Frk.Positiv Skrevet i går, 19:26 #1141 Del Skrevet i går, 19:26 Jeg måtte lage meg en bruker her inne kun for å kommentere på denne tråden🤭. Det er skremmende å lese alle synsingen til "menig mann" her inne...hvem er VI til å dømme Stine og Mads? Jeg ønsker inderlig og av hele mitt hjerte at de får etablert et godt og sterkt forhold sammen. Hva som har skjedd i forkant er det kun de involverte som VET og den historien er det de som eier. Utrolig synd at fremmede mennesker da skal bruke tid og energi på å spekulere, spre rykter og lage kvalm. Stine og Mads er jo bare så nydelige sammen, de er tydelig forelsket og jeg synes det er så fint å se oppdateringene deres i SOME❤️. Tenk hvis vi alle kunne vært mindre dømmende, mere positive og hyggelige mot alle? 13 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet i går, 20:54 #1142 Del Skrevet i går, 20:54 Frk.Positiv skrev (1 time siden): Jeg måtte lage meg en bruker her inne kun for å kommentere på denne tråden🤭. Det er skremmende å lese alle synsingen til "menig mann" her inne...hvem er VI til å dømme Stine og Mads? Jeg ønsker inderlig og av hele mitt hjerte at de får etablert et godt og sterkt forhold sammen. Hva som har skjedd i forkant er det kun de involverte som VET og den historien er det de som eier. Utrolig synd at fremmede mennesker da skal bruke tid og energi på å spekulere, spre rykter og lage kvalm. Stine og Mads er jo bare så nydelige sammen, de er tydelig forelsket og jeg synes det er så fint å se oppdateringene deres i SOME❤️. Tenk hvis vi alle kunne vært mindre dømmende, mere positive og hyggelige mot alle? Beste jeg har lest hittil ❤️ Blir skremt over hva folk klarer lire ut av seg. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet 23 timer siden #1143 Del Skrevet 23 timer siden Mamma-3 skrev (5 timer siden): Voldsomt så kritiske noen skulle være til at det plutselig ble noen dager med barn, hotell og forelskelse. Var galt når det ikke ble sagt noe også 😅 De fleste som har vært gjennom et samlivsbrudd vet at det tar litt tid å omstille seg, hun venter fortsatt på pris og forslag til 1 etasjen, og vil nok vite hva det eventuelt koster før hun setter i gang for fullt. Og akkurat nå har kanskje førstepri vært å ta med ungene på ting, og promotere serien/voice/gjøre ting der for hun må jo ha inntekt også. Og når de har holdt seg skjult (selv om kanskje ikke datoen helt stemmer), så skjønner jeg at det er tappende også og tar mye fokus. Er helt sikker på at de 2 der kommer tilbake med mye bra innhold igjen 👏🏼 Vi vil nok se Mads med gutta på barneuker, og evt bare glimt av han da hjemme hos Stine. For alt vi vet, blir han med å pusse opp hjemme hos henne også 😊 Så mye og ukontrollert han er med alkohol - hadde ikke følt meg mye trygg om jeg satt hjemme mens han var på guttetur tror jeg😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15 timer siden #1144 Del Skrevet 15 timer siden Mamma-3 skrev (På 6.3.2025 den 12.48): Hva vet vi om hun har fjerna vennene til tvillingene på snap, slik at de ikke ser story? Siden hun har snakket om dette, er dette helt klart noe hun har tenkt over. Nå var det Mads som la ut dette fra jacuzzien i en rask videosnutt, og det er voksne folk her inne som tar skjermdump, og framstiller det som et stillbilde. Er det rart det blir mye vondt i verden?!? 😬 Hun har åpen snap, så da må hun isåfall blokkere brukere fra snap🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 15 timer siden #1145 Del Skrevet 15 timer siden MacBeth skrev (2 minutter siden): Hun har åpen snap, så da må hun isåfall blokkere brukere fra snap🙈 Hjelper vel ikke det heller, hun dukker opp via utforsk for de som eventuelt er blokkerte også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sladdermor Skrevet 13 timer siden #1146 Del Skrevet 13 timer siden Jeg lurer på hvordan de kan få så mye fri fra skolen disse barna, de har jo vært med på noen hotell turer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 12 timer siden #1147 Del Skrevet 12 timer siden Sladdermor skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvordan de kan få så mye fri fra skolen disse barna, de har jo vært med på noen hotell turer. De er på jobb istedet for skole. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 11 timer siden #1148 Del Skrevet 11 timer siden Frk.Positiv skrev (14 timer siden): Jeg måtte lage meg en bruker her inne kun for å kommentere på denne tråden🤭. Det er skremmende å lese alle synsingen til "menig mann" her inne...hvem er VI til å dømme Stine og Mads? Jeg ønsker inderlig og av hele mitt hjerte at de får etablert et godt og sterkt forhold sammen. Hva som har skjedd i forkant er det kun de involverte som VET og den historien er det de som eier. Utrolig synd at fremmede mennesker da skal bruke tid og energi på å spekulere, spre rykter og lage kvalm. Stine og Mads er jo bare så nydelige sammen, de er tydelig forelsket og jeg synes det er så fint å se oppdateringene deres i SOME❤️. Tenk hvis vi alle kunne vært mindre dømmende, mere positive og hyggelige mot alle? Jeg her helt enig med deg. Det er nok mye vi ikke vet om. Så vi må klatre ned fra vår høye hest, og slutte å dømme andre. 🧡 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Positiv Skrevet 11 timer siden #1149 Del Skrevet 11 timer siden Sladdermor skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvordan de kan få så mye fri fra skolen disse barna, de har jo vært med på noen hotell turer. Er det noe å bruke energi på og lure på? De blir nok ivaretatt slik de skal ❤️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #1150 Del Skrevet 9 timer siden Sladdermor skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvordan de kan få så mye fri fra skolen disse barna, de har jo vært med på noen hotell turer. Sikker på samme måte som at noen i klassen til min sønn har vært hhv 2 uker i Thailand nå, og 1 uke i syden... De går på barneskolen, det er ikke noe fraværsgrense å snakke om 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5 timer siden #1151 Del Skrevet 5 timer siden Sladdermor skrev (6 timer siden): Jeg lurer på hvordan de kan få så mye fri fra skolen disse barna, de har jo vært med på noen hotell turer. Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de eldste er, men for karakterer og fraværsgrense setter inn så er det som oftest ikke er problem å søke barna fri i noen dager. F.eks. en fredag sånn at de får langhelg. Vinterferie har det også vært. Vi gjorde dette endel da barna var små pga jobben til mannen min innebar endel kurs i diverse storbyer i Europa. Han fikk alt dekket for seg, og for kone og barn så betalte man en liten sum i ledsagerpris Vi såg på dette som en gylden mulighet for at våre to barn fikk oppleve verden, gjerne steder som ikke er typiske turiststeder som Roma og Barcelona. Så mens han var opptatt med kurs eller være foredragsholder så utforsket jentene og jeg byen vi var i, for så å møte han igjen på ettermiddagen og spise middag sammen (og ja; vi sov på samme rom/familierom…..vil tro at de fleste har såpass sunn fornuft at de ikke har sex med barn på samme rom, som noen æsjet seg over ang Stine og Mads med barna på samme rom..) Nå er de unge voksne, men alle reisene de var med på husker de godt og har som gode minner (særlig nå er bl.a minnene der jentene og jeg har utforsket ulike byer og reist sammen hele familien ekstra viktige for de mtp at jeg er alvorlig syk) Jentene våre har i allefall ikke havnet bakpå fagmessig sett pga de gangene vi søkte de fri i .1-2 dager. De hadde nesten ikke fravær utenom de gangene vi søkte fritak og begge er skolesterke. Men; da fraværsgrense på 10% + karakterer ble gjeldende så søkte vi heller ikke om fritak. Jeg synes det er positivt at barna blir inkludert, sånn som på bursdagen til Stine. Mads sa vel også at han ville nok planlagt bursdagen litt annerledes, men det er Stine si uke og barn å ta hensyn til, og da ble feiringen lagt etter barnas premisser. Tror veldig mange, særlig nyforelskete par, hadde spurt besteforeldre om å være barnevakt. Selv om Mads ikke vil ha egne barn så synes jeg han er flink med barn. La også merke til at da han postet fra kjøreturen så la han over en emoji foran ansiktet til ene jenta i baksetet for å skjule ansiktet hennes; tommel opp for det Det styret om stakkars ekser og utroskap er spekulasjoner og påstander som har oppstått som en sannhet her på forumet. Jeg har fulgt Stine lenge, og jeg har sett videoen som eksen til Mads la ut. Det ble slutt mellom Stine og barnas far lenge før Mads gjorde det slutt med Helene (og forholdet til Helene og Mads kan umulig ha hatt et godt fundament da de ila forholdet har gjort det slutt flere ganger og blitt sammen igjen; lenge før Stine og Mads i det hele tatt viste hvem den andre var) Stine har fortalt at hun bodde i huset på gården sammen med barna og eksen lenge etter bruddet, og det ble ikke offentliggjort før etter hun hadde kjøpt huset sitt. Hun er også åpen om at uken uten barna er vanskelig og hun føler ikke at det er hennes hus enda, så de ukene uten barna prøver hun å fylle opp sånn at hun er minst mulig hjemme. Noe jeg godt kan forstå. Og igjen; vi vet ikke om det var Stine eller BT som ville skilles. Ang Helene sin video så var det ingen hint der om at det var utroskap inne i bildet, men at hun kunne ha ønsket at Mads ga henne en heads up om at han og Stine skulle offentliggjøre bruddet. Mads kunne jo for såvidt ha gjort det, samtidig så var det slutt mellom de, og med mindre man har felles barn så synes jeg ikke at man har meldeplikt ovenfor eksen. Såklart det vil gjøre vondt for den som ikke ønsket å gå fra hverandre og eksen din finner en ny; det gjør det hos alle. Så Helene høstet endel sympati fra andre i samme situasjon ved å legge ut den videoen. Det blir bare for dumt når folk sitter å oppkonstruerer ting og plutselig er det en sannhet, når de involverte selv ikke har nevnt utroskap eller det at ingen vet om det var Stine eller BT som ville skilles. Her bare går man ut i fra at det var Stine + at Stine og Mads gjorde det slutt samtidig med sine ektefeller pga det passer best inn i narrativet som enkelte spinner i vei på. Stine får kritikk for at hun drar på trening, pga det ifg enkelte her er pga Helene er PT og trener. At Stine har trent og er en dyktig rytter i mange år før hun møtte Mads nevnes ikke. Igjen; det passer ikke inn i historien. Og for ikke å snakke om at Stine går mye med tights!! Helt forferdelig hvor hun viser kropp og for å være deilig…..men at det er praktisk i tights når man pusser opp hus, jobber i hagen, trener osv behøver man ikke nevne (er sikkert ingen her på forumet som liker å gå med tights…) Så har vi Helene da; utallige bilder i tights og sportsbh, selv om hun ikke trener. Stine går for det meste med t-skjorter og college genser sammen med tights.. Stine og Helene er to vidt forskjellige damer; jeg har trua på at det kommer til å holde mellom Mads og Stine. De er begge kreative og dyktige og Stine virker mere jordnær. Hun kan å håndtere ei kappsag for å si det sånn. Klær og sminke er ikke på topp ti-lista over interesser (hvor mange i denne bransjen sitter å syr sin egen kjole til Vixen dagen før?) Hun er naturlig vakker og ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete under neglene. Helene har jeg ikke fulgt, bare sett når hun kommer opp på utforsk; men influencere i tights og sportstopp med hår og sminke on point som er personlig trener/PT og som legger ut insta-vennlige bilder florerer det av i sosiale medier Det sier ganske mye da Mads la ut ei bilde der han hadde sovnet med hodet på magen til Stine og skrev at han har lenge lettet etter noe som han klarer å roe seg ned med/finne roen med, men trodde ikke at det var et menneske som skulle gjøre det. Ergo så klarer han å senke skuldrene såpass med Stine at han klarer å slappe av; det må ikke gå i ett Det er ganske sprøtt hvor mye folk klarer å vri ting over til noe negativt og skape si egen sannhet. Enkelte voksne mennesker slutter aldri å overraske meg negativt.. Håper Stine og Mads holder seg langt unna dette forumet og nyter det å være nyforelsket 💕 Jeg heier på de, gleder meg til nye episoder av Kan vi hjelpe, samt flere DIY og oppussing. 1 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 5 timer siden Forfatter #1152 Del Skrevet 5 timer siden skruf skrev (3 minutter siden): Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de eldste er, men for karakterer og fraværsgrense setter inn så er det som oftest ikke er problem å søke barna fri i noen dager. F.eks. en fredag sånn at de får langhelg. Vinterferie har det også vært. Vi gjorde dette endel da barna var små pga jobben til mannen min innebar endel kurs i diverse storbyer i Europa. Han fikk alt dekket for seg, og for kone og barn så betalte man en liten sum i ledsagerpris Vi såg på dette som en gylden mulighet for at våre to barn fikk oppleve verden, gjerne steder som ikke er typiske turiststeder som Roma og Barcelona. Så mens han var opptatt med kurs eller være foredragsholder så utforsket jentene og jeg byen vi var i, for så å møte han igjen på ettermiddagen og spise middag sammen (og ja; vi sov på samme rom/familierom…..vil tro at de fleste har såpass sunn fornuft at de ikke har sex med barn på samme rom, som noen æsjet seg over ang Stine og Mads med barna på samme rom..) Nå er de unge voksne, men alle reisene de var med på husker de godt og har som gode minner (særlig nå er bl.a minnene der jentene og jeg har utforsket ulike byer og reist sammen hele familien ekstra viktige for de mtp at jeg er alvorlig syk) Jentene våre har i allefall ikke havnet bakpå fagmessig sett pga de gangene vi søkte de fri i .1-2 dager. De hadde nesten ikke fravær utenom de gangene vi søkte fritak og begge er skolesterke. Men; da fraværsgrense på 10% + karakterer ble gjeldende så søkte vi heller ikke om fritak. Jeg synes det er positivt at barna blir inkludert, sånn som på bursdagen til Stine. Mads sa vel også at han ville nok planlagt bursdagen litt annerledes, men det er Stine si uke og barn å ta hensyn til, og da ble feiringen lagt etter barnas premisser. Tror veldig mange, særlig nyforelskete par, hadde spurt besteforeldre om å være barnevakt. Selv om Mads ikke vil ha egne barn så synes jeg han er flink med barn. La også merke til at da han postet fra kjøreturen så la han over en emoji foran ansiktet til ene jenta i baksetet for å skjule ansiktet hennes; tommel opp for det Det styret om stakkars ekser og utroskap er spekulasjoner og påstander som har oppstått som en sannhet her på forumet. Jeg har fulgt Stine lenge, og jeg har sett videoen som eksen til Mads la ut. Det ble slutt mellom Stine og barnas far lenge før Mads gjorde det slutt med Helene (og forholdet til Helene og Mads kan umulig ha hatt et godt fundament da de ila forholdet har gjort det slutt flere ganger og blitt sammen igjen; lenge før Stine og Mads i det hele tatt viste hvem den andre var) Stine har fortalt at hun bodde i huset på gården sammen med barna og eksen lenge etter bruddet, og det ble ikke offentliggjort før etter hun hadde kjøpt huset sitt. Hun er også åpen om at uken uten barna er vanskelig og hun føler ikke at det er hennes hus enda, så de ukene uten barna prøver hun å fylle opp sånn at hun er minst mulig hjemme. Noe jeg godt kan forstå. Og igjen; vi vet ikke om det var Stine eller BT som ville skilles. Ang Helene sin video så var det ingen hint der om at det var utroskap inne i bildet, men at hun kunne ha ønsket at Mads ga henne en heads up om at han og Stine skulle offentliggjøre bruddet. Mads kunne jo for såvidt ha gjort det, samtidig så var det slutt mellom de, og med mindre man har felles barn så synes jeg ikke at man har meldeplikt ovenfor eksen. Såklart det vil gjøre vondt for den som ikke ønsket å gå fra hverandre og eksen din finner en ny; det gjør det hos alle. Så Helene høstet endel sympati fra andre i samme situasjon ved å legge ut den videoen. Det blir bare for dumt når folk sitter å oppkonstruerer ting og plutselig er det en sannhet, når de involverte selv ikke har nevnt utroskap eller det at ingen vet om det var Stine eller BT som ville skilles. Her bare går man ut i fra at det var Stine + at Stine og Mads gjorde det slutt samtidig med sine ektefeller pga det passer best inn i narrativet som enkelte spinner i vei på. Stine får kritikk for at hun drar på trening, pga det ifg enkelte her er pga Helene er PT og trener. At Stine har trent og er en dyktig rytter i mange år før hun møtte Mads nevnes ikke. Igjen; det passer ikke inn i historien. Og for ikke å snakke om at Stine går mye med tights!! Helt forferdelig hvor hun viser kropp og for å være deilig…..men at det er praktisk i tights når man pusser opp hus, jobber i hagen, trener osv behøver man ikke nevne (er sikkert ingen her på forumet som liker å gå med tights…) Så har vi Helene da; utallige bilder i tights og sportsbh, selv om hun ikke trener. Stine går for det meste med t-skjorter og college genser sammen med tights.. Stine og Helene er to vidt forskjellige damer; jeg har trua på at det kommer til å holde mellom Mads og Stine. De er begge kreative og dyktige og Stine virker mere jordnær. Hun kan å håndtere ei kappsag for å si det sånn. Klær og sminke er ikke på topp ti-lista over interesser (hvor mange i denne bransjen sitter å syr sin egen kjole til Vixen dagen før?) Hun er naturlig vakker og ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete under neglene. Helene har jeg ikke fulgt, bare sett når hun kommer opp på utforsk; men influencere i tights og sportstopp med hår og sminke on point som er personlig trener/PT og som legger ut insta-vennlige bilder florerer det av i sosiale medier Det sier ganske mye da Mads la ut ei bilde der han hadde sovnet med hodet på magen til Stine og skrev at han har lenge lettet etter noe som han klarer å roe seg ned med/finne roen med, men trodde ikke at det var et menneske som skulle gjøre det. Ergo så klarer han å senke skuldrene såpass med Stine at han klarer å slappe av; det må ikke gå i ett Det er ganske sprøtt hvor mye folk klarer å vri ting over til noe negativt og skape si egen sannhet. Enkelte voksne mennesker slutter aldri å overraske meg negativt.. Håper Stine og Mads holder seg langt unna dette forumet og nyter det å være nyforelsket 💕 Jeg heier på de, gleder meg til nye episoder av Kan vi hjelpe, samt flere DIY og oppussing. Ja det er gpdt man kan ha ulike meninger. Jeg tenker det er naivt å tro at bruddene ikke hadde noe med relajonen mellom Stine og Mads. Og det at tidslinjen mildt sagt ikke går opp glør at troverdigheten til disse to er lik null. Hvem vil ansette disse som programledere nå? Ingen, 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3 timer siden #1153 Del Skrevet 3 timer siden Snoker45 skrev (1 time siden): Ja det er gpdt man kan ha ulike meninger. Jeg tenker det er naivt å tro at bruddene ikke hadde noe med relajonen mellom Stine og Mads. Og det at tidslinjen mildt sagt ikke går opp glør at troverdigheten til disse to er lik null. Hvem vil ansette disse som programledere nå? Ingen, Men det spiller vel ingen rolle for noen andre enn de involverte? Programledere? Hva har det med saken å gjøre? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 3 timer siden #1154 Del Skrevet 3 timer siden skruf skrev (1 time siden): Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de eldste er, men for karakterer og fraværsgrense setter inn så er det som oftest ikke er problem å søke barna fri i noen dager. F.eks. en fredag sånn at de får langhelg. Vinterferie har det også vært. Vi gjorde dette endel da barna var små pga jobben til mannen min innebar endel kurs i diverse storbyer i Europa. Han fikk alt dekket for seg, og for kone og barn så betalte man en liten sum i ledsagerpris Vi såg på dette som en gylden mulighet for at våre to barn fikk oppleve verden, gjerne steder som ikke er typiske turiststeder som Roma og Barcelona. Så mens han var opptatt med kurs eller være foredragsholder så utforsket jentene og jeg byen vi var i, for så å møte han igjen på ettermiddagen og spise middag sammen (og ja; vi sov på samme rom/familierom…..vil tro at de fleste har såpass sunn fornuft at de ikke har sex med barn på samme rom, som noen æsjet seg over ang Stine og Mads med barna på samme rom..) Nå er de unge voksne, men alle reisene de var med på husker de godt og har som gode minner (særlig nå er bl.a minnene der jentene og jeg har utforsket ulike byer og reist sammen hele familien ekstra viktige for de mtp at jeg er alvorlig syk) Jentene våre har i allefall ikke havnet bakpå fagmessig sett pga de gangene vi søkte de fri i .1-2 dager. De hadde nesten ikke fravær utenom de gangene vi søkte fritak og begge er skolesterke. Men; da fraværsgrense på 10% + karakterer ble gjeldende så søkte vi heller ikke om fritak. Jeg synes det er positivt at barna blir inkludert, sånn som på bursdagen til Stine. Mads sa vel også at han ville nok planlagt bursdagen litt annerledes, men det er Stine si uke og barn å ta hensyn til, og da ble feiringen lagt etter barnas premisser. Tror veldig mange, særlig nyforelskete par, hadde spurt besteforeldre om å være barnevakt. Selv om Mads ikke vil ha egne barn så synes jeg han er flink med barn. La også merke til at da han postet fra kjøreturen så la han over en emoji foran ansiktet til ene jenta i baksetet for å skjule ansiktet hennes; tommel opp for det Det styret om stakkars ekser og utroskap er spekulasjoner og påstander som har oppstått som en sannhet her på forumet. Jeg har fulgt Stine lenge, og jeg har sett videoen som eksen til Mads la ut. Det ble slutt mellom Stine og barnas far lenge før Mads gjorde det slutt med Helene (og forholdet til Helene og Mads kan umulig ha hatt et godt fundament da de ila forholdet har gjort det slutt flere ganger og blitt sammen igjen; lenge før Stine og Mads i det hele tatt viste hvem den andre var) Stine har fortalt at hun bodde i huset på gården sammen med barna og eksen lenge etter bruddet, og det ble ikke offentliggjort før etter hun hadde kjøpt huset sitt. Hun er også åpen om at uken uten barna er vanskelig og hun føler ikke at det er hennes hus enda, så de ukene uten barna prøver hun å fylle opp sånn at hun er minst mulig hjemme. Noe jeg godt kan forstå. Og igjen; vi vet ikke om det var Stine eller BT som ville skilles. Ang Helene sin video så var det ingen hint der om at det var utroskap inne i bildet, men at hun kunne ha ønsket at Mads ga henne en heads up om at han og Stine skulle offentliggjøre bruddet. Mads kunne jo for såvidt ha gjort det, samtidig så var det slutt mellom de, og med mindre man har felles barn så synes jeg ikke at man har meldeplikt ovenfor eksen. Såklart det vil gjøre vondt for den som ikke ønsket å gå fra hverandre og eksen din finner en ny; det gjør det hos alle. Så Helene høstet endel sympati fra andre i samme situasjon ved å legge ut den videoen. Det blir bare for dumt når folk sitter å oppkonstruerer ting og plutselig er det en sannhet, når de involverte selv ikke har nevnt utroskap eller det at ingen vet om det var Stine eller BT som ville skilles. Her bare går man ut i fra at det var Stine + at Stine og Mads gjorde det slutt samtidig med sine ektefeller pga det passer best inn i narrativet som enkelte spinner i vei på. Stine får kritikk for at hun drar på trening, pga det ifg enkelte her er pga Helene er PT og trener. At Stine har trent og er en dyktig rytter i mange år før hun møtte Mads nevnes ikke. Igjen; det passer ikke inn i historien. Og for ikke å snakke om at Stine går mye med tights!! Helt forferdelig hvor hun viser kropp og for å være deilig…..men at det er praktisk i tights når man pusser opp hus, jobber i hagen, trener osv behøver man ikke nevne (er sikkert ingen her på forumet som liker å gå med tights…) Så har vi Helene da; utallige bilder i tights og sportsbh, selv om hun ikke trener. Stine går for det meste med t-skjorter og college genser sammen med tights.. Stine og Helene er to vidt forskjellige damer; jeg har trua på at det kommer til å holde mellom Mads og Stine. De er begge kreative og dyktige og Stine virker mere jordnær. Hun kan å håndtere ei kappsag for å si det sånn. Klær og sminke er ikke på topp ti-lista over interesser (hvor mange i denne bransjen sitter å syr sin egen kjole til Vixen dagen før?) Hun er naturlig vakker og ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete under neglene. Helene har jeg ikke fulgt, bare sett når hun kommer opp på utforsk; men influencere i tights og sportstopp med hår og sminke on point som er personlig trener/PT og som legger ut insta-vennlige bilder florerer det av i sosiale medier Det sier ganske mye da Mads la ut ei bilde der han hadde sovnet med hodet på magen til Stine og skrev at han har lenge lettet etter noe som han klarer å roe seg ned med/finne roen med, men trodde ikke at det var et menneske som skulle gjøre det. Ergo så klarer han å senke skuldrene såpass med Stine at han klarer å slappe av; det må ikke gå i ett Det er ganske sprøtt hvor mye folk klarer å vri ting over til noe negativt og skape si egen sannhet. Enkelte voksne mennesker slutter aldri å overraske meg negativt.. Håper Stine og Mads holder seg langt unna dette forumet og nyter det å være nyforelsket 💕 Jeg heier på de, gleder meg til nye episoder av Kan vi hjelpe, samt flere DIY og oppussing. Helene sa hun så dette komme for lenge siden. Og hun sa også ; stol på magefølelsen dere!! Hun går også rundt usminka på snap. Ganske naturlig å gå i treningsklær når jobben hennes ER trening tenker nå jeg. Helene kan også snekre og bygge. Hun og Mads har flippa hus SAMMEN. Så ja, tydelig at du ikke følger henne😉 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 3 timer siden #1155 Del Skrevet 3 timer siden skruf skrev (1 time siden): Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de eldste er, men for karakterer og fraværsgrense setter inn så er det som oftest ikke er problem å søke barna fri i noen dager. F.eks. en fredag sånn at de får langhelg. Vinterferie har det også vært. Vi gjorde dette endel da barna var små pga jobben til mannen min innebar endel kurs i diverse storbyer i Europa. Han fikk alt dekket for seg, og for kone og barn så betalte man en liten sum i ledsagerpris Vi såg på dette som en gylden mulighet for at våre to barn fikk oppleve verden, gjerne steder som ikke er typiske turiststeder som Roma og Barcelona. Så mens han var opptatt med kurs eller være foredragsholder så utforsket jentene og jeg byen vi var i, for så å møte han igjen på ettermiddagen og spise middag sammen (og ja; vi sov på samme rom/familierom…..vil tro at de fleste har såpass sunn fornuft at de ikke har sex med barn på samme rom, som noen æsjet seg over ang Stine og Mads med barna på samme rom..) Nå er de unge voksne, men alle reisene de var med på husker de godt og har som gode minner (særlig nå er bl.a minnene der jentene og jeg har utforsket ulike byer og reist sammen hele familien ekstra viktige for de mtp at jeg er alvorlig syk) Jentene våre har i allefall ikke havnet bakpå fagmessig sett pga de gangene vi søkte de fri i .1-2 dager. De hadde nesten ikke fravær utenom de gangene vi søkte fritak og begge er skolesterke. Men; da fraværsgrense på 10% + karakterer ble gjeldende så søkte vi heller ikke om fritak. Jeg synes det er positivt at barna blir inkludert, sånn som på bursdagen til Stine. Mads sa vel også at han ville nok planlagt bursdagen litt annerledes, men det er Stine si uke og barn å ta hensyn til, og da ble feiringen lagt etter barnas premisser. Tror veldig mange, særlig nyforelskete par, hadde spurt besteforeldre om å være barnevakt. Selv om Mads ikke vil ha egne barn så synes jeg han er flink med barn. La også merke til at da han postet fra kjøreturen så la han over en emoji foran ansiktet til ene jenta i baksetet for å skjule ansiktet hennes; tommel opp for det Det styret om stakkars ekser og utroskap er spekulasjoner og påstander som har oppstått som en sannhet her på forumet. Jeg har fulgt Stine lenge, og jeg har sett videoen som eksen til Mads la ut. Det ble slutt mellom Stine og barnas far lenge før Mads gjorde det slutt med Helene (og forholdet til Helene og Mads kan umulig ha hatt et godt fundament da de ila forholdet har gjort det slutt flere ganger og blitt sammen igjen; lenge før Stine og Mads i det hele tatt viste hvem den andre var) Stine har fortalt at hun bodde i huset på gården sammen med barna og eksen lenge etter bruddet, og det ble ikke offentliggjort før etter hun hadde kjøpt huset sitt. Hun er også åpen om at uken uten barna er vanskelig og hun føler ikke at det er hennes hus enda, så de ukene uten barna prøver hun å fylle opp sånn at hun er minst mulig hjemme. Noe jeg godt kan forstå. Og igjen; vi vet ikke om det var Stine eller BT som ville skilles. Ang Helene sin video så var det ingen hint der om at det var utroskap inne i bildet, men at hun kunne ha ønsket at Mads ga henne en heads up om at han og Stine skulle offentliggjøre bruddet. Mads kunne jo for såvidt ha gjort det, samtidig så var det slutt mellom de, og med mindre man har felles barn så synes jeg ikke at man har meldeplikt ovenfor eksen. Såklart det vil gjøre vondt for den som ikke ønsket å gå fra hverandre og eksen din finner en ny; det gjør det hos alle. Så Helene høstet endel sympati fra andre i samme situasjon ved å legge ut den videoen. Det blir bare for dumt når folk sitter å oppkonstruerer ting og plutselig er det en sannhet, når de involverte selv ikke har nevnt utroskap eller det at ingen vet om det var Stine eller BT som ville skilles. Her bare går man ut i fra at det var Stine + at Stine og Mads gjorde det slutt samtidig med sine ektefeller pga det passer best inn i narrativet som enkelte spinner i vei på. Stine får kritikk for at hun drar på trening, pga det ifg enkelte her er pga Helene er PT og trener. At Stine har trent og er en dyktig rytter i mange år før hun møtte Mads nevnes ikke. Igjen; det passer ikke inn i historien. Og for ikke å snakke om at Stine går mye med tights!! Helt forferdelig hvor hun viser kropp og for å være deilig…..men at det er praktisk i tights når man pusser opp hus, jobber i hagen, trener osv behøver man ikke nevne (er sikkert ingen her på forumet som liker å gå med tights…) Så har vi Helene da; utallige bilder i tights og sportsbh, selv om hun ikke trener. Stine går for det meste med t-skjorter og college genser sammen med tights.. Stine og Helene er to vidt forskjellige damer; jeg har trua på at det kommer til å holde mellom Mads og Stine. De er begge kreative og dyktige og Stine virker mere jordnær. Hun kan å håndtere ei kappsag for å si det sånn. Klær og sminke er ikke på topp ti-lista over interesser (hvor mange i denne bransjen sitter å syr sin egen kjole til Vixen dagen før?) Hun er naturlig vakker og ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete under neglene. Helene har jeg ikke fulgt, bare sett når hun kommer opp på utforsk; men influencere i tights og sportstopp med hår og sminke on point som er personlig trener/PT og som legger ut insta-vennlige bilder florerer det av i sosiale medier Det sier ganske mye da Mads la ut ei bilde der han hadde sovnet med hodet på magen til Stine og skrev at han har lenge lettet etter noe som han klarer å roe seg ned med/finne roen med, men trodde ikke at det var et menneske som skulle gjøre det. Ergo så klarer han å senke skuldrene såpass med Stine at han klarer å slappe av; det må ikke gå i ett Det er ganske sprøtt hvor mye folk klarer å vri ting over til noe negativt og skape si egen sannhet. Enkelte voksne mennesker slutter aldri å overraske meg negativt.. Håper Stine og Mads holder seg langt unna dette forumet og nyter det å være nyforelsket 💕 Jeg heier på de, gleder meg til nye episoder av Kan vi hjelpe, samt flere DIY og oppussing. Det blir som å prate til en vegg, når man legger frem en såpass god og reflektert kommentar som du kommer med her. De som har bestemt at "sånn er det" med "tidslinjen" til S og M, kommer nok aldri til å snu. Kan jo ikke tape ansikt. Knakende bra kommentar! Vet ikke helt om jeg har trua på dem, men jeg ser hvor bra de har det nå, og det unner jeg dem virkelig. Helene ser ut til å klare seg veldig fint hun også. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 2 timer siden #1156 Del Skrevet 2 timer siden skruf skrev (2 timer siden): Nå husker jeg ikke helt hvor gamle de eldste er, men for karakterer og fraværsgrense setter inn så er det som oftest ikke er problem å søke barna fri i noen dager. F.eks. en fredag sånn at de får langhelg. Vinterferie har det også vært. Vi gjorde dette endel da barna var små pga jobben til mannen min innebar endel kurs i diverse storbyer i Europa. Han fikk alt dekket for seg, og for kone og barn så betalte man en liten sum i ledsagerpris Vi såg på dette som en gylden mulighet for at våre to barn fikk oppleve verden, gjerne steder som ikke er typiske turiststeder som Roma og Barcelona. Så mens han var opptatt med kurs eller være foredragsholder så utforsket jentene og jeg byen vi var i, for så å møte han igjen på ettermiddagen og spise middag sammen (og ja; vi sov på samme rom/familierom…..vil tro at de fleste har såpass sunn fornuft at de ikke har sex med barn på samme rom, som noen æsjet seg over ang Stine og Mads med barna på samme rom..) Nå er de unge voksne, men alle reisene de var med på husker de godt og har som gode minner (særlig nå er bl.a minnene der jentene og jeg har utforsket ulike byer og reist sammen hele familien ekstra viktige for de mtp at jeg er alvorlig syk) Jentene våre har i allefall ikke havnet bakpå fagmessig sett pga de gangene vi søkte de fri i .1-2 dager. De hadde nesten ikke fravær utenom de gangene vi søkte fritak og begge er skolesterke. Men; da fraværsgrense på 10% + karakterer ble gjeldende så søkte vi heller ikke om fritak. Jeg synes det er positivt at barna blir inkludert, sånn som på bursdagen til Stine. Mads sa vel også at han ville nok planlagt bursdagen litt annerledes, men det er Stine si uke og barn å ta hensyn til, og da ble feiringen lagt etter barnas premisser. Tror veldig mange, særlig nyforelskete par, hadde spurt besteforeldre om å være barnevakt. Selv om Mads ikke vil ha egne barn så synes jeg han er flink med barn. La også merke til at da han postet fra kjøreturen så la han over en emoji foran ansiktet til ene jenta i baksetet for å skjule ansiktet hennes; tommel opp for det Det styret om stakkars ekser og utroskap er spekulasjoner og påstander som har oppstått som en sannhet her på forumet. Jeg har fulgt Stine lenge, og jeg har sett videoen som eksen til Mads la ut. Det ble slutt mellom Stine og barnas far lenge før Mads gjorde det slutt med Helene (og forholdet til Helene og Mads kan umulig ha hatt et godt fundament da de ila forholdet har gjort det slutt flere ganger og blitt sammen igjen; lenge før Stine og Mads i det hele tatt viste hvem den andre var) Stine har fortalt at hun bodde i huset på gården sammen med barna og eksen lenge etter bruddet, og det ble ikke offentliggjort før etter hun hadde kjøpt huset sitt. Hun er også åpen om at uken uten barna er vanskelig og hun føler ikke at det er hennes hus enda, så de ukene uten barna prøver hun å fylle opp sånn at hun er minst mulig hjemme. Noe jeg godt kan forstå. Og igjen; vi vet ikke om det var Stine eller BT som ville skilles. Ang Helene sin video så var det ingen hint der om at det var utroskap inne i bildet, men at hun kunne ha ønsket at Mads ga henne en heads up om at han og Stine skulle offentliggjøre bruddet. Mads kunne jo for såvidt ha gjort det, samtidig så var det slutt mellom de, og med mindre man har felles barn så synes jeg ikke at man har meldeplikt ovenfor eksen. Såklart det vil gjøre vondt for den som ikke ønsket å gå fra hverandre og eksen din finner en ny; det gjør det hos alle. Så Helene høstet endel sympati fra andre i samme situasjon ved å legge ut den videoen. Det blir bare for dumt når folk sitter å oppkonstruerer ting og plutselig er det en sannhet, når de involverte selv ikke har nevnt utroskap eller det at ingen vet om det var Stine eller BT som ville skilles. Her bare går man ut i fra at det var Stine + at Stine og Mads gjorde det slutt samtidig med sine ektefeller pga det passer best inn i narrativet som enkelte spinner i vei på. Stine får kritikk for at hun drar på trening, pga det ifg enkelte her er pga Helene er PT og trener. At Stine har trent og er en dyktig rytter i mange år før hun møtte Mads nevnes ikke. Igjen; det passer ikke inn i historien. Og for ikke å snakke om at Stine går mye med tights!! Helt forferdelig hvor hun viser kropp og for å være deilig…..men at det er praktisk i tights når man pusser opp hus, jobber i hagen, trener osv behøver man ikke nevne (er sikkert ingen her på forumet som liker å gå med tights…) Så har vi Helene da; utallige bilder i tights og sportsbh, selv om hun ikke trener. Stine går for det meste med t-skjorter og college genser sammen med tights.. Stine og Helene er to vidt forskjellige damer; jeg har trua på at det kommer til å holde mellom Mads og Stine. De er begge kreative og dyktige og Stine virker mere jordnær. Hun kan å håndtere ei kappsag for å si det sånn. Klær og sminke er ikke på topp ti-lista over interesser (hvor mange i denne bransjen sitter å syr sin egen kjole til Vixen dagen før?) Hun er naturlig vakker og ikke redd for å ta i et tak og bli møkkete under neglene. Helene har jeg ikke fulgt, bare sett når hun kommer opp på utforsk; men influencere i tights og sportstopp med hår og sminke on point som er personlig trener/PT og som legger ut insta-vennlige bilder florerer det av i sosiale medier Det sier ganske mye da Mads la ut ei bilde der han hadde sovnet med hodet på magen til Stine og skrev at han har lenge lettet etter noe som han klarer å roe seg ned med/finne roen med, men trodde ikke at det var et menneske som skulle gjøre det. Ergo så klarer han å senke skuldrene såpass med Stine at han klarer å slappe av; det må ikke gå i ett Det er ganske sprøtt hvor mye folk klarer å vri ting over til noe negativt og skape si egen sannhet. Enkelte voksne mennesker slutter aldri å overraske meg negativt.. Håper Stine og Mads holder seg langt unna dette forumet og nyter det å være nyforelsket 💕 Jeg heier på de, gleder meg til nye episoder av Kan vi hjelpe, samt flere DIY og oppussing. Det beste jeg har lest her inne! 🥰 Har vurdert skrive et omtrent likt innlegg selv før, men så lei av at mange skal komme med motinnlegg med masse feil fordi det ikke passer i narrativet deres. Ønsker de lykke til, syns det er veldig postitivt at Mads planla bursdag sammen med barna 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 1 time siden #1157 Del Skrevet 1 time siden Frk.Positiv skrev (På 9.3.2025 den 20.26): Jeg måtte lage meg en bruker her inne kun for å kommentere på denne tråden🤭. Det er skremmende å lese alle synsingen til "menig mann" her inne...hvem er VI til å dømme Stine og Mads? Jeg ønsker inderlig og av hele mitt hjerte at de får etablert et godt og sterkt forhold sammen. Hva som har skjedd i forkant er det kun de involverte som VET og den historien er det de som eier. Utrolig synd at fremmede mennesker da skal bruke tid og energi på å spekulere, spre rykter og lage kvalm. Stine og Mads er jo bare så nydelige sammen, de er tydelig forelsket og jeg synes det er så fint å se oppdateringene deres i SOME❤️. Tenk hvis vi alle kunne vært mindre dømmende, mere positive og hyggelige mot alle? Enig med deg! Jeg lagde også bruker kun for å skrive på denne tråden, etter jeg så story til Stine der hun pratet om div forum hun ble skrevet om. Jeg ble beskyldt for å være venn/bekjent av de bare fordi jeg «forsvarte» de. Altså jeg skrev hva jeg syntes om denne heksejakten på to personer. Bare fordi de er offentlige betyr det ikke at folk kan ytre alle sine styggeste meninger om de. Jeg ble helt sjokkert over hva folk faktisk lirer ut av seg bak tastaturet. Skremmende hvor lett det er å ytre hatefulle meninger på nett. Jeg heier på Stine og Mads, men jeg heier også på Helene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Positiv Skrevet 1 time siden #1158 Del Skrevet 1 time siden Løvejenta skrev (3 minutter siden): Enig med deg! Jeg lagde også bruker kun for å skrive på denne tråden, etter jeg så story til Stine der hun pratet om div forum hun ble skrevet om. Jeg ble beskyldt for å være venn/bekjent av de bare fordi jeg «forsvarte» de. Altså jeg skrev hva jeg syntes om denne heksejakten på to personer. Bare fordi de er offentlige betyr det ikke at folk kan ytre alle sine styggeste meninger om de. Jeg ble helt sjokkert over hva folk faktisk lirer ut av seg bak tastaturet. Skremmende hvor lett det er å ytre hatefulle meninger på nett. Jeg heier på Stine og Mads, men jeg heier også på Helene. Ja det er veldig skremmende og det er jammen ikke rart at mange sliter når det er så enkelt å være stygg mot andre. Jeg er heller hverken venn eller bekjent, men kan kun beskyldes for å forsøke og være en motvekt mot alle de som skal synse, mene, spekulere og fråtse i andre på en negativ måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 1 time siden #1159 Del Skrevet 1 time siden Frk.Positiv skrev (2 minutter siden): Ja det er veldig skremmende og det er jammen ikke rart at mange sliter når det er så enkelt å være stygg mot andre. Jeg er heller hverken venn eller bekjent, men kan kun beskyldes for å forsøke og være en motvekt mot alle de som skal synse, mene, spekulere og fråtse i andre på en negativ måte. Samme her. Stine og Mads skal også ha cred for at de ikke har outet Helene i sine storys. Mads har heller ikke kommentert noen ting etter Helene var med i Chitchat med Helle. Veldig voksent synes nå jeg. Som sakt, heier på Helene og hva hun får til også. Men synes ikke alt hun har delt har vært noe som absolutt alle trenger å vite/høre. Det er lett at ting mistolkes, og enkelte har en egen evne til å synse og mene og ikke minst tro de vet alt som har skjedd, uavhengig om det har blitt delt eller ikke i sosiale media. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå