Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

hvaduikkeser skrev (14 minutter siden):

Ny pult? Du vet at «nypult» og «ny pult» er to helt forskjellige ting? 

Hahaha 😂🤦🏼‍♀️  kan jo hende hun har fått seg en ny pult også 😅 hvem vet 🤷🏼‍♀️

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke helt hva som er problemet….Det var vel ei god tid før innspillingen at det ble slutt mellom Stine og mannen, og såvidt jeg vet så har Stine ikke sagt hvem som brøt ut av ekteskapet; et forhold som har vart i 15 år. Stine er åpen om hvor tøft hun har hatt det og at det har vært en vond prosess. For alt vi vet så kan det være eksen hennes som gjorde det slutt. Dette var før hun møtte Mads.

I første episoden så har Mads gifteringen på, ergo var han fortsatt gift. Stine har ingen ring.

Hvis det var sånn at Mads forelsket seg i Stine og gjorde det slutt med Helene; hvordan er det Stine sin feil?

Og hva er problemet med at to voksne og single mennesker finner hverandre? Skulle Stine ha satt til side egne følelser for Mads for å ikke såre eksen til Mads? Eller skal Mads droppe Stine av hensyn til en eks?

Det hadde stilt seg helt annerledes hadde begge vært gift med sine respektive da innspillingen startet; vært utro og deretter krevd skilsmisse. Men igjen; Stine var singel lenge før Mads.

Troverdighet?? Både Stine og Mads hadde bygget opp hver sin karriere lenge før innspillingen av Kan vi hjelpe. At folk som over lengre tid jobber tett sammen finner kjærligheten med hverandre er ikke noe nytt, Det betyr ikke automatisk utroskap.

Såklart vi har sympati med den som ble forlatt og som ikke ønsker skilsmisse sånn som Helene, men for alt vi vet så var det BT som ønsket skilsmisse fra Stine. Noe Stine ikke ønsket og har sørget over det. Ser i allefall i første episode at Mads har giftering og Stine har ikke det.

Synes det er godt å se Stine stråler jeg; at hun endelig har det bedre og ikke så nedbrutt som hun har vært tidligere.

Noen som la merke til at hun hadde jeans på seg i går? Og sort dressbukse en annen dag. Men det er bare tights som kritiseres her? 

Endret av skruf
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn med som tenker at de verste haterne genererer sinnsykt mye trafikk på kontoene? Blir bra med inntekter på dem, da! Husk å plukke med gardiner og LED-lys når dere sjekker ut!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (6 minutter siden):

Sånn, da var katta ute av sekken - de er et par og vi kan slutte med å gi dem klikk på snap🍿

Neida, jeg slutter å følge nå, så ingen mer klikk herfra! Synes det er trist for barna til Stine at dette kommer i sosiale medier! Og alle forstår jo - selv om jeg ikke trodde på ryktene - at her er mer bak kulissene enn de sier! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BlåSwix skrev (8 minutter siden):

Sånn, da var katta ute av sekken - de er et par og vi kan slutte med å gi dem klikk på snap🍿

Neida, jeg slutter å følge nå, så ingen mer klikk herfra! Synes det er trist for barna til Stine at dette kommer i sosiale medier! Og alle forstår jo - selv om jeg ikke trodde på ryktene - at her er mer bak kulissene enn de sier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilliii
Orly skrev (4 timer siden):

Altså ingen vet hvordan forholdet deres har vært eller hvem sin skyld det er at de går fra hverandre , det kan være hun ikke var grei i forholdet også..

At man tilsynelatende lever livet som normalt etter brudd betyr ikke at alt er fint og flott 

Alt er fint å flott. Ekstra fint å flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk blir så provosert. Er helt enig med de i at de ikke skylder noen noe som helst forklaring. De som må vite, vet, og resten har ikke noe med det. De er voksne mennesker og voksne mennesker går fra hverandre, finner andre, finner hverandre. Det er ingen krise 

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Tråden om Stine og Mads slås sammen da det er to parallelle diskusjoner om de samme personene.

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var hyggelig å se videoen de hadde lagt ut jeg ☺️ Kjipt om historien ikke stemmer og at utroskap er en del av dette her, men vi kan også velge å tro på det de sier. Og oppi all elendighet i verden, så kjenner jeg at jeg må prøve å ha trua på menneskeheten. 

• Liker 14
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke akkurat sjokkert selv om de satt for en uke siden og sa de bare var gode venner. Er så lei av løgn og bedrag i sosiale media. Bra man har kritisk sans og kan tenke selv. 

Dette forholdet varer nok ikke for alltid. Mannebaby. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål til moderering kan tas på Ris og Ros.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eyr skrev (1 time siden):

Ja, ikke akkurat sjokkert selv om de satt for en uke siden og sa de bare var gode venner. Er så lei av løgn og bedrag i sosiale media. Bra man har kritisk sans og kan tenke selv. 

Dette forholdet varer nok ikke for alltid. Mannebaby. 

De fikk lage sin egen historie som passet dem nå. 😉 «vi har ikke løyet» og «vi begynte å date i januar» my a$$

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilliii

H sin story nå, akkuratt det jeg mente tidligere i dag. Null respekt ovenfor H, ekteskapet eller for den saks skyld karrieren til H. 

Syns hun står jævlig bra i det og gjør god figur.

Good riddance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilliii skrev (4 minutter siden):

H sin story nå, akkuratt det jeg mente tidligere i dag. Null respekt ovenfor H, ekteskapet eller for den saks skyld karrieren til H. 

Syns hun står jævlig bra i det og gjør god figur.

Good riddance!

Hva sier hun, kort fortalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...