Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å "vise" at det er de som har sovet der i natt ;).... De har ikke det vettu

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe for seg selv den dama 🤩 

Syr sin egen kjole og ser ut som a million bucks!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest faltforfristelsen
Skrevet
Lzzy skrev (16 minutter siden):

Med MH.. 

Hun la ut "han er forresten singel folkens" eller noe lignende forrige helg. Hadde hun gjort det om hun var interessert i han selv? Jeg vet forøvrig ikke noe annet enn at de trener sammen, så kan ikke uttale meg om noe rykter.

Skrevet
Livetskjer skrev (8 minutter siden):

For å "vise" at det er de som har sovet der i natt ;).... De har ikke det vettu

Og så? Eksen hennes er ikke aleine han heller 

• Liker 2
Skrevet

Stine har mistet ALL troverdighet🤦‍♂️

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Stine kan vel sove hvor faen hun vil? 😊

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

For en timing. De klarer å bli hele bransjens to sorte får måneden før de slipper serien sin, og er helt avhengig av å være folkets yndlinger med et slikt feelgood-program. Tror de kan se langt etter en sesong 2. Og Mads antageligvis se langt etter fler gjesteopptreden i Eventyrlig oppussing. Hele greia lukter bare så barnslig og uproff. Veldig influencersk. 

Så unødvendig, men selvforskyldt. Kunne de ikke kjørt litt diskresjon? Hvis ikke for å skåne eksene og sitt eget omdømme, men ihvertfalk karrieren? Siden serien åpenbart betyr så mye for dem? 🤨

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Sneblomst skrev (1 minutt siden):

For en timing. De klarer å bli hele bransjens to sorte får måneden før de slipper serien sin, og er helt avhengig av å være folkets yndlinger med et slikt feelgood-program. Tror de kan se langt etter en sesong 2. Og Mads antageligvis se langt etter fler gjesteopptreden i Eventyrlig oppussing. Hele greia lukter bare så barnslig og uproff. Veldig influencersk. 

Så unødvendig, men selvforskyldt. Kunne de ikke kjørt litt diskresjon? Hvis ikke for å skåne eksene og sitt eget omdømme, men ihvertfalk karrieren? Siden serien åpenbart betyr så mye for dem? 🤨

Haha, for en overdrivelse. Skal de lynsjes av det norske folk nå? 😅

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Poly skrev (3 minutter siden):

Stine kan vel sove hvor faen hun vil? 😊

😊😊😊😊 Absolutt "hvor faen hun vil".

Skrevet
Palmemor skrev (30 minutter siden):

Og så? Eksen hennes er ikke aleine han heller 

Så fint for dem begge da ;o) 

Skrevet
Livetskjer skrev (7 minutter siden):

Så fint for dem begge da ;o) 

Ja absolutt! 

Skrevet
Poly skrev (11 minutter siden):

Haha, for en overdrivelse. Skal de lynsjes av det norske folk nå? 😅

Hele bransjens sorte får 🤣 Jeg tror de aller fleste som har planer om å se den serien ikke bryr seg om hva de to gjør på sin egen fritid. 

Helt ærlig, vi lever så vidt vi vet bare en gang, hvorfor være sammen med noen du ikke vil være med? Om Stine og Mads blir en greie heier jeg på de!

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Tror mange misforstår. Mads og Stine har selv gått ut og avkreftet at det er noe mellom dem, de er kun kollegaer og gode venner. Men så skjer det ting gang på gang som «motbeviser» dette. Er jo det det reageres på. Klart de kan være sammen med hvem de vil. Er bare rart å avkrefte noe som tydeligvis er sant. Slette snapper som avslører at de er på samme sted osv. Er det som blir dumt i mine øyne. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Lawyer skrev (10 minutter siden):

Tror mange misforstår. Mads og Stine har selv gått ut og avkreftet at det er noe mellom dem, de er kun kollegaer og gode venner. Men så skjer det ting gang på gang som «motbeviser» dette. Er jo det det reageres på. Klart de kan være sammen med hvem de vil. Er bare rart å avkrefte noe som tydeligvis er sant. Slette snapper som avslører at de er på samme sted osv. Er det som blir dumt i mine øyne. 

Ja, det er akkurat det! Er det snakk om utroskap, løgn og sniking rundt så mister de jo troverdighet, og det har de ikke råd til… De er avhengig av at folk skal like dem. Perfekte Stine ønsker ihvertfall ikke at bildet folk har av henne skal rakne.

• Liker 7
Gjest faltforfristelsen
Skrevet (endret)

Mads har kommentert bruddet i dagbladet. Jeg skulle legge kommentaren inn der, men la den i feil tråd. 

Endret av faltforfristelsen
Lagt inn i riktig tråd
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Mads kommenterer til Dagbladet:

- Som Helene sier i podkasten: Man kan ikke være sammen med noen uten følelser, da er det bedre å gå. Ikke noe mer dramatisk enn det, men trist og vanskelig er det.

Dagbladet har vært i kontakt med Sjøberg som ikke ønsker å kommentere saken ytterligere, men legger til at hun ønsker at forholdet og eksmannen omtales med respekt. 

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Sol, admin. 

Skrevet

Hva slags tv program/innspilling med de to er det som snakkes om? Ikke fulgt så mye med på verken Stine eller Mats før nå.

Skrevet
Kartoffel skrev (16 minutter siden):

Hva slags tv program/innspilling med de to er det som snakkes om? Ikke fulgt så mye med på verken Stine eller Mats før nå.

«Kan vi hjelpe til?» hvor de hjelper folk med å pusse opp. Stine har vært influenser lenge, han vet jeg ikke så mye om 

Skrevet
Palmemor skrev (30 minutter siden):

«Kan vi hjelpe til?» hvor de hjelper folk med å pusse opp. Stine har vært influenser lenge, han vet jeg ikke så mye om 

Takk. Vet du når/hvor det kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...