Løvejenta Skrevet 18 timer siden #941 Del Skrevet 18 timer siden Queen19 skrev (6 minutter siden): Jeg tror de fleste reagerer mer på hvordan M&S har håndtert dette, fremfor selve utroskapen som mange påstår har skjedd. Om man leser gjennom linjene er det jo ganske åpenbart at dette forholdet har en annen tidslinje enn de selv påstår, og at ting har startet før tidligere relasjoner var avsluttet. Det jeg (og sikkert flere) reagerer på, er oppførselen de har hatt seg i mellom, før de bekreftet «forholdet». De har selv lagt opp til spekulasjoner ved å flørte åpenbart gjennom sine SoMe-kanaler, så presset ut noen tårer fordi det blir rykteflom, og nå kom det en åpenbart fabrikert løgn for å pynte på sannheten. Jeg tror oppriktig at de ville kommet mye bedre ut av det, om de i det minste var mer ærlige på tidslinjen. Det skal jeg være enig i! Jeg har også selv tenkt at her er det mer enn vennskap mellom de to. De har åpenbart ikke trengt å legge ut snapper og tagge hverandre i absolutt alt de legger ut. Når det er sakt er det fortsatt ikke greit å kommentere utseende og diagnoser (adhd?) oppi det hele. Synes det er trist lesing med «H er åpenbart penere enn S» «skjønner M godt, S er mye diggere» De er to flotte damer begge to. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18 timer siden #942 Del Skrevet 18 timer siden Tiara07 skrev (5 minutter siden): Får du betalt for å forsvare dem?? Uansett hva de gjør, så kan de tydeligvis ikke gjøre noe galt i dine øyne 🥰 Jeg sier ikke at utroskapen er bra om det er dette som har skjedd Men jeg er i mot denne heksejakten som mange her inne bedriver. Det er 3 individer som må få gå videre uten at folk kaster ut masse rykter. Derfor forsvarer jeg S og M.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 18 timer siden #943 Del Skrevet 18 timer siden Løvejenta skrev (2 minutter siden): Det skal jeg være enig i! Jeg har også selv tenkt at her er det mer enn vennskap mellom de to. De har åpenbart ikke trengt å legge ut snapper og tagge hverandre i absolutt alt de legger ut. Når det er sakt er det fortsatt ikke greit å kommentere utseende og diagnoser (adhd?) oppi det hele. Synes det er trist lesing med «H er åpenbart penere enn S» «skjønner M godt, S er mye diggere» De er to flotte damer begge to. Det er jeg helt enig i, personangrep i form av å nevne utseende og diagnoser, er totalt idiotisk, irrelevant og unødvendig. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18 timer siden #944 Del Skrevet 18 timer siden Men herlighet, de gikk ut av forholdene sine , ventet en stund før de bekreftet forhold og likevel får de masse tyn, hjelpes. Enkelte i denne tråden virker jo helt besatt av dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18 timer siden #945 Del Skrevet 18 timer siden Tiara07 skrev (5 minutter siden): Ja, bare å knipse, så blir livet perfekt igjen! Lysbryter av eller på! Svart eller hvitt! Er det sånn din tankegang er? 😊 Når det kommer til forhold så må man før eller siden gå videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18 timer siden #946 Del Skrevet 18 timer siden Tiara07 skrev (9 minutter siden): Får du betalt for å forsvare dem?? Uansett hva de gjør, så kan de tydeligvis ikke gjøre noe galt i dine øyne 🥰 Så fordi man ikke gidder å henge seg på hetse gjengen så får man betalt ?merkelig tankegang 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teralv Skrevet 18 timer siden #947 Del Skrevet 18 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Jeg sier ikke at utroskapen er bra om det er dette som har skjedd Men jeg er i mot denne heksejakten som mange her inne bedriver. Det er 3 individer som må få gå videre uten at folk kaster ut masse rykter. Derfor forsvarer jeg S og M.. Rykter ? Ene rykte etter det andre er jo bekreftet. Snart er alt bekreftet. Hvem har betalt for puppene til H ? M ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18 timer siden #948 Del Skrevet 18 timer siden elskersommer skrev (3 minutter siden): Jeg sier ikke at utroskapen er bra om det er dette som har skjedd Men jeg er i mot denne heksejakten som mange her inne bedriver. Det er 3 individer som må få gå videre uten at folk kaster ut masse rykter. Derfor forsvarer jeg S og M.. 👏 enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 18 timer siden #949 Del Skrevet 18 timer siden Tiara07 skrev (12 minutter siden): Får du betalt for å forsvare dem?? Uansett hva de gjør, så kan de tydeligvis ikke gjøre noe galt i dine øyne 🥰 Dette er akkurat det jeg mener. Med en gang noen her inne ikke er med på hets og hat blir de beskyldt for å enten være M og S, familie, venner eller bekjente. Alle må vell få si det de mener uten all den mistenksomheten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 18 timer siden #950 Del Skrevet 18 timer siden Det er måten der blir gjort på som blir totalt feil! De nektet først for det på premierefesten, så kommer de ut med det nå, og ikke bare kommer ut med det. De slenger ut bilde på bilde og video på video om dating, snaper de har sendt til familie om hvor bra de er, klining, at de bruker hverandre som puter osv. Tilogmed mange av kompisene til Mads, som ofte var i huset og på båtturer med Helene har visst, sett og var med på premierefesten. Når man er parten som forlater et forhold over 9 år, hvor den som sitter igjen tydelig er helt knust, skylder man den faktisk å gi en heads up på hva som kommer! De har all rett til å gå videre og date og holde på, men respekter ekskona di og si ifra. Og S burde skjønne såpass, som med-kvinne og mor! 6 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17 timer siden #951 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (15 minutter siden): Får du betalt for å forsvare dem?? Uansett hva de gjør, så kan de tydeligvis ikke gjøre noe galt i dine øyne 🥰 På ingen måte. Men jeg skjønner ikke problemet. Har jo sagt at de kunne valgt å gå ut offentlig på en annen måte? Og jeg gidder ikke hersketeknikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teralv Skrevet 17 timer siden #952 Del Skrevet 17 timer siden Ennovy skrev (Akkurat nå): Det er måten der blir gjort på som blir totalt feil! De nektet først for det på premierefesten, så kommer de ut med det nå, og ikke bare kommer ut med det. De slenger ut bilde på bilde og video på video om dating, snaper de har sendt til familie om hvor bra de er, klining, at de bruker hverandre som puter osv. Tilogmed mange av kompisene til Mads, som ofte var i huset og på båtturer med Helene har visst, sett og var med på premierefesten. Når man er parten som forlater et forhold over 9 år, hvor den som sitter igjen tydelig er helt knust, skylder man den faktisk å gi en heads up på hva som kommer! De har all rett til å gå videre og date og holde på, men respekter ekskona di og si ifra. Og S burde skjønne såpass, som med-kvinne og mor! AMEN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17 timer siden #953 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (10 minutter siden): Jeg sier ikke at utroskapen er bra om det er dette som har skjedd Men jeg er i mot denne heksejakten som mange her inne bedriver. Det er 3 individer som må få gå videre uten at folk kaster ut masse rykter. Derfor forsvarer jeg S og M.. 3? Hva med BT da? Han er det jo ingen som synes synd på? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #954 Del Skrevet 17 timer siden Teralv skrev (7 minutter siden): Rykter ? Ene rykte etter det andre er jo bekreftet. Snart er alt bekreftet. Hvem har betalt for puppene til H ? M ? Hvilke pupper? Har de bekreftet utroskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17 timer siden #955 Del Skrevet 17 timer siden Queen19 skrev (20 minutter siden): Jeg tror de fleste reagerer mer på hvordan M&S har håndtert dette, fremfor selve utroskapen som mange påstår har skjedd. Om man leser gjennom linjene er det jo ganske åpenbart at dette forholdet har en annen tidslinje enn de selv påstår, og at ting har startet før tidligere relasjoner var avsluttet. Det jeg (og sikkert flere) reagerer på, er oppførselen de har hatt seg i mellom, før de bekreftet «forholdet». De har selv lagt opp til spekulasjoner ved å flørte åpenbart gjennom sine SoMe-kanaler, så presset ut noen tårer fordi det blir rykteflom, og nå kom det en åpenbart fabrikert løgn for å pynte på sannheten. Jeg tror oppriktig at de ville kommet mye bedre ut av det, om de i det minste var mer ærlige på tidslinjen. Dette er jeg helt enig i og akkurat det jeg også tenker. De må ta noe av ansvaret selv for at dette er blitt slik det er blitt. Når det er sagt er alle kommentarer som går på utseendet, diagnoser osv stygt og unødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 17 timer siden #956 Del Skrevet 17 timer siden Klittings skrev (46 minutter siden): Flott kommentert av Benedicte Haugaard idag på snap 🫶🏼 Ja, sirkus er det rette ordet. Og ikke minst hyllesten av hvordan H har håndtert dette, så beundringsverdig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladijula Skrevet 17 timer siden #957 Del Skrevet 17 timer siden Ser at Stine er med i Home fix serien til Mads som ble lagt ut mai 2024. Kjente de hverandre såpass tidlig da?? Trodde ikke de møtte hverandre før den serien i september . Mulig jeg ikke har fulgt helt med altså 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #958 Del Skrevet 17 timer siden Nå har M lagt ut nye story’s på snap som inkluderer S. Folk her inne blir vell helt i harnisk nå 🍿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #959 Del Skrevet 17 timer siden Gladijula skrev (Akkurat nå): Ser at Stine er med i Home fix serien til Mads som ble lagt ut mai 2024. Kjente de hverandre såpass tidlig da?? Trodde ikke de møtte hverandre før den serien i september . Mulig jeg ikke har fulgt helt med altså Han sa de møttes på April for å spille inn en promo(?) før innspillingen startet i aug/sept. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet 17 timer siden #960 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (34 minutter siden): Hvorfor får jeg ikke presisere hvor mange barn jeg har? Jeg har to barn jeg prøver å oppdra til to flotte folk som ser verdien i mennesker og som ikke er med på å dra andre ned og mobbe. Som jeg skrev så lagde jeg bruker fordi jeg ble skikkelig provosert over å lese alt som blir skrevet her inne. Det er rett og slett mobbing og drittkasting. Så de 8000 er fasiten da? Jeg kjenner overhode ingen av de og har heller aldri møtt de. Tvert en person kommer inn i tråden og motsier noen her inne er vi automatisk venner, familie eller de selv som skriver da? Omg. Om dette, ut av alle tråder på KG er den tråden som fikk deg til å lage bruker for du ble så provosert så burde du revurdere hvor du legger energien din 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå