Moongirl Skrevet søndag kl 20:10 #1561 Del Skrevet søndag kl 20:10 Tiara07 skrev (1 time siden): I januar? Etter «første date»? Hm… 🤔 Ja..meget spesielt å bestille en så lang og dyr tur sammen 3 mnd fram i tid når de knapt hadde vært på date i januar... sånn offisielt i hvertfall..haha... 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet søndag kl 20:18 #1562 Del Skrevet søndag kl 20:18 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet i går, 13:27 #1563 Del Skrevet i går, 13:27 Moongirl skrev (17 timer siden): Ja..meget spesielt å bestille en så lang og dyr tur sammen 3 mnd fram i tid når de knapt hadde vært på date i januar... sånn offisielt i hvertfall..haha... Men det er jo fint at folk får se med egne øyne at den tidslinjen S og M fant opp til sin fordel nå slår sprekker. 😉 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet i går, 14:15 #1564 Del Skrevet i går, 14:15 Moongirl skrev (18 timer siden): Ja..meget spesielt å bestille en så lang og dyr tur sammen 3 mnd fram i tid når de knapt hadde vært på date i januar... sånn offisielt i hvertfall..haha... Det kan jo være studietur evt blåtur gjennom jobb. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet i går, 14:18 #1565 Del Skrevet i går, 14:18 oss-to skrev (3 minutter siden): Det kan jo være studietur evt blåtur gjennom jobb. ?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet i går, 14:21 #1566 Del Skrevet i går, 14:21 (endret) Moongirl skrev (2 timer siden): ?? Prøvde vere morosam. I og med dei var kollegaer, og prøvde framstå som berre det. Endret i går, 17:03 av oss-to Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 14:34 #1567 Del Skrevet i går, 14:34 oss-to skrev (18 minutter siden): Det kan jo være studietur evt blåtur gjennom jobb. Ja, 😂😂🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet i går, 14:52 #1568 Del Skrevet i går, 14:52 Jeg ble for sent ute til å se starten på storyen til H, men fikk en barfot gjennom et spørsmål hun har svart på. Har hun rett frem sagt at M ga henne dårlig selvtillit? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet i går, 14:58 #1569 Del Skrevet i går, 14:58 Dupers skrev (2 minutter siden): Jeg ble for sent ute til å se starten på storyen til H, men fikk en barfot gjennom et spørsmål hun har svart på. Har hun rett frem sagt at M ga henne dårlig selvtillit? Det kan iallfall virke som at hun aldri har følt seg bra nok sammen med han. Han har jo i tillegg gjort det slutt med henne 4 gg før det endelige bruddet… Er ikke rart om hun får dårlig selvfølelse. Og i tillegg får hun vel med seg hvordan han er sammen med sin nåværende kjæreste. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet i går, 16:42 #1570 Del Skrevet i går, 16:42 oss-to skrev (2 timer siden): Prøvde vere morosam. I og med dei var kolegaer, og prøvde framstå som berre det. 👏🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 23 timer siden #1571 Del Skrevet 23 timer siden Livetskjer skrev (3 timer siden): Det kan iallfall virke som at hun aldri har følt seg bra nok sammen med han. Han har jo i tillegg gjort det slutt med henne 4 gg før det endelige bruddet… Er ikke rart om hun får dårlig selvfølelse. Og i tillegg får hun vel med seg hvordan han er sammen med sin nåværende kjæreste. Ser at han begynner mer og mer å kritisere Stine nå. Flåsete gjør narr av henne. Stine bare ler. Men dette så jeg han gjorde mye med H. Irriterer seg på en måte. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 20 timer siden #1572 Del Skrevet 20 timer siden Veldig viktig for Mads å presisere på snap, hvor en følger skriver at de var en fint par, at de ikke er et par enda.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19 timer siden #1573 Del Skrevet 19 timer siden Ennovy skrev (30 minutter siden): Veldig viktig for Mads å presisere på snap, hvor en følger skriver at de var en fint par, at de ikke er et par enda.. Ja, det tenkte jeg også på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 19 timer siden #1574 Del Skrevet 19 timer siden Ennovy skrev (1 time siden): Veldig viktig for Mads å presisere på snap, hvor en følger skriver at de var en fint par, at de ikke er et par enda.. Akkurat dette ville gjort meg irritert. Stine investerer mye i han, han virker som han er interessert i henne. De drar på dyre turer, kjøpe dyre biler, er eksklusive. Hva er egentlig 'et par' når de sveiser sammen livene deres slik de gjør? Er hun bare en side piece? Tror han egentlig ønsker singellivet med tilgang til en trygg base. Dette blir ikke å vare. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 19 timer siden #1575 Del Skrevet 19 timer siden Sitron10 skrev (7 minutter siden): Akkurat dette ville gjort meg irritert. Stine investerer mye i han, han virker som han er interessert i henne. De drar på dyre turer, kjøpe dyre biler, er eksklusive. Hva er egentlig 'et par' når de sveiser sammen livene deres slik de gjør? Er hun bare en side piece? Tror han egentlig ønsker singellivet med tilgang til en trygg base. Dette blir ikke å vare. Dette må jo være tull og for klikk? På den andre siden så hørtes hun usikker ut når hun spurte «hva er det? Det var koselig» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasidyll Skrevet 16 timer siden #1576 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Bare tragisk og trist å se hvordan de blir når de er sammen. Hadde sansen for Stine før hun ble «sammen» med Mads. Da virket hun voksen, reflektert, fornuftig, ansvarlig, familiekjær og driftig. Nå er virker hun etter MIN menig, barnslig, fjollete, uansvarlig, ufornuftig og litt «kort». Og utrolig naiv, virker som hun har mistet det totalt på alle områder og måter. Virker som «Gerda» og «Gert», eller hva de enn kaller seg, skal være en morsom kopi av Linni og Morten sin «Reidar»…. , som for MEG virker bare tåpelig, barnslig og utrolig teit. Håper virkelig Stine får beina på jorda igjen mtp barna og at hun bruker tid, penger og energi for å skape ett godt hjem som de fortjener. Syns mye av det Mads gjør og sier virker tilgjort og unaturlig, Må bare si at JEG har mye mere sansen for Helene på alle mulige måter. For MEG ser det ut som Mads er ukomfortabel og overdriver alt av komplimenter til Stine for å overbevise seg selv om valget sitt. Endret 14 timer siden av Hellasidyll 12 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 16 timer siden #1577 Del Skrevet 16 timer siden Hun burde høre på hele sin snap i dag hun 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 12 timer siden #1578 Del Skrevet 12 timer siden Enig! Jeg fulgte Stine før og syns hun var skikkelig kul på alle måter. Nå er det nesten flaut å se på. Oppfører seg som en 18 årig russ. Følger Helene nå, visste ikke hvem hun var før dette bruddet. Hun har jeg skikkelig sansen for! Variert innhold på snap, ydmyk og skikkelig driftig. Syns hun har klart å stå stabilt i dette dramaet. Så virker det som om hun har funnet en mann som behandler henne med respekt, er voksen og ikke har noe behov for å ta plass selv. Det fortjener hun virkelig! 7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 12 timer siden #1579 Del Skrevet 12 timer siden Hellasidyll skrev (4 timer siden): Bare tragisk og trist å se hvordan de blir når de er sammen. Hadde sansen for Stine før hun ble «sammen» med Mads. Da virket hun voksen, reflektert, fornuftig, ansvarlig, familiekjær og driftig. Nå er virker hun etter MIN menig, barnslig, fjollete, uansvarlig, ufornuftig og litt «kort». Og utrolig naiv, virker som hun har mistet det totalt på alle områder og måter. Virker som «Gerda» og «Gert», eller hva de enn kaller seg, skal være en morsom kopi av Linni og Morten sin «Reidar»…. , som for MEG virker bare tåpelig, barnslig og utrolig teit. Håper virkelig Stine får beina på jorda igjen mtp barna og at hun bruker tid, penger og energi for å skape ett godt hjem som de fortjener. Syns mye av det Mads gjør og sier virker tilgjort og unaturlig, Må bare si at JEG har mye mere sansen for Helene på alle mulige måter. For MEG ser det ut som Mads er ukomfortabel og overdriver alt av komplimenter til Stine for å overbevise seg selv om valget sitt. Akkurat såån! STINE LES DETTE 🌸🫶🏻🫶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 11 timer siden #1580 Del Skrevet 11 timer siden Hellasidyll skrev (5 timer siden): Bare tragisk og trist å se hvordan de blir når de er sammen. Hadde sansen for Stine før hun ble «sammen» med Mads. Da virket hun voksen, reflektert, fornuftig, ansvarlig, familiekjær og driftig. Nå er virker hun etter MIN menig, barnslig, fjollete, uansvarlig, ufornuftig og litt «kort». Og utrolig naiv, virker som hun har mistet det totalt på alle områder og måter. Virker som «Gerda» og «Gert», eller hva de enn kaller seg, skal være en morsom kopi av Linni og Morten sin «Reidar»…. , som for MEG virker bare tåpelig, barnslig og utrolig teit. Håper virkelig Stine får beina på jorda igjen mtp barna og at hun bruker tid, penger og energi for å skape ett godt hjem som de fortjener. Syns mye av det Mads gjør og sier virker tilgjort og unaturlig, Må bare si at JEG har mye mere sansen for Helene på alle mulige måter. For MEG ser det ut som Mads er ukomfortabel og overdriver alt av komplimenter til Stine for å overbevise seg selv om valget sitt. Mener akkurat det samme! Hun hadde hatt skikkelig godt av en ferie alene og uten telefon, slik at hun hadde landet litt. Dette som skjer nå er bare vondt å se på ☹️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå