Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 22:25 #781 Del Skrevet tirsdag kl 22:25 firetoen skrev (Akkurat nå): Hva sier hun, kort fortalt? Kort fortalt- stol på magefølelsen. I dybden - hun ble nå overrumplet på trening med tlf fra journalister, viste ikke om at det kom, viste at det var mere, snakker om hvordan hun skal bygge seg opp igjen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet tirsdag kl 22:26 #782 Del Skrevet tirsdag kl 22:26 Lilliii skrev (6 minutter siden): H sin story nå, akkuratt det jeg mente tidligere i dag. Null respekt ovenfor H, ekteskapet eller for den saks skyld karrieren til H. Syns hun står jævlig bra i det og gjør god figur. Good riddance! Akkurat det her jeg mener og har skrevet her tidligere!! Selvom livet går videre, så gjør man det i respekt, punktum. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet tirsdag kl 22:27 #783 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 Synes det er verre med den Harry båten han skal kjøre rundt å skremme vette av alt av dyr i sjøen🤬 båter som ikke hører hjemme i norske sjøer 🤬 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 22:27 #784 Del Skrevet tirsdag kl 22:27 firetoen skrev (3 minutter siden): Hva sier hun, kort fortalt? Og at hun er stolt ober seg selv for at hun ikke sier alt hun kunne sagt. Men velger å være moden/vise respekt. (Noe hun burde være stolt over) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet tirsdag kl 22:30 #785 Del Skrevet tirsdag kl 22:30 Lilliii skrev (1 minutt siden): Og at hun er stolt ober seg selv for at hun ikke sier alt hun kunne sagt. Men velger å være moden/vise respekt. (Noe hun burde være stolt over) Oi! Åpenbart at de farer meg løgn, stakkars dame - må være brutalt å oppleve utroskap, for så se at det lyves om på fremsiden av vg.no noen måneder senere... 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 22:31 #786 Del Skrevet tirsdag kl 22:31 Halloalle skrev (2 minutter siden): Akkurat det her jeg mener og har skrevet her tidligere!! Selvom livet går videre, så gjør man det i respekt, punktum. Jeg bet meg merke i at M og S hadde pratet med sine respektive management om forholde/flørten/annonsering. De har med andre ord sannsynligvis timet det til etter tv start, fordi det gangner dem. H derimot får ikke en headsup engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet tirsdag kl 22:32 #787 Del Skrevet tirsdag kl 22:32 (endret) Mamma-3 skrev (På 2.3.2025 den 23.47): Dette finnes det nok hundre meninger om, jeg personlig syns Stine er 100 ganger finere og mer hel ved enn Helene, så her er nok folket delt (heldigvis, slik at det finnes partnere for alle). Og dette me utroskap kunne du holdt deg for god til å kommentere, vi vet ingenting sikkert. Syns Mads er ryddig som gjør det slutt i stedet for å være med noen uten følelser eller holde henne for narr. Hundre ganger bedre? Da kan du ikke ha fulgt mye med på Helene Celine, ho er ydmyk og forferdelig snill i tillegg til å ha utseendet ho har. Her handler det om et samlivsbrudd fra Mads sin side som nok skjedde pga Stine. Og ja, jeg tror han vil angre det en dag når han innser at hverdagen med Stine også er «vanlig». Mads og Stine er så hel ved at de ikke ga ekskona til Mads gjennom 9 år beskjed direkte. Ho ble nedringt av journalister! Endret tirsdag kl 22:33 av Potetjinta 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CUSHION Skrevet tirsdag kl 22:36 #788 Del Skrevet tirsdag kl 22:36 Stakkars Helene! Han kommer til å angre når honey moon-fasen legger seg, hverdagen kommer snikende innpå og i tillegg ha 3 barn å ta hensyn til. Også litt rart å bli sammen med en av «gutta» 🤭blir nok ikke så romantisk i lengden. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet tirsdag kl 22:37 #789 Del Skrevet tirsdag kl 22:37 Lykkelinn skrev (2 timer siden): Syns det var hyggelig å se videoen de hadde lagt ut jeg ☺️ Kjipt om historien ikke stemmer og at utroskap er en del av dette her, men vi kan også velge å tro på det de sier. Og oppi all elendighet i verden, så kjenner jeg at jeg må prøve å ha trua på menneskeheten. Utroskap er endel av det. Helene Celine sa i videoen at ho visste om at det hadde skjedd noe. Men ho trodde at det ikke var noe seriøst. Særlig at de har gitt heads opp til ho om at det skjer noe ETTER forholdet når de ikke engang gjør det nå. Stine og Mads har vært utro! 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet tirsdag kl 22:41 #790 Del Skrevet tirsdag kl 22:41 (endret) Fy faen jeg er kvalm. Jeg som sendte en sååå hyggelig til Stine på snap fordi jeg syntes synd på ho pga den gråtevideoen. Og så har de vært utro… Jeg ville bare ikke tro på det. Stakkars Helene 😔❤️ Jeg synes det de har gjort mot henne er kvalmt: og jeg har opplevd akkurat det samme selv. Ingen sympati! Endret tirsdag kl 22:41 av Potetjinta 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet tirsdag kl 22:45 #791 Del Skrevet tirsdag kl 22:45 Jeg synes Helene har vist mye mer respekt for de rundt denne saken enn S og M. Spesielt mtp at det er barn som er involvert her. For meg blir det spesielt å legge ut snapper der du forteller hvor mye ryktene om forhold/utroskap går inn på deg også lager du innhold på snap story som underbygger ryktene ennå mer. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet tirsdag kl 22:48 #792 Del Skrevet tirsdag kl 22:48 Potetjinta skrev (4 minutter siden): Fy faen jeg er kvalm. Jeg som sendte en sååå hyggelig til Stine på snap fordi jeg syntes synd på ho pga den gråtevideoen. Og så har de vært utro… Jeg ville bare ikke tro på det. Stakkars Helene 😔❤️ Jeg synes det de har gjort mot henne er kvalmt: og jeg har opplevd akkurat det samme selv. Ingen sympati! Ja, utroskap er noe av det verste et menneske kan oppleve. Har null sympati for de der to! 🤡 Men nå har da all fansen som har sittet her inne og forsvart M og S hele veien fått sannheten. Håper det omsider synker inn 6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet tirsdag kl 22:58 #793 Del Skrevet tirsdag kl 22:58 Sophie1988 skrev (8 minutter siden): Ja, utroskap er noe av det verste et menneske kan oppleve. Har null sympati for de der to! 🤡 Men nå har da all fansen som har sittet her inne og forsvart M og S hele veien fått sannheten. Håper det omsider synker inn Ja fy.. De kan bare prøve og få oss til å tro at dette starta i januar for 2 mnd siden, det har vært spekulasjoner om utroskapen veldig lenge fra mange folk. De forsøker kun å redde seg selv inn nå! 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet tirsdag kl 23:06 #794 Del Skrevet tirsdag kl 23:06 Hahaha, så dum de ser ut nå og når de attpåtil kommer med den «nei dette startet i Januar» 🤡🤡 Er det mulig 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet tirsdag kl 23:09 #795 Del Skrevet tirsdag kl 23:09 Elsker at VG har meningsmåling der de spør «så du nyheten komme» og 65% har svart ja. For en spøk de to er 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet tirsdag kl 23:15 #796 Del Skrevet tirsdag kl 23:15 De her fortjener ikke klikk mere!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet tirsdag kl 23:16 #797 Del Skrevet tirsdag kl 23:16 Det er fortsatt kun spekulasjoner om utroskap da, selv om mange her virker å tro det nå er to streker under svaret. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet tirsdag kl 23:25 #798 Del Skrevet tirsdag kl 23:25 Anonym90059005 skrev (8 minutter siden): Det er fortsatt kun spekulasjoner om utroskap da, selv om mange her virker å tro det nå er to streker under svaret. DET. ER. IKKE. SPEKULASJONER. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herix Skrevet tirsdag kl 23:31 #799 Del Skrevet tirsdag kl 23:31 På tide at de bekreftet det alle har visst hele tiden. Tenker dere som har benektet hele veien er navlebeskuende som ikke klarer å se det som har vært åpenbart i lang tid. Alle tanker til Helene og eksmannen til Stine. 13 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet tirsdag kl 23:33 #800 Del Skrevet tirsdag kl 23:33 Sophie1988 skrev (6 minutter siden): DET. ER. IKKE. SPEKULASJONER. Så lenge ingen involverte sier noe annet/eller noen kan bevise det, og de to selv hevder de startet å date i januar, så er det kun spekulasjoner jo. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå