Klittings Skrevet 24. februar #621 Skrevet 24. februar Odine skrev (23 timer siden): Tror jeg kan skuffe dere med at dette med Stine og Mads kun er et Pr- stunt 😀 Det tror jeg… Selvsagt melker de dette , kjempesmart! Tror nok der er noe på gang ja… Alle skjønner jo det 😅 5 1
Fenomen Skrevet 24. februar #622 Skrevet 24. februar Tiara07 skrev (4 minutter siden): De sa at de kun var gode venner. Nei, de sa ikke kun. De sa: Vi er gode venner. 5
Gjest Kakafoni Skrevet 24. februar #623 Skrevet 24. februar Men om de er kjærester- hvordan betydning har det egentlig.
hvaduikkeser Skrevet 24. februar #626 Skrevet 24. februar Kakafoni skrev (4 timer siden): Men om de er kjærester- hvordan betydning har det egentlig. *Hvilken 5 3
Masle Skrevet 24. februar #627 Skrevet 24. februar Klittings skrev (5 timer siden): Har de..? Eller har de bekreftet det…? Altså det blikket Mads sender Stine 😍 Blir jo nesten forelska selv 😅 Får jo litt vondt av de som bli analysert av denne etterforskeren, vi har jo ikke noe med om det er et par eller ei. Tenker at vi får vise tidsnok om det blir de 2, og det spiller heller ingen rolle for oss om de er sammen. Men at det lyser spenning mellom de to, er vel ingen tvil. 2
Masle Skrevet 24. februar #628 Skrevet 24. februar Odine skrev (4 timer siden): Tror det er kalkulert 😀 Tror du virkelig at de ofrer 2 ekteskap og barn pga kalkulasjon? En skilsmisse koster skjorta, så klarer liksom ikke å tro det 4 2
Palmemor Skrevet 24. februar #629 Skrevet 24. februar Masle skrev (6 minutter siden): Altså det blikket Mads sender Stine 😍 Blir jo nesten forelska selv 😅 Får jo litt vondt av de som bli analysert av denne etterforskeren, vi har jo ikke noe med om det er et par eller ei. Tenker at vi får vise tidsnok om det blir de 2, og det spiller heller ingen rolle for oss om de er sammen. Men at det lyser spenning mellom de to, er vel ingen tvil. Til dems forsvar har jeg også endel venner jeg kan ha en sånn kjemi med, uten at det ligger noe mer bak. Det fremstår flørtete, men handler bare om at man har lik energi og liker å tøyse og tulle. Jeg er veldig flørtete av natur, og har mer enn én gang fått høre at jeg har flørta med folk uten at det har vært min intensjon. 1 5
Snoker45 Skrevet 24. februar Forfatter #630 Skrevet 24. februar En ting er sikkert; hvis det nå skal vise seg at de står fram som kjærester om en mnd eller tre så har de begge null troverdighet igjen. Og det vil påvirke karrieren til begge😊 8 7
Gjest 3 er nok Skrevet 24. februar #631 Skrevet 24. februar Jeg tror også de er kjærester, evt bare ligger de sammen og tar resten med ro. likevel tror jeg ikke de noen gang kommer til å stå frem som kjærester, blir samboere eller gifter seg. de lever for ulike liv til å holde særlig lenge. Jeg gir de til over sommeren, maks. Hun kommer til å bli gal av å måtte passe på ham og å være mammaen hans hele tiden. Han kommer til å bli gal av at hun føler hun må passe på ham og å oppføre seg som mammaen hans. Hun kommer til å innse at han vil leve som evig ungkar og at det ikke passer hennes livsstil med tre barn. Det er gøy nå, men ikke holdbart i lengden. Han kommer til å få panikk når han innser hva livet med tre barn egentlig innebærer av forpliktelser etc, og kommer derfor til å tviholde enda mer på fylla og ungkarslivet. Han synes hennes liv uten barn og forpliktelser er morsomt, for enn så lenge, for de blir seriøse kan hun holde tritt med ham når hun ikke har barna, og de er for ferske til at hun kan stille krav. Når kravene kommer, da forsvinner han. med andre ord: min teori er at de pr nå anser seg som kjærester, men de holder det hemmelig. De kommer ikke til å fortelle omverdenen det før det har gått passelig med tid, men innen den tid er også forholdet deres over. Dermed kommer vi aldri til å få en bekreftelse på om det er/var noe mellom de.
Mamma-3 Skrevet 24. februar #632 Skrevet 24. februar Snoker45 skrev (1 time siden): En ting er sikkert; hvis det nå skal vise seg at de står fram som kjærester om en mnd eller tre så har de begge null troverdighet igjen. Og det vil påvirke karrieren til begge😊 Hvorfor det? De kan jo være venner nå, for så å gå over til å være kjærester. Tror ikke det vil påvirke karrieren negativt, har tro på at de 2 kan være en god merkevare som par 😊 7
Mamma-3 Skrevet 24. februar #633 Skrevet 24. februar 3 er nok skrev (53 minutter siden): Jeg tror også de er kjærester, evt bare ligger de sammen og tar resten med ro. likevel tror jeg ikke de noen gang kommer til å stå frem som kjærester, blir samboere eller gifter seg. de lever for ulike liv til å holde særlig lenge. Jeg gir de til over sommeren, maks. Hun kommer til å bli gal av å måtte passe på ham og å være mammaen hans hele tiden. Han kommer til å bli gal av at hun føler hun må passe på ham og å oppføre seg som mammaen hans. Hun kommer til å innse at han vil leve som evig ungkar og at det ikke passer hennes livsstil med tre barn. Det er gøy nå, men ikke holdbart i lengden. Han kommer til å få panikk når han innser hva livet med tre barn egentlig innebærer av forpliktelser etc, og kommer derfor til å tviholde enda mer på fylla og ungkarslivet. Han synes hennes liv uten barn og forpliktelser er morsomt, for enn så lenge, for de blir seriøse kan hun holde tritt med ham når hun ikke har barna, og de er for ferske til at hun kan stille krav. Når kravene kommer, da forsvinner han. med andre ord: min teori er at de pr nå anser seg som kjærester, men de holder det hemmelig. De kommer ikke til å fortelle omverdenen det før det har gått passelig med tid, men innen den tid er også forholdet deres over. Dermed kommer vi aldri til å få en bekreftelse på om det er/var noe mellom de. Tenkte det samme som deg før jeg også, og var egentlig litt sur for at det ble slutt mellom Stine og BT (synes de var så fint par) 😅 Men nå ser jeg at hun blomstrer veldig med Mads og det ser ut som hun koser seg med venner på barnefrie uker også. Hadde barna vært yngre, tror jeg ikke det hadde vært sjans med henne og Mads, men med hennes interesser, lite ro i rompa hun også, mange planer osv. og at ungene virker for å være aktive, så kan det kanskje gå. Slik jeg kjenner Mads, vil nok han like både å stå på ski med barna osv, og det er jo kun 50% av tiden. Kanskje er det suksesshistorien at han kan få leve sitt liv i perioder også fyller de ut hverandre ellers? Ikke godt å si, men jeg ønsker de lykke til hvertfall 🥰 Og siden hun har 3 barn og er vant til logistikk, kan hun nok hjelpe Mads litt med logistikk også 😅 Tror egentlig han synes det hadde vært godt.
Palmemor Skrevet 25. februar #634 Skrevet 25. februar Snoker45 skrev (9 timer siden): En ting er sikkert; hvis det nå skal vise seg at de står fram som kjærester om en mnd eller tre så har de begge null troverdighet igjen. Og det vil påvirke karrieren til begge😊 Hvorfor det? Og hvilken karriere? Snapkarrieren? Begge er jo habile arbeidsfolk som kommer til å være i stand til å tjene penger helt uavhengig av relasjonsstatusen dems 3 1 3
GlitterGuri Skrevet 25. februar #635 Skrevet 25. februar Hun svarte ikke på snappen til Mads i går, om den kommentaren med å spleise hun med Jarl 😅 Di som vanligvis svarer hverandre relativt fort gjennom storys 1 2
BuffaloDuck Skrevet 25. februar #636 Skrevet 25. februar Palmemor skrev (10 timer siden): Hvorfor det? Og hvilken karriere? Snapkarrieren? Begge er jo habile arbeidsfolk som kommer til å være i stand til å tjene penger helt uavhengig av relasjonsstatusen dems Skjønner heller ikke det med «troverdighet». Tenker liksom ikke «Stine og Mads nei? Skal absolutt ikke se på de to hjelpe med noe oppussing, de sa jo først at de ikke var sammen, men så ble de sammen allikevel!» Men det er fullt mulig jeg ikke skjønner hva som er greia her, hvorfor det er et problem hvis de skulle vise seg å ha et forhold. 8 3
Palmemor Skrevet 25. februar #637 Skrevet 25. februar BuffaloDuck skrev (1 time siden): Skjønner heller ikke det med «troverdighet». Tenker liksom ikke «Stine og Mads nei? Skal absolutt ikke se på de to hjelpe med noe oppussing, de sa jo først at de ikke var sammen, men så ble de sammen allikevel!» Men det er fullt mulig jeg ikke skjønner hva som er greia her, hvorfor det er et problem hvis de skulle vise seg å ha et forhold. Nei, det henger ikke på greip noe av det 1
Innlandstuppa Skrevet 27. februar #638 Skrevet 27. februar Og i natt kom Stine og hentet Mads på flyplassen 🤭 5 1
Gipetto Skrevet 27. februar #639 Skrevet 27. februar Men hvem passer kidsa når hun er ute på natterstid for å hente M?
firetoen Skrevet 27. februar #640 Skrevet 27. februar Gipetto skrev (Akkurat nå): Men hvem passer kidsa når hun er ute på natterstid for å hente M? Hos faren, har besøk, ungene er på overnatting. Gidd dårlig skjult mom shaming da 12 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå