Dupers Skrevet 20. august #2101 Skrevet 20. august kkkeee skrev (1 time siden): Det der ble jeg rett og slett flau av å se, men det ble jo Mads også Ble han det? Tror han er villig til å gjøre hva som helst for at han skal virke som en god kjæreste 5
hvaduikkeser Skrevet 20. august #2102 Skrevet 20. august Morsomt når influencerne kommenterer på Henrik Troy sine innlegg og later som de synes det er gøy at han parodierer de. 11 2
Sophie1988 Skrevet 20. august #2103 Skrevet 20. august hvaduikkeser skrev (33 minutter siden): Morsomt når influencerne kommenterer på Henrik Troy sine innlegg og later som de synes det er gøy at han parodierer de. Viktig å late som om de ikke blir fornærmet. 😉 4 1
Grøntgrass Skrevet 20. august #2104 Skrevet 20. august Dupers skrev (2 timer siden): Ble han det? Tror han er villig til å gjøre hva som helst for at han skal virke som en god kjæreste På storyen til Stine dagen etter (tror jeg det var) kommenterte hun at han syns det var flaut å se øyeblikket på snap i etterkant. 2
Tiara07 Skrevet 20. august #2105 Skrevet 20. august hvaduikkeser skrev (1 time siden): Morsomt når influencerne kommenterer på Henrik Troy sine innlegg og later som de synes det er gøy at han parodierer de. Haha, jeg hadde jo bare blitt flau! Alle vet jo at han ikke deler dette fordi det er morsomt, men for å vise hvor latterlig de er! Bare kleint! 3 2
Krimskrans Skrevet 20. august #2106 Skrevet 20. august Lawyer skrev (8 timer siden): M måtte ansette han for å få mer tid med han føler jeg. Kompisen Cham er ikke like mye med Andreas lenger heller etter han ble ansatt. Ser jo hvor mye Andreas og Cham lyser opp når de ser hverandre🤩 Og så skal Stine ansette Marte… ja ja… 😏
KaffekoppQueen Skrevet 20. august #2107 Skrevet 20. august For all del, press «lykkelig familieliv» opp i ansiktet til folk så de som ikke har det kan føle seg 100% mislykket! Sagt det før, sier det igjen, savner at hun delte sy inspo og litt DIY. DET er det jeg ønsker (og trenger), ikke dette klisset…. 5 8
kkkeee Skrevet 21. august #2108 Skrevet 21. august Dupers skrev (22 timer siden): Ble han det? Tror han er villig til å gjøre hva som helst for at han skal virke som en god kjæreste Han sa det ihvertfall selv på neste snap hu hadde av ham
Frelle Skrevet 24. august #2109 Skrevet 24. august Så Mats må byen i Trondheim i går natt, for en ufyselig å overlegen type. Begynte å følge han helt i starten når han kun drev med YouTube. Synes det er synn å se hvordan han har blitt. 1 5
Dupers Skrevet 24. august #2110 Skrevet 24. august Frelle skrev (50 minutter siden): Så Mats må byen i Trondheim i går natt, for en ufyselig å overlegen type. Begynte å følge han helt i starten når han kun drev med YouTube. Synes det er synn å se hvordan han har blitt. Jeg er en sånn person som bedømmer folk utfra hvilke utesteder de er på. Hvor var han? 1
Frelle Skrevet 24. august #2111 Skrevet 24. august Dupers skrev (4 timer siden): Jeg er en sånn person som bedømmer folk utfra hvilke utesteder de er på. Hvor var han? Three lions
RandiO Skrevet 25. august #2112 Skrevet 25. august Frelle skrev (17 timer siden): Så Mats må byen i Trondheim i går natt, for en ufyselig å overlegen type. Begynte å følge han helt i starten når han kun drev med YouTube. Synes det er synn å se hvordan han har blitt. Hvordan oppførte han seg da?
Dupers Skrevet 25. august #2113 Skrevet 25. august Frelle skrev (18 timer siden): Three lions Hadde ikke trodd at han skulle være på en relativt jordnær plass. Ville sett for meg han på barmuda eller søstrene Karlsen.
Sitron10 Skrevet 25. august #2114 Skrevet 25. august Dupers skrev (3 timer siden): Hadde ikke trodd at han skulle være på en relativt jordnær plass. Ville sett for meg han på barmuda eller søstrene Karlsen. Ja, definitivt Søstrene Karlsen. Men tror han var med litt voksne mannfolk? Uansett, synd at han oppleves slik. Lenge leve ungdommen 😅 1
Diamant20 Skrevet 25. august #2115 Skrevet 25. august Synes det er veldig bra at Stine viste frem at hun brukte hjelm på el-sparkesykkel🙌🏼 6 3
Tiara07 Skrevet 25. august #2116 Skrevet 25. august Diamant20 skrev (29 minutter siden): Synes det er veldig bra at Stine viste frem at hun brukte hjelm på el-sparkesykkel🙌🏼 Helt enig! 😀 3
Krimskrans Skrevet 26. august #2117 Skrevet 26. august (endret) Ikke mye som skal til fra disse influenserne for å høste folkets nesegruse beundring, nei… 😏 Endret 26. august av Krimskrans . 5
Dupers Skrevet 29. august #2118 Skrevet 29. august Jeg slutta følge M en gang i sommer. I dag dukka det opp en utforsk greie fra han på snap. Har de kjøpt seg ny båt å pusse opp, eller er det den sorte de tar ødelagt og må fikse på nytt?
Bella50 Skrevet 29. august #2119 Skrevet 29. august Dupers skrev (1 time siden): Jeg slutta følge M en gang i sommer. I dag dukka det opp en utforsk greie fra han på snap. Har de kjøpt seg ny båt å pusse opp, eller er det den sorte de tar ødelagt og må fikse på nytt? Ja. De har kjøpt ny båt. Og båten Kun Muligheter er ødelagt og må fikses.
Vegglampe Skrevet 30. august #2120 Skrevet 30. august Er det ingen som reagerer på den uhorvelige mengden umerket spons som går igjen hos Mads? Absolutt ingen ting blir merket. Dette har han argumentert med selv at koster så mye ekstra tid å gjøre. Dewalt verktøyet er sponset, han har spons avtale med wurth på verktøy og utstyr. Blaaklader arbeidstøyet som dukker opp med både trykk i forbindelse med båten og hverdagsarbeids tøyet er spons, Andreas sitt timbra arbeidstøy er sponsa. Slush maskinen er spons. Den store Mercedesen som har gjennomgått oppgraderinger er sponsa. Skal ikke se bort fra at store deler av folieringen av båten også er sponsa. 7 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå