Fidoss Skrevet 17 timer siden #981 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (24 minutter siden): Dette er eneste tråden jeg har lest på KG. Å hvor jeg velger å legge energien min er vell strengt talt opp til meg Merkelig at du har bladd gjennom hele KG og dette er eneste tråden du klikket deg innpå da, med mindre du som nevnt har en relasjon til disse to klovnene 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 17 timer siden #982 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Orly skrev (4 minutter siden): He he ja det er visst lov kun en vei det Det er ikke sånn at H nødvendigvis er så skinnhellig heller.. man hører litt av hvert på hjemstedet. Og før de gikk fra hverandre så var hun rimelig høy på seg selv, men lett å innta «offerrollen» og være ydmyk når man står litt i motvind i livet. Money talks, indeed! Endret 17 timer siden av Lzzy 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #983 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Marlenene skrev (13 minutter siden): Spekulasjoner er dere jo eksperter på her inne 👀💅 Hvem er «dere»? Drar du alle som forsvarer H over en kam?!? Det virker som om «dere» også tror dere er eksperter… 🙄 Endret 17 timer siden av Tiara07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #984 Del Skrevet 17 timer siden Mlk301 skrev (8 minutter siden): Det kan godt hende han kan nå henne, men hvis hun f.eks. har sagt at hun ikke vil bli kontaktet så faller det ikke så naturlig. Dette er uansett spekulasjoner, all den tid vi ikke vet noe. Mange situasjoner i livet kunne vært håndtert annerledes, men noen ganger blir det brutalt. Å ønske å bli tatt hensyn til er greit, og i en drømmeverden hadde alle tatt hensyn til alle til en hver tid, men realiteten er at vi ikke kan kreve at alle skal ta hensyn til oss hele tiden. Ikke alle er skrudd sammen på den måten. Om hun hadde sagt at hun ikke ville bli kontaktet så hadde hun ikke reagert og gått ut med hun ikke ble kontaktet. Skjønner ikke at du gidder å spekulere på akkurat det. Nei, ingen kan kreve noe som helst av et annet menneske. Om man er gift, om det er barna dine, kollegaen din eller venninnen din. Men vi alle har et ønske om å bli respektert, spesielt av mennesker vi fortsatt viser respekt for til tross for at noe har skjedd mellom oss. Og H krever absolutt ingenting, men hun reagerer som de aller fleste ville ha gjort når respekten ovenfor henne er totalt fraværende med de konsekvensene det får for henne. Det hadde ikke kostet så mye fra hans side, men kanskje er vi bare ekstra opptatt av dette med respekt ovenfor våre medmennesker vi som reagerer på dette slik H gjør. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #985 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (19 minutter siden): For alt vi vet kan de ha kontaktet H, men hun sier de ikke har det fordi hun ønsker klikk. Money talks. Tror enhver med litt omløp der oppe vil skjønne at det ikke er en økonomisk investering i å juge om noe sånn for deretter å bli avkledd av eksen for direkte løgn i sosiale medier. Dette må være den minst gjennomtenkte spekulasjonen jeg har sett på aldri så lenge. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 17 timer siden #986 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Tiara07 skrev (8 minutter siden): Hvem er «dere»? Drar du alle som forsvarer H over en kam?!? "Dere" som i alle som spekulerer i andres privatsaker. Nå var vel ikke du en av de største bidragsyterne til det, så beklager den. Men blir veldig feil å kunne spekulere en vei, men ikke den andre 😏 Nei jeg drar ikke alle som forsvarer H over en kam, det er dine ord. Selvfølgelig ser man at jenta ikke har det lett, men det vil ikke si at det har blitt begått utroskap eller løgn. Alle har rett til å verne om privatlivet sitt, og dele ting når man føler det er greit å dele, ikke -måtte- svare media når de spør. Jeg hadde svart det samme jeg. Med mindre man vil at det skal være arenaen der folk får vite. Men jeg er helt enig i at det er lite classy å dele det sånn som de har gjort det siste døgnet. Det oser impulsivitet, forelskelse, og kanskje en smule inntekter på klikk. Endret 17 timer siden av Marlenene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #987 Del Skrevet 17 timer siden Spania33 skrev (1 minutt siden): Tror enhver med litt omløp der oppe vil skjønne at det ikke er en økonomisk investering i å juge om noe sånn for deretter å bli avkledd av eksen for direkte løgn i sosiale medier. Dette må være den minst gjennomtenkte spekulasjonen jeg har sett på aldri så lenge. Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #988 Del Skrevet 17 timer siden Marlenene skrev (1 minutt siden): "Dere" som i alle som spekulerer i andres privatsaker. Nå var vel ikke du en av de største bidragsyterne til det, så beklager den. Men blir veldig feil å kunne spekulere en vei, men ikke den andre 😏 Nei jeg drar ikke alle som forsvarer H over en kam, det er dine ord. Selvfølgelig ser man at jenta ikke har det lett, men det vil ikke si at det har blitt begått utroskap eller løgn. Alle har rett til å verne om privatlivet sitt, og dele ting når man føler det er greit å dele, ikke -måtte- svare media når de spør. Jeg hadde svart det samme jeg. Med mindre man vil at det skal være arenaen der folk får vite. Det er ikke min ord… jeg spør siden du skrev «dere» . Jeg vet heller ikke om det har vært utroskap her inne eller ikke, men har sterke meninger om å ikke advare H. I tillegg reagerer jeg på bildene som ble delt helt vilt i går fra dem selv med all slags kliss osv. For meg er det helt urespektabelt mot et annet menneske, og meget rart av en mamma mtp barn som går på skole og nettopp har opplevd samlivsbrudd! Jeg synes hvert fall dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet 17 timer siden #989 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (34 minutter siden): For alt vi vet kan de ha kontaktet H, men hun sier de ikke har det fordi hun ønsker klikk. Money talks. Mads har selv innrømt i ett intervju tidligere i dag at han ikke har kontaktet henne om dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 17 timer siden #990 Del Skrevet 17 timer siden Halloalle skrev (2 minutter siden): Mads har selv innrømt i ett intervju tidligere i dag at han ikke har kontaktet henne om dette. Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet 17 timer siden #991 Del Skrevet 17 timer siden Marlenene skrev (1 minutt siden): Hvor da? Dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 17 timer siden #992 Del Skrevet 17 timer siden Halloalle skrev (7 minutter siden): Dagbladet Greit å få med seg dette også da: "- Det har ikke vært min intensjon. Jeg ønsker Helene alt godt, sier han og legger til: - Samtidig blir jeg litt overrasket, fordi vi har hatt en ærlig og åpen dialog om dette helt siden vennskapet med Stine utviklet seg til noe mer. Basert på disse samtalene er mitt inntrykk at hun har beveget seg videre, og ikke hadde behov for denne infoen." Det er jo hans opplevelse av det. Kjekt å få med flere nyanser av saken.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 17 timer siden #993 Del Skrevet 17 timer siden Marlenene skrev (1 minutt siden): Greit å få med seg dette også da: "- Det har ikke vært min intensjon. Jeg ønsker Helene alt godt, sier han og legger til: - Samtidig blir jeg litt overrasket, fordi vi har hatt en ærlig og åpen dialog om dette helt siden vennskapet med Stine utviklet seg til noe mer. Basert på disse samtalene er mitt inntrykk at hun har beveget seg videre, og ikke hadde behov for denne infoen." Det er jo hans opplevelse av det. Kjekt å få med flere nyanser av saken.. Han tenkte ikke mye på henne da han lot være å si noe, det var bare lettest for han å ikke gjøre det 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #994 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Marlenene skrev (9 minutter siden): Greit å få med seg dette også da: "- Det har ikke vært min intensjon. Jeg ønsker Helene alt godt, sier han og legger til: - Samtidig blir jeg litt overrasket, fordi vi har hatt en ærlig og åpen dialog om dette helt siden vennskapet med Stine utviklet seg til noe mer. Basert på disse samtalene er mitt inntrykk at hun har beveget seg videre, og ikke hadde behov for denne infoen." Det er jo hans opplevelse av det. Kjekt å få med flere nyanser av saken.. Når man har en avtale om noe så er det dumt å lage sine egne tolkninger på hvorvidt den fortsatt gjelder eller ikke på andres bekostning. Dette blir litt for mye ro-ro i etterkant for min del… Edit: Og med den uttalelsen signaliserer han at han ikke har skjønt hvorfor H reagerer og hvorfor avtalen var viktig for henne. For det handler om å være forberedt på trykket som oppstår, ikke hvor man er i prosessen med å gå videre. Endret 17 timer siden av Spania33 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 16 timer siden #995 Del Skrevet 16 timer siden Nå er det iallfall ikke mer grining i monitor eller engasjement om bank-id for SoMe. Og alle disse filmene de har spart på…. Det var nok bevisst… Den planen for når de skulle komme ut med dette og når første date var osv er nok nøyaktig planlagt. Hvis ikke de pleier å filme hverandre sånn hele tiden såklart for så å sende det til venner og familie for å vise hvor fint de har det sammen. Alt er mulig her:) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16 timer siden #996 Del Skrevet 16 timer siden Lzzy skrev (55 minutter siden): Det er ikke sånn at H nødvendigvis er så skinnhellig heller.. man hører litt av hvert på hjemstedet. Og før de gikk fra hverandre så var hun rimelig høy på seg selv, men lett å innta «offerrollen» og være ydmyk når man står litt i motvind i livet. Money talks, indeed! Nettop, alle unnskylder henne og legger all skyld på de to andre , fascinerende 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 16 timer siden #997 Del Skrevet 16 timer siden Orly skrev (1 minutt siden): Nettop, alle unnskylder henne og legger all skyld på de to andre , fascinerende Tror jeg ikke noe på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16 timer siden #998 Del Skrevet 16 timer siden Var sikkert «kjempedumt» for Helene og bli nedringt av pressen slik at hun kunne få store overskrifter i avisene. Og desto mer klikk. Men hun er visst så respektfull.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 16 timer siden #999 Del Skrevet 16 timer siden Poly skrev (5 minutter siden): Var sikkert «kjempedumt» for Helene og bli nedringt av pressen slik at hun kunne få store overskrifter i avisene. Og desto mer klikk. Men hun er visst så respektfull.. Ja det tror jeg var kjempedumt for henne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16 timer siden #1000 Del Skrevet 16 timer siden Fidoss skrev (1 time siden): Merkelig at du har bladd gjennom hele KG og dette er eneste tråden du klikket deg innpå da, med mindre du som nevnt har en relasjon til disse to klovnene Er det forbudt og bare følge 1 tråd.. vis meg gjerne den reglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå