Ellevill Skrevet 21. februar #601 Skrevet 21. februar Livetskjer skrev (3 timer siden): Nå gjør hun alt for å «ligne» Helene (x-en til Mads). Nå skal hun også trene. Dette er så gøy å følge med på. Det å trene er vel en ganske vanlig ting å gjøre. Ærlig talt… 🙄 30 5
BuffaloDuck Skrevet 21. februar #602 Skrevet 21. februar Ellevill skrev (20 minutter siden): Det å trene er vel en ganske vanlig ting å gjøre. Ærlig talt… 🙄 Enig. Hun drev også mye med CrossFit såvidt jeg husker for en del år siden. 5 2
Masle Skrevet 22. februar #603 Skrevet 22. februar Dupers skrev (18 timer siden): Han har lagt ut på snap i dag at boren er singel. Hadde jo vært gøy å spørre om han ikke skulle spleisa broren og Stine, bare for å se om det kom en reaksjon. Han tok med spørsmålet om det var innafor med alenemødre til broren sin, og svarte at han er vel som meg å ikke ville ha barn men det gjør ikke noe med barn. Skjønner at det er ingen innrømmelse, men samtidig så bekrefter han jo at det er ok at dama(Stine) har unger. Vært moro å stilt spørsmål om spleising 😅 5
thinkywinky Skrevet 22. februar #604 Skrevet 22. februar Kroppsspråkeksperten Vidar Hansen uttaler seg om Mads og Stines intervju: https://www.instagram.com/reel/DGVYdmjoxRr/?igsh=YTkyb3lkZ2NsOWp1 5
Palmemor Skrevet 22. februar #605 Skrevet 22. februar Gjør det noe om de er sammen? Ligger sammen eller vil dele livet sammen? Skjønner ikke jeg. De er jo voksne mennesker og må få bestemme selv 16 1
Masle Skrevet 22. februar #606 Skrevet 22. februar Palmemor skrev (24 minutter siden): Gjør det noe om de er sammen? Ligger sammen eller vil dele livet sammen? Skjønner ikke jeg. De er jo voksne mennesker og må få bestemme selv Helt enig, de er voksne mennesker som gjør hva de vil, og de ser faktisk ut som de er veldig glad i hverandre også. Men tror det er pga at de har nekta så og folk takler jo dårlig å ikke vite alt de tror hele tiden også 😜 6
Palmemor Skrevet 22. februar #607 Skrevet 22. februar Masle skrev (17 minutter siden): Helt enig, de er voksne mennesker som gjør hva de vil, og de ser faktisk ut som de er veldig glad i hverandre også. Men tror det er pga at de har nekta så og folk takler jo dårlig å ikke vite alt de tror hele tiden også 😜 Hehe, ja det kan jo hende. Og om de har funnet hverandre er det jo litt klysete å gå ut med det på dag én når hun har barn og begge har gått fra sine ektefeller. Kan jo hende de vil finne ut av det før de annonserer det for hele Norge. 5
Gjest faltforfristelsen Skrevet 22. februar #608 Skrevet 22. februar Palmemor skrev (42 minutter siden): Hehe, ja det kan jo hende. Og om de har funnet hverandre er det jo litt klysete å gå ut med det på dag én når hun har barn og begge har gått fra sine ektefeller. Kan jo hende de vil finne ut av det før de annonserer det for hele Norge. Jeg syns de passer sammen, kler hverandre liksom. Syns bare det er litt trist når man har hørt hvor knust Helene har vært, HVIS han forlot henne for Stine/var utro. Men man kan ikke styre hvem man faller for, og det er riktig å gå hvis man ikke har følelser for partneren sin og ikke ser en fremtid der.
Palmemor Skrevet 22. februar #609 Skrevet 22. februar faltforfristelsen skrev (16 minutter siden): Jeg syns de passer sammen, kler hverandre liksom. Syns bare det er litt trist når man har hørt hvor knust Helene har vært, HVIS han forlot henne for Stine/var utro. Men man kan ikke styre hvem man faller for, og det er riktig å gå hvis man ikke har følelser for partneren sin og ikke ser en fremtid der. Det er akkurat det. Dette skjer jo hele tiden. Men ikke alle velger å dele livet sitt som jobb. Det er kjempetrist at han forlot Helene, hun fremstår som en så søt og uskyldig kvinne. Men når man først lar seg lede så er jo følelsene ødelagte. Så hadde det ikke vært Stine hadde det vært en annen 2
Queen19 Skrevet 22. februar #610 Skrevet 22. februar Palmemor skrev (3 timer siden): Det er akkurat det. Dette skjer jo hele tiden. Men ikke alle velger å dele livet sitt som jobb. Det er kjempetrist at han forlot Helene, hun fremstår som en så søt og uskyldig kvinne. Men når man først lar seg lede så er jo følelsene ødelagte. Så hadde det ikke vært Stine hadde det vært en annen Helene vil nok se at hun vinner på det i lengden, ei så sprek dame fortjener noen som vil dele samme livsstil. At hun har tillatt han å slå opp så mange ganger, for så komme tilbake i varmen, tyder på at hun kanskje ikke helt er klar over egen verdi, og at hun absolutt kan sikte høyere enn en mann som behandler henne på den måten, i flere år. 15 2 5
Poly Skrevet 22. februar #611 Skrevet 22. februar Så tøff han er som ikke fullfører antibiotikakuren da 2 3
Palmemor Skrevet 22. februar #612 Skrevet 22. februar Queen19 skrev (8 minutter siden): Helene vil nok se at hun vinner på det i lengden, ei så sprek dame fortjener noen som vil dele samme livsstil. At hun har tillatt han å slå opp så mange ganger, for så komme tilbake i varmen, tyder på at hun kanskje ikke helt er klar over egen verdi, og at hun absolutt kan sikte høyere enn en mann som behandler henne på den måten, i flere år. Hørte på podcasten at de hadde slått opp 7 ganger. Da tenker jeg det uansett ikke er liv laga
Moongirl Skrevet 22. februar #613 Skrevet 22. februar Poly skrev (47 minutter siden): Så tøff han er som ikke fullfører antibiotikakuren da Dette sier han vel for å provosere? 2
Sophie1988 Skrevet 22. februar #614 Skrevet 22. februar Poly skrev (48 minutter siden): Så tøff han er som ikke fullfører antibiotikakuren da Veldig. Men ingen har noensinne påstått at han er den skarpeste… 😉 3 2
Masle Skrevet 23. februar #615 Skrevet 23. februar faltforfristelsen skrev (9 timer siden): Jeg syns de passer sammen, kler hverandre liksom. Syns bare det er litt trist når man har hørt hvor knust Helene har vært, HVIS han forlot henne for Stine/var utro. Men man kan ikke styre hvem man faller for, og det er riktig å gå hvis man ikke har følelser for partneren sin og ikke ser en fremtid der. Ja, enig i det. Samtidig så tenker jeg at fett har vært slutt med H så mange ganger at det nesten låg i kortene. Ikke vet jeg, men virker som han ble bergtatt av Stine fort og tok det til etterretning og gjorde det slutt. Jeg vet ikke om han har vært utro, eller om de begynte etter at det ble slutt, men virker på mange måter som om Stine og Mads er litt soulmates. De snakker så likt, og selv om hun er mer strukturert, så virker det som hun har kustus på guttungen på en måte. Og forstå veldig godt at de vil bruke litt tid på å få ut offentlig, er jo barn osv i bilde her. 2 1
Tiara07 Skrevet 23. februar #616 Skrevet 23. februar Masle skrev (28 minutter siden): Ja, enig i det. Samtidig så tenker jeg at fett har vært slutt med H så mange ganger at det nesten låg i kortene. Ikke vet jeg, men virker som han ble bergtatt av Stine fort og tok det til etterretning og gjorde det slutt. Jeg vet ikke om han har vært utro, eller om de begynte etter at det ble slutt, men virker på mange måter som om Stine og Mads er litt soulmates. De snakker så likt, og selv om hun er mer strukturert, så virker det som hun har kustus på guttungen på en måte. Og forstå veldig godt at de vil bruke litt tid på å få ut offentlig, er jo barn osv i bilde her. Nå har de faktisk gått ut i medier og sagt at det ikke er noe mellom dem. Hvorfor ikke respektere det? 6
Odine Skrevet 23. februar #617 Skrevet 23. februar Tror jeg kan skuffe dere med at dette med Stine og Mads kun er et Pr- stunt 😀 Det tror jeg… Selvsagt melker de dette , kjempesmart! 7 1
Livetskjer Skrevet 23. februar #618 Skrevet 23. februar Odine skrev (13 minutter siden): Tror jeg kan skuffe dere med at dette med Stine og Mads kun er et Pr- stunt 😀 Det tror jeg… Selvsagt melker de dette , kjempesmart! Helt klart. Det samme gjelder med brudd…. Og litt tårer innimellom… 💸💸💸💸💸 så flyr pengan inn. Sånn som alle andre influensere gjør 4
Klittings Skrevet 24. februar #619 Skrevet 24. februar Tiara07 skrev (På 23.2.2025 den 3.03): Nå har de faktisk gått ut i medier og sagt at det ikke er noe mellom dem. Hvorfor ikke respektere det? Har de..? Eller har de bekreftet det…? 2 1
Tiara07 Skrevet 24. februar #620 Skrevet 24. februar Klittings skrev (Akkurat nå): Har de..? Eller har de bekreftet det…? De sa at de kun var gode venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå