Potetjinta Skrevet 22 timer siden #881 Del Skrevet 22 timer siden Nå er det vennene til Mads og Stine som er igang her. Rart hvordan de fleste andre som har kommentert har gitt kritikk til S og M - utenom denne banden som er aktivt på nå! Dere synker lavt 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lul Skrevet 22 timer siden #882 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (5 timer siden): Men du vet jo ingenting om det påståtte emosjonelle utroskapet? At de kunne informert H, ja. Men samtidig sier hun jo at hun visste om dems relasjon. De har ingen barn, H har selv sagt at de er ferdig med hverandre og alt økonomisk er oppgjort og at de ikke har noe "utestående" med hverandre. Han skylder henne ikke å si fra om noe som helst? Det hadde vært redelig å gjøre, for all del, men om jeg går fra mannen min nå og vi ikke har barn, så informerer jeg han ikke om jeg finner en ny i løpet av sommeren? Men du blir vel neppe oppringt av media? Det var jo derfor H hadde satt pris på en heads up før de går ut i media med det. 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22 timer siden #883 Del Skrevet 22 timer siden Potetjinta skrev (1 minutt siden): Jeg vet mer enn du tror om denne saken. Har hvertfall sendt nå - og vet at jeg ikke er den eneste som har sendt klage. Stakkars Helene, synes man skal stå opp for en person som er så tydelig knekt av hele dette opplegget. De som sitter og later som at de ikke hadde knekt av dette selv bør gå inn i seg selv! Stakkars Helene er liksom alt jeg leser.. Han ville ikke mer og da må hun godta dette og komme seg videre 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22 timer siden #884 Del Skrevet 22 timer siden Teralv skrev (1 minutt siden): Husker ikke, ADHD og kribling her og der, vettu! Ikke godt å huske detaljer da. Nei du sier noe.. de måtte gjerne hatt sex foran en haug folk for min del. bryr meg overhode ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 22 timer siden #885 Del Skrevet 22 timer siden Potetjinta skrev (17 minutter siden): Jeg synes det er forstyrrende å se utroskap utfolde så tydelig på TV. Hvem kan man sende en mail til for å klage på programmet? Får en dårlig følelse i magen over hvordan de har vært mot Mads sin ekskone. Har selv opplevd det samme Helene står i, for min del blir jeg helt forbanna over at de bare får holde på. Er det viaplay man sender til? Ønsker de av skjermen! Herlighet, si at du tuller? Jeg er oppriktig sjokkert over hvor mye det er mulig å bry seg om andre menneskers privatliv. Logg av TV og skjerm, tror virkelig ikke det er bra for deg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22 timer siden #886 Del Skrevet 22 timer siden Kålrota skrev (2 minutter siden): Herlighet, si at du tuller? Jeg er oppriktig sjokkert over hvor mye det er mulig å bry seg om andre menneskers privatliv. Logg av TV og skjerm, tror virkelig ikke det er bra for deg. Ja det er helt utrolig.. skal få ett tv program stoppet pga eventuelle utroskap. Noe ingen har noe med 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 22 timer siden #887 Del Skrevet 22 timer siden Kålrota skrev (2 minutter siden): Herlighet, si at du tuller? Jeg er oppriktig sjokkert over hvor mye det er mulig å bry seg om andre menneskers privatliv. Logg av TV og skjerm, tror virkelig ikke det er bra for deg. Synes ikke de fortjener det når det ender i utroskap og ødelegger et forhold! Er heldigvis ikke de eneste som mener det, så da er vi to motpoler der! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #888 Del Skrevet 21 timer siden Jeg heier på Stina og Mads og håper de får ett fint liv sammen♥️♥️ Kjærligheten er til tider vanskelig og noen ganger gjør man feil. Satser på feil person. 5 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet 21 timer siden #889 Del Skrevet 21 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg heier på Stina og Mads og håper de får ett fint liv sammen♥️♥️ Kjærligheten er til tider vanskelig og noen ganger gjør man feil. Satser på feil person. Det handler vel mer her om hvordan man håndterer det! Tror alle er ok med at de har valgt hverandre, men det handler om måten dette er gjort på! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 21 timer siden #890 Del Skrevet 21 timer siden elskersommer skrev (7 minutter siden): Stakkars Helene er liksom alt jeg leser.. Han ville ikke mer og da må hun godta dette og komme seg videre Det er vel akkurat det hun har sagt hun er i ferd med å gjøre? Det betyr jo ikke at man ikke kan vise litt respekt for den personen man har vært sammen med/gift med? Og det er jo ikke sånn at man kommer seg videre fra en dag til en annen, det er en prosess, spesielt når man får sjokk og ikke ante noen ting. Uansett hva som har skjedd eller ikke skjedd så er det jeg har reagert på den manglende respekten for de som er berørt av dette rundt, aller mest barna som er helt uskyldige i dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 21 timer siden #891 Del Skrevet 21 timer siden Potetjinta skrev (31 minutter siden): Jeg synes det er forstyrrende å se utroskap utfolde så tydelig på TV. Hvem kan man sende en mail til for å klage på programmet? Får en dårlig følelse i magen over hvordan de har vært mot Mads sin ekskone. Har selv opplevd det samme Helene står i, for min del blir jeg helt forbanna over at de bare får holde på. Er det viaplay man sender til? Ønsker de av skjermen! Bare la være å se på det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #892 Del Skrevet 21 timer siden Potetjinta skrev (14 minutter siden): Synes ikke de fortjener det når det ender i utroskap og ødelegger et forhold! Er heldigvis ikke de eneste som mener det, så da er vi to motpoler der! Men dette gjelder jo ikke deg.. hva bryr det deg om de er utro 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #893 Del Skrevet 21 timer siden Potetjinta skrev (13 minutter siden): Det handler vel mer her om hvordan man håndterer det! Tror alle er ok med at de har valgt hverandre, men det handler om måten dette er gjort på! JA.. men dette har da ikke du noe med. Absolutt ingenting med. Dette gjelder kun de. Han synes ikke noe mer om Helene. Så da må hun bare gå videre med livet sitt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #894 Del Skrevet 21 timer siden Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden): Det er vel akkurat det hun har sagt hun er i ferd med å gjøre? Det betyr jo ikke at man ikke kan vise litt respekt for den personen man har vært sammen med/gift med? Og det er jo ikke sånn at man kommer seg videre fra en dag til en annen, det er en prosess, spesielt når man får sjokk og ikke ante noen ting. Uansett hva som har skjedd eller ikke skjedd så er det jeg har reagert på den manglende respekten for de som er berørt av dette rundt, aller mest barna som er helt uskyldige i dette. Hvor lenge skal Mads leve i sølibat da? Til Helene liksom går videre om 2-3 år? Er det greit da 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 21 timer siden #895 Del Skrevet 21 timer siden elskersommer skrev (5 minutter siden): Hvor lenge skal Mads leve i sølibat da? Til Helene liksom går videre om 2-3 år? Er det greit da Aldri greit å være utro. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #896 Del Skrevet 21 timer siden hvaduikkeser skrev (Akkurat nå): Aldri greit å være utro. Nei det kan jeg være enig i. Men det er fortsatt deres liv. Det er ingen som vet hva som har skjedd. Att de får så mye dritt fordi dette eventuelt har skjedd er bare tullete. Folk må slutte og bry seg. La de gå videre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #897 Del Skrevet 21 timer siden Lul skrev (40 minutter siden): Men du blir vel neppe oppringt av media? Det var jo derfor H hadde satt pris på en heads up før de går ut i media med det. Nei selvsagt ikke. Og jeg sier jo at han godt kunne gjort det. Evt kunne jo media latt henne være, hun har jo ingenting med dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 21 timer siden #898 Del Skrevet 21 timer siden elskersommer skrev (24 minutter siden): JA.. men dette har da ikke du noe med. Absolutt ingenting med. Dette gjelder kun de. Han synes ikke noe mer om Helene. Så da må hun bare gå videre med livet sitt Men det er likevel lov å være menneskelig mot en du har vært sammen med i så mange år, som du også vet det går utover når de durer frem! Som du også vet faktisk har sørget veldig over dette! Og, ja, vi har jo ingenting med det, men det er samtidig viktig at vi viser at slik egoistisk oppførsel ikke er noe vi vil ha i samfunnet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 21 timer siden #899 Del Skrevet 21 timer siden Palmemor skrev (19 minutter siden): Nei selvsagt ikke. Og jeg sier jo at han godt kunne gjort det. Evt kunne jo media latt henne være, hun har jo ingenting med dette Å si at hun ikke har noe med det å gjøre, er jo for så vidt riktig på den måten at hun ikke kan gjøre noe med det, men det blander jo ikke H seg inn i heller. Det handler om å få ting slengt i trynet. Hun har sikkert lidd nok pga dette. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 21 timer siden #900 Del Skrevet 21 timer siden elskersommer skrev (34 minutter siden): Hvor lenge skal Mads leve i sølibat da? Til Helene liksom går videre om 2-3 år? Er det greit da Det er jo ikke det det handler om. H sier ikke noe på at de er sammen…. Hun er lei seg og opprørt pga hun får det slengt i trynet slik hun gjør, samtidig som de gnir utover med ungdomsklissebilder… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå