Palmemor Skrevet 17 timer siden #901 Del Skrevet 17 timer siden Tiara07 skrev (1 minutt siden): Å si at hun ikke har noe med det å gjøre, er jo for så vidt riktig på den måten at hun ikke kan gjøre noe med det, men det blander jo ikke H seg inn i heller. Det handler om å få ting slengt i trynet. Hun har sikkert lidd nok pga dette. Jeg er ikke uenig med deg. Han kunne gitt beskjed, siden de alle er «offentlige» personer. Men når alt kommer til alt skylder de ikke hverandre noe. Og sånn som H forteller om hvordan ting har vært er hun nok glad til. Jeg skjønner det er sårt og vondt og ikke være en del av det felleskapet de planla, men likevel. De er skilt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 16 timer siden #902 Del Skrevet 16 timer siden Legger ikke skjul på noe akkurat; om man skal si det sånn… 🤮god på å by seg fram hun der, og Mads har nok bitt på fra første dag 😅 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16 timer siden #903 Del Skrevet 16 timer siden Tiara07 skrev (1 time siden): Men det er likevel lov å være menneskelig mot en du har vært sammen med i så mange år, som du også vet det går utover når de durer frem! Som du også vet faktisk har sørget veldig over dette! Og, ja, vi har jo ingenting med det, men det er samtidig viktig at vi viser at slik egoistisk oppførsel ikke er noe vi vil ha i samfunnet. Dette er ikke vår sak.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16 timer siden #904 Del Skrevet 16 timer siden Tiara07 skrev (59 minutter siden): Det er jo ikke det det handler om. H sier ikke noe på at de er sammen…. Hun er lei seg og opprørt pga hun får det slengt i trynet slik hun gjør, samtidig som de gnir utover med ungdomsklissebilder… H må da være så voksen at hun må skjønne att dette ville komme.. Kjære vene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 15 timer siden #905 Del Skrevet 15 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Dette er ikke vår sak.. dette er ett diskusjonsforum. Er det ikke av interesse for deg så finn en annen tråd. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #906 Del Skrevet 15 timer siden Klittings skrev (25 minutter siden): Legger ikke skjul på noe akkurat; om man skal si det sånn… 🤮god på å by seg fram hun der, og Mads har nok bitt på fra første dag 😅 Nydelig bilde 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teralv Skrevet 15 timer siden #907 Del Skrevet 15 timer siden elskersommer skrev (2 minutter siden): Nydelig bilde 😊 Stine er veldig mye bedre enn H. Enhver hadde gått for S. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15 timer siden #908 Del Skrevet 15 timer siden Teralv skrev (1 minutt siden): Stine er veldig mye bedre enn H. Enhver hadde gått for S. Jeg aner ikke hvordan denne H er.. men M fant vel noe i S som tiltrekker han mer. Slik er det. hos mange. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 15 timer siden #909 Del Skrevet 15 timer siden Nå kjenner jeg ikke personligheten til verken H eller S utover det de viser I some, men utseendemessig er de begge alt for pene for M. Og jeg vil legge til at H må ha vært en helgen (eller dum) for å ha levd med M i så mange år når han har vist så lite respekt for henne offentlig. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15 timer siden #910 Del Skrevet 15 timer siden elskersommer skrev (41 minutter siden): H må da være så voksen at hun må skjønne att dette ville komme.. Kjære vene Det er likevel et sjokk når det kommer…. Når de i tillegg kun for et par uker siden sa de var venner…. , «kjære vene» 😀 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15 timer siden #911 Del Skrevet 15 timer siden elskersommer skrev (42 minutter siden): Nydelig bilde 😊 Av en mamma…. Hadde vært stolt hadde jeg vært foreldrene hennes eller barna…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15 timer siden #912 Del Skrevet 15 timer siden Teralv skrev (40 minutter siden): Stine er veldig mye bedre enn H. Enhver hadde gått for S. På hvilken måte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14 timer siden #913 Del Skrevet 14 timer siden For et harry par, så lite klasse. Han eier jo ikke impulskontroll sier han og det ser vi jo på hva han legger ut. 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 14 timer siden #914 Del Skrevet 14 timer siden Teralv skrev (3 timer siden): Ryktene sier at vi ble ferska i trehytta bygget i første episode av crew onsdagskvelden i skumringa. «Vi»? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14 timer siden #915 Del Skrevet 14 timer siden Dupers skrev (57 minutter siden): Nå kjenner jeg ikke personligheten til verken H eller S utover det de viser I some, men utseendemessig er de begge alt for pene for M. Og jeg vil legge til at H må ha vært en helgen (eller dum) for å ha levd med M i så mange år når han har vist så lite respekt for henne offentlig. Det er jo et valg hun tok , fortsette med en hensynsløs mann . Å det er jo ingen grunn til å tro at en emosjonelt umoden( evnt hensynsløs mann) kommer til å endre seg . Han gjør jo bare som han alltid har gjort . Opptrer hensynsløst. Å i neste runde er det vel Stine som får se baksiden av «medaljen « 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 14 timer siden #916 Del Skrevet 14 timer siden Vært stille fra de i dag? Skam? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 14 timer siden #917 Del Skrevet 14 timer siden Tiara07 skrev (55 minutter siden): Av en mamma…. Hadde vært stolt hadde jeg vært foreldrene hennes eller barna…. Er det ikke lov og snu seg i jacuzzien? Må sitte og skjule rumpa ja. Viktig det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 14 timer siden #918 Del Skrevet 14 timer siden Ennovy skrev (4 minutter siden): Vært stille fra de i dag? Skam? Hva skal de skamme seg over? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 14 timer siden #919 Del Skrevet 14 timer siden Ennovy skrev (5 minutter siden): Vært stille fra de i dag? Skam? Kanskje de prøver og fordøye all dritten de får servert 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 14 timer siden #920 Del Skrevet 14 timer siden Poly skrev (4 minutter siden): Er det ikke lov og snu seg i jacuzzien? Må sitte og skjule rumpa ja. Viktig det. Å herregud - selvfølgelig kan man snu seg i et badekar - MEN - det er vel at det legges ut for mangfoldi 1000 følgere på internett det reageres på - ikke AT hun snur seg 😆😆 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå