Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

https://www.seher.no/kjendis/det-er-misforstatt/82983807?fbclid=IwY2xjawJ4ALBleHRuA2FlbQIxMQABHpt4_2Q5ebaQirOFOUA8x253iXl1sSGP5mAGHLr0ujzJR1YcyTQt2KB3WM2Y_aem_VSx7dt_ml2H_5GEtkB-1_w

Føler jo jeg traff litt spikeren her da ,og det vi diskuterer her stemmer 🤣 Her sier Mads selv at barn skal han ikke ha,og sin rolle med en partner med barn må diskuteres🙈 En trebarnsmor burde jo allerede her sett litt røde flagg.... Det viktigste burde være finne en som 100% vil være en bonuspappa på sikt,barna er jo viktigst. Høres ut som årets flørt dette her,men muligens ikke neste års flørt😅 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (47 minutter siden):

Får de igjen koffertene og hva skjedde med innholdet ? 

De får igjen koffertene og innholdet fikk de med seg i noen bærenettaktige poser

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (20 minutter siden):

De får igjen koffertene og innholdet fikk de med seg i noen bærenettaktige poser

Handlenett fra Emirates Business Class vel og merke🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloalle skrev (1 time siden):

Handlenett fra Emirates Business Class vel og merke🤣

Ja, sant nok :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1988 skrev (13 minutter siden):

Må være noe av det barnsligste jeg har sett. Som to tenåringer!

IMG_6188.jpeg

Sånn likte mine barn sitte også,da de gikk i barnehagen🥰

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rimelig hesblesende den fortellingen om hvordan de mistet koffertene synes jeg. Hun prøver så hardt å være kul og morsom nå at det bare er kleint å se på. Kan ikke huske at hun var sånn før? 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med på bloggen hennes "før i tiden", og jeg synes alltid hun har virket som en rastløs sjel. En som alltid trenger ett "prosjekt". Og Mads er vel kanskje nettopp det, ett prosjekt? Husker hun skrev før bryllupet sitt: noe som "Forstår ikke hva jeg skal bedrive tiden med når planleggingen av dette er ferdig". Ut i fra det lille jeg vet, ser hun ut som en som aldri klarer å lande skikkelig kanskje..  og finne roen i seg selv.

Endret av Kvinne31
Skrivefeil
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå er det nesten pute-tv, det de driver på med. Noe så fjollete og helt annerledes S har blitt etter at hun traff M. Veldig tiltaksløs også, mtp oppussing av hus. Nesten rart å tenke på hvor stort pågangsmot hun hadde da de bygde huset på gården. Var det kanskje eksmannen som bidro mye med pågangsmot og tiltak der, kanskje?

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun prioriterer å fjase rundt med han derre fyren i mange dager! De har vært på mange turer ++ på kort tid...ingen tvil om hvem.hun prioriterer!!😪

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

plomman skrev (9 timer siden):

Var rimelig hesblesende den fortellingen om hvordan de mistet koffertene synes jeg. Hun prøver så hardt å være kul og morsom nå at det bare er kleint å se på. Kan ikke huske at hun var sånn før? 

Nei, hun var ikke sånn før🙄 gjør seg til. Jeg måtte klikke forbi den historien🤦‍♀️ Synes det er så trist å se.  Føler at hun burde stoppe litt opp og finne seg selv igjen. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om Mads orker 1 uke ved bassenget. Han hater jo solferie. Eller han hatet det da han var på ferie med eksen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (5 timer siden):

Spent på om Mads orker 1 uke ved bassenget. Han hater jo solferie. Eller han hatet det da han var på ferie med eksen 

Jeg tenkte det samme. Akkurat som om jeg er «redd» for at M snart begynner å kjede seg og surner til etterhvert, men…. Eller at S blir skuffet fordi hun hadde andre forventninger til en romantisk tur, kanskje? Vet jo ikke, de kan jo overraske meg på denne turen, men vil uansett tro på sikt at de ikke er «så like» som de vil ha det til…. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke hun barnefri nesten hele påsken også ? Synes bare de har vært uten barn i flere uker nå 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forklarte Mads at Bali turen ble bestilt i januar, før alle de andre spontan turene de har vært på. USA og familietur med svigers var ikke noe Stine hadde planlagt før Bali ble bestilt. Så kan det spekuleres i om hu skulle droppa de spontane turene eller ikke. Feil blir det vel okke som 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (20 minutter siden):

Nå forklarte Mads at Bali turen ble bestilt i januar, før alle de andre spontan turene de har vært på. USA og familietur med svigers var ikke noe Stine hadde planlagt før Bali ble bestilt. Så kan det spekuleres i om hu skulle droppa de spontane turene eller ikke. Feil blir det vel okke som 😉

I januar? Etter «første date»? ;) Hm… 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...