Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selvfølgelig skal hun delta på egen premiere selv om det er hennes uke med barn. «Prioriterer events foran barna». For noe vissvass

Endret av Fredrik29
  • Liker 21
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fredrik29 skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig skal hun delta på egen premiere selv om det er hennes uke med barn. «Prioriterer events foran barna». For noe vissvass

Er helt enig med deg!

Endret av Tiara07
  • Liker 4
Skrevet
Fredrik29 skrev (4 timer siden):

Fatter ikke hvorfor folk er så besatt av om de er sammen eller ikke, hvem bryr seg? 
de skylder ingen å opplyse om privatlivet sitt. De er søte, sympatiske og flinke arbeidsfolk.

folk blir sammen, ligger sammen, gjør det slutt osv overalt hele tiden. 

Du er her og forsvarer også, ja. 

Folk bryr seg fordi de antageligvis har vært utro og ødelagt familier. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Det virker som han har hatt en fantastisk kjæreste i eksen sin, så håper han vet hva han har gjort. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
cerruti skrev (34 minutter siden):

Det virker som han har hatt en fantastisk kjæreste i eksen sin, så håper han vet hva han har gjort. 

Enig med deg her. Eksen hans virker som en veldig oppegående og søt dame, som fortjener mye bedre! Husker ikke hvor mange ganger han hadde avsluttet forholdet med henne før de giftet seg, men det fikk han til å se ut som et vandrende rødt flagg.

• Liker 17
Skrevet
Poly skrev (På 27.2.2025 den 14.49):

Skjønner ikke helt hvorfor hun stresser sånn med kjole når hun åpenbart har så mange fine? Blir litt for dumt. 

Ok jeg trekker dette. Hun så ut som en drøm i den nye kjolen!

• Liker 2
Skrevet
Sommerfuul skrev (3 minutter siden):

Hun sa at de gikk fra hverandre forrige desember. Hun tok vel over huset i oktober/november?

Så på insta nå, hun la ut i november at hun overtok huset. Så ja. Er ikke «akkurat» 

Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Du er her og forsvarer også, ja. 

Folk bryr seg fordi de antageligvis har vært utro og ødelagt familier. 

Det er jo uansett en privatsak. Hvorfor skal man leke moralens høye vokter i andres liv? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Kålrota skrev (1 minutt siden):

Det er jo uansett en privatsak. Hvorfor skal man leke moralens høye vokter i andres liv? 

De lever av å dele privatlivet sitt. Da må man regne med kommentarer. 

• Liker 12
Skrevet
Fenomen skrev (2 minutter siden):

De lever av å dele privatlivet sitt. Da må man regne med kommentarer. 

Nja. Akkurat disse to lever vel mer av å dele oppussingsprosjekter. Uansett er det jo ganske uinteressant for alle andre enn de involverte hvem som ligger med hvem når. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er et program eg i utgangspunktet er interessert i, men frister faktisk ikke å se det etter denne suppen av et styr! 🙉

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (25 minutter siden):

Dette er et program eg i utgangspunktet er interessert i, men frister faktisk ikke å se det etter denne suppen av et styr! 🙉

Really? 😅

• Liker 3
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Syns det var et skikkelig koselig program! Virker som de er et godt team 😍

Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Moongirl skrev (1 time siden):

Poly skrev (43 minutter siden):

Really? 😅

Jeg må faktisk si det motsatte, jeg ble mer interessert i å se programmet etter alt snakket rundt dem 😂

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Jeg synes disse romanseryktene er alt for spennende, vi analyserer alt de gjør og vi vil naturligvis få frem det vi tror på. De gjør jo ikke så mye for å motbevise heller, de kunne unngått å snappe om at Stine hentet Mads på flyplassen f.eks. Da hadde ingen visst og dermed mindre rykter.

Er det en grunn til at ingen av dem snappet etter de ankom hotellet? Når de våknet på hotellrommet? Ting de (hvertfall Mads) naturligvis gjør ellers. De begge snappet at de dagen etter delte rom med vennene sine. Så delte de rom den første natta? 
uansett.. koselig for dem, men håper som flere her skriver at det ikke var årsaken til skilsmissene.

• Liker 7
Skrevet

Kjære Stine.
Kan du ikke bare droppe å legge ut gråte-snapper? Kan du ikke bare heve deg over … du er iallfall sånn jeg har fått inntrykk av, en meget vellykket ung kvinne som tjener bra med penger, har kjøpt deg ditt eget hus, fine barn, flott vennegjeng og forhåpentligvis en flott og støttende familie.. Helt sikkert mange som skulle ønske de var som deg.  At det dukker opp ting som du ikke liker, må du stå i, da du har «solgt sjela di» til SoMe. Dette i likhet med så mange andre som driver med det sammen. Kan du ikke bare tenke at hvor flott er det ikke at du har kommet deg så langt og det helt uten utdanning. Du klarer. Og dropp å snakk om forholdet mellom deg og makkeren din. For det blir vanskelig den dagen dere kanskje har lyst til å annonsere at dere er blitt mer enn venner. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Carro123 skrev (2 timer siden):

Jeg synes disse romanseryktene er alt for spennende, vi analyserer alt de gjør og vi vil naturligvis få frem det vi tror på. De gjør jo ikke så mye for å motbevise heller, de kunne unngått å snappe om at Stine hentet Mads på flyplassen f.eks. Da hadde ingen visst og dermed mindre rykter.

Er det en grunn til at ingen av dem snappet etter de ankom hotellet? Når de våknet på hotellrommet? Ting de (hvertfall Mads) naturligvis gjør ellers. De begge snappet at de dagen etter delte rom med vennene sine. Så delte de rom den første natta? 
uansett.. koselig for dem, men håper som flere her skriver at det ikke var årsaken til skilsmissene.

Stine var jo sammen med Mads og kompisene i leiligheten de hadde leid. Mads og tre andre dro tidlig om morgenen til Gol, og Stine spiste frokost sammen med en av Mads sine kompiser, så tydelig at hun har sovet sammen med Mads. Hun snappet ikke fra hotell sammen med sine venner.

• Liker 5
Skrevet
Klittings skrev (8 minutter siden):

Stine var jo sammen med Mads og kompisene i leiligheten de hadde leid. Mads og tre andre dro tidlig om morgenen til Gol, og Stine spiste frokost sammen med en av Mads sine kompiser, så tydelig at hun har sovet sammen med Mads. Hun snappet ikke fra hotell sammen med sine venner.

Veldig rart å skulle henge sammen med Mads og gjengen hvis det ikke er noe mellom dem. Blir for dumt altså.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Eyr skrev (7 minutter siden):

Veldig rart å skulle henge sammen med Mads og gjengen hvis det ikke er noe mellom dem. Blir for dumt altså.

Hvorfor? Kan man ikke henge med en kompis og hans gjeng uten at det er noe mellom dem?? Isåfall har jeg noe på gang med veldig mange menn…

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...