Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
MLS87 skrev (16 minutter siden):

Etter å lest noenlunde gjennom denne tråden er inntrykket her at det er mange grå damer. Henger ut S pga valg av bikin 🙈 misunnelig på lang vei. La dama kose seg, leve livet og nyte disse mulighetene hun har. Dere vett at dere er inntektskilder til S? Dere er med og bidrar til at hun kan leve dette fantastiske live? 😂

Enig!!

Mange her inne som ikke hadde fått vært mine venninner ihvertfall! Dømmende, nedlatende og sannsynligvis fullstendig perfekt selv…

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MLS87 skrev (44 minutter siden):

Etter å lest noenlunde gjennom denne tråden er inntrykket her at det er mange grå damer. Henger ut S pga valg av bikin 🙈 misunnelig på lang vei. La dama kose seg, leve livet og nyte disse mulighetene hun har. Dere vett at dere er inntektskilder til S? Dere er med og bidrar til at hun kan leve dette fantastiske live? 😂

Artig at det alltid er nyere kontoer som drar misunnelseskortet. La være. Sålenge hun er offentlig må hun tåle kritikk - ikke alt er berettiget men sånn er det. Hun har mistet mye av det som gjorde at mange fulgte henne så det sier seg selv at hun blir diskutert 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
MLS87 skrev (38 minutter siden):

Og etter å ha lest denne kommentaren er inntrykket mitt at du er en enkel dame som har masse fordommer ovenfor andre damer som mener noe annet enn deg selv.

Hvis det er inntrykket du sitter igjen med her, tror jeg du har vært veldig selektiv i hva du har hengt deg opp i. 

Mulig noen er misunnelig på bikinien til Stine.  Ho har jo en flott kropp til å være I midten av 30 årene. Men kritikken her går vel mye dypere enn det. Her går kritikken på en mor som velger bort barna sine ofte for fest og moro. Deler ukritisk overkonsumering av alkohol. Filmer kjæresten sin mens han er dritings. Mange ser en dame som har endret seg mye  etter at ho ble sammen med Mads. 

Så klart skjønner dem fleste her inne at Stine tjener like mye på de som er kritiske og de som er fan. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
4 minutter siden, Frøken79 said:

Og etter å ha lest denne kommentaren er inntrykket mitt at du er en enkel dame som har masse fordommer ovenfor andre damer som mener noe annet enn deg selv.

Hvis det er inntrykket du sitter igjen med her, tror jeg du har vært veldig selektiv i hva du har hengt deg opp i. 

Mulig noen er misunnelig på bikinien til Stine.  Ho har jo en flott kropp til å være I midten av 30 årene. Men kritikken her går vel mye dypere enn det. Her går kritikken på en mor som velger bort barna sine ofte for fest og moro. Deler ukritisk overkonsumering av alkohol. Filmer kjæresten sin mens han er dritings. Mange ser en dame som har endret seg mye  etter at ho ble sammen med Mads. 

Så klart skjønner dem fleste her inne at Stine tjener like mye på de som er kritiske og de som er fan. 

Hun nedprioriterer jo ikke barna sine? Barna har en far som ikke vier livet sitt til sosiale media og som ikke dokumenter sitt liv. Har fulgt S I mange år, syns hun fortsatt er jordnær, god mor og ett sprudlende vesen. Syns det er herligt å se henne lykkelig og eventyrlysten samtidig som hun er en god mor og vennine. 

Jeg er veldig enkel, kanskje litt yngre enn noen av de drømmene damene her inne. Har nok en annen mening enn mange andren🤷‍♀️ Blant annet å  lære barna mine at jeg og de ikke skal være misunnelig på andre sine gleder. I hvertfall ikke dømme noen på nett med grunnlag i hva folk tror og antar og ikke noe bekreftelse på at ryktene er sanne.  Lev livet, nytt livet og ta varee på hvert minne enn skaper 🎉🎉

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
MLS87 skrev (3 minutter siden):

Hun nedprioriterer jo ikke barna sine? Barna har en far som ikke vier livet sitt til sosiale media og som ikke dokumenter sitt liv. Har fulgt S I mange år, syns hun fortsatt er jordnær, god mor og ett sprudlende vesen. Syns det er herligt å se henne lykkelig og eventyrlysten samtidig som hun er en god mor og vennine. 

Jeg er veldig enkel, kanskje litt yngre enn noen av de drømmene damene her inne. Har nok en annen mening enn mange andren🤷‍♀️ Blant annet å  lære barna mine at jeg og de ikke skal være misunnelig på andre sine gleder. I hvertfall ikke dømme noen på nett med grunnlag i hva folk tror og antar og ikke noe bekreftelse på at ryktene er sanne.  Lev livet, nytt livet og ta varee på hvert minne enn skaper 🎉🎉

Du vil virke lite dømmende og tolerant, men framstår totalt motsatt.

