Klittings Skrevet 18 timer siden #921 Del Skrevet 18 timer siden Flott kommentert av Benedicte Haugaard idag på snap 🫶🏼 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #922 Del Skrevet 17 timer siden Vintermåne skrev (8 minutter siden): Å herregud - selvfølgelig kan man snu seg i et badekar - MEN - det er vel at det legges ut for mangfoldi 1000 følgere på internett det reageres på - ikke AT hun snur seg 😆😆 Han er vel stolt av henne da ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 17 timer siden #923 Del Skrevet 17 timer siden Ennovy skrev (18 minutter siden): Vært stille fra de i dag? Skam? Garantert fått "medie forbud" fra management for elendig håndtering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #924 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har aldri hatt bruker her inne. Men etter å ha lest gjennom begge tråder og nå etter de ble slått sammen måtte jeg lage en bruker bare for å skrive noen ord her. For her sitter jeg seriøst igjen helt sjokkert! Sjokkert over hva voksne mennesker skriver om andre mennesker på nett. Jeg er mor til to gutter på 8 og 10, der jeg hver dag forteller de hva mobbing og nett hets gjør med medmennesker. Håper ingen av dere som sitter her inne å spekulerer og troller har barn. Det er rett og slett mobbing og drittkasting på det groveste. Det diskuteres utseende, personlighet, diagnoser. Helt sinnsykt faktisk. Å når det er sakt, hvorfor skal det tas så sykt mye hensyn til Helene? Er hun en slags skinnhellig gud?! Hadde ingen av disse tre vært offentlige mennesker hadde det aldri vært slik drama om de. Jeg følger alle 3 på snap, men føler ikke jeg trenger å være på «lag» med noen av de. Flott at de to har funnet hverandre. Å når det gjelder utroskap-ryktene, hvor og fra hvem har dere fått dette bekreftet? Skjerp dere folkens, slutt å harseler med folk på denne måten. 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 17 timer siden #925 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hatt bruker her inne. Men etter å ha lest gjennom begge tråder og nå etter de ble slått sammen måtte jeg lage en bruker bare for å skrive noen ord her. For her sitter jeg seriøst igjen helt sjokkert! Sjokkert over hva voksne mennesker skriver om andre mennesker på nett. Jeg er mor til to gutter på 8 og 10, der jeg hver dag forteller de hva mobbing og nett hets gjør med medmennesker. Håper ingen av dere som sitter her inne å spekulerer og troller har barn. Det er rett og slett mobbing og drittkasting på det groveste. Det diskuteres utseende, personlighet, diagnoser. Helt sinnsykt faktisk. Å når det er sakt, hvorfor skal det tas så sykt mye hensyn til Helene? Er hun en slags skinnhellig gud?! Hadde ingen av disse tre vært offentlige mennesker hadde det aldri vært slik drama om de. Jeg følger alle 3 på snap, men føler ikke jeg trenger å være på «lag» med noen av de. Flott at de to har funnet hverandre. Å når det gjelder utroskap-ryktene, hvor og fra hvem har dere fått dette bekreftet? Skjerp dere folkens, slutt å harseler med folk på denne måten. Du føler du ikke trenger å være på lag med noen sier du… Men her velger du jo å støtte M og S mens du undertrykker H 😅 Snakk om selvmotsigelse!!! 8 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet 17 timer siden #926 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hatt bruker her inne. Men etter å ha lest gjennom begge tråder og nå etter de ble slått sammen måtte jeg lage en bruker bare for å skrive noen ord her. For her sitter jeg seriøst igjen helt sjokkert! Sjokkert over hva voksne mennesker skriver om andre mennesker på nett. Jeg er mor til to gutter på 8 og 10, der jeg hver dag forteller de hva mobbing og nett hets gjør med medmennesker. Håper ingen av dere som sitter her inne å spekulerer og troller har barn. Det er rett og slett mobbing og drittkasting på det groveste. Det diskuteres utseende, personlighet, diagnoser. Helt sinnsykt faktisk. Å når det er sakt, hvorfor skal det tas så sykt mye hensyn til Helene? Er hun en slags skinnhellig gud?! Hadde ingen av disse tre vært offentlige mennesker hadde det aldri vært slik drama om de. Jeg følger alle 3 på snap, men føler ikke jeg trenger å være på «lag» med noen av de. Flott at de to har funnet hverandre. Å når det gjelder utroskap-ryktene, hvor og fra hvem har dere fått dette bekreftet? Skjerp dere folkens, slutt å harseler med folk på denne måten. 🙄🙄🙄 de må nesten tåle dritt angående utroskap når de holder på slik. Merkelig at 8000 av 10 000 mennesker stemmer at «de har sett det komme» på meningsmåling på VG om ikke det var noe. Merkelig at Helene så det komme. Om de behandler mennesker på den måten må de jo nesten tåle å høre at folk ikke liker det. For øvrig virke det som du skal presisere hvor mange barn du har og hvor gamle de er, hvorfor du lager ny bruker, så for alt man vet kan du være en venninne eller nær relasjon til disse to. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #927 Del Skrevet 17 timer siden Ennovy skrev (24 minutter siden): Vært stille fra de i dag? Skam? Hvorfor skal de skamme seg? De har blitt ett par.. enkelt og greit 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #928 Del Skrevet 17 timer siden Lilliii skrev (8 minutter siden): Garantert fått "medie forbud" fra management for elendig håndtering. Hva er elendig håndtert? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 17 timer siden #929 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Hva er elendig håndtert? Les deg bakover, trenger ikke gjenta meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1n Skrevet 17 timer siden #930 Del Skrevet 17 timer siden Jeg tipper at S kommer til å savne sitt trygge (men mulig litt kjedeligere) tidligere liv. Etter så mange år sammen vil det ofte komme fristelser om noe nytt og spennende. Å føle på den nyforelselsen igjen. Men det dumme er at den følelsen vil dabbe av etter hvert, og da kommer realiteten av det hele. Det er sånn for mange. Så får vi se om det stemmer her også. Har en magefølelse på at dette ikke holder lenge. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #931 Del Skrevet 17 timer siden Lilliii skrev (Akkurat nå): Les deg bakover, trenger ikke gjenta meg. Akter ikke å bla meg tilbake.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #932 Del Skrevet 17 timer siden Klittings skrev (4 minutter siden): Du føler du ikke trenger å være på lag med noen sier du… Men her velger du jo å støtte M og S mens du undertrykker H 😅 Snakk om selvmotsigelse!!! Hvorfor er det selvmotsigelse? Jeg digger Helene og alt hun legger ut av trening i sosiale medier. Men forstår ikke hvorfor alle skal hate på de andre to. De alle 3 er vanlige mennesker som kanskje har trådd feil, men synes denne drittslengingen begynner å gå over alle hauger. Det er jo bare spekulasjoner over alt om utroskap, ingen av de inkludert H har bekreftet dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 17 timer siden #933 Del Skrevet 17 timer siden Løvejenta skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri hatt bruker her inne. Men etter å ha lest gjennom begge tråder og nå etter de ble slått sammen måtte jeg lage en bruker bare for å skrive noen ord her. For her sitter jeg seriøst igjen helt sjokkert! Sjokkert over hva voksne mennesker skriver om andre mennesker på nett. Jeg er mor til to gutter på 8 og 10, der jeg hver dag forteller de hva mobbing og nett hets gjør med medmennesker. Håper ingen av dere som sitter her inne å spekulerer og troller har barn. Det er rett og slett mobbing og drittkasting på det groveste. Det diskuteres utseende, personlighet, diagnoser. Helt sinnsykt faktisk. Å når det er sakt, hvorfor skal det tas så sykt mye hensyn til Helene? Er hun en slags skinnhellig gud?! Hadde ingen av disse tre vært offentlige mennesker hadde det aldri vært slik drama om de. Jeg følger alle 3 på snap, men føler ikke jeg trenger å være på «lag» med noen av de. Flott at de to har funnet hverandre. Å når det gjelder utroskap-ryktene, hvor og fra hvem har dere fått dette bekreftet? Skjerp dere folkens, slutt å harseler med folk på denne måten. Jeg tror de fleste reagerer mer på hvordan M&S har håndtert dette, fremfor selve utroskapen som mange påstår har skjedd. Om man leser gjennom linjene er det jo ganske åpenbart at dette forholdet har en annen tidslinje enn de selv påstår, og at ting har startet før tidligere relasjoner var avsluttet. Det jeg (og sikkert flere) reagerer på, er oppførselen de har hatt seg i mellom, før de bekreftet «forholdet». De har selv lagt opp til spekulasjoner ved å flørte åpenbart gjennom sine SoMe-kanaler, så presset ut noen tårer fordi det blir rykteflom, og nå kom det en åpenbart fabrikert løgn for å pynte på sannheten. Jeg tror oppriktig at de ville kommet mye bedre ut av det, om de i det minste var mer ærlige på tidslinjen. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #934 Del Skrevet 17 timer siden m1n skrev (1 minutt siden): Jeg tipper at S kommer til å savne sitt trygge (men mulig litt kjedeligere) tidligere liv. Etter så mange år sammen vil det ofte komme fristelser om noe nytt og spennende. Å føle på den nyforelselsen igjen. Men det dumme er at den følelsen vil dabbe av etter hvert, og da kommer realiteten av det hele. Det er sånn for mange. Så får vi se om det stemmer her også. Har en magefølelse på at dette ikke holder lenge. Kan vel være de er like forelsket om 50 år 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 17 timer siden #935 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Akter ikke å bla meg tilbake.. Neimendaså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #936 Del Skrevet 17 timer siden Lilliii skrev (Akkurat nå): Neimendaså Jeg heier på S og M... Frøken H må bare innse att han har funnet seg ei annen dame. Også må hun gå videre med livet sitt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #937 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal de skamme seg? De har blitt ett par.. enkelt og greit Får du betalt for å forsvare dem?? Uansett hva de gjør, så kan de tydeligvis ikke gjøre noe galt i dine øyne 🥰 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet 17 timer siden #938 Del Skrevet 17 timer siden Fidoss skrev (6 minutter siden): 🙄🙄🙄 de må nesten tåle dritt angående utroskap når de holder på slik. Merkelig at 8000 av 10 000 mennesker stemmer at «de har sett det komme» på meningsmåling på VG om ikke det var noe. Merkelig at Helene så det komme. Om de behandler mennesker på den måten må de jo nesten tåle å høre at folk ikke liker det. For øvrig virke det som du skal presisere hvor mange barn du har og hvor gamle de er, hvorfor du lager ny bruker, så for alt man vet kan du være en venninne eller nær relasjon til disse to. Hvorfor får jeg ikke presisere hvor mange barn jeg har? Jeg har to barn jeg prøver å oppdra til to flotte folk som ser verdien i mennesker og som ikke er med på å dra andre ned og mobbe. Som jeg skrev så lagde jeg bruker fordi jeg ble skikkelig provosert over å lese alt som blir skrevet her inne. Det er rett og slett mobbing og drittkasting. Så de 8000 er fasiten da? Jeg kjenner overhode ingen av de og har heller aldri møtt de. Tvert en person kommer inn i tråden og motsier noen her inne er vi automatisk venner, familie eller de selv som skriver da? Omg. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 17 timer siden #939 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Jeg heier på S og M... Frøken H må bare innse att han har funnet seg ei annen dame. Også må hun gå videre med livet sitt Hva slags relevans hadde det til min kommentar? 🤷♀️ Det er selvfølgelig helt irrelevant for meg hvem du heier på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17 timer siden #940 Del Skrevet 17 timer siden elskersommer skrev (3 minutter siden): Jeg heier på S og M... Frøken H må bare innse att han har funnet seg ei annen dame. Også må hun gå videre med livet sitt Ja, bare å knipse, så blir livet perfekt igjen! Lysbryter av eller på! Svart eller hvitt! Er det sånn din tankegang er? 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå