Mio-lio Skrevet tirsdag kl 11:44 #741 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Snoker45 skrev (6 timer siden): Stine og Mads kan ikke bli sammen. Da ryker troverdigheten til de begge to. Ingen vil noensinne jobbe med de igjen. Fallhøyden er enorm. Troverdigheten fra følgerne får seg nok en knekk. Men ikke i den grad at de miste følgerne sine. Å tv/media gir totalt beng i dette forholde. Utroskap under innspillinger skjer hele tiden. Har tidligere jobbet bak i kulissene. I de tilfellene det blir rykter som dette så skaper det bare endre mere blest og seere til programmet noe som er bra for tv produksjonen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet tirsdag kl 11:44 #742 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Gipetto skrev (1 time siden): Men hvorfor det? Hva om Stine også bare vil ha en flørt, en som hun kan ha det gøy med? Ja, enig. Og Mads har jo vært i et forhold (av og på da) i 9 år før, og han har jo ikke ligget rundt med fullt av damer som jeg føler han fremstilles som. Og vi vet jo ikke om Stine bare vil ha en å komme over bruddet med, eller om det er noe mer seriøst. For meg ser de veldig forelska ut, og blikket hennes samt stemmen hans når de er sammen, syns jeg sier endel. Han blir så myk og «hås» i stemmen når de har dialog seg i mellom, helt tydelig at det er n god kjemi der ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 12:07 #743 Del Skrevet tirsdag kl 12:07 Masle skrev (17 minutter siden): Jeg tenker som deg at nå vet de at «alle» vet og programmet er kommet på tv, så bare la d stå til. Tror ikke Mads planlegger dette for klikk, det er for spesielt. Samme dameveske er med i voice studio som den hadde hjemme i gangen sin gitt 😝 kan like gjerne gå ut med det, først som sist. Men mener bestemt at hele greia er stygt mot H ( uansett om det var utroskap eller etterpå skap). Måten M har valgt å gå frem her er veldig veldig respektløst og ufølsomt mot H. Så snapsa hun hadde ang dette å " ufrivillig få vite mye", flere kan nok kjenne til venner som forteller ting om en ex av deg i beste mening. H har samme vennegjengen og i tillegg blir hun sannsynligvis pepret fra både alle "oss", media og andre. Ikke særlig hyggelig når du står i en livskrise. M kunne valgt å holde sitt forhold til S mere privat, han kunne valgt å vente til det værste har gitt seg for H sin del, han kunne valgt å vente til de faktisk var skilt ( er vell bare separate nå) før han går åpenbart inn i noe nytt og det på kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet tirsdag kl 13:03 #744 Del Skrevet tirsdag kl 13:03 Lilliii skrev (54 minutter siden): Samme dameveske er med i voice studio som den hadde hjemme i gangen sin gitt 😝 kan like gjerne gå ut med det, først som sist. Men mener bestemt at hele greia er stygt mot H ( uansett om det var utroskap eller etterpå skap). Måten M har valgt å gå frem her er veldig veldig respektløst og ufølsomt mot H. Så snapsa hun hadde ang dette å " ufrivillig få vite mye", flere kan nok kjenne til venner som forteller ting om en ex av deg i beste mening. H har samme vennegjengen og i tillegg blir hun sannsynligvis pepret fra både alle "oss", media og andre. Ikke særlig hyggelig når du står i en livskrise. M kunne valgt å holde sitt forhold til S mere privat, han kunne valgt å vente til det værste har gitt seg for H sin del, han kunne valgt å vente til de faktisk var skilt ( er vell bare separate nå) før han går åpenbart inn i noe nytt og det på kamera. Men M kan jo ikke slutte å leve livet sitt for at ikke H skal bli såra? Alle de tre er offentlige personer, og da tenker jeg at man bare får stå i det som kommer. Jeg synes ikke synd i H sånn sett, ja trist at det ble brudd og alt det, men hvorfor er M den store stygge ulven mens H anses som Gud himself? Jeg personlig ville aldri giftet meg med en som det allerede hadde vært slutt med flere ganger - det er jo en risiko H tok og nå tar hun konsekvensene av det. 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet tirsdag kl 13:38 #745 Del Skrevet tirsdag kl 13:38 Gipetto skrev (34 minutter siden): Men M kan jo ikke slutte å leve livet sitt for at ikke H skal bli såra? Alle de tre er offentlige personer, og da tenker jeg at man bare får stå i det som kommer. Jeg synes ikke synd i H sånn sett, ja trist at det ble brudd og alt det, men hvorfor er M den store stygge ulven mens H anses som Gud himself? Jeg personlig ville aldri giftet meg med en som det allerede hadde vært slutt med flere ganger - det er jo en risiko H tok og nå tar hun konsekvensene av det. Helt enig i alt du skriver, maken til helliggjøring av person som Helene har jeg ikke sett. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 13:50 #746 Del Skrevet tirsdag kl 13:50 Gipetto skrev (38 minutter siden): Men M kan jo ikke slutte å leve livet sitt for at ikke H skal bli såra? Alle de tre er offentlige personer, og da tenker jeg at man bare får stå i det som kommer. Jeg synes ikke synd i H sånn sett, ja trist at det ble brudd og alt det, men hvorfor er M den store stygge ulven mens H anses som Gud himself? Jeg personlig ville aldri giftet meg med en som det allerede hadde vært slutt med flere ganger - det er jo en risiko H tok og nå tar hun konsekvensene av det. Masle skrev (3 minutter siden): Helt enig i alt du skriver, maken til helliggjøring av person som Helene har jeg ikke sett. Jeg helliggjør ikke H, liker a i utgangspunktet ikke. Men jeg har stor medfølelse for situasjon hun blir satt i og stor respekt for at hun viser seg å være den "voksene". Tror dere missforstår akkurat hva jeg kritiserer M/S for, for all del står de fritt til å være forelsket eller sammen, eller pule eller what ever. Og nei M er ikke ansvarlig for H sine følelser. Men det er lov å bruke hue av å til, som sagt tidligere må man være både blind å døv. Og da blir det åpenbart massive rykter/spekulasjoner. Det jeg kritiserer er at M velger å utsette H ikke bare for selve brudde, men også tilleggsbelastningen i ettertid. Når vi nå vet litt om hvor nede hun i utgangspunktet var. H kunne valgt å sagt jævlig mye her, men hun opptrer med respekt å lar vær, hun trår varsomt. M derimot... Nei hverken H,M eller S for den saks skyld er mennesker jeg ville omgått. Men det gjør ikke galt mere rett av den grunn. At de er offentlige gjør heller ikke at man ikke har rett på privatliv eller rett på vern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet tirsdag kl 13:54 #747 Del Skrevet tirsdag kl 13:54 Lilliii skrev (3 minutter siden): Jeg helliggjør ikke H, liker a i utgangspunktet ikke. Men jeg har stor medfølelse for situasjon hun blir satt i og stor respekt for at hun viser seg å være den "voksene". Tror dere missforstår akkurat hva jeg kritiserer M/S for, for all del står de fritt til å være forelsket eller sammen, eller pule eller what ever. Og nei M er ikke ansvarlig for H sine følelser. Men det er lov å bruke hue av å til, som sagt tidligere må man være både blind å døv. Og da blir det åpenbart massive rykter/spekulasjoner. Det jeg kritiserer er at M velger å utsette H ikke bare for selve brudde, men også tilleggsbelastningen i ettertid. Når vi nå vet litt om hvor nede hun i utgangspunktet var. H kunne valgt å sagt jævlig mye her, men hun opptrer med respekt å lar vær, hun trår varsomt. M derimot... Nei hverken H,M eller S for den saks skyld er mennesker jeg ville omgått. Men det gjør ikke galt mere rett av den grunn. At de er offentlige gjør heller ikke at man ikke har rett på privatliv eller rett på vern. Men hva er det som M gjør, som er så fælt? Er det det at han er sammen med S, og legger det ut på sosiale media du tenker på? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet tirsdag kl 13:57 #748 Del Skrevet tirsdag kl 13:57 Mio-lio skrev (1 time siden): Er vel ikke rykter lengre. Mads la ut at han å stine var på nærbutikken hans i går. Ser hu ligge i senga hans på morran i dag, veska hennes i gangen å frokost for 2 i dag. Veldig tydelige hint nå, ja. Var vel ikke egentlig tvil om hvem andre som lå i den senga nei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet tirsdag kl 13:57 #749 Del Skrevet tirsdag kl 13:57 Og når han legger det ut slik er det nok veldig bevisst 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 14:01 #750 Del Skrevet tirsdag kl 14:01 Gipetto skrev (5 minutter siden): Men hva er det som M gjør, som er så fælt? Er det det at han er sammen med S, og legger det ut på sosiale media du tenker på? Tror man bare kan si seg enig om å være uenig. Enten forstår man eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet tirsdag kl 14:05 #751 Del Skrevet tirsdag kl 14:05 Gipetto skrev (54 minutter siden): Men M kan jo ikke slutte å leve livet sitt for at ikke H skal bli såra? Alle de tre er offentlige personer, og da tenker jeg at man bare får stå i det som kommer. Jeg synes ikke synd i H sånn sett, ja trist at det ble brudd og alt