Du er jo dømmende selv og drar misunnelseskortet ovenfor de grå damene her inne 😅🙈 Du antar at de gjør det fordi dem er sjalu til og med. Så du er jo helt lik de damene du kritiserer. Du dømmer på tynt grunnlag. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
1 minutt siden, Frøken79 said:

Du vil virke lite dømmende og tolerant, men framstår totalt motsatt.

Du er jo dømmende selv og drar misunnelseskortet ovenfor de grå damene her inne 😅🙈 Du antar at de gjør det fordi dem er sjalu til og med. Så du er jo helt lik de damene du kritiserer. Du dømmer på tynt grunnlag. 

Dømmer og tar utgangspunkt i det som står skrevet, jeg antar ikke det de skriver. Kan bytte ut ordet misunnelig med at det virker som de som er så negative til at S har forandret seg er sjalu.  Håper ikke noen er slik overfor venniner eller kompiser for de lever ett liv som er i mot deres "perfekte" liv. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, bullfallto said:

Artig at det alltid er nyere kontoer som drar misunnelseskortet. La være. Sålenge hun er offentlig må hun tåle kritikk - ikke alt er berettiget men sånn er det. Hun har mistet mye av det som gjorde at mange fulgte henne så det sier seg selv at hun blir diskutert 

Forskjell på kritikk og negativ hets. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
MLS87 skrev (11 minutter siden):

Forskjell på kritikk og negativ hets. 

Hvorfor lage en ny konto for å skrive innlegget ditt? Kunne du ikke fortsatt og kommentere med den gamle kontoen din?

Hets er et veldig sterkt ord. Hva er det du ser på som hets og ikke kritikk? Det som har vært hets blir vel moderert vekk. 

Så at det var en som bodde i nabolaget til Stine og eksmannen.  Som utleverte observasjoner og rykter i bygda. Da begynner det å bli drøyt, så det var bra det ble moderert vekk. 

Jeg synes helt ærlig ikke det er mye hets her inne. Synes mer det kommer kritikk som er mer eller mindre godt begrunnet.

Unge reagerer ikke så veldig på oppførselen til Stine. Men de mer voksne med egne barn i samme alder som hennes eldste reagerer mer. Se for deg at du er 15 år og moren din legger ut det Stine gjør. Ikke sikkert du hadde likt at moren din ble diskutert blant flere på kullet på u.skolen. 

Endret av Frøken79
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
MLS87 skrev (8 timer siden):

Tror du det er s eller barna som må forholde seg til dette vi er sjalu på?

• Liker 1
Skrevet
Snorkfrøk1a skrev (9 timer siden):

Enig!!

Mange her inne som ikke hadde fått vært mine venninner ihvertfall! Dømmende, nedlatende og sannsynligvis fullstendig perfekt selv…

Sånne kommentarer er nydelige😅Du dømmer andre som dømmer?😅

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
MLS87 skrev (12 timer siden):

Dømmer og tar utgangspunkt i det som står skrevet, jeg antar ikke det de skriver. Kan bytte ut ordet misunnelig med at det virker som de som er så negative til at S har forandret seg er sjalu.  Håper ikke noen er slik overfor venniner eller kompiser for de lever ett liv som er i mot deres "perfekte" liv. 

Sjalu på fest og dritings kjæreste på snap? Nei, min eventyrlyst går nok på noe helt annet enn hivoghoi :) Jeg tenker på alt hun legger ut snap for hele Norge på denne "eventyrreisen". Hva er det å være misunnelig på, sånn egentlig? Jeg tenker mest på at det er barn oppi dette, og kunne aldri oppført meg slik hun gjør på snap! Hvis folk forveksler det med å være misunnelig, så tenker jeg det er synd at de ikke har mer å komme med enn det enkleste en kommer på - å dra misunnelseskortet :) 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har vel skjønt at du aldri kunne vært som Stine😆 vi ser veldig forskjellig på hva som er feil å legge ut. Jeg ser ikke noe som skal være så feil å legge ut av det hun legger ut med tanke på barna. Det er lett å se hvor nær kontakt hun har med jentene sine også. Så det er jo uten tvil bare hetsing basert på at vi er forskjellige som mennesker. 

• Liker 1
Skrevet
Herkulesa skrev (28 minutter siden):

Vi har vel skjønt at du aldri kunne vært som Stine😆 vi ser veldig forskjellig på hva som er feil å legge ut. Jeg ser ikke noe som skal være så feil å legge ut av det hun legger ut med tanke på barna. Det er lett å se hvor nær kontakt hun har med jentene sine også. Så det er jo uten tvil bare hetsing basert på at vi er forskjellige som mennesker. 

Jeg er dødsmisunnelig på mulighetene hun har. Samtidig vet jeg hvor hardt hun har jobbet for å oppnå det, så det er vel fortjent! (Jeg har fulgt henne siden hun begynte). Men jeg ville aaaaaldri lagt ut fyllevideoer og rumpa mi i g-string. Og det er ikke hets, det er bare en mening. Utover det heier jeg på henne, og håper hun aldri går lei av å kose seg glugg når hun kan 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...