Tiara07 Skrevet 17 timer siden #961 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (1 time siden): Er det ikke lov og snu seg i jacuzzien? Må sitte og skjule rumpa ja. Viktig det. OMG…. Selvsagt er det lov!!! Har noen sagt noe på det? Og publiserer man da bilde av rumpesprekken på SoMe…. Så foreldre til barna i klassen hennes og alle andre mulige ser det? Gøy for familien og ikke minst barna Voksent gjort! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 17 timer siden #962 Del Skrevet 17 timer siden Ennovy skrev (12 minutter siden): Det er måten der blir gjort på som blir totalt feil! De nektet først for det på premierefesten, så kommer de ut med det nå, og ikke bare kommer ut med det. De slenger ut bilde på bilde og video på video om dating, snaper de har sendt til familie om hvor bra de er, klining, at de bruker hverandre som puter osv. Tilogmed mange av kompisene til Mads, som ofte var i huset og på båtturer med Helene har visst, sett og var med på premierefesten. Når man er parten som forlater et forhold over 9 år, hvor den som sitter igjen tydelig er helt knust, skylder man den faktisk å gi en heads up på hva som kommer! De har all rett til å gå videre og date og holde på, men respekter ekskona di og si ifra. Og S burde skjønne såpass, som med-kvinne og mor! Er det så rart? 1. Det har vært skrevet så mye negativt og blitt spekulert i mye lenge. Jeg skjønner godt at de ikke har gledet seg til å dele det, jeg tipper de så all denne drittslengingen komme. 2. Aldri i verden om jeg hadde vært komfortabel med å dele et forhold offentlig så tidlig hvis jeg var i deres sko, uansett om det er to eller seks måneder. Denne tråden er jo et bevis på hvorfor. Ville ikke utsatt et så ferskt forhold for diskusjon fra fremmede. Med mindre noen har noe håndfast å vise til så kan vi alle droppe å spekulere i om det har vært utroskap eller ei. Hvis de møttes, hadde en kjemi og forlot hver sin partner så er det en kjip situasjon for de involverte, men mer redelig enn å fortsette forholdene sine og ha noe på si, eller? Helene så på snap her om dagen at hun har blokkert både S og H, hun kan også ha sagt at hun ikke ønsker kontakt, så da kan det også være vanskelig å gi en heads up. Til syvende og sist kan man heller ikke forvente det. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #963 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (29 minutter siden): Jeg heier på S og M... Frøken H må bare innse att han har funnet seg ei annen dame. Også må hun gå videre med livet sitt Om du hadde sett hva H har sagt rundt dette så hadde du fått med deg at hun har gått videre, men at det naturlig nok fortsatt er en del følelser å håndtere siden bruddet fortsatt er relativt ferskt. Du hadde også fått med deg at H har omtalt M og det som skjedde med all respekt. Om det er noen som skulle ha innsett noe så må det være M, som i det minste kunne ha varslet H om at de nå gikk ut som et par. Som H sier, han vet at dette ville skape et trykk på henne fra presse og følgere. Men han viser sitt sanne ansikt, som en hensynsløs egoist. Tenker at dette vil H kunne snu til noe positivt, at hun enda raskere vil legge bak seg en mann som ikke har de samme verdiene og omtanken som hun har. 3 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #964 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (57 minutter siden): Han er vel stolt av henne da ❤️ Altså - æsj! Hvis jeg hadde møtt en mann som la ut slike bilder av meg uten tanke på familie - og ikke minst barn - så hadde denne mannen vært long gone! Bevis på at han ikke har barn og mangler noen forståelser! 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #965 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (1 minutt siden): Altså - æsj! Hvis jeg hadde møtt en mann som la ut slike bilder av meg uten tanke på familie - og ikke minst barn - så hadde denne mannen vært long gone! Bevis på at han ikke har barn og mangler noen forståelser! For de var ikke enig om å legge ut bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #966 Del Skrevet 17 timer siden Mlk301 skrev (1 minutt siden): Er det så rart? 1. Det har vært skrevet så mye negativt og blitt spekulert i mye lenge. Jeg skjønner godt at de ikke har gledet seg til å dele det, jeg tipper de så all denne drittslengingen komme. 2. Aldri i verden om jeg hadde vært komfortabel med å dele et forhold offentlig så tidlig hvis jeg var i deres sko, uansett om det er to eller seks måneder. Denne tråden er jo et bevis på hvorfor. Ville ikke utsatt et så ferskt forhold for diskusjon fra fremmede. Med mindre noen har noe håndfast å vise til så kan vi alle droppe å spekulere i om det har vært utroskap eller ei. Hvis de møttes, hadde en kjemi og forlot hver sin partner så er det en kjip situasjon for de involverte, men mer redelig enn å fortsette forholdene sine og ha noe på si, eller? Helene så på snap her om dagen at hun har blokkert både S og H, hun kan også ha sagt at hun ikke ønsker kontakt, så da kan det også være vanskelig å gi en heads up. Til syvende og sist kan man heller ikke forvente det. Hun sa ikke at hun hadde blokkert, hun sa at hun ikke fulgte de. Og Mats har helt sikkert andre kanaler hvor han kan kommunisere med H, som telefon og mail. Ingen kan kreve eller forvente det, men som offentlig person selv så skjønner man hvordan dette blir, og en person som vil den andre alt vel hadde gitt beskjed om noe slikt. Fordi man som menneske fortsatt bør vise respekt selv om man har valgt å forlate. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #967 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (4 minutter siden): Altså - æsj! Hvis jeg hadde møtt en mann som la ut slike bilder av meg uten tanke på familie - og ikke minst barn - så hadde denne mannen vært long gone! Bevis på at han ikke har barn og mangler noen forståelser! Så prippen vi er da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #968 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (58 minutter siden): Jeg har aldri hatt bruker her inne. Men etter å ha lest gjennom begge tråder og nå etter de ble slått sammen måtte jeg lage en bruker bare for å skrive noen ord her. For her sitter jeg seriøst igjen helt sjokkert! Sjokkert over hva voksne mennesker skriver om andre mennesker på nett. Jeg er mor til to gutter på 8 og 10, der jeg hver dag forteller de hva mobbing og nett hets gjør med medmennesker. Håper ingen av dere som sitter her inne å spekulerer og troller har barn. Det er rett og slett mobbing og drittkasting på det groveste. Det diskuteres utseende, personlighet, diagnoser. Helt sinnsykt faktisk. Å når det er sakt, hvorfor skal det tas så sykt mye hensyn til Helene? Er hun en slags skinnhellig gud?! Hadde ingen av disse tre vært offentlige mennesker hadde det aldri vært slik drama om de. Jeg følger alle 3 på snap, men føler ikke jeg trenger å være på «lag» med noen av de. Flott at de to har funnet hverandre. Å når det gjelder utroskap-ryktene, hvor og fra hvem har dere fått dette bekreftet? Skjerp dere folkens, slutt å harseler med folk på denne måten. Hvorfor skal ikke en som har blitt såret få medlidenhet? Og det er forskjell på å bli såret i vanlige liv, kontra offentligheten… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #969 Del Skrevet 17 timer siden Fidoss skrev (10 minutter siden): Om dette, ut av alle tråder på KG er den tråden som fikk deg til å lage bruker for du ble så provosert så burde du revurdere hvor du legger energien din Dette er eneste tråden jeg har lest på KG. Å hvor jeg velger å legge energien min er vell strengt talt opp til meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #970 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal ikke en som har blitt såret få medlidenhet? Og det er forskjell på å bli såret i vanlige liv, kontra offentligheten… Jo selvfølgelig skal hun få medlidenhet. Men hvorfor skal de andre to hates og mobbes på nett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mlk301 Skrevet 17 timer siden #971 Del Skrevet 17 timer siden Spania33 skrev (4 minutter siden): Hun sa ikke at hun hadde blokkert, hun sa at hun ikke fulgte de. Og Mats har helt sikkert andre kanaler hvor han kan kommunisere med H, som telefon og mail. Ingen kan kreve eller forvente det, men som offentlig person selv så skjønner man hvordan dette blir, og en person som vil den andre alt vel hadde gitt beskjed om noe slikt. Fordi man som menneske fortsatt bør vise respekt selv om man har valgt å forlate. Det kan godt hende han kan nå henne, men hvis hun f.eks. har sagt at hun ikke vil bli kontaktet så faller det ikke så naturlig. Dette er uansett spekulasjoner, all den tid vi ikke vet noe. Mange situasjoner i livet kunne vært håndtert annerledes, men noen ganger blir det brutalt. Å ønske å bli tatt hensyn til er greit, og i en drømmeverden hadde alle tatt hensyn til alle til en hver tid, men realiteten er at vi ikke kan kreve at alle skal ta hensyn til oss hele tiden. Ikke alle er skrudd sammen på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #972 Del Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #973 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (43 minutter siden): Når det kommer til forhold så må man før eller siden gå videre.. Ja, men det er ikke det jeg snakker om… Orly skrev (42 minutter siden): Så fordi man ikke gidder å henge seg på hetse gjengen så får man betalt ?merkelig tankegang Nei, har noen sagt det? Palmemor skrev (36 minutter siden): På ingen måte. Men jeg skjønner ikke problemet. Har jo sagt at de kunne valgt å gå ut offentlig på en annen måte? Og jeg gidder ikke hersketeknikker Jeg siterte ikke deg, så hvilke hersketeknikker? elskersommer skrev (10 minutter siden): For de var ikke enig om å legge ut bilde? Uansett om de var enig eller ei, så er dette lavmål. Og enda værre hvis hun faktisk synes dette var ok å dele. Godt forbilde, mamma! Poly skrev (8 minutter siden): Så prippen vi er da Jeg er ikke prippen i det hele tatt. Tenker på barna jeg…. Kjenner få barn som hadde likt at den nesten naken rumpa til mamma var fremstilt som sexy på sosiale medier for hele landet! De fleste som har barn, skjønner det - helt uten å være prippen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #974 Del Skrevet 17 timer siden For alt vi vet kan de ha kontaktet H, men hun sier de ikke har det fordi hun ønsker klikk. Money talks. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #975 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (7 minutter siden): Jo selvfølgelig skal hun få medlidenhet. Men hvorfor skal de andre to hates og mobbes på nett? Det er naturlig at det blir slik når noe føles urettferdig mot noen andre… menneskelig, faktisk. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #976 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (1 minutt siden): For alt vi vet kan de ha kontaktet H, men hun sier de ikke har det fordi hun ønsker klikk. Money talks. Spekulasjoner så det synger etter. Skal liksom H. bli «skurken» nå? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16 timer siden #977 Del Skrevet 16 timer siden Tiara07 skrev (3 minutter siden): Spekulasjoner så det synger etter. Skal liksom H. bli «skurken» nå? Så det er bare ok med spekulasjoner ene veien? Poenget er at vi vet ingenting. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16 timer siden #978 Del Skrevet 16 timer siden Poly skrev (3 minutter siden): Så det er bare ok med spekulasjoner ene veien? Poenget er at vi vet ingenting. Jeg har ikke spekulert mye…. Stort sett meninger ut fra handlinger som faktisk er gjort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 16 timer siden #979 Del Skrevet 16 timer siden Tiara07 skrev (8 minutter siden): Spekulasjoner så det synger etter. Skal liksom H. bli «skurken» nå? Spekulasjoner er dere jo eksperter på her inne 👀💅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16 timer siden #980 Del Skrevet 16 timer siden Poly skrev (6 minutter siden): Så det er bare ok med spekulasjoner ene veien? Poenget er at vi vet ingenting. He he ja det er visst lov kun en vei det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå