Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som er verst er at hun sitter og gråter over at hun ikke får ordnet huset og får til et hjem som hun og ungene kan trives i, for så å blåse av tusener på Mads, bil, reiser osv. Der hadde jeg prioritert å fått til et sted, et hjem med stor H for meg og mine barn i stede. Hun har reist før også før hun ble skilt, så det er en dårlig unnskyldning å si at hun ikke har kunnet det. Dette gidder jeg ikke å være med å sponse lenger, og har avfulgt. Hjem for være med ungene noen dager, for så å vise luksuslivet med Mads tvert ungene har dratt ut døra. Hva med å ta noen dager alene, få føttene på jorda å bearbeide ting, for det tror jeg hun trenger.!

• Liker 11
  • Nyttig 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu kommer til å bli utslitt av dette livet her. Gøy en stund, men så...

Ungene er viktigst, hu må ikke glemme det!! Synd det ikke blir prioritert..

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Veldig lite proft og lite greit å legge ut snap at man er ute med jentene seint på kvelden for å teste bilen, og i tillegg kjøre ganske mye over fartsgrensa eller? Kjører tydelig forbi ett 60 skilt i det hun tråkker på gassen og drar på… utrolig bra…

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
kalini skrev (På 9.4.2025 den 21.30):

to uker siden hun var så bekymret for kostnadene for å bygge hjemmet slik hun ønsket for seg og jentene, ønsket så gjerne å skape et hjem hun og døttrene kunne trives i..’men ble så mye dyrere en hun hadde planlagt.. buhuu.. drar å kjøper seg en SVIN dyr bil….! wtf

Kanskje typen spanderte 

Skrevet
fusetufs skrev (19 timer siden):

Så trist med disse influenserne som blir for store de bytter ut gode trygge pappaer med tullekopper og sprudler lissom forelskelse. Denna minner om SaraE og lien på engang 🤗Håper det var verdt det.

Er Lien skilt? 

Skrevet
annelis skrev (8 minutter siden):

Er Lien skilt? 

Neeei hun er ikke skilt😃…. Eller det tror jeg iallfall ikke

• Liker 1
Skrevet
annelis skrev (57 minutter siden):

Er Lien skilt? 

Lien er sammen med barnefar.

Skrevet

Enig med de som er forvirra over at hun grubla over hvordan å redisigne huset mtp. lån osv, men kjøper en dyr bil! Sånt kjøper folk når alt annet er på plass eller? Kan hende hun har mye penger enn folk tror da, men læll altså 😂

Fin bil da. 

• Liker 2
Skrevet
Sitron10 skrev (15 minutter siden):

Enig med de som er forvirra over at hun grubla over hvordan å redisigne huset mtp. lån osv, men kjøper en dyr bil! Sånt kjøper folk når alt annet er på plass eller? Kan hende hun har mye penger enn folk tror da, men læll altså 😂

Fin bil da. 

Men tanke på hvor travelt hun sier hun har det for øyeblikket så tror jeg kanskje hun har innsett at den nye livsstilen kanskje ikke er innenfor budsjettet likevel

• Liker 1
Skrevet

Må få venindene til å rydde og vaske og ordne til bursdsg for twinsa fordi hun hadde ikke tid selv og altfor mye jobb: alt blir bare driti i tudligvis for å dra på tur og biler m mads. Tydligvis ikke nok m en barnefri uke for hun. Hvis hun skal være m på mads sitt liv i tillegg. Nei da griner vi på snap og stakkars meg, kan noen hjelpe meg… har bursdag å ordne. 

• Liker 8
  • Nyttig 15
Skrevet
Sitron10 skrev (45 minutter siden):

Fin bil da. 

Nå har jeg ikke fulgt med siden før de reiste avgårde. Men da sa hun at drømmen ville komme på langt over 4 mill +++, og at hun aldri ville få igjen i nærheten ved et salg. Så hun slo det fra seg, og skal heller bygge på huset, men venter på ny tegning.

Men ja, å gå fra å ha dårlig råd/må vente på penger til å kjøpe inn "småting" i starten av året til nå er ganske stor forskjell. Men vil tippe snap inntekten har økt veldig, også får hun kanskje en del fra det programmet deres?

• Liker 2
Skrevet

Folk må selvfølgelig få bruke pengene sine som de vil, men jeg skjønner ikke prioriteringene hennes. Hverken når det kommer til penger eller hvordan hun disponerer tiden sin. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvor er Mads når Stine står til halsen med deadlines og oppgaver i hjemmet? 👀

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Handler vel pm prioriteringer det her... Når man prioriterer tur og festivitas over ungenes bursdag, som hun VET kommer på samme dag hvert år.... Og må be venninner rydde og vaske dritten hennes, fordi hun må snappe til livets opphold. Lurer på hva venninnene tenker....? 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Energi til å reise verden rundt med nye typen men ikke til å vaske sitt eget hus. Den er grei ja🥹

• Liker 15
Skrevet

Prinsessa får alle til å jobbe for seg:)

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er helt innafor å ha energi til å reise, men ikke både jobbe og rydde/vaske. Det er to helt forskjellige energikilder man tar av, og jeg tror ikke jeg hadde sagt nei om jeg fikk påstandert to turer iløpet av ei uke jeg heller. Og det er helt lov å ta seg en ferie.  Det jeg ser på som ille er at hun velger å ta på seg mer jobb enn hun har kapasitet til og derfor får følelsen av å drukne. Dette gjør hun jo for å betale for oppussinga av huset, ny bil og en litt dyrere livsstil. Så skal hun klare å fortsette med det kjøret hun holder på med mellom slagene så må hun nok velge bort en av de store utgiftene

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
plomman skrev (1 time siden):

Hvor er Mads når Stine står til halsen med deadlines og oppgaver i hjemmet? 👀

Han gjør sine egne ting som vanlig.

• Liker 10
Skrevet
Tiara07 skrev (26 minutter siden):

Han gjør sine egne ting som vanlig.

De er jo ikke samboere eller forplikta til hverandre på noe vis da. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

De er jo ikke samboere eller forplikta til hverandre på noe vis da. 

Kjærester liker vel å hjelpe hverandre?

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...