det, men hvorfor er M den store stygge ulven mens H anses som Gud himself? Jeg personlig ville aldri giftet meg med en som det allerede hadde vært slutt med flere ganger - det er jo en risiko H tok og nå tar hun konsekvensene av det. Det handler om respekt ovenfor den du ikke ville være gift med lenger… Helene nevner både i pod og på egen story at det er viktig for henne å opprettholde den respekten man bygger for hverandre Ila 9 år, av og på… Synes ikke akkurat Mads har lidd noen nød av denne skilsmissen.. Gutteturer, bursdagstur, fyll og jobb.. Og tydeligvis affære med S. Jeg personlig mener d er M som er den store stygge ulven, ut i fra hva de to har gått ut med.. Vil neppe tro Mads har blitt bedratt når d var H som ble sjokkert.. Når man sier a og ikke b, så vil jo såklart følgere synse og tolke som hver og en vil, men for meg har ikke bruddet gått så tungt utover Mads.. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet tirsdag kl 14:08 #752 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 Lawyer skrev (6 timer siden): Jo. Sove i samme seng og 🙃 Ja hvorfor ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet tirsdag kl 14:09 #753 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 Halloalle skrev (1 minutt siden): Det handler om respekt ovenfor den du ikke ville være gift med lenger… Helene nevner både i pod og på egen story at det er viktig for henne å opprettholde den respekten man bygger for hverandre Ila 9 år, av og på… Synes ikke akkurat Mads har lidd noen nød av denne skilsmissen.. Gutteturer, bursdagstur, fyll og jobb.. Og tydeligvis affære med S. Jeg personlig mener d er M som er den store stygge ulven, ut i fra hva de to har gått ut med.. Vil neppe tro Mads har blitt bedratt når d var H som ble sjokkert.. Når man sier a og ikke b, så vil jo såklart følgere synse og tolke som hver og en vil, men for meg har ikke bruddet gått så tungt utover Mads.. Nei, men så har han også gjort det slutt med H flere ganger tidligere. Kan det tenkes at han bruker gutteturer, fyll og jobb til å få fokus vekk fra noe annet? Det er jo mange som finner seg ny like etter et brudd, en som det ikke er noe seriøst med. Vi bare ser det ikke, for ikke alle nysingle er offentlige personer. Jeg følger ikke H, og vet ikke hva hun sier eller legger ut. Jeg vet kun om det M og S legger ut, og jeg ser ikke hva som er galt. M snakker jo ikke stygt om H, såvidt jeg har sett. De to takler bruddet på hver sin måte, uansett hvem det er sin "feil". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet tirsdag kl 14:25 #754 Del Skrevet tirsdag kl 14:25 Altså ingen vet hvordan forholdet deres har vært eller hvem sin skyld det er at de går fra hverandre , det kan være hun ikke var grei i forholdet også.. At man tilsynelatende lever livet som normalt etter brudd betyr ikke at alt er fint og flott 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 14:35 #755 Del Skrevet tirsdag kl 14:35 Snoker45 skrev (8 timer siden): Stine og Mads kan ikke bli sammen. Da ryker troverdigheten til de begge to. Ingen vil noensinne jobbe med de igjen. Fallhøyden er enorm. Herregud 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet tirsdag kl 15:12 #756 Del Skrevet tirsdag kl 15:12 Hun gløder veldig i dag da. Ser veldig smashing ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet tirsdag kl 15:30 #757 Del Skrevet tirsdag kl 15:30 (endret) Måtte inn å se storyene fra i dag på nytt, ingen tvil om at det er et hode med langt hår som ligger i sengen når han reiser seg opp og som noen andre skrev - vesken i gangen. Er vel første ‘bevis’ på at de deler seng, lurer på hva neste trekk er herfra.. Endret tirsdag kl 15:48 av Ninnia 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet tirsdag kl 16:09 #758 Del Skrevet tirsdag kl 16:09 faltforfristelsen skrev (57 minutter siden): Hun gløder veldig i dag da. Ser veldig smashing ut! Ny pult vettu 😅😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet tirsdag kl 17:00 #759 Del Skrevet tirsdag kl 17:00 Det der gikk jo fra 0-100 på to sekunder. Så bastant avviste alle rykter og fordummet de som påsto at det var noe på gang, til å bekrefte det slik de i dag gjør på hver sin snap. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 17:04 #760 Del Skrevet tirsdag kl 17:04 Mio-lio skrev (54 minutter siden): Ny pult vettu 😅😂 Ny pult? Du vet at «nypult» og «ny pult» er to helt forskjellige ting? 14 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå