Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eyr skrev (57 minutter siden):

Hvem virker i en annen liga enn hvem?

Helene virker i en annen liga enn dem begge ;) 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Veldig merkelig å diskutere «liga». Synes ingen av de som nevnes ovenfor verken er bedre eller dårligere enn hverandre. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (3 minutter siden):

Helene virker i en annen liga enn dem begge ;) 

De er flotte alle tre og jeg liker dem alle sammen. Jeg syns det aller meste av kritikken som kommer mot influencere her på Rampelys er berettiget, men i denne tråden syns jeg det er mye tåpelig. Disse er helt vanlige og søte mennesker med bena plantet på jorden. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Variert skydekke skrev (1 minutt siden):

De er flotte alle tre og jeg liker dem alle sammen. Jeg syns det aller meste av kritikken som kommer mot influencere her på Rampelys er berettiget, men i denne tråden syns jeg det er mye tåpelig. Disse er helt vanlige og søte mennesker med bena plantet på jorden. 

Tja.. Mads er ikke så plantet på jorden lenger, men det er ikke Petter Stordalen heller, så kanskje det er litt oppskrytt å ha bena plantet?

Jeg syns det er masete å følge Mads, så jeg titter ikke ofte innom og har sluttet å følge for å ikke få med meg alt. Det er for mye av alt. For lite hverdagsfølelse og normalt tempo. I helgen var det way too much båt i høy fart og saksofon i monitor for min del. Jeg savner da han bare flippet hus og pusset opp.

Båt, bil, motorsykkel, drifting, helikopter, fallskjerm, lager, hus, hage, hytte, Andreas, festing, reising, bursdager alkohol. Og aldri på et normalt nivå. Det er extra extra extra. Det henger ikke helt på greip. Og så det utslitte morgentrynet rundt 05-06 hver morgen.  

Han blir ikke gammel med dette tempoet og den livsstilen. Det er sikkert. 

• Liker 11
  • Nyttig 15
Skrevet
Variert skydekke skrev (8 minutter siden):

Hvor planta på jorda bena til M er vet jeg ikke, men S og H virker jordnære på hver sin måte. M er ikke min type menneske (på grunn av oppførsel og det at han ofte snakker ned håndverkere som ikke ønsker en luksushverdag) men han er ganske pedagogisk i måten han forklarer ting på

• Liker 2
Skrevet

Synes Stine har blitt som Mads også. Sluttet å følge henne, men i helga kom hun opp så jeg kikket innom. Ble sliten av alt hun la ut med båt, fest, skryt, enda mer skryt og skråling. Følte ikke jeg har gått glipp av så veldig mye ved ikke å ikke følge henne lenger. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Horselady skrev (9 timer siden):

Synes Stine har blitt som Mads også. Sluttet å følge henne, men i helga kom hun opp så jeg kikket innom. Ble sliten av alt hun la ut med båt, fest, skryt, enda mer skryt og skråling. Følte ikke jeg har gått glipp av så veldig mye ved ikke å ikke følge henne lenger. 

Jeg slutta å følge begge to nå i sommer. Jeg har fulgt for oppussingstips og det har det jo ikke akkurat kommet så mye av på et par mnd 🤣 men om de kommer i gang med no oppussing igjen sånn at de fortjener de kronene de får av mine klikk så kommer jeg sikkert til å følge på nytt 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Passenger-Princess og Trophy-wife er vel Stine sine nye betegnelser om seg selv. (Ja, hun har brukt de begrepene selv…) Begynner å følge henne igjen når hun klatrer ned fra tronen og begynner med håndverk igjen. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Var nå voldsomt så stort behovet for å vise kjærlighetserklæringer var nå… og nakne ben i senga filtrert inn i hverandre….🙈 Hvorfor holder det ikke å si det til hverandre? 

Endret av Tiara07
  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tiara07 skrev (4 minutter siden):

Var nå voldsomt så stort behovet for å vise kjærlighetserklæringer var nå… og nakne ben i senga filtrert inn i hverandre….🙈 Hvorfor holder det ikke å si det til hverandre? 

Får ikke cash på konto av å holde det for seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
RandiO skrev (48 minutter siden):

Får ikke cash på konto av å holde det for seg selv. 

Det er nok sant…. 🤮

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
friskbris skrev (15 minutter siden):

Vel….cougar er vel mer ordet.

IMG_7629.jpeg

Begge deler blir vel feil. Cougar, da skal man være en god del eldre enn mannen.  Pasienter princess, som hun selv bruket er vel heller ikke helt riktig, da det virker som at det er hans interesser som vinner og hun bestemmer lite. (Dette er bare noe jeg tror er greia fordi der virker som at hun har endra hele livet sitt mens han fortsatt lever livets glade dager uten p ha endra noe)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Eneste jeg ser her er lik det som skjedde Emilie/Voe. S har funnet seg et helt nytt liv med en ny mann. Hvis mitt liv skulle dokumenteres så ville jeg også fått kommentarer med diverse ting. Som f.eks jeg har tonet meg ned etter å blitt mamma og ikke like festlig på vors/nach. Men jeg har funnet meg en mann som jeg er trygg på osvosv. KG er kjent for å rakke ned/komme med usaklige bemerkninger, ufortjent og fortjent. Sånn er det blitt dessverre. Men det viktigste virker det som barna har det bra. Ja, enkelte ting ville ikke jeg dokumentert for mange ukjente, som barn i badetøy. Eller ansiktet generelt.  Men det er det S gjør. Jeg bare håper at denne livsstilen er noe hun klarer å følge. At det ikke rakner helt hvis hun og M ikke fungerer i lengden..veldig glad for at hun har sitt å drive med og eget hus. Men klarer fortsatt ikke forstå enkelte ting som den dyre kofferten eller bilen 😂. Jeg har ihvertfall ikke energi til hennes liv så all power til S! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg fulgt begge noen måneder.

i starten virket det helt fint, koselig og genuint. Men de siste ukene har det tatt av 🙈 Han Mads har ikke bena på jorda i det hele tatt, om han noen gang har hatt det.

først det med gatebil og alt styret rundt. Ok, fint nok.

men så pokertun sirkuset… 🤡

det har skjedd så mye nå at han har helt stormannsgalskap. cringe.

Fallhøyden er så stor nå… 

Og det er fint om du har så mye penger at du kan gjøre alt det der. Men poenget mitt er at de siste ukene merker jeg også, via det han legger ut, en måte han behandler andre på som jeg får vondt i magen av.
Den er litt skjult fordi han vil framstå som generøs og rik tydeligvis men det er f.eks. hvordan han midt under festen etter pokerrun legger ut at han har sendt en melding med «en saftig bonus» til andreas og filmer hans reaksjon og legger det ut. Fin gest å sette pris på jobben Andreas gjør men måten det blir vist på gir meg en dårlig bismak. Så her igår kjøpte han en bil til Andreas som han absolutt ikke ville ha… men det brydde ikke Mads seg om han kjøpte bilen likevel og prakka det på «vennen sin» eller sjefen som han kaller han da. 

Utrolig barnslig. En god venn og arbeidsgiver hadde hørt på hva Andreas selv ønsker og tatt det med i vurderingen…

Alt her handler bare om Mads. Og Stine er like mye marionett som Andreas i Sirkus Clemmetsen. 

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet
MMCS skrev (1 time siden):

Nå har jeg fulgt begge noen måneder.

i starten virket det helt fint, koselig og genuint. Men de siste ukene har det tatt av 🙈 Han Mads har ikke bena på jorda i det hele tatt, om han noen gang har hatt det.

først det med gatebil og alt styret rundt. Ok, fint nok.

men så pokertun sirkuset… 🤡

det har skjedd så mye nå at han har helt stormannsgalskap. cringe.

Fallhøyden er så stor nå… 

Og det er fint om du har så mye penger at du kan gjøre alt det der. Men poenget mitt er at de siste ukene merker jeg også, via det han legger ut, en måte han behandler andre på som jeg får vondt i magen av.
Den er litt skjult fordi han vil framstå som generøs og rik tydeligvis men det er f.eks. hvordan han midt under festen etter pokerrun legger ut at han har sendt en melding med «en saftig bonus» til andreas og filmer hans reaksjon og legger det ut. Fin gest å sette pris på jobben Andreas gjør men måten det blir vist på gir meg en dårlig bismak. Så her igår kjøpte han en bil til Andreas som han absolutt ikke ville ha… men det brydde ikke Mads seg om han kjøpte bilen likevel og prakka det på «vennen sin» eller sjefen som han kaller han da. 

Utrolig barnslig. En god venn og arbeidsgiver hadde hørt på hva Andreas selv ønsker og tatt det med i vurderingen…

Alt her handler bare om Mads. Og Stine er like mye marionett som Andreas i Sirkus Clemmetsen. 

Litt usikker på om den bilen var kødd, fikk bare med meg at den "lekebilen" han kjøpte seg i vår vissnok skulle være arbeidstiden til A nå. Det tror jeg er tull. Men du har et poeng i mye av det du skriver. Jeg reagerer også på at han har et stort apparat av venner som stiller opp med maskiner og alskens når han spør om hjelp, men det virker ikke som at han hjelper noen av dem om de ikke betaler han. Han sa vel en gang at han har sjelden til til å hjelpe tilbake, men da pleier han gi penger så de kan leie inn noen i hans sted, og det blir også litt feil i mitt hode. Han kan ikke kjøpe seg fri fra vennetjenester når de omtrent banker på døra for å hjelpe han med sine prosjekter

• Nyttig 6
Skrevet
Dupers skrev (12 minutter siden):

Litt usikker på om den bilen var kødd, fikk bare med meg at den "lekebilen" han kjøpte seg i vår vissnok skulle være arbeidstiden til A nå. Det tror jeg er tull. Men du har et poeng i mye av det du skriver. Jeg reagerer også på at han har et stort apparat av venner som stiller opp med maskiner og alskens når han spør om hjelp, men det virker ikke som at han hjelper noen av dem om de ikke betaler han. Han sa vel en gang at han har sjelden til til å hjelpe tilbake, men da pleier han gi penger så de kan leie inn noen i hans sted, og det blir også litt feil i mitt hode. Han kan ikke kjøpe seg fri fra vennetjenester når de omtrent banker på døra for å hjelpe han med sine prosjekter

Nei ikke den lille arbeidsbilen, det er i story fra igår på snap han har kjøpt en annen «lekebil» som liksom skulle være til andreas. Men han vil ikke ha den og er frustrert på Mads, så Mads henger da ut Andreas på snapchat og filmer han og sier han er sur.

for min del betyr det å latterliggjøre sine venner. Ikke ta dem på alvor. Sorry ass.

og liksom det med å flashe sånn med de pengene… veldig veldig umoden. 

• Nyttig 9
Skrevet
MMCS skrev (17 timer siden):

Nei ikke den lille arbeidsbilen, det er i story fra igår på snap han har kjøpt en annen «lekebil» som liksom skulle være til andreas. Men han vil ikke ha den og er frustrert på Mads, så Mads henger da ut Andreas på snapchat og filmer han og sier han er sur.

for min del betyr det å latterliggjøre sine venner. Ikke ta dem på alvor. Sorry ass.

og liksom det med å flashe sånn med de pengene… veldig veldig umoden. 

Ja det der var på ingen måte greit!

• Nyttig 4
Skrevet
merry skrev (23 minutter siden):

Ja det der var på ingen måte greit!

Kan deler av grunnen til at Andreas ikke var fornøyd være fordi han har innblikk i regnskapet til selskapet? At M rett og slett har sløst for mye det siste året? 

Eller vil ha bare ha mer å si på hvilken arbeidsmiljø han skal kjøre?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvem hva hvor var det med «lekebil»? Dere som har sett mener jeg. Orker ikke gi de klikk…

Jeg sluttet å følge Mads for lenge siden da jeg husker jeg spurte om et svært enkelt simpelt spørsmål, et lite tips bare på HVOR jeg kunne undersøke og finne ut noe. Ikke han som trengte å svare ut en gang, men han bare «nei». Når han ikke kan svare på de enkleste spørsmål til følgerne som genererer penger inn til han så bare nei takk!

Stine sluttet jeg også å følge for en stund siden, like etter hun ble sammen med Mads - eller på det oppussingsprogrammet på TV var det fordi man så hun og han hadde ei greie og bare nei..

Nå er det uinteressant med oppussinger på alt for heftig budsjett og null sying. Helt uinteressant 

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...