Sophie1988 Skrevet 20 timer siden #841 Del Skrevet 20 timer siden Mio-lio skrev (9 minutter siden): De sier jo i videoen at Stine sitt brudd skjedd etter Mads sitt. Så at hun var ute lenge før innspilling stemmer jo ikke. Nok en løgn fra deres side. Vanskelig å holde styr på alt🙃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 20 timer siden #842 Del Skrevet 20 timer siden Mio-lio skrev (10 minutter siden): De sier jo i videoen at Stine sitt brudd skjedd etter Mads sitt. Så at hun var ute lenge før innspilling stemmer jo ikke. Da må du høre igjen. S og BT gjorde det slutt lenge før, men det ble ikke offentliggjort før S hadde kjøpt huset. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20 timer siden #843 Del Skrevet 20 timer siden Marlenene skrev (1 minutt siden): Da må du høre igjen. S og BT gjorde det slutt lenge før, men det ble ikke offentliggjort før S hadde kjøpt huset. De sier at hun kjøpte hus først ja, Men de sier også at Stine sitt brudd skjedde etter Mads sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepudding1 Skrevet 20 timer siden #844 Del Skrevet 20 timer siden Har hørt fra sikre kilder at M er separert, mens S fortsatt er registert som gift - noe som er merkelig om dette er et brudd som har skjedd for lenge siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 20 timer siden #845 Del Skrevet 20 timer siden Mio-lio skrev (11 minutter siden): De sier at hun kjøpte hus først ja, Men de sier også at Stine sitt brudd skjedde etter Mads sitt. "Selv om du var tidligst ute med å fortelle det.. så var jeg kanskje før deg i prosessen med et samlivsbrudd, men vi valgte å bruke lenger tid på å dele det ut da det er barn i bildet, og jeg fortalte ingen ting før jeg faktisk hadde kjøpt meg et hus og fått det" direkte sitert fra story, hversågod. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 20 timer siden #846 Del Skrevet 20 timer siden Sjokoladepudding1 skrev (2 minutter siden): Har hørt fra sikre kilder at M er separert, mens S fortsatt er registert som gift - noe som er merkelig om dette er et brudd som har skjedd for lenge siden. Kan vel hende det er en vesentlig større prosess mtp at det er barn I bildet, alt rundt gården, fordeling osv osv. Rett og slett av praktiske årsaker, eller at det tar tid. Det er bare tull å spekulere i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20 timer siden #847 Del Skrevet 20 timer siden Marlenene skrev (6 minutter siden): "Selv om du var tidligst ute med å fortelle det.. så var jeg kanskje før deg i prosessen med et samlivsbrudd, men vi valgte å bruke lenger tid på å dele det ut da det er barn i bildet, og jeg fortalte ingen ting før jeg faktisk hadde kjøpt meg et hus og fått det" direkte sitert fra story, hversågod. Å senere så motsier de seg med å si noe om at de ikke var så nære i starten men at når Stine også ble singel så hadde de det til felles å kom nærmere hverandre pga det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20 timer siden #848 Del Skrevet 20 timer siden Tiara07 skrev (1 time siden): Men nå er jo M og S nyforelsket da. Det kan jo være M og H var slik da de var nyforelsket. Alt er gjevt i begynnelsen. Bare vent til S blir lei av at M skal prioritere seg selv hele tiden med disse guttelekene sine.... bare å gå å se på gamle bilder og videoer på Helene sin Instagram så ser man Mads har samme blikke på Helene. Skal ikke lenger en til sommeren i fjor faktisk, 2 mnd etter han mista følelser å gjorde det slutt 🤦🏼♀️ 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 20 timer siden #849 Del Skrevet 20 timer siden Tenker det sier mye at Benedicte legger ut «heia Helene» også. Influencer Bransjen har vist dette lenge. Det var tydelig på Helle i podcasten også at hun også viste. Alt Helene sier mellom linjene også. Vist man ikke skjønner at dette har vært utroskap eller i beste fall en heftig overlapp er man så blind og naiv atte hjelp. fakta er uansett at de lyver om forløpet. Veldig mulig de ikke har hatt ett forhold før de begge var single, men flørt har det helt klart hvert. Å at dette startet i januar er det ingen som kjøper. Å at de er grunn til hvertfall Helene og Mads sitt brudd er rimelig tydelig, selv om de kanskje ikke hadde pult enda så satt Helene med en dårlig magefølelse på forholde dem to i mellom noe hun hadde helt rett i. 6 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 19 timer siden #850 Del Skrevet 19 timer siden Mamma-3 skrev (På 25.2.2025 den 0.38): Tenkte det samme som deg før jeg også, og var egentlig litt sur for at det ble slutt mellom Stine og BT (synes de var så fint par) 😅 Men nå ser jeg at hun blomstrer veldig med Mads og det ser ut som hun koser seg med venner på barnefrie uker også. Hadde barna vært yngre, tror jeg ikke det hadde vært sjans med henne og Mads, men med hennes interesser, lite ro i rompa hun også, mange planer osv. og at ungene virker for å være aktive, så kan det kanskje gå. Slik jeg kjenner Mads, vil nok han like både å stå på ski med barna osv, og det er jo kun 50% av tiden. Kanskje er det suksesshistorien at han kan få leve sitt liv i perioder også fyller de ut hverandre ellers? Ikke godt å si, men jeg ønsker de lykke til hvertfall 🥰 Og siden hun har 3 barn og er vant til logistikk, kan hun nok hjelpe Mads litt med logistikk også 😅 Tror egentlig han synes det hadde vært godt. Kjenner du Mads? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet 19 timer siden #851 Del Skrevet 19 timer siden Mio-lio skrev (4 minutter siden): Tenker det sier mye at Benedicte legger ut «heia Helene» også. Influencer Bransjen har vist dette lenge. Det var tydelig på Helle i podcasten også at hun også viste. Alt Helene sier mellom linjene også. Vist man ikke skjønner at dette har vært utroskap eller i beste fall en heftig overlapp er man så blind og naiv atte hjelp. fakta er uansett at de lyver om forløpet. Veldig mulig de ikke har hatt ett forhold før de begge var single, men flørt har det helt klart hvert. Å at dette startet i januar er det ingen som kjøper. Å at de er grunn til hvertfall Helene og Mads sitt brudd er rimelig tydelig, selv om de kanskje ikke hadde pult enda så satt Helene med en dårlig magefølelse på forholde dem to i mellom noe hun hadde helt rett i. Greia er at det er så uendelig ugreit å sitte å lage historier, spre rykter, overanalysere alt på denne måten. Selv om de er offentlige personer, og selv om de gjør litt mindre glupe ting med deling osv, så kan man holde seg for god til overnevnte. De er ganske normale mennesker på bånn, og har følelser akkurat som andre. Man kan diskutere det som blir lagt ut, og det de selv har bekreftet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir utrolig skuffet hvis det er hold i ryktene. Selv opplevd utroskap flere ganger i mitt langvarige forhold. Men jeg håper virkelig at i alle fall Stine er den personen hun alltid har gitt utrykk for å være, og at hvis hun hadde gjort noe dumt, så hadde hun stått for det. Hun er en veldig rett frem person. Hva gjelder Mads aner jeg ikke, da jeg aldri har sett han på SOME før han skulle ha programmet med Stine 🤷♀️ Jeg trodde ikke Stine tjente på snap siden hun ikke har reklame. Men hvis de tjener penger på det, skjønner jeg jo at de melker kua for det det er verdt i denne situasjonen 🐄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 19 timer siden #852 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg får opp Homefix med Mads på snap og der er Stine med, tror det er fra april 2024, ligger også bilder på hans Instagram. Syns det ser ut som de har en veldig god tone allerede da, men det er jo godt mulig at de var bare venner fram til januar i år, det vet ikke jeg noe om. Endret 19 timer siden av snute . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet 18 timer siden #853 Del Skrevet 18 timer siden Marlenene skrev (1 time siden): Kan vel hende det er en vesentlig større prosess mtp at det er barn I bildet, alt rundt gården, fordeling osv osv. Rett og slett av praktiske årsaker, eller at det tar tid. Det er bare tull å spekulere i. Akkurat de tingen spiller ikke inn i om man søker separasjon eller ei. Kan til nød være knyttet opp til skatt. Separasjon søkes når man flytter til hvert sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sfj85 Skrevet 18 timer siden #854 Del Skrevet 18 timer siden De sier jo selv at det startet i januar, så hvorfor hyle ut om utroskap ?? Tror dere at dere kjenner folk bare fordi dere har sett dem på snap 🙈🙈 hvor gamle er folk her inne egentlig 🙈 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 18 timer siden #855 Del Skrevet 18 timer siden sfj85 skrev (Akkurat nå): De sier jo selv at det startet i januar, så hvorfor hyle ut om utroskap ?? Tror dere at dere kjenner folk bare fordi dere har sett dem på snap 🙈🙈 hvor gamle er folk her inne egentlig 🙈 Så vist jeg sier at nissen finnes så tror du på det også ? 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sfj85 Skrevet 18 timer siden #856 Del Skrevet 18 timer siden Mio-lio skrev (Akkurat nå): Så vist jeg sier at nissen finnes så tror du på det også ? Gjør du ? Dere kan jo ikke vite fakta ut ifra ting dere har sett på en snap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 18 timer siden #857 Del Skrevet 18 timer siden sfj85 skrev (1 minutt siden): Gjør du ? Dere kan jo ikke vite fakta ut ifra ting dere har sett på en snap. Er mere en bare ting fra snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerbas LubyLu Skrevet 18 timer siden #858 Del Skrevet 18 timer siden sfj85 skrev (3 minutter siden): De sier jo selv at det startet i januar, så hvorfor hyle ut om utroskap ?? Tror dere at dere kjenner folk bare fordi dere har sett dem på snap 🙈🙈 hvor gamle er folk her inne egentlig 🙈 Tror det startet før men det er rykte spredning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18 timer siden #859 Del Skrevet 18 timer siden Det spiller vel ingen rolle for noen andre enn de involverte når noe startet? Det burde alle la ligge. Minst en sitter såret igjen og to har gått videre sammen. Ikke noe mer å spekulere i egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet 18 timer siden #860 Del Skrevet 18 timer siden Marlenene skrev (1 time siden): Greia er at det er så uendelig ugreit å sitte å lage historier, spre rykter, overanalysere alt på denne måten. Selv om de er offentlige personer, og selv om de gjør litt mindre glupe ting med deling osv, så kan man holde seg for god til overnevnte. De er ganske normale mennesker på bånn, og har følelser akkurat som andre. Man kan diskutere det som blir lagt ut, og det de selv har bekreftet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir utrolig skuffet hvis det er hold i ryktene. Selv opplevd utroskap flere ganger i mitt langvarige forhold. Men jeg håper virkelig at i alle fall Stine er den personen hun alltid har gitt utrykk for å være, og at hvis hun hadde gjort noe dumt, så hadde hun stått for det. Hun er en veldig rett frem person. Hva gjelder Mads aner jeg ikke, da jeg aldri har sett han på SOME før han skulle ha programmet med Stine 🤷♀️ Jeg trodde ikke Stine tjente på snap siden hun ikke har reklame. Men hvis de tjener penger på det, skjønner jeg jo at de melker kua for det det er verdt i denne situasjonen 🐄 Får ikke inntrykk av at Stine er noen girls girl. Ho henger jo kun med menn! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå