Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Virker som det må skje noe hele tiden hos Stine, både i uker med og uten barn. Hun hadde nok hatt veldig godt av å roe heeelt ned, både i uker med barn og uten. Ut fra det hun poster så er hun og jentene stort sett på farten de helgene de er sammen (men mulig det er pga påske etc som har gjort det sånn, og at det ikke blir normalen), og så kommer den store nedturen når hun er alene igjen i huset sitt. 

Hadde hatt veldig godt av å lande litt, og finne ut hvem hun er uten gården/ektemannen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eyr skrev (2 timer siden):

Har hun ikke barna neste uke da? 

Hun annonserte det på snap i går i hvertfall at hun skal reise bort neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (4 minutter siden):

Litt kleint med snapper av tatoveringene til Mads? 🙈

Hun er nok betatt av skallet til Mads, tatoveringene , festingen og livsstilen hans . Men opplever henne som mye varmere , klokere og med en helt annen bagasje enn han . Så når de rosa brillene tas av , går hun nok for en mann med litt mer vett og forstand 🫶

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (44 minutter siden):

Hun er nok betatt av skallet til Mads, tatoveringene , festingen og livsstilen hans . Men opplever henne som mye varmere , klokere og med en helt annen bagasje enn han . Så når de rosa brillene tas av , går hun nok for en mann med litt mer vett og forstand 🫶

Og andre verdier ikke minst!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (8 minutter siden):

Og andre verdier ikke minst!

Ja, bedre verdier . ( skal ikke så mye til) 🙈😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg på dypt vann, og aner ikke om jeg tolker begrepet riktig. Er Stine omtrent definisjonen på en Pick-me? 

(Dette er ikke en negativ kommentar om S, jegnforstår ikke helt hva mange mener er negativt med begrepet. Dette mer ren nysgjerrighet rundt om jeg har forstått begrepet riktig)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (6 minutter siden):

Gjorde M ett nummer i går av å fjerne H fra porten?? I så fall veldig harry og umodent!… 

…som alt annet han gjør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (4 minutter siden):

…som alt annet han gjør.

Kleint og unødvendig i så fall! 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 8-9 år sammen med Helene synes JEG at seansen med skiltet ble litt vel barnslig, hvorfor ikke bare fjerne det uten å publisere av respekt for Helene?!  
Har en følelse av at av «alle» som har reagert på bokstavene på porten er vel helst Stine tenker jeg.

Endret av Hellasidyll
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå som han fikser ting hjemme ser man hvor dårlige løsninger han har gjort tidligere. Ser bra ut på avstand og når det er helt nytt, men holder jo ikke lenger en ett år. Mye kjappe løsninger som bare forfaller? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennovy skrev (13 minutter siden):

Altså, nå som han fikser ting hjemme ser man hvor dårlige løsninger han har gjort tidligere. Ser bra ut på avstand og når det er helt nytt, men holder jo ikke lenger en ett år. Mye kjappe løsninger som bare forfaller? 

Han er et barn og bygger det huset han tror han har drømt om hele sitt liv. Type kjøkken som egner seg til fest og TVkjøkken, uteområde for fest og ikke hverdags og TV i omtrent alle rom. Han har også sagt han har valgt dyre materialer for å få en luksusfølelse.  Han bygger rett og slett det huset man måtte motherlode'e i the sims for å få råd til. Fint at han lever ut sine drømmer, men det blir jo et enormt overforbruk av det

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellasidyll skrev (42 minutter siden):

Etter 8-9 år sammen med Helene synes JEG at seansen med skiltet ble litt vel barnslig, hvorfor ikke bare fjerne det uten å publisere av respekt for Helene?!  
Har en følelse av at av «alle» som har reagert på bokstavene på porten er vel helst Stine tenker jeg.

Enig! Altså, det er han som valgte å gjøre det slutt, og likevel skal han poengtere at «nå er det vel på tide å ta ned det skiltet», som om han er bitter… 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at det er litt merkelig at Stine i sin alder med lengre livserfaring og et lengre forhold/ekteskap ikke reagere på det Mads legger ut ifh. til «sletting» av Helene i huset. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et tydelig stikk mot H ja, det med å fjerne skiltet fra porten. Jeg tror det kommer av alle snappene til H hvor hun fortsatt klager over hvor dårlig behandlet hun var, at hun var dumpet osv. Dette har igjen sikkert ført til at S får mye hat på snap. (Alle nedtur snappene til S nylig) 

Dette har sikkert irritert M og han stikker H diskret flere ganger, som for eksempel snappen hans idag hvor han skryter over hvor heldig han er med den store terrassen (med en "dra til hævette" musikk til). H har nylig snappet den bitte lille terrassen sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellasidyll skrev (2 timer siden):

Tenker også at det er litt merkelig at Stine i sin alder med lengre livserfaring og et lengre forhold/ekteskap ikke reagere på det Mads legger ut ifh. til «sletting» av Helene i huset. 

Hun reagerer nok mer på at H fremdeles snapper om hvor dårlig behandlet hun var av M og S. Noe som igjen fører til at S får mye hat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (3 timer siden):

hva filmet han når han fjernet H’en på porten?

Ingenting spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...