Mei88 Skrevet onsdag kl. 16:48 #2481 Skrevet onsdag kl. 16:48 fusetufs skrev (5 minutter siden): fordi han får s til å gjøre det samme som h allerede har gjort og du ser det på han noen ganger at han sturer men prøver så inderlig å bli der han er Kan du gi noen eksempler på dette for oss som bare har fulgt etter brudd? 2
Durancell Skrevet onsdag kl. 19:16 #2482 Skrevet onsdag kl. 19:16 Herkulesa skrev (2 timer siden): Hva i alle dager får dere til å tro at Mads angrer? De blikkene han har til Stine sier vel sitt om hvor forelska han er, for ikke å snakke om at han faktisk har investert seg i et forhold med ei som har tre barn til tross for at han ikke så for seg det før han møtte Stine. For meg er det helt åpenbart at han har møtt mennesket sitt. Og jeg skjønner ikke at folk ikke kan godta det og heie på kjærligheten. Både for M og S og for H og S. M og H har mange brudd igjennom deres forhold, noe som tydelig tegner et forhold som ikke var sunt for noen av de. Tenk dere den usikkerheten H har følt og M må ha tenkt at det egentlig ikke er kvinnen for han. Så det er jo fantastisk at de har gått videre begge to og funnet mennesker de passer bedre sammen med Hei S. 5 4
Mei88 Skrevet onsdag kl. 19:18 #2483 Skrevet onsdag kl. 19:18 Durancell skrev (1 minutt siden): Hei S. Hva er det med de der teite kommentarene der så fort noen ikke er kritiske? 6 3
Hellasidyll Skrevet onsdag kl. 19:58 #2484 Skrevet onsdag kl. 19:58 Mads har ikke tatt seg tid til å sørge over H da han stupte rett inn i et forhold m S. Tror ikke at alle følelser er borte på et knips sånn han har fremstilt d. De var nygifte, han og H hadde tidenes bryllup og H var den nydeligste bruden man kan tenke seg. H var åpen, ærlig og smart som tok seg tid til å sørge og bearbeide alt som hadde skjedd. Nå har H endelig funnet ærlig og ekte kjærlighet som hun fortjener. Tror faktisk det er litt vanskelig for Mads at H har gått videre. Nå som H har kjøpt hus og gått videre m drømmemannen som behandler henne som fortjent, vurderer han plutselig salg av huset…!!! At S bare flirer av alt han sier og gjør tror jeg blir kjedelig i lengden. 8 8
Frøken79 Skrevet onsdag kl. 21:03 #2485 Skrevet onsdag kl. 21:03 Tenker mye av det samme. Han virker litt ustabil i følelsene sine. Det er nok mye som ikke er bearbeidet. De var sammen i mange år. Jeg tror også det kan være vanskelig for han å se at Helene har gått videre, og at ho har funnet lykken med en ny. Samtidig sikkert også godt for han? Ho var ekstremt langt nede etter bruddet. Det har sikkert også vært vondt for han og vite at han påførte Helene så mye smerte, så derfor kanskje også godt for han at ho er lykkelig? Helene fortjener i alle fall all lykke. Synes ho er en så nydelig og flott person. Blir spennende å følge ho videre i nytt hus med Sondre. 1 7
Herkulesa Skrevet onsdag kl. 21:21 #2486 Skrevet onsdag kl. 21:21 Hellasidyll skrev (1 time siden): Mads har ikke tatt seg tid til å sørge over H da han stupte rett inn i et forhold m S. Tror ikke at alle følelser er borte på et knips sånn han har fremstilt d. De var nygifte, han og H hadde tidenes bryllup og H var den nydeligste bruden man kan tenke seg. H var åpen, ærlig og smart som tok seg tid til å sørge og bearbeide alt som hadde skjedd. Nå har H endelig funnet ærlig og ekte kjærlighet som hun fortjener. Tror faktisk det er litt vanskelig for Mads at H har gått videre. Nå som H har kjøpt hus og gått videre m drømmemannen som behandler henne som fortjent, vurderer han plutselig salg av huset…!!! At S bare flirer av alt han sier og gjør tror jeg blir kjedelig i lengden. H brukte ikke noe mer tid enn M på å gå videre til tross for at hun gråt mye på snap da? Hun startet å date Sondre før jul. 6
