kkkeee Skrevet i går, 11:58 #1101 Del Skrevet i går, 11:58 CUSHION skrev (16 timer siden): Flere som synes det er kleint å se på storyene til M og S nå? Føles ut som at de virkelig prøver for hardt å bevise folk at de er søte og at de er så forelska at vi skal glemme hva slags utgangspunkt alt startet med.. 🙄 Syns også det er kjedelig når en følger begge. Helt likt på begge kanaler og langdratt med disse bilgreiene de siste dagene. Bare bil, bil bil, og litt frokost 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 16:15 #1102 Del Skrevet i går, 16:15 kkkeee skrev (4 timer siden): Syns også det er kjedelig når en følger begge. Helt likt på begge kanaler og langdratt med disse bilgreiene de siste dagene. Bare bil, bil bil, og litt frokost Ja, enig! Lirer også på om han kommer til å være med henne og hennes venner og hobbyer etterhvert, eller om det kun er hans ting som gjelder og at hun kommer til å henge på ham der. S har jo ikke mye tid til å «lage et hjem» for barna, når de bor på hotell «hele tiden»… Så M skrev at han skulle prøve å komme opp på Gol neste helg også. Da er vel S med da og, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet i går, 16:31 #1103 Del Skrevet i går, 16:31 captiva skrev (6 timer siden): Jo, tror faktisk at enkelte er gale nok til å booke henne for å støtte henne fordi de synes synd på henne. Tror nok hun og kommer til å tjene rått på dette ufrivillige dramaet. Hun har tjent rått lenge før dette. Tjent milioner i året. Hun har vært vellykket i trenings bransjen i mange år. Får noen i det hele tatt viste hvem Mads var. Hun var kjent på some før Mads. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet i går, 17:10 #1104 Del Skrevet i går, 17:10 Mio-lio skrev (32 minutter siden): Hun har tjent rått lenge før dette. Tjent milioner i året. Hun har vært vellykket i trenings bransjen i mange år. Får noen i det hele tatt viste hvem Mads var. Hun var kjent på some før Mads. Det er jo knallbra for henne! Er dessverre veldig lite kjent innenfor treningsverden, kjente bare til ingridindubai og Funkygine. Men jeg er så glad at hun var og er etablert og selvstendig helt på egenhånd. Mye verre å være "vanlig" partner til en som er kjent i slike situasjoner tenker jeg. Men uansett, er så glad hun ikke kaster bort flere år på noen som er mye frem og tilbake med følelsene sine. Så en liten klipp av treningsturen, håper han ene mannen som styrer der har et godt øye på henne 😂 de kunne vært et fint par 🥰 Men tror Mads kunne fint hengt med vennene til S. Var hytteturen gjennom S eller M? Der mange var samla? Og køddet han med sosial angst eller sliter han på ekte med å bli kjent med folk/være rundt mange nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 17:25 #1105 Del Skrevet i går, 17:25 Mio-lio skrev (53 minutter siden): Hun har tjent rått lenge før dette. Tjent milioner i året. Hun har vært vellykket i trenings bransjen i mange år. Får noen i det hele tatt viste hvem Mads var. Hun var kjent på some før Mads. Hu har nå fått over 50tusen følgere på snap på kort tid. Bare 6tusen siste uka som jeg så. Så litt drahjelp der har hu nok fått. Men heier på henne🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet i går, 17:33 #1106 Del Skrevet i går, 17:33 (endret) Tror ikke jeg hadde satt så stor pris på om min eks overnattet på hotell, på samme rom, med sin nye flamme etter så kort tid. Men så er det sikkert han som har kjørt dem opp til Gol da 🤔 Endret i går, 17:34 av faltforfristelsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 17:49 #1107 Del Skrevet i går, 17:49 (endret) faltforfristelsen skrev (1 time siden): Tror ikke jeg hadde satt så stor pris på om min eks overnattet på hotell, på samme rom, med sin nye flamme etter så kort tid. Men så er det sikkert han som har kjørt dem opp til Gol da 🤔 Ser ut som de har hver sin bil, men er enig! Overnatting allerede nå, med barna på samme rom, synes jeg er veldig rart og trist for barnas skyld mest, men også for ekser som fremdeles sørger! Å ta hensyn ligger vel ikke hos alle. Synes uansett det er rart av en mamma å overnatte med nye typer allerede etter noen uker (ref første date i beg av januar 😅😅), og vise det offentlig, samtidig som en er redd for at barna skal lide under det! At hun da også drar barna med på samme overnatting, synes jeg også er merkelig. Barna har vel så vidt vent seg til at mamma og pappa ikke er kjærester lenger - eller kanskje ikke det heller! Det er mange influensere som har møtt nye partnere, men bevisst valgt å ikke promotere det på 1-2 år fordi de ikke ønsker barna utsatt for situasjoner! I mange tilfeller, så blir ikke barna involvert før etter minst 1 år uansett. Kred til oppegående foreldre 😊, men du har dessverre dem som skal «rushe» alt, og ikke «klarer å la være….» Trist! Endret i går, 19:01 av Tiara07 La inn minst 1 år… 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet i går, 17:53 #1108 Del Skrevet i går, 17:53 Sitron10 skrev (17 minutter siden): Det er jo knallbra for henne! Er dessverre veldig lite kjent innenfor treningsverden, kjente bare til ingridindubai og Funkygine. Men jeg er så glad at hun var og er etablert og selvstendig helt på egenhånd. Mye verre å være "vanlig" partner til en som er kjent i slike situasjoner tenker jeg. Men uansett, er så glad hun ikke kaster bort flere år på noen som er mye frem og tilbake med følelsene sine. Så en liten klipp av treningsturen, håper han ene mannen som styrer der har et godt øye på henne 😂 de kunne vært et fint par 🥰 Men tror Mads kunne fint hengt med vennene til S. Var hytteturen gjennom S eller M? Der mange var samla? Og køddet han med sosial angst eller sliter han på ekte med å bli kjent med folk/være rundt mange nye? Det var vennene til S hytteturen var gjennom sist han var på Gol og hun på Turufjell, og har det han har vært med på noen andre ting med hennes venner. Tror han har litt sosial angst, derfor han har med seg vennene sine som regel. Stine er super sosial og oppsøker fort folk virker det som, så det er nok lettere sånn sett. Mtp bilkjøringa/snøskuter i går virker det som hun bare hopper ut i ting og tar det på strak arm. Nå går vel hun ganske greit med hans venner også da, har jobbet med Andreas (pusser opp) og Flislegger’n, som er felles venner og hun var jo med Mads og kompisene og leide den air bnb leiligheten etter premierefesten. Sikkert ikke like enkelt med felles venner av M og H, men virker som de klarer balansere. Og noen er vel Mads sine barndomsvenner så har H sine. Satser på H finner en mann etterhvert også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet i går, 17:53 #1109 Del Skrevet i går, 17:53 Ikkekokkendin skrev (20 timer siden): Syns han ser like enkel og tom ut som han alltid gjør 😂 minner meg om et eller annet syndrom, men klarer ikke plassere det. Er så enig ! Syns han virker kjempekort og kjempe-barnslig . Tipper det ikke går særlig lang tid før Stine blir lei av han . 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet i går, 18:25 #1110 Del Skrevet i går, 18:25 faltforfristelsen skrev (48 minutter siden): Tror ikke jeg hadde satt så stor pris på om min eks overnattet på hotell, på samme rom, med sin nye flamme etter så kort tid. Men så er det sikkert han som har kjørt dem opp til Gol da 🤔 Jeg forstår ikke helt, er det Stines eks du mener? De har jo vært fra hverandre i flere måneder. Hvor lenge tenker du man skal vente før man sover på hotell med ny "flamme"? Jeg regner med de fleste ikke liker tanken på at en eks er sammen med noen andre, men sånn er jo livet. Jeg forstår ikke dette opphenget enkelte her har i eksene deres og hvor synd det er i de? Det fremstår nesten som Mads og Stine gjør noe som er helt hinsides all fornuft. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet i går, 18:36 #1111 Del Skrevet i går, 18:36 Sitron10 skrev (1 time siden): Det er jo knallbra for henne! Er dessverre veldig lite kjent innenfor treningsverden, kjente bare til ingridindubai og Funkygine. Men jeg er så glad at hun var og er etablert og selvstendig helt på egenhånd. Mye verre å være "vanlig" partner til en som er kjent i slike situasjoner tenker jeg. Men uansett, er så glad hun ikke kaster bort flere år på noen som er mye frem og tilbake med følelsene sine. Så en liten klipp av treningsturen, håper han ene mannen som styrer der har et godt øye på henne 😂 de kunne vært et fint par 🥰 Men tror Mads kunne fint hengt med vennene til S. Var hytteturen gjennom S eller M? Der mange var samla? Og køddet han med sosial angst eller sliter han på ekte med å bli kjent med folk/være rundt mange nye? Det var vennene til S hytteturen var gjennom sist han var på Gol og hun på Turufjell, og har det han har vært med på noen andre ting med hennes venner. Tror han har litt sosial angst, derfor han har med seg vennene sine som regel. Stine er super sosial og oppsøker fort folk virker det som, så det er nok lettere sånn sett. Mtp bilkjøringa/snøskuter i går virker det som hun bare hopper ut i ting og tar det på strak arm. Nå går vel hun ganske greit med hans venner også da, har jobbet med Andreas (pusser opp) og Flislegger’n, som er felles venner og hun var jo med Mads og kompisene og leide den air bnb leiligheten etter premierefesten. Sikkert ikke like enkelt med felles venner av M og H, men virker som de klarer balansere. Og noen er vel Mads sine barndomsvenner så har H sine. Satser på H finner en mann etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 19:03 #1112 Del Skrevet i går, 19:03 Sammy! skrev (37 minutter siden): Jeg forstår ikke helt, er det Stines eks du mener? De har jo vært fra hverandre i flere måneder. Hvor lenge tenker du man skal vente før man sover på hotell med ny "flamme"? Jeg regner med de fleste ikke liker tanken på at en eks er sammen med noen andre, men sånn er jo livet. Jeg forstår ikke dette opphenget enkelte her har i eksene deres og hvor synd det er i de? Det fremstår nesten som Mads og Stine gjør noe som er helt hinsides all fornuft. Det synes jeg hvert fall, uavhengig av eks, men mtp barn og ting som deles offentlig! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 23 timer siden #1113 Del Skrevet 23 timer siden Sammy! skrev (3 timer siden): Jeg forstår ikke helt, er det Stines eks du mener? De har jo vært fra hverandre i flere måneder. Hvor lenge tenker du man skal vente før man sover på hotell med ny "flamme"? Jeg regner med de fleste ikke liker tanken på at en eks er sammen med noen andre, men sånn er jo livet. Jeg forstår ikke dette opphenget enkelte her har i eksene deres og hvor synd det er i de? Det fremstår nesten som Mads og Stine gjør noe som er helt hinsides all fornuft. Tiara07 skrev (3 timer siden): Det synes jeg hvert fall, uavhengig av eks, men mtp barn og ting som deles offentlig! Jeg sier bare at jeg hadde syns det hadde vært tidlig at mine barn overnattet på hotell med en ny partner. De sier jo de bare har datet i 2 mnd, så hvor lenge har barna vært involvert? Jeg personlig syns det hadde vært alt for raskt, og hadde ønsket at de tok seg bedre tid før barna ble involvert i så stor grad. Men jeg har også sett resultatet av foreldre som har involvert barna tidlig, hvor det har blitt veldig vanskelig etter brudd. Sier ikke at disse to kommer til å gå fra hverandre, håper ikke det. Men de sier jo selv at de "finner ut av ting", så burde de ikke finne ut av det uten barna så involvert? 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23 timer siden #1114 Del Skrevet 23 timer siden Mio-lio skrev (6 timer siden): Hun har tjent rått lenge før dette. Tjent milioner i året. Såpass. Hva slags bakgrunn har hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 22 timer siden #1115 Del Skrevet 22 timer siden sportsidiot skrev (14 timer siden): Ja, tenker det samme. Det er litt skummelt, for den følelsen av å «slappe av sammen» er noe som kan endre seg veldig. Det kan være så enkelt som at han ikke likte å være gift, han følte Helene stilte krav til han (noe Stine også en dag vil). Enkelt å slappe av en person i startfasen, spesielt når Stine tilpasser seg Mads veldig (enig i det) Jeg ser ikke helt det at det bare er Stine som tilpasser seg Mads - han tilpasser seg jo ungene hennes. Synes det sier en hel del jeg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 22 timer siden #1116 Del Skrevet 22 timer siden MariaIsabel skrev (1 minutt siden): Jeg ser ikke helt det at det bare er Stine som tilpasser seg Mads - han tilpasser seg jo ungene hennes. Synes det sier en hel del jeg. På hvilken måte har han tilpasset seg ungene hennes? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 22 timer siden #1117 Del Skrevet 22 timer siden Eyr skrev (5 minutter siden): På hvilken måte har han tilpasset seg ungene hennes? Å ha med barn på ting er en form for tilpasning, spesielt når man i utgangspunktet ikke ønsket barn. Eller mener du han ikke tilpasser seg fordi de er avgårde og finner på ting, og at de heller skulle vært hjemme hele tiden? Senest i sta hørte jeg en av ungene i bakgrunnen på snap si at det var den "beste dagen ever", så jeg tror ikke de lider noen nød av å bli med. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 15 timer siden #1118 Del Skrevet 15 timer siden Ikke til å legge under en stol at det er høy alkoholføring hos Mads i helgene, spennende å se om Stine følger den samme mengden! Men jeg må si jeg syns det er leit å se at barna er så inkludert i dette, så tidlig. En hver oppegående mamma eller pappa hadde ventet en god stund, flere mnder eller år, før barna ble dratt med inn i den verden. Greit at man vet at mamma har ny kjærste, men å bli så dratt inn i hele den offentlige verden syns jeg er tidlig. Spesielt når de selv sa i den "komme ut" snapen at de ikke visste hvor dette ville føre? 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13 timer siden Forfatter #1119 Del Skrevet 13 timer siden Ennovy skrev (2 timer siden): Ikke til å legge under en stol at det er høy alkoholføring hos Mads i helgene, spennende å se om Stine følger den samme mengden! Men jeg må si jeg syns det er leit å se at barna er så inkludert i dette, så tidlig. En hver oppegående mamma eller pappa hadde ventet en god stund, flere mnder eller år, før barna ble dratt med inn i den verden. Greit at man vet at mamma har ny kjærste, men å bli så dratt inn i hele den offentlige verden syns jeg er tidlig. Spesielt når de selv sa i den "komme ut" snapen at de ikke visste hvor dette ville føre? Utrolog uheldig for barna og bli dratt inn i dette. Mads er så umoden og alle bortsett fra Stine forstår at han ikke er i nærheten av å være klar for å være stefar for tre stk. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 12 timer siden #1120 Del Skrevet 12 timer siden cerruti skrev (10 timer siden): Såpass. Hva slags bakgrunn har hun? Hun har blogget siden 2014. Gitt ut bøker. Helt sikkert solgt håndverkertjenester, flippa bolig osv. du kan google henne. Hun var stor lenge før Mads ble kjent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå