Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Livetskjer skrev (1 time siden):

Kjære Stine.
Kan du ikke bare droppe å legge ut gråte-snapper? Kan du ikke bare heve deg over … du er iallfall sånn jeg har fått inntrykk av, en meget vellykket ung kvinne som tjener bra med penger, har kjøpt deg ditt eget hus, fine barn, flott vennegjeng og forhåpentligvis en flott og støttende familie.. Helt sikkert mange som skulle ønske de var som deg.  At det dukker opp ting som du ikke liker, må du stå i, da du har «solgt sjela di» til SoMe. Dette i likhet med så mange andre som driver med det sammen. Kan du ikke bare tenke at hvor flott er det ikke at du har kommet deg så langt og det helt uten utdanning. Du klarer. Og dropp å snakk om forholdet mellom deg og makkeren din. For det blir vanskelig den dagen dere kanskje har lyst til å annonsere at dere er blitt mer enn venner. 

Her er det vel snakk om at hun ble lei seg pga momshaming og at hun var en dårlig mor. Som hun sa kan hun godt stå i mye dritt, så lenge det ikke går på hvordan hun er som mor eller hvordan barna har det. Selv om hun har «solgt» sjela si til sine, så er det ikke riktig å diskutere morsrollen her eller på Jodel. Og der er jeg enig med henne, de aller fleste vet at hun har vært mye mere med barna sine (nettopp pga jobben) enn andre med vanlige yrker. Og som du sier, har hun oppnådd ekstremt mye og virker veldig flink og dedikert. Synes det er fint å se hvordan de utfyller hverandre, han er så effektiv og hun klarer å se hva han mener. Og selv om han er ute på mye med sine venner, så synes jeg hun virkelig har fått frem en mykere side i Mads. Både i forhold til lettrørthet og barn. Synes de virker som et herlig par, måten de behandler hverandre, snakker med og til, kjemi og samarbeid. Veldig fint program, og helt tydelig at de har en spesiell kjemi og forhold, ellers så klarer du ikke være slik på skjerm heller 😊 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Livetskjer skrev (2 timer siden):

Kjære Stine.
Kan du ikke bare droppe å legge ut gråte-snapper? Kan du ikke bare heve deg over … du er iallfall sånn jeg har fått inntrykk av, en meget vellykket ung kvinne som tjener bra med penger, har kjøpt deg ditt eget hus, fine barn, flott vennegjeng og forhåpentligvis en flott og støttende familie.. Helt sikkert mange som skulle ønske de var som deg.  At det dukker opp ting som du ikke liker, må du stå i, da du har «solgt sjela di» til SoMe. Dette i likhet med så mange andre som driver med det sammen. Kan du ikke bare tenke at hvor flott er det ikke at du har kommet deg så langt og det helt uten utdanning. Du klarer. Og dropp å snakk om forholdet mellom deg og makkeren din. For det blir vanskelig den dagen dere kanskje har lyst til å annonsere at dere er blitt mer enn venner. 

Enig i dette.

Og hvis Stine dropper å filme barna sine, men heller holde seg til sine kreative siden vil ingen mom-shame henne heller.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
binders11 skrev (2 timer siden):

Enig i dette.

Og hvis Stine dropper å filme barna sine, men heller holde seg til sine kreative siden vil ingen mom-shame henne heller.

Enig! 
Så lenge «vi» vet hvilken samværsordning de har, hvilke ukedager de bytter, når barna er hvor osv osv - det er jo helt unødvendig info å dele - 

Er absolutt i mot mom-shaming, og skjønner ikke at noen gidder det en gang - MEN- slutt å dele info om barna da- og deg som mor!!! Bare slutt! 
Hvis du skal være influencer - noe som er et fritt valg, så blir jo det du deler diskutert her inne- og andre steder……. Det er liksom ikke sånn at du i ettertid kan komme og diktere hvilke deler av infoen du deler på SoMe kritikerne kan snakke om 🤷🏻‍♀️
Også kan vi/ folk som diskuterer på anonyme forum også tenke over hva vi skriver om andre- og hvordan vi diskuterer! 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Synes eksen til Mads virker for god for han. Klarer ikke fatte og forstå at han droppet henne for Stine. Mads er et typisk eksempel på folk som tror at gresset er grønnere på den andre siden. Og så kommer hverdagen og Mads er utro igjen i fremtiden!

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Fenomen skrev (På 27.2.2025 den 14.28):

Jeg tror poenget til vedkommende var at hun prioriterer eventer, Mads osv. hver eneste uka barna er hos henne, og har mer barnevakt enn hun er sammen med dem. Forrige uke (eller uken før) de var hos henne var hun borte hele helgen. Uansvarlig er det vel ikke, men det er jo en rar prioritering. Synes jeg. 