mimimi123 Skrevet torsdag kl. 01:03 #2487 Skrevet torsdag kl. 01:03 Herkulesa skrev (8 timer siden): Hva i alle dager får dere til å tro at Mads angrer? De blikkene han har til Stine sier vel sitt om hvor forelska han er, for ikke å snakke om at han faktisk har investert seg i et forhold med ei som har tre barn til tross for at han ikke så for seg det før han møtte Stine. For meg er det helt åpenbart at han har møtt mennesket sitt. Og jeg skjønner ikke at folk ikke kan godta det og heie på kjærligheten. Både for M og S og for H og S. M og H har mange brudd igjennom deres forhold, noe som tydelig tegner et forhold som ikke var sunt for noen av de. Tenk dere den usikkerheten H har følt og M må ha tenkt at det egentlig ikke er kvinnen for han. Så det er jo fantastisk at de har gått videre begge to og funnet mennesker de passer bedre sammen med Jeg tror heller ikke Mads angrer, men jeg skjønner heller ikke den «once in a lifetime» kjærligheten mange mener de ser mellom mads og stine. Jeg syns de ser helt ordinært forelska ut til å være et par som har vært sammen i under et år, ikke har noen hverdag/tidsklemme/begrensende rutiner, men tvert imot har levd i en evigvarende helg. Selvfølgelig er Mads dødsfornøyd med å ha en dame som blir så bergtatt av the bare minimum og gjør alt for å være kul og chill og integrere seg selv i hans liv - enten det er å sjekke ut rumpene til servitrisene på hooters sammen, tilbringe hver helg på noe bilrelatert til tross for at stine aldri har brydd seg om bil, dra med barna for å sitte en hel fridag og vente på å se han hoppe i fallskjerm i de få minuttene det tar, henge med nesten utelukkende hans venner, godtar en hverdag der han gjør hva han vil hele tiden, ikke sees hele dagen før han kommer smygende sent på kveld etter barna har lagt seg for å få servert hva enn slags digg mat han ønsker, få seg et ligg og stikke før noen våkner morgenen etterpå. Om det kommer et tidspunkt der Stine blir å stille et eneste lite krav til han, tror jeg det kommer til å bli problematisk for han. Forholdet blir sikkert å funke så lenge han får fortsette å kjøre sitt eget løp og være midtpunktet i relasjonen. 8 1 22
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 07:30 #2488 Skrevet torsdag kl. 07:30 mimimi123 skrev (6 timer siden): Jeg tror heller ikke Mads angrer, men jeg skjønner heller ikke den «once in a lifetime» kjærligheten mange mener de ser mellom mads og stine. Jeg syns de ser helt ordinært forelska ut til å være et par som har vært sammen i under et år, ikke har noen hverdag/tidsklemme/begrensende rutiner, men tvert imot har levd i en evigvarende helg. Selvfølgelig er Mads dødsfornøyd med å ha en dame som blir så bergtatt av the bare minimum og gjør alt for å være kul og chill og integrere seg selv i hans liv - enten det er å sjekke ut rumpene til servitrisene på hooters sammen, tilbringe hver helg på noe bilrelatert til tross for at stine aldri har brydd seg om bil, dra med barna for å sitte en hel fridag og vente på å se han hoppe i fallskjerm i de få minuttene det tar, henge med nesten utelukkende hans venner, godtar en hverdag der han gjør hva han vil hele tiden, ikke sees hele dagen før han kommer smygende sent på kveld etter barna har lagt seg for å få servert hva enn slags digg mat han ønsker, få seg et ligg og stikke før noen våkner morgenen etterpå. Om det kommer et tidspunkt der Stine blir å stille et eneste lite krav til han, tror jeg det kommer til å bli problematisk for han. Forholdet blir sikkert å funke så lenge han får fortsette å kjøre sitt eget løp og være midtpunktet i relasjonen. Nettopp! 2 2
29_j Skrevet torsdag kl. 09:47 #2489 Skrevet torsdag kl. 09:47 (endret) Hellasidyll skrev (13 timer siden): Mads har ikke tatt seg tid til å sørge over H da han stupte rett inn i et forhold m S. Tror ikke at alle følelser er borte på et knips sånn han har fremstilt d. De var nygifte, han og H hadde tidenes bryllup og H var den nydeligste bruden man kan tenke seg. H var åpen, ærlig og smart som tok seg tid til å sørge og bearbeide alt som hadde skjedd. Nå har H endelig funnet ærlig og ekte kjærlighet som hun fortjener. Tror faktisk det er litt vanskelig for Mads at H har gått videre. Nå som H har kjøpt hus og gått videre m drømmemannen som behandler henne som fortjent, vurderer han plutselig salg av huset…!!! At S bare flirer av alt han sier og gjør tror jeg blir kjedelig i lengden. Hvis Mads elsket Helene, som han garantert gjorde, så er han ikke helt over henne. Stakk han kun pga Stine? Hvis han nå innser at Helene har kommet seg videre, kjøpt hus osv - så er det mulig han får en rekasjon i ettertid. Husk på at spesielt mange menn har følelsene for sin eks lengre enn det vi damer har. Jeg hadde ikke vært supertrygg om jeg var Stine. Liker Helene veldig godt. Hun tror ikke hun er noe og beintøff. Gikk gjennom et plutselig brudd jeg også i 2021, vet hvor tøft det er. Endret torsdag kl. 09:49 av 29_j 3 2
Interiørgla Skrevet torsdag kl. 10:48 #2490 Skrevet torsdag kl. 10:48 29_j skrev (55 minutter siden): Hvis Mads elsket Helene, som han garantert gjorde, så er han ikke helt over henne. Stakk han kun pga Stine? Hvis han nå innser at Helene har kommet seg videre, kjøpt hus osv - så er det mulig han får en rekasjon i ettertid. Husk på at spesielt mange menn har følelsene for sin eks lengre enn det vi damer har. Jeg hadde ikke vært supertrygg om jeg var Stine. Liker Helene veldig godt. Hun tror ikke hun er noe og beintøff. Gikk gjennom et plutselig brudd jeg også i 2021, vet hvor tøft det er. Jeg forsvarer ingen på hver sin kant, men nå var det vel Mads som ba om skilsmisse fra Helene. I forkant av bryllupet så hadde han vel også tatt initiativ til en del brudd, og i disse bruddene før bryllupet hadde vel Helene kontakt med Sondre også. Husker ikke hvor mange brudd det var, men det vitner om en som er veldig usikker på følelsene sine. Om han nå har truffet rett vet kun han selv. Alt annet er spekulasjon. 4 1
Durancell Skrevet torsdag kl. 12:29 #2491 Skrevet torsdag kl. 12:29 Sier seg selv at dette forholdet ikke kommer til å vare. Hun har 3 barn og han ønsker ikke barn og skal vel heller ikke ha noe ansvar for barna hennes. Bare være en partygutt. Det kommer ikke til å funke i lengden. 4 4
Interiørgla Skrevet torsdag kl. 12:42 #2492 Skrevet torsdag kl. 12:42 Durancell skrev (9 minutter siden): Sier seg selv at dette forholdet ikke kommer til å vare. Hun har 3 barn og han ønsker ikke barn og skal vel heller ikke ha noe ansvar for barna hennes. Bare være en partygutt. Det kommer ikke til å funke i lengden. Det vil tiden vise, men med dette utgangspunktet er det vel ikke lagt for ett livslangt samliv. Han uten og ikke ønsker barn, hun med 3 barn som krever sitt. Ser for meg hun må sjonglere mellom 2 ulike liv på hver sin kant som ikke lar seg helt forene. 4 5
Poly Skrevet torsdag kl. 12:58 #2493 Skrevet torsdag kl. 12:58 Durancell skrev (28 minutter siden): Sier seg selv at dette forholdet ikke kommer til å vare. Hun har 3 barn og han ønsker ikke barn og skal vel heller ikke ha noe ansvar for barna hennes. Bare være en partygutt. Det kommer ikke til å funke i lengden. Nei, tipper hun ikke finner det like sjarmerende den dagen forelskelsen roer seg litt. 6 4
29_j Skrevet torsdag kl. 14:41 #2494 Skrevet torsdag kl. 14:41 Interiørgla skrev (3 timer siden): Jeg forsvarer ingen på hver sin kant, men nå var det vel Mads som ba om skilsmisse fra Helene. I forkant av bryllupet så hadde han vel også tatt initiativ til en del brudd, og i disse bruddene før bryllupet hadde vel Helene kontakt med Sondre også. Husker ikke hvor mange brudd det var, men det vitner om en som er veldig usikker på følelsene sine. Om han nå har truffet rett vet kun han selv. Alt annet er spekulasjon. Men møtte ikke Helene Sondre på dating sider?
