, men hver sin lyst og smak! 

Ferrarien ble solgt helt nylig. Et par uker siden tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at dette handler om barn. Det har de alltid vært enige om. Hun har snakket om i sine kanaler også at hun heller ikke ønsker barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (34 minutter siden):

Jeg nekter å tro at dette handler om barn. Det har de alltid vært enige om. Hun har snakket om i sine kanaler også at hun heller ikke ønsker barn. 

Ja..og uenighet om barn hadde nok ikke komt før seinere når klokken evt.hadde tikket veldig godt uti 30-årene!

Tipper Mads vil være en fri sjel til å være så egoistisk som han bare vil.."leve livet" , med alt det innebærer....han har jo sagt at han lever bare en gang og da skal han bruke tiden på det han vil!

Endret av Moongirl
Skriveleif
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (10 minutter siden):

Tipper Mads vil være en fri sjel til å være så egoistisk som han bare til.."leve livet" , med alt det innebærer....han har jo sagt at han lever bare en gang og da skal han bruke tiden på det han vil!

Er jo ikke noe galt i det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (13 minutter siden):

Er jo ikke noe galt i det?

Nei, absolutt ikke! Vi velger selv våre liv!😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (8 minutter siden):

Nei, absolutt ikke! Vi velger selv våre liv!😃

Er endel som skiller seg kort tid etter de giftet seg, felles der er at de var sammen i mange år før de giftet seg.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene får det mye bedre uten han. Håper ikke hun går tilbake til han igjen. Er mange som har reagert på oppførselen hans mot henne, for å si det sånn....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (12 timer siden):

Helene får det mye bedre uten han. Håper ikke hun går tilbake til han igjen. Er mange som har reagert på oppførselen hans mot henne, for å si det sånn....

På hvilken måte da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (58 minutter siden):

Litt overrasket over at ingen har kommentert noe på instagrammen dems, han og Stine sin altså

Hmmm..😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (2 timer siden):

Litt overrasket over at ingen har kommentert noe på instagrammen dems, han og Stine sin altså

Hvilken er det, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferrarien står fortsatt registrert på henne ser jeg. Litt merkelig da det er en uke siden den ble solgt. Lån på den på nesten 2 mill. Det blir litt avdrag pr mnd det:-) Men så lenge det ser fint ut så...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teralv skrev (2 minutter siden):

Sjarmerende god stemning på Snap mellom han og Stine......Han virker helt uberørt av det hele.

Blir litt småkvalm jeg. Går an å dempe seg litt i respekt.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...