Synes det med Stine og Mads er ugreit. Men å kritisere Stine som mor er helt villt. Hvis Stine hadde vært en mann hadde ingen brydd seg. Tenk på alle de fedrene som går fra barna sine og ikke er i livene deres før mange år senere (i beste fall). Det er de du burde shame. Fy faen, det burde være mulig for en mor å ha en krevende jobb og for far og ta litt større ansvar i perioder. Det er 2025 og dama har en hektisk jobb og er sikkert veldig glad i barna sine, synes ikke det er en rar prioritering i det hele tatt!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Livetskjer skrev (6 timer siden):

Kjære Stine.

Herregud, jeg synes det var veldig fint det ho gjorde. Ho belyser et viktig tema: mom shaming. Ha litt empati med andre, herregud! 

Endret av Potetjinta
  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Sutreguri.

• Liker 2
Skrevet
Moongirl skrev (48 minutter siden):

Sutreguri.

Her har vi hvertfall en som følte seg truffet av utsagnet til Stine🤡 

Kjempe bra at hun tør i si ifra til de trollene som slenger ukritisk dritt til influensere og andre over nett anonymt. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Potetjinta skrev (5 timer siden):

Synes eksen til Mads virker for god for han. Klarer ikke fatte og forstå at han droppet henne for Stine. Mads er et typisk eksempel på folk som tror at gresset er grønnere på den andre siden. Og så kommer hverdagen og Mads er utro igjen i fremtiden!

🙈

Skrevet

Er jo bare å la være å dele. Holde seg til oppussing og det som inspirerer. Alle snapkanalene har blitt rasert av denne snapbetalingen. Lett tjente penger å dele livet sitt men konsekvensen vil de ikke ta.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Moongirl skrev (2 timer siden):

Sutreguri.

Besøk av Mads ikveld, så da blidner hun vel litt 🥰😅 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Potetjinta skrev (6 timer siden):

Dette finnes det nok hundre meninger om, jeg personlig syns Stine er 100 ganger finere og mer hel ved enn Helene, så her er nok folket delt (heldigvis, slik at det finnes partnere for alle). Og dette me utroskap kunne du holdt deg for god til å kommentere, vi vet ingenting sikkert. Syns Mads er ryddig som gjør det slutt i stedet for å være med noen uten følelser eller holde henne for narr.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (3 timer siden):

Sutreguri.

🙊🙊🙊 

egentlig et dårlig bidrag til en god diskusjon- men måtte skikkelig le av den kommentaren der 😂😂 sutreguri - punktum 

🙊🙊🙊🤣 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mamma-3 skrev (8 timer siden):

Dette finnes det nok hundre meninger om, jeg personlig syns Stine er 100 ganger finere og mer hel ved enn Helene, så her er nok folket delt (heldigvis, slik at det finnes partnere for alle). Og dette me utroskap kunne du holdt deg for god til å kommentere, vi vet ingenting sikkert. Syns Mads er ryddig som gjør det slutt i stedet for å være med noen uten følelser eller holde henne for narr.

De hadde knapt vært gift ett år. Kan spekulere i hvor dype følelser mads hatt for henne da. De fleste jeg kjenner velger å jobbe med forholdet i dårlige tider før man tar en beslutning. Men han har vell dumpet Helene 8 ganger eller no? Virker ikke som en spesielt bra type. 
Har fått skikkelig avsmak på hele fyren.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
Eyr skrev (3 timer siden):

De hadde knapt vært gift ett år. Kan spekulere i hvor dype følelser mads hatt for henne da. De fleste jeg kjenner velger å jobbe med forholdet i dårlige tider før man tar en beslutning. Men han har vell dumpet Helene 8 ganger eller no? Virker ikke som en spesielt bra type. 
Har fått skikkelig avsmak på hele fyren.

Tror det er 5. Men ja, poenget står. 

• Liker 3
Skrevet
Potetjinta skrev (På 2.3.2025 den 17.00):

Idag bekrefter forsåvidt Helene på sin snap at det er og har vært under innspilling noe mellom Mads og Stine….

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Klittings skrev (7 minutter siden):

Idag bekrefter forsåvidt Helene på sin snap at det er og har vært under innspilling noe mellom Mads og Stine….

Tenk hvor frustrerende det må være å sitte å høre på alle løgnene. «Bare venner». Les rommet da folkens.

• Liker 10
Skrevet
Klittings skrev (8 minutter siden):

«Jeg ønsker ikke å se på de to» og «jeg ønsker de to lykke i jobb og privat»

Høres ut som a uten å si b.

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...