Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Poly skrev (7 timer siden):

Han hadde foreslått en byttedag. 

Ok, ikke fått med meg det men Ser virkelig ikke problemet med det heller

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en frisør der ute som kan sponse henne med en 20 cm hårklipp og farge for litt ettervekst…?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
RandiO skrev (18 minutter siden):

Er det ikke en frisør der ute som kan sponse henne med en 20 cm hårklipp og farge for litt ettervekst…?

Var fler som tilbød det. Hun har sikkert muligheter for spons der hun bor og, kjenner vel de som jobber der. Men etterveksten farger hun sånn da. Hun farger det jo alltid i to farger 

Skrevet
RandiO skrev (19 minutter siden):

Hvorfor det? Regner med at hun selv er fornøyd? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke sånn at når de er invitert til event så skal de merke med reklame/annonse? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
RandiO skrev (18 timer siden):

Det er det nok sikkert. Men så lenge hun er fornøyd så ser jeg ikke problemet. Det er ikke alle som har behovet for å gå til frisøren, det er jo ekstremt mange penger som går med bare for en liten stuss. Selv har jeg klippet og farget meg selv hele mitt voksne liv, klipper også barna og mannen min. Har riktignok lært noen triks av en mamma som er utdannet frisør, men jeg kunne aldri tenkt meg å brukt flere tusen på frisørbesøk hver andre måned bare fordi. Vi ser ut som folk vi og 😄

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
sitry skrev (På 16.9.2025 den 23.00):

Er det ikke sånn at når de er invitert til event så skal de merke med reklame/annonse? 

Jo, det stemmer. Mads er ikke flink på merking. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bella50 skrev (1 time siden):

Jo, det stemmer. Mads er ikke flink på merking. 

Er ikke mange influensere som er flinke på det (selv om det ikke er en unnskyldning)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaja, så deler de tannbørste også…. Greit at man berører hverandres kroppsdeler i et samliv, men å dele tannbørste er faktisk noe av det verste man kan gjøre! Har en av dem «litt dårlige» bakterier på tannbørsten, kan det smitte over!  Å forsvare med at man gjør jo intime ting når en har sex, har ingenting i si! Har en person farlige bakterier som legger seg på børsta, så er jo den tannbørsta grobunn for disse bakteriene! Flaut og ekkelt innlegg av en voksen 3-barnsmor! 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Jaja, så deler de tannbørste også…. Greit at man berører hverandres kroppsdeler i et samliv, men å dele tannbørste er faktisk noe av det verste man kan gjøre! Har en av dem «litt dårlige» bakterier på tannbørsten, kan det smitte over!  Å forsvare med at man gjør jo intime ting når en har sex, har ingenting i si! Har en person farlige bakterier som legger seg på børsta, så er jo den tannbørsta grobunn for disse bakteriene! Flaut og ekkelt innlegg av en voksen 3-barnsmor! 

Enig, hva er det de prøver å bevise her?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir bare mer og mer nasty dette opplegget her 🤮

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Digger at hun lærer jentene praktiske ting sånn som idag 😃

• Liker 5
Skrevet

Han bare backer ut, eller?

Skrevet
Norah.A. skrev (48 minutter siden):

Han bare backer ut, eller?

Litt usikker på hva du mener. Han har jo sitt eget prosjekt han styrer med nå?

Skrevet
Tiara07 skrev (Akkurat nå):

Litt usikker på hva du mener. Han har jo sitt eget prosjekt han styrer med nå?

Så bare at hum sa at jentene så at det var noe var galt, og at de kom og hjalp henne i kjelleren. Han lever veldig sitt liv, og det ser ut til at hun storkoser seg når han tilbringer en time med henne og barna: serverer sen middag (kl 01) og frokost.. Han virker nokså uinteressert i å tilbringe tid med de fire mer enn en time, og akkurat når det passer han!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Norah.A. skrev (4 minutter siden):

Så bare at hum sa at jentene så at det var noe var galt, og at de kom og hjalp henne i kjelleren. Han lever veldig sitt liv, og det ser ut til at hun storkoser seg når han tilbringer en time med henne og barna: serverer sen middag (kl 01) og frokost.. Han virker nokså uinteressert i å tilbringe tid med de fire mer enn en time, og akkurat når det passer han!

Er for såvidt helt enig! Spesielt det at han tilbringer tid med henne på kveldene fordi han trenger det og han ikke ønsker å være alene! Det blir litt det som passer ham, og hun føyer seg alltid 😕 Sånn ser det hvert fall ut på det de deler…. Men akkurat i dette tilfellet, tenker jeg at barna synes det bare var dumt at hun jobbet alene, uten at det var i tankene deres at M ikke var der. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ganske tydelig at det er Mads som styrer det meste i dette forholdet. Men mye av dette kommer jo av at han ikke har barn, og at han dermed også kan gjøre som han vil. Stine må ta hensyn til sine barn og har ikke samme frihet som Mads.

Lurer på hva Mads hadde tenkt om Stine hadde barnefri og valgte bort han både fredag og lørdag. Og heller prioriterte alt annet enn han. Tror ikke han hadde taklet det så bra, og tipper han hadde følt seg avvist. 

Fikk vondt av Stine nå. Helt tydelig at hun hadde forventning om litt hjelp i helgen av Mads. Sikkert derfor hun reagerte med tårer og ble så lei seg.

Endret av Frøken79
  • Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Frøken79 skrev (6 minutter siden):

Ganske tydelig at det er Mads som styrer det meste i dette forholdet. Men mye av dette kommer jo av at han ikke har barn, og at han dermed også kan gjøre som han vil. Stine må ta hensyn til sine barn og har ikke samme frihet som Mads.

Lurer på hva Mads hadde tenkt om Stine hadde barnefri og valgte bort han både fredag og lørdag. Og heller prioriterte alt annet enn han. Tror ikke han hadde taklet det så bra, og tipper han hadde følt seg avvist. 

Fikk vondt av Stine nå. Helt tydelig at hun hadde forventning om litt hjelp i helgen av Mads. Sikkert derfor hun reagerte med tårer og ble så lei seg.

Jeg så ikke ting akkurat i kveld på den måten, men tror absolutt du kan ha rett! 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg og mange kan slakte Mads for mye. Men overraskelsen av tandemhopp for kompisen Simon var veldig fint. Det var en veldig fin overraskelse og se på, og det er veldig tydelig at det betydde utrolig mye for kompisen. Her syntes jeg alle gutta i den gjengen skal få pluss poeng for å stille opp.

• Liker 5
Skrevet
Vegglampe skrev (2 minutter siden):

Jeg og mange kan slakte Mads for mye. Men overraskelsen av tandemhopp for kompisen Simon var veldig fint. Det var en veldig fin overraskelse og se på, og det er veldig tydelig at det betydde utrolig mye for kompisen. Her syntes jeg alle gutta i den gjengen skal få pluss poeng for å stille opp.

Enig. Det var en fin overraskelse ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...