29_j Skrevet torsdag kl. 14:42 #2495 Skrevet torsdag kl. 14:42 Interiørgla skrev (1 time siden): Det vil tiden vise, men med dette utgangspunktet er det vel ikke lagt for ett livslangt samliv. Han uten og ikke ønsker barn, hun med 3 barn som krever sitt. Ser for meg hun må sjonglere mellom 2 ulike liv på hver sin kant som ikke lar seg helt forene. Og han vil ikke ha barn. 1
M.H85 Skrevet torsdag kl. 14:59 #2496 Skrevet torsdag kl. 14:59 29_j skrev (5 timer siden): Hvis Mads elsket Helene, som han garantert gjorde, så er han ikke helt over henne. Stakk han kun pga Stine? Hvis han nå innser at Helene har kommet seg videre, kjøpt hus osv - så er det mulig han får en rekasjon i ettertid. Husk på at spesielt mange menn har følelsene for sin eks lengre enn det vi damer har. Jeg hadde ikke vært supertrygg om jeg var Stine. Liker Helene veldig godt. Hun tror ikke hun er noe og beintøff. Gikk gjennom et plutselig brudd jeg også i 2021, vet hvor tøft det er. Stine er ei "fjolle". Da mener jeg litt sånn overfladisk og fjollete. Ser ikke særlig dybde i den dama. Eksen virket til å ha litt mer dybde i seg. 4 7
Dupers Skrevet torsdag kl. 17:57 #2497 Skrevet torsdag kl. 17:57 M.H85 skrev (2 timer siden): Stine er ei "fjolle". Da mener jeg litt sånn overfladisk og fjollete. Ser ikke særlig dybde i den dama. Eksen virket til å ha litt mer dybde i seg. Er stine ei fjolle eller er hun pick me? I mine øyne er hun mer pick me enn fjolle. Når jeg tenker fjolle tenker jeg noen som er glade i å pynte seg og veier opp for lite personlighet med pynt. Mens stine er mer en person som er veldig opptatt av å bevise at hun ikke er som andre jenter, og gjerne vil være en av gutta. I mitt hode er ingen av disse negative personlighetstrekk, det er helt greit å være både fjolle og pick me, det er bare de beste begrepene jeg har for trekkene, selv om begrepene kan være negativt ladet for mange 3
Interiørgla Skrevet torsdag kl. 18:25 #2498 Skrevet torsdag kl. 18:25 Kvinne31 skrev (På 9.1.2025 den 9.46): Hvordan jeg tror det hele kommer til å foregå (husk denne meldingen om noen mnd 🤭); Om en stund, så kommer en av de til å selge huset sitt. Den andre flytter inn. De kommer hardnakket til å si at bruddene med eksene ikke hadde NOE med den andre å gjøre, men at de tilfeldigvis ble interessert i hverandre x antall mnd etter hvert sitt samlivsbrudd. De flytter inn sammen, alt virker rosenrødt utad. Men, på innsiden så skurrer det fort. M er ikke typen til å like å ha 3 barn boende annenhver uke, så han kommer kjapt til å gå lei. Men, når man har slått opp med hver sin partner, og alt skal virke "perfekt" på sosiale medier, så kommer forholdet til å skure og gå en god stund. Blir vel til og med en forlovelse tenker jeg. Så blir det brudd. Så vi får se da. Bare en historie man har sett sååå mange ganger før 😅 🎯 2 2
M.H85 Skrevet torsdag kl. 18:26 #2499 Skrevet torsdag kl. 18:26 (endret) Dupers skrev (28 minutter siden): Er stine ei fjolle eller er hun pick me? I mine øyne er hun mer pick me enn fjolle. Når jeg tenker fjolle tenker jeg noen som er glade i å pynte seg og veier opp for lite personlighet med pynt. Mens stine er mer en person som er veldig opptatt av å bevise at hun ikke er som andre jenter, og gjerne vil være en av gutta. I mitt hode er ingen av disse negative personlighetstrekk, det er helt greit å være både fjolle og pick me, det er bare de beste begrepene jeg har for trekkene, selv om begrepene kan være negativt ladet for mange Umulig fasit, det er ord på noen dialekter som betyr noe annet eller gir en helt annen mening et annet sted🤷♀️ Fjollete her betyr langt i fra " fise fin" "sminkedukke" osv ....Fjollete er ikke en positivt "vibe" her. Endret torsdag kl. 18:27 av M.H85 1 3
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 19:26 #2500 Skrevet torsdag kl. 19:26 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå