Lawyer Skrevet i går, 07:56 #821 Del Skrevet i går, 07:56 Jeg har fulgt både M og H lenge. Har aldri sett M sånn før som han er nå med S. Han tar seg tydeligvis tid til å være med S. H var mye alene hjemme, om det ikke var jobb på M så var det lager eller kompiser. Syns ofte han virket irritert på H. Husker H sa på snap at alle tror at M er så blid hele tiden, men han er ikke det sa hu samtidig som hu filmet han. Så det har nok ligget i kortene lenge for M sin del. H har sett forelsket ut i motsetning til hva M har. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet i går, 08:04 #822 Del Skrevet i går, 08:04 Hvis man virkelig skal flisespikke så møttes de ikke første gangen i april på promo til nye serien som de sier, men på Vixen i februar, ref spotlight hos S på snap ang sydde kjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 08:15 #823 Del Skrevet i går, 08:15 Shit happens. La nå de to få ha det fint sammen om det er det de ønsker. 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet i går, 08:39 #824 Del Skrevet i går, 08:39 Forhold som starter med utroskap, ender ofte med utroskap. Ironisk nok er det jo ofte vanskelig å stole på den nye partneren når du vet hvordan forholdet startet 🤭 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet i går, 08:44 #825 Del Skrevet i går, 08:44 Milla1717 skrev (10 timer siden): Synes det er verre med den Harry båten han skal kjøre rundt å skremme vette av alt av dyr i sjøen🤬 båter som ikke hører hjemme i norske sjøer 🤬 Desverre blir denne typen båter produsert også i Norge.. så lenge det ikke går ut over deg så tenker jeg at det ikke er noe du bør bekymre deg over.. selv kjørt tur i en såkalt powerbåt, og fuglene enser det ikke en gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneblomst Skrevet i går, 08:54 #826 Del Skrevet i går, 08:54 S og M legger ut sin lille søte historie og rekker å høste et par «aaaw, okay da, de er jo så søte, heia kjærligheten!». Før H finner frem sleggen og BAM knuser deres lille «meet cute» på 1 minutt. 💥💪💨 En liten headsup og et par gram medfølelse kunne spart dem dette billige stempelet de nå dratt på seg selv. De får det sikkert fint en stund og uten tvil livets sommer nyforelskede og fine, men den vonde smaken av hvordan de møttes og å aldri ha en fin historie å fortelle folk får de aldri. Emosjonell utroskap er noe av det styggeste og simpleste å åpne opp for. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet i går, 08:57 #827 Del Skrevet i går, 08:57 Men nå må dere slutte å gnåle om utroskap når dere ikke vet om det stemmer! Ærlig talt. At man får et godt øye til noen, er ikke det samme som å være emosjonelt utro. Stine var på vei ut lenge før de begynte å jobbe sammen, og etter hva som er blitt sagt av Helene, så har jo ikke forholdet vært en dans på roser? Da var det mest sannsynlig ikke noe som skjedde ut av det blå? Og at Stine tok med barna opp til det hotellet der de jobbet, kunne hun ha gjort med kollegaen sin uansett hvilken relasjon de hadde eller var på vei til å utvikle. De barna har det nok bedre enn veldig mange andre barn i dette kommentarfeltet. En mor som har gitt dem verden, skapt et hjem, latt dem dyrke egne interesser, vært med dem når andre kanskje ville hatt dem i barnehage. Litt dem oppleve verden. Også har hun klart å skape en jobb av at hun er dyktig til hva enn hun tar seg fatt, flink med SOME og så har hun, heldig som hun er, utseende på toppen. Hvem ville vel ikke valgt det livet om man var full av kreativitet, eventyrlyst og energi, kontra en kjedelig kontorjobb eller en jobb som ikke ga en noe som helst. Slutt å vær misunnelige, ikke sett jentene opp mot hverandre. At man kan ha egne tanker om hvorfor, hvordan osv er en ting, men ikke spre rykter som potensielt kan kan være skadelig for andre. Folk føler med H fordi det er en forferdelig ting å gå gjennom, og det et det uten utroskap i bildet. Om dette kommer til å vare? Njæ. Men om det gjør dem lykkelig, om barna og familien blir ivaretatt. Kjør. Man lever bare en gang 🤷♀️ 19 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:01 #828 Del Skrevet i går, 09:01 Sneblomst skrev (6 minutter siden): S og M legger ut sin lille søte historie og rekker å høste et par «aaaw, okay da, de er jo så søte, heia kjærligheten!». Før H finner frem sleggen og BAM knuser deres lille «meet cute» på 1 minutt. 💥💪💨 En liten headsup og et par gram medfølelse kunne spart dem dette billige stempelet de nå dratt på seg selv. De får det sikkert fint en stund og uten tvil livets sommer nyforelskede og fine, men den vonde smaken av hvordan de møttes og å aldri ha en fin historie å fortelle folk får de aldri. Emosjonell utroskap er noe av det styggeste og simpleste å åpne opp for. Men du vet jo ingenting om det påståtte emosjonelle utroskapet? At de kunne informert H, ja. Men samtidig sier hun jo at hun visste om dems relasjon. De har ingen barn, H har selv sagt at de er ferdig med hverandre og alt økonomisk er oppgjort og at de ikke har noe "utestående" med hverandre. Han skylder henne ikke å si fra om noe som helst? Det hadde vært redelig å gjøre, for all del, men om jeg går fra mannen min nå og vi ikke har barn, så informerer jeg han ikke om jeg finner en ny i løpet av sommeren? 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet i går, 09:01 #829 Del Skrevet i går, 09:01 Sneblomst skrev (3 minutter siden): S og M legger ut sin lille søte historie og rekker å høste et par «aaaw, okay da, de er jo så søte, heia kjærligheten!». Før H finner frem sleggen og BAM knuser deres lille «meet cute» på 1 minutt. 💥💪💨 En liten headsup og et par gram medfølelse kunne spart dem dette billige stempelet de nå dratt på seg selv. De får det sikkert fint en stund og uten tvil livets sommer nyforelskede og fine, men den vonde smaken av hvordan de møttes og å aldri ha en fin historie å fortelle folk får de aldri. Emosjonell utroskap er noe av det styggeste og simpleste å åpne opp for. Helt enig! Jeg har opplevd det samme med min eks og min gamle venninne. Det er noe med måten det gjøres på: man skal være ganske kald for å klare å leve greit med det uten å bry seg. Det er vanvittig kynisk og unødvendig gjort! Mads kan bare prøve å skylde på ADHD og at han er spontan for denne. Har samme diagnoser som han selv, og det er faen ikke det det handler om. Handler om at han ikke bryr seg om andre enn seg selv! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet i går, 09:12 #830 Del Skrevet i går, 09:12 sportsidiot skrev (10 minutter siden): Helt enig! Jeg har opplevd det samme med min eks og min gamle venninne. Det er noe med måten det gjøres på: man skal være ganske kald for å klare å leve greit med det uten å bry seg. Det er vanvittig kynisk og unødvendig gjort! Mads kan bare prøve å skylde på ADHD og at han er spontan for denne. Har samme diagnoser som han selv, og det er faen ikke det det handler om. Handler om at han ikke bryr seg om andre enn seg selv! Samme her. Har adhd men bryr meg om hvordan jeg behandler andre. Blir for lett å skylde alt på en diagnose. Mye er personlighet også. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet i går, 09:20 #831 Del Skrevet i går, 09:20 Eyr skrev (Akkurat nå): Samme her. Har adhd men bryr meg om hvordan jeg behandler andre. Blir for lett å skylde alt på en diagnose. Mye er personlighet også. Veldig mange med ADHD er følsomme og samvittighetsfulle mennesker. Tror faktisk det er et kjent trekk for folk. Blir oppgitt hvis folk begynner å si at «jaja, men han bare er sånn pga spontan», når det handler om at han er lite gjennomtenkt! En sånn behandling de har av Helene Celine kan ødelegge noen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CUSHION Skrevet i går, 09:57 #832 Del Skrevet i går, 09:57 Lawyer skrev (2 timer siden): Jeg har fulgt både M og H lenge. Har aldri sett M sånn før som han er nå med S. Han tar seg tydeligvis tid til å være med S. H var mye alene hjemme, om det ikke var jobb på M så var det lager eller kompiser. Syns ofte han virket irritert på H. Husker H sa på snap at alle tror at M er så blid hele tiden, men han er ikke det sa hu samtidig som hu filmet han. Så det har nok ligget i kortene lenge for M sin del. H har sett forelsket ut i motsetning til hva M har. Der har du forskjellen på et 9 års langt samliv og en nyforelskelse. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet i går, 10:00 #833 Del Skrevet i går, 10:00 Palmemor skrev (2 timer siden): Joda, mange har nok forlatt sine, men jeg nekter å tro at de som er 100% lykkelig i sitt forhold oppsøker noe annet. Fristelser er jo overalt hele tiden, det er bare enklere å falle for de når man selv ikke har det bra der man er. Ja, dette er livet. Forskjellen på dems skilsmisse og min er at jeg ikke lever av at folk ser hva jeg driver med 24/7 Med tanke på S og M tenkte jeg vel mitt allerede første uken det ble klart at de skulle samarbeide, akkurat som jeg gjorde da Bratt Pitt skulle spille mot Angelina Jolie, samme leksa der. Og selvsagt sier de at de ikke gjorde noe galt før de var single, men det tror jeg ikke noe på. Som du sier, de eksponerer nesten hele livet sitt offentlig, da blir de også gjenstand for diskusjoner og kritikk, sånn er også influencerlivet 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet i går, 10:02 #834 Del Skrevet i går, 10:02 For noen dager siden gråt hun på snap for de SoMe kunne skade så mye- og nå poster hun en lykkehistorie og alt det kjekke de har funnet på før «hemmeligheten» sprakk… snakk om å bruke SoMe til å sparke noen som ligger nede. De gadd ikke ta seg bryet å gi Helene en heads up om at de skulle poste det! Når det er sagt så tror jeg Helene får det mye bedre uten Mads- tenk å si til noen at de ikke er fornøyd med partnerens utseende. Karma is å bitch- heldigvis! 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 10:03 #835 Del Skrevet i går, 10:03 Zimba91 skrev (Akkurat nå): For noen dager siden gråt hun på snap for de SoMe kunne skade så mye- og nå poster hun en lykkehistorie og alt det kjekke de har funnet på før «hemmeligheten» sprakk… snakk om å bruke SoMe til å sparke noen som ligger nede. De gadd ikke ta seg bryet å gi Helene en heads up om at de skulle poste det! Når det er sagt så tror jeg Helene får det mye bedre uten Mads- tenk å si til noen at de ikke er fornøyd med partnerens utseende. Karma is å bitch- heldigvis! Har Mads sagt det om H? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet i går, 10:04 #836 Del Skrevet i går, 10:04 Først benekter de at det er noe mellom de på some, mens de ser forelsket på hverandre. Så går det en uke, så er det offentlig. Idioter. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sportsidiot Skrevet i går, 10:06 #837 Del Skrevet i går, 10:06 Zimba91 skrev (2 minutter siden): For noen dager siden gråt hun på snap for de SoMe kunne skade så mye- og nå poster hun en lykkehistorie og alt det kjekke de har funnet på før «hemmeligheten» sprakk… snakk om å bruke SoMe til å sparke noen som ligger nede. De gadd ikke ta seg bryet å gi Helene en heads up om at de skulle poste det! Når det er sagt så tror jeg Helene får det mye bedre uten Mads- tenk å si til noen at de ikke er fornøyd med partnerens utseende. Karma is å bitch- heldigvis! Har han sagt at han ikke er fornøyd med Helene sitt utseende…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet i går, 10:27 #838 Del Skrevet i går, 10:27 Mei88 skrev (1 time siden): Desverre blir denne typen båter produsert også i Norge.. så lenge det ikke går ut over deg så tenker jeg at det ikke er noe du bør bekymre deg over.. selv kjørt tur i en såkalt powerbåt, og fuglene enser det ikke en gang Både bor og er masse ved sjøen så jo dette går utover mere ja. Men klart forvokste guttunger må få leke seg . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet i går, 10:44 #839 Del Skrevet i går, 10:44 Lawyer skrev (2 timer siden): Jeg har fulgt både M og H lenge. Har aldri sett M sånn før som han er nå med S. Han tar seg tydeligvis tid til å være med S. H var mye alene hjemme, om det ikke var jobb på M så var det lager eller kompiser. Syns ofte han virket irritert på H. Husker H sa på snap at alle tror at M er så blid hele tiden, men han er ikke det sa hu samtidig som hu filmet han. Så det har nok ligget i kortene lenge for M sin del. H har sett forelsket ut i motsetning til hva M har. Men nå er jo M og S nyforelsket da. Det kan jo være M og H var slik da de var nyforelsket. Alt er gjevt i begynnelsen. Bare vent til S blir lei av at M skal prioritere seg selv hele tiden med disse guttelekene sine.... 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet i går, 11:08 #840 Del Skrevet i går, 11:08 Marlenene skrev (2 timer siden): Men nå må dere slutte å gnåle om utroskap når dere ikke vet om det stemmer! Ærlig talt. At man får et godt øye til noen, er ikke det samme som å være emosjonelt utro. Stine var på vei ut lenge før de begynte å jobbe sammen, og etter hva som er blitt sagt av Helene, så har jo ikke forholdet vært en dans på roser? Da var det mest sannsynlig ikke noe som skjedde ut av det blå? Og at Stine tok med barna opp til det hotellet der de jobbet, kunne hun ha gjort med kollegaen sin uansett hvilken relasjon de hadde eller var på vei til å utvikle. De barna har det nok bedre enn veldig mange andre barn i dette kommentarfeltet. En mor som har gitt dem verden, skapt et hjem, latt dem dyrke egne interesser, vært med dem når andre kanskje ville hatt dem i barnehage. Litt dem oppleve verden. Også har hun klart å skape en jobb av at hun er dyktig til hva enn hun tar seg fatt, flink med SOME og så har hun, heldig som hun er, utseende på toppen. Hvem ville vel ikke valgt det livet om man var full av kreativitet, eventyrlyst og energi, kontra en kjedelig kontorjobb eller en jobb som ikke ga en noe som helst. Slutt å vær misunnelige, ikke sett jentene opp mot hverandre. At man kan ha egne tanker om hvorfor, hvordan osv er en ting, men ikke spre rykter som potensielt kan kan være skadelig for andre. Folk føler med H fordi det er en forferdelig ting å gå gjennom, og det et det uten utroskap i bildet. Om dette kommer til å vare? Njæ. Men om det gjør dem lykkelig, om barna og familien blir ivaretatt. Kjør. Man lever bare en gang 🤷♀️ De sier jo i videoen at Stine sitt brudd skjedd etter Mads sitt. Så at hun var ute lenge før innspilling stemmer jo ikke. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå