Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk å si at de ikke er et par og at han ALDRI skal fri, i full offentlighet.

Jeg hadde følt meg så ydmyket om jeg var henne. Han er så ufattelig atal. Umoden guttunge som burde sitte i lekekassa å leke med gravemaskin og biler. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (15 minutter siden):

Tenk å si at de ikke er et par og at han ALDRI skal fri, i full offentlighet.

Jeg hadde følt meg så ydmyket om jeg var henne. Han er så ufattelig atal. Umoden guttunge som burde sitte i lekekassa å leke med gravemaskin og 

Vi er vitne til TO stykk umodne unger. Bare kleint og se. Dama har 3 jenter og oppfører seg som en fjortiss og han er om mulig enda mer fjortiss. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at Stine involverer barna sine i en relasjon med en mann, som ikke er noe mer enn et rebound-forhold.. Virker som at Mats er veldig bevisst på at dette er rebound, mens Stine mest sannsynlig lever i fornektelse og tror at dette er noe med fremtidsutsikter. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte det var litt dårlig stemning fra Stine i går? Det skjønner jeg isåfall godt, jeg hadde blitt skikkelig lei meg.

IMG_3573.thumb.jpeg.557b9bc7ca90d9ad29865dd510bc6d1b.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (9 minutter siden):

Følte det var litt dårlig stemning fra Stine i går? Det skjønner jeg isåfall godt, jeg hadde blitt skikkelig lei meg.

Så slem han er…. Rett og slett slem….

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livetskjer skrev (2 minutter siden):

Så slem han er…. Rett og slett slem….

Men samtidig gir det null mening. Han tok henne med på tur med hele familien sin? Det gjør man jo ikke med en som bare er fwb😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (1 time siden):

Kanskje det…..

Kan ikke se at det har vært noe snapping i dag og kl er vel snart 18 på Bali? Men, kan jo være de prøver å ta «litt fri». 

Endret av Tiara07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett AKKURAT det samme skje med andre par "i virkeligheten", det blir bare enda større fallhøyde og mer å tape når man er "offentlig" person. 

Kvinne med barn, som etter mange år med samme partner kjeder seg.. møter en ny mann, kanskje gjennom jobb.. kaster til side alt ,og er "all in" fra første stund , mens fra mannens side er det bare "morro", og vipps etter noen mnd sitter dama alene igjen.. det er jo helt rart å se det skje med så mange  og hver og en av de tenker: men det skjer ikke meg, fordi DETTE er den store kjærligheten. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er «skal ha i pose og sekk». Venner med fordeler.. Det kan godt være at de to er helt enige om det, og at de tenker de har det gøy nå og så ser de hva som skjer. De tjener iallefall myyye penger på folks interesse iallefall 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odine skrev (8 minutter siden):

Det er dette som er «skal ha i pose og sekk». Venner med fordeler.. Det kan godt være at de to er helt enige om det, og at de tenker de har det gøy nå og så ser de hva som skjer. De tjener iallefall myyye penger på folks interesse iallefall 😉

Håper pengene er verd det for hu da.  ..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen av parr da? For meg er det når man er to sammen. Man blir jo ett parr så fort man er to sammen, man trenger ikke børe kjærester for å være et parr

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dupers skrev (3 minutter siden):

Hva er definisjonen av parr da? For meg er det når man er to sammen. Man blir jo ett parr så fort man er to sammen, man trenger ikke børe kjærester for å være et parr

Sånn som de kliner seg utover hadde jeg vært snurt om han ikke kalte seg min kjæreste 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det fler en meg som så at han hvisket  på snap i går «vil du bli sammen med meg/skal vi være sammen?» Var en/ei på snap som kommenterte at de var et fint par, men S tok ikke hintet mente M da. Ho spurte flere ganger «hva skjer nå da?» mens M bare fortsatte med hviskingen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (6 timer siden):

Det kan jo hende han vil få litt «klaus» og usikkerhet om det som har skjedd siste året. Han var tross alt gift og antakeligvis blitt veldig hodestups betatt. Det har også vært slutt flere ganger med eksen - som han jo har reist masse med før. Nå ser han også at hun går videre og kjemper for å bygge opp livet på nytt. Tviler på at han har fått bearbeidet alt, men håper tross alt at de nå kommer seg hver til sitt og at ikke Stine blir såret. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg tenker på. Når de tar alle disse bildene sine(dette gjelder for så vidt flere influencere), er det ingen personvern for Ola Normann som plutselig er med på en haug av bilder i bakgrunn? Er det virkelig lov å legge ut bilder av masse randoms hver dag hele dagen.. så mange som kanskje ufrivillig blir lagt ut bilder av 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lololo123 skrev (31 minutter siden):

En ting jeg tenker på. Når de tar alle disse bildene sine(dette gjelder for så vidt flere influencere), er det ingen personvern for Ola Normann som plutselig er med på en haug av bilder i bakgrunn? Er det virkelig lov å legge ut bilder av masse randoms hver dag hele dagen.. så mange som kanskje ufrivillig blir lagt ut bilder av 

Om man ikke enkelt kan identifiseres ut av et bilde er det fullt lovlig å legge det ut. Om det er enkelt å kjenne igjen personen i bakgrunnen skal man ha samtykke (men nå for tiden er jeg litt usikker på om fravær av forbud er det samme som samtykke på bildefronten)  er det gjenkjennbare barn i bildet skal man ha samtykke av begge foreldre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...