Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
kkkeee skrev (1 time siden):

Det der ble jeg rett og slett flau av å se, men det ble jo Mads også 

Ble han det? Tror han er villig til å gjøre hva som helst for at han skal virke som en god kjæreste

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt når influencerne kommenterer på Henrik Troy sine innlegg og later som de synes det er gøy at han parodierer de. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (33 minutter siden):

Morsomt når influencerne kommenterer på Henrik Troy sine innlegg og later som de synes det er gøy at han parodierer de. 

Viktig å late som om de ikke blir fornærmet. 😉 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (2 timer siden):

Ble han det? Tror han er villig til å gjøre hva som helst for at han skal virke som en god kjæreste

På storyen til Stine dagen etter (tror jeg det var) kommenterte hun at han syns det var flaut å se øyeblikket på snap i etterkant.

• Liker 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Haha, jeg hadde jo bare blitt flau! Alle vet jo at han ikke deler dette fordi det er morsomt, men for å vise hvor latterlig de er! Bare kleint! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lawyer skrev (8 timer siden):

M måtte ansette han for å få mer tid med han føler jeg. Kompisen Cham er ikke like mye med Andreas lenger heller etter han ble ansatt. Ser jo hvor mye Andreas og Cham lyser opp når de ser hverandre🤩

Og så skal Stine ansette Marte… ja ja… 😏

Skrevet

For all del, press «lykkelig familieliv» opp i ansiktet til folk så de som ikke har det kan føle seg 100% mislykket! 
Sagt det før, sier det igjen, savner at hun delte sy inspo og litt DIY. DET er det jeg ønsker (og trenger), ikke dette klisset….

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Dupers skrev (22 timer siden):

Han sa det ihvertfall selv på neste snap hu hadde av ham

Skrevet

Så Mats må byen i Trondheim i går natt, for en ufyselig å overlegen type. Begynte å følge han helt i starten når han kun drev med YouTube. Synes det er synn å se hvordan han har blitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Frelle skrev (50 minutter siden):

Så Mats må byen i Trondheim i går natt, for en ufyselig å overlegen type. Begynte å følge han helt i starten når han kun drev med YouTube. Synes det er synn å se hvordan han har blitt. 

Jeg er en sånn person som bedømmer folk utfra hvilke utesteder de er på. Hvor var han?

• Nyttig 1
Skrevet
Dupers skrev (4 timer siden):

Jeg er en sånn person som bedømmer folk utfra hvilke utesteder de er på. Hvor var han?

Three lions 

Skrevet
Frelle skrev (17 timer siden):

Hvordan oppførte han seg da?

Skrevet
Frelle skrev (18 timer siden):

Three lions 

Hadde ikke trodd at han skulle være på en relativt jordnær plass. Ville sett for meg han på barmuda eller søstrene Karlsen.

Skrevet
Dupers skrev (3 timer siden):

Hadde ikke trodd at han skulle være på en relativt jordnær plass. Ville sett for meg han på barmuda eller søstrene Karlsen.

Ja, definitivt Søstrene Karlsen. Men tror han var med litt voksne mannfolk? Uansett, synd at han oppleves slik. Lenge leve ungdommen 😅

• Liker 1
Skrevet

Synes det er veldig bra at Stine viste frem at hun brukte hjelm på el-sparkesykkel🙌🏼

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Diamant20 skrev (29 minutter siden):

Synes det er veldig bra at Stine viste frem at hun brukte hjelm på el-sparkesykkel🙌🏼

Helt enig! 😀

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke mye som skal til fra disse influenserne for å høste folkets nesegruse beundring, nei… 😏

Endret av Krimskrans
.
  • Liker 5
Skrevet

Jeg slutta følge M en gang i sommer. I dag dukka det opp en utforsk greie fra han på snap. Har de kjøpt seg ny båt å pusse opp, eller er det den sorte de tar ødelagt og må fikse på nytt?

Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Jeg slutta følge M en gang i sommer. I dag dukka det opp en utforsk greie fra han på snap. Har de kjøpt seg ny båt å pusse opp, eller er det den sorte de tar ødelagt og må fikse på nytt?

Ja. De har kjøpt ny båt. Og båten Kun Muligheter er ødelagt og må fikses. 

Skrevet

Er det ingen som reagerer på den uhorvelige mengden umerket spons som går igjen hos Mads?

Absolutt ingen ting blir merket. Dette har han argumentert med selv at koster så mye ekstra tid å gjøre. Dewalt verktøyet er sponset, han har spons avtale med wurth på verktøy og utstyr. Blaaklader arbeidstøyet som dukker opp med både trykk i forbindelse med båten og hverdagsarbeids tøyet er spons, Andreas sitt timbra arbeidstøy er sponsa. Slush maskinen er spons. Den store Mercedesen som har gjennomgått oppgraderinger er sponsa. Skal ikke se bort fra at store deler av folieringen av båten også er sponsa. 

• Liker 7
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...