CUSHION Skrevet fredag kl 19:37 #1081 Del Skrevet fredag kl 19:37 Flere som synes det er kleint å se på storyene til M og S nå? Føles ut som at de virkelig prøver for hardt å bevise folk at de er søte og at de er så forelska at vi skal glemme hva slags utgangspunkt alt startet med.. 🙄 15 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneblomst Skrevet fredag kl 19:41 #1082 Del Skrevet fredag kl 19:41 CUSHION skrev (4 minutter siden): Flere som synes det er kleint å se på storyene til M og S nå? Føles ut som at de virkelig prøver for hardt å bevise folk at de er søte og at de er så forelska at vi skal glemme hva slags utgangspunkt alt startet med.. 🙄 Veldig kleint. 🫣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerriper Skrevet fredag kl 19:49 #1083 Del Skrevet fredag kl 19:49 Tiara07 skrev (22 minutter siden): Ok… Jeg lager ikke krig for dette, sier kun min mening 😊 🤝😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet fredag kl 19:50 #1084 Del Skrevet fredag kl 19:50 Spania33 skrev (1 time siden): Jo, de lever av å legge ut livet sitt på snapp. Jeg vet atskillig mer om influensere sitt liv enn andre jeg kjenner livet til. Så å si at profilerte influensere er fremmede er en stråmann, helt feil grunnlag for hele diskusjonen du prøver på. Jeg mener du er på villspor. De kan dele mange bilder av en setting som kanskje er 10 minutter av et døgn, og tro meg det er mange ting som ikke vises i kulissene. Lawyer skrev (4 timer siden): Finnes jo ikke noe bedre. Ikke rart folk faller for andre når de har lange forhold bak seg for det er en berusende følelse å være forelsket. Men hverdagen kommer der og. Jeg tror faktisk de 2 her er litt soulmates, de er oppvokst ikke så langt unna hverandre i ganske lik familie type. Begge er oppvokst i en stall og begge er bilinteressert, har en arbeidskapasitet få har maken til, elsker oppussing og begge jobber hardt med redigering og sosiale medier. Har hørt flere ganger at en av de kan ta over setningene til den andre og fullføre, og måten de har sett å hverandre på siden de begynte å jobbe sammen er ganske unik. Men såklart hverdagen kommer, men tror de har noe veldig fint å bygge på. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet fredag kl 20:12 #1085 Del Skrevet fredag kl 20:12 Ser folk snakker om måten Mads ser på Stine på. Bare meg som ikke helt ser den? Synes det virker som Mads begynner å innse at han har valgt en 3-barnsmor og realiteten begynner og hitte. Håper for deres del at det ikke skjer med det første da! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet fredag kl 21:00 #1086 Del Skrevet fredag kl 21:00 Spania33 skrev (2 timer siden): Jo, de lever av å legge ut livet sitt på snapp. Jeg vet atskillig mer om influensere sitt liv enn andre jeg kjenner livet til. Så å si at profilerte influensere er fremmede er en stråmann, helt feil grunnlag for hele diskusjonen du prøver på. Det er ikke en stråmann bare fordi poenget går rett over hodet ditt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet fredag kl 21:13 #1087 Del Skrevet fredag kl 21:13 Mlk301 skrev (10 minutter siden): Det er ikke en stråmann bare fordi poenget går rett over hodet ditt. Premisset ditt er at dette er fremmede, hvilket de ikke er. Derav stråmann, fordi poenget ditt faller bort dersom du endrer det til at vi faktisk vet en hel masse om disse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet fredag kl 21:18 #1088 Del Skrevet fredag kl 21:18 Masle skrev (1 time siden): Jeg mener du er på villspor. De kan dele mange bilder av en setting som kanskje er 10 minutter av et døgn, og tro meg det er mange ting som ikke vises i kulissene. 10 min??? 😂 Snappene er på mer enn bare 10 min pr dag. Og du fremstiller det som om vi bare får se de handler melk en dag, er hos frisøren en annen dag. Husk at dette er klipp fra masse forskjellig på en dag, hvilket viser mye mer av livet enn om de faktisk bare hadde filmet 10 min på en handletur. Skivebom så det holder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet fredag kl 21:18 #1089 Del Skrevet fredag kl 21:18 sportsidiot skrev (1 time siden): Ser folk snakker om måten Mads ser på Stine på. Bare meg som ikke helt ser den? Synes det virker som Mads begynner å innse at han har valgt en 3-barnsmor og realiteten begynner og hitte. Håper for deres del at det ikke skjer med det første da! Syns han ser like enkel og tom ut som han alltid gjør 😂 minner meg om et eller annet syndrom, men klarer ikke plassere det. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet fredag kl 21:21 #1090 Del Skrevet fredag kl 21:21 Spania33 skrev (Akkurat nå): Premisset ditt er at dette er fremmede, hvilket de ikke er. Derav stråmann, fordi poenget ditt faller bort dersom du endrer det til at vi faktisk vet en hel masse om disse. Du vet en hel del om det de deler, ja, men du kjenner dem ikke. De er ikke bekjente av deg, eller? Du vet ikke hva de tenker og føler, og du vet ikke hva som skjer utenom den (relativt) lille infoen de deler. Hele poenget er jo nettopp det at du ikke har noe grunnlag for å vite mer enn de deler, men likevel spinner mange videre på noe i ren spekulasjon. Jeg står ved at det er veldig merkelig å bli så investert i noen man ikke kjenner at man finner på egne historier. At du føler deg truffet og vil skyte meg ned for det er forståelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet fredag kl 21:25 #1091 Del Skrevet fredag kl 21:25 Mlk301 skrev (1 minutt siden): Du vet en hel del om det de deler, ja, men du kjenner dem ikke. De er ikke bekjente av deg, eller? Du vet ikke hva de tenker og føler, og du vet ikke hva som skjer utenom den (relativt) lille infoen de deler. Hele poenget er jo nettopp det at du ikke har noe grunnlag for å vite mer enn de deler, men likevel spinner mange videre på noe i ren spekulasjon. Jeg står ved at det er veldig merkelig å bli så investert i noen man ikke kjenner at man finner på egne historier. At du føler deg truffet og vil skyte meg ned for det er forståelig. Jo, de er bekjente via snap. Nei, føler meg overhodet ikke skyldig. Svarte fordi du har hatt en «ovenfra og ned» holdning til så mange her inne. Jeg skyter bare tilbake på den som skøyt først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet fredag kl 21:38 #1092 Del Skrevet fredag kl 21:38 Ikkekokkendin skrev (16 minutter siden): Syns han ser like enkel og tom ut som han alltid gjør 😂 minner meg om et eller annet syndrom, men klarer ikke plassere det. Skjønner hva du mener! Tror det kommer til å komme en tid når det nærmer seg slutt på den rebounden hvor i alle fall en av de savner sin gamle partner og den tryggheten. Ganske villt at Mads gifta seg året før - tror han er ganske vinglete generelt. Og vet ikke helt om Stine kommer til å godta det - har inntrykk av at eksen hennes gjorde alt for henne! Tror både Stine og Mads er vandt med partnere som tilpasser seg veldig de - mens de styrer på litt som de vil! 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 00:56 #1093 Del Skrevet i går, 00:56 sportsidiot skrev (3 timer siden): Skjønner hva du mener! Tror det kommer til å komme en tid når det nærmer seg slutt på den rebounden hvor i alle fall en av de savner sin gamle partner og den tryggheten. Ganske villt at Mads gifta seg året før - tror han er ganske vinglete generelt. Og vet ikke helt om Stine kommer til å godta det - har inntrykk av at eksen hennes gjorde alt for henne! Tror både Stine og Mads er vandt med partnere som tilpasser seg veldig de - mens de styrer på litt som de vil! Nå virker det som at det er Stine som tilpasser seg Mads. Ifølge Stine så hadde Mads sagt at han har leitet etter noe som skal roe han ned, han hadde aldri trodd det var et annet menneske han trengte. Så vi får se da hvor det bærer hen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet i går, 06:52 Forfatter #1094 Del Skrevet i går, 06:52 Mlk301 skrev (9 timer siden): Du vet en hel del om det de deler, ja, men du kjenner dem ikke. De er ikke bekjente av deg, eller? Du vet ikke hva de tenker og føler, og du vet ikke hva som skjer utenom den (relativt) lille infoen de deler. Hele poenget er jo nettopp det at du ikke har noe grunnlag for å vite mer enn de deler, men likevel spinner mange videre på noe i ren spekulasjon. Jeg står ved at det er veldig merkelig å bli så investert i noen man ikke kjenner at man finner på egne historier. At du føler deg truffet og vil skyte meg ned for det er forståelig. Lille info?🙈 De deler jo ALT🙈😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet i går, 06:54 #1095 Del Skrevet i går, 06:54 Tenk å være ung mor og så får oppleve den spenningen å være nyforelsket! Ja, hverdagen kommer, ja kanskje det er feil å legge ut alt mtp. barna, men gurimalla man lever bare en gang! Og S sier at hun og BT har det fint. Tror ikke min familie ville vært så fornøyd med meg hvis jeg var utro med mannen min og lagt ut alt på nett. H er knust, men vil vi at hun skal være i et forhold med noen som sier direkte ut at han ikke har følelser for henne? Bra hun kom seg ut nå og har en ny sjanse å finne noen med interesser hun selv har. Akkurat som S. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet i går, 07:58 #1096 Del Skrevet i går, 07:58 Lawyer skrev (6 timer siden): Nå virker det som at det er Stine som tilpasser seg Mads. Ifølge Stine så hadde Mads sagt at han har leitet etter noe som skal roe han ned, han hadde aldri trodd det var et annet menneske han trengte. Så vi får se da hvor det bærer hen Ja, tenker det samme. Det er litt skummelt, for den følelsen av å «slappe av sammen» er noe som kan endre seg veldig. Det kan være så enkelt som at han ikke likte å være gift, han følte Helene stilte krav til han (noe Stine også en dag vil). Enkelt å slappe av en person i startfasen, spesielt når Stine tilpasser seg Mads veldig (enig i det) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet i går, 08:02 #1097 Del Skrevet i går, 08:02 Sitron10 skrev (1 time siden): Tenk å være ung mor og så får oppleve den spenningen å være nyforelsket! Ja, hverdagen kommer, ja kanskje det er feil å legge ut alt mtp. barna, men gurimalla man lever bare en gang! Og S sier at hun og BT har det fint. Tror ikke min familie ville vært så fornøyd med meg hvis jeg var utro med mannen min og lagt ut alt på nett. H er knust, men vil vi at hun skal være i et forhold med noen som sier direkte ut at han ikke har følelser for henne? Bra hun kom seg ut nå og har en ny sjanse å finne noen med interesser hun selv har. Akkurat som S. Husk at følelser er noe som kommer og går da etter 9 år. Er litt opptatt av at man ikke skal sammenligne å være spennende forelska med den følelsen man har av å være glad i en annen etter 9 år Da vil jo alltid forelska «vinne». Jeg tror nok det med Helene treffer han en dag, og at han kommer til å angre på måten han gjorde det på. Kanskje hvis Stine går lei.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerriper Skrevet i går, 09:35 #1098 Del Skrevet i går, 09:35 Mlk301 skrev (12 timer siden): Du vet en hel del om det de deler, ja, men du kjenner dem ikke. De er ikke bekjente av deg, eller? Du vet ikke hva de tenker og føler, og du vet ikke hva som skjer utenom den (relativt) lille infoen de deler. Hele poenget er jo nettopp det at du ikke har noe grunnlag for å vite mer enn de deler, men likevel spinner mange videre på noe i ren spekulasjon. Jeg står ved at det er veldig merkelig å bli så investert i noen man ikke kjenner at man finner på egne historier. At du føler deg truffet og vil skyte meg ned for det er forståelig. Enig!👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet i går, 09:49 #1099 Del Skrevet i går, 09:49 Spania33 skrev (På 5.3.2025 den 23.07): Da tjener hun ikke penger på klikk, slik du hevdet. Og hvordan ser du koblingen mellom det å ufrivillig måtte være i media rundt eksens nye kjærlighet og nye kunder til firmaet hennes? Tror du at mennesker plutselig finner ut at de trenger en livsstil-coach fordi Mats har fått seg ny kjæreste og det er synd på Helene? Niks, de to eneste som har tjent rått på oppmerksomhet og klikk i dag er M og S. Jo, tror faktisk at enkelte er gale nok til å booke henne for å støtte henne fordi de synes synd på henne. Tror nok hun og kommer til å tjene rått på dette ufrivillige dramaet. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet i går, 10:10 #1100 Del Skrevet i går, 10:10 captiva skrev (19 minutter siden): Jo, tror faktisk at enkelte er gale nok til å booke henne for å støtte henne fordi de synes synd på henne. Tror nok hun og kommer til å tjene rått på dette ufrivillige dramaet. Hun har jo hatt fulle lister i lange perioder før bruddet, så tror helt ærlig ikke det er noe problem for henne uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå