Mamma-3 Skrevet tirsdag kl 06:25 #721 Del Skrevet tirsdag kl 06:25 Vanilje70 skrev (6 timer siden): Var vel brylluoslokaler de så på i dag da, suittedeluxe var mer til 5 per ja som en barnefamilie sa mats njaa bli nok nytt bryllupp om ett år eller to da Tror det er snakk om et event for båtinteresserte, Andreas var med og Mads snakket om at de holdt på med avtaler rundt båten. Men ja, føler Mads har blitt mye mykere i forhold til barn etter serien ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetjinta Skrevet tirsdag kl 06:41 #722 Del Skrevet tirsdag kl 06:41 Mamma-3 skrev (På 2.3.2025 den 23.47): Dette finnes det nok hundre meninger om, jeg personlig syns Stine er 100 ganger finere og mer hel ved enn Helene, så her er nok folket delt (heldigvis, slik at det finnes partnere for alle). Og dette me utroskap kunne du holdt deg for god til å kommentere, vi vet ingenting sikkert. Syns Mads er ryddig som gjør det slutt i stedet for å være med noen uten følelser eller holde henne for narr. Snakker om at Helene er for god for Mads. Orker ikke når folk skal sette jenter opp mot hverandre sånn, slutt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet tirsdag kl 07:20 #723 Del Skrevet tirsdag kl 07:20 Se siste snappen til M. Dame ligger ved siden av han i senga - garantert S😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet tirsdag kl 07:22 #724 Del Skrevet tirsdag kl 07:22 BlåSwix skrev (2 minutter siden): Se siste snappen til M. Dame ligger ved siden av han i senga - garantert S😅 Kom inn her for å si det! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet tirsdag kl 08:01 #725 Del Skrevet tirsdag kl 08:01 Orly skrev (2 timer siden): Jaha, kan man ikke handle samen som venner? Jo. Sove i samme seng og 🙃 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet tirsdag kl 08:23 #726 Del Skrevet tirsdag kl 08:23 Veske i gangen, og 2 glass på frokostbordet 🤔🤪 Føler meg nesten som en detektiv. Aner ikke hvem de er, men er litt spennende. Litt guilty pleasure å følge med.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katie88 Skrevet tirsdag kl 08:24 #727 Del Skrevet tirsdag kl 08:24 Prøver han på å mate ryktene nå? 😅🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet tirsdag kl 08:26 #728 Del Skrevet tirsdag kl 08:26 Katie88 skrev (1 minutt siden): Prøver han på å mate ryktene nå? 😅🙈 Garantert😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet tirsdag kl 08:28 #729 Del Skrevet tirsdag kl 08:28 Mamma-3 skrev (10 timer siden): Synes faktisk det var litt kult av han etter kveldens spekulasjoner om utsagnet til Helene på Jodel 😅 Tror de gir blanke i ryktene om seg selv, og ranten fra Stine i helga gikk på dette med dårlig mor og den skjønner jeg. Stine, er det du? 😂 Ny på KG, og kommenterer bare i Stine og Mads-trådene…. 🧐 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 08:58 #730 Del Skrevet tirsdag kl 08:58 Synes egentlig det er sykt respektløst og ondskapsfult av M og S. Når det deles såpass åpenbart og de er vell vitne om at H har hatt det såpass tungt. H deler jo også men hun passer jo heleveien på at hun i hvertfall offentlig ikke gjør vondt verre. Det M har drevet på med på snap i det siste, altså virkelig. Dele at M og S er til sengs, fra senga. Low level. H er ikke my cup of tea, men det her fortjener hun absolutt ikke. Stakkars dame, kan umuligvis finne seg noe verre så går nok bare oppover heretter med hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet tirsdag kl 09:00 #731 Del Skrevet tirsdag kl 09:00 Syns også Helene bekrefter uten å bekrefte, og da legger jeg det på at hun ikke vil se de to gjøre dette sammen, hun følger ikke de to i sosiale medier osv. Hvorfor skulle hun unngått Stine og ikke bare Mads, hvis det ikke har vært noe der? Men sånn er det når man sier a og ikke b, da blir det opp til tolkning hos den enkelte. Står fortsatt for det jeg har skrevet tidligere om at jeg syns Stine og Mads hadde vært et fint par og kler hverandre. Om de er sammen nå eller bare ligger sammen spiller jo ingen rolle, men det er jo synd om det har skjedd noe før bruddet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet tirsdag kl 09:06 #732 Del Skrevet tirsdag kl 09:06 Lilliii skrev (4 minutter siden): Synes egentlig det er sykt respektløst og ondskapsfult av M og S. Når det deles såpass åpenbart og de er vell vitne om at H har hatt det såpass tungt. H deler jo også men hun passer jo heleveien på at hun i hvertfall offentlig ikke gjør vondt verre. Det M har drevet på med på snap i det siste, altså virkelig. Dele at M og S er til sengs, fra senga. Low level. H er ikke my cup of tea, men det her fortjener hun absolutt ikke. Stakkars dame, kan umuligvis finne seg noe verre så går nok bare oppover heretter med hun. Enig! Hvis det er Stine som lå i senga, synes jeg det er stygt gjort. Også merkelig i forhold til at S har barn som begynner å bli ganske store, og mange foreldre til disse barna følger nok med og snakker… En voksen og profesjonell kvinne og nyskilt mamma, hadde holdt forhold helt utenfor sosiale medier, og spesielt når det florerer så mye rykter. Å nøre oppunder rykter er utrolig barnslig! Nå vet jo ikke jeg om det er Stine, men hvis. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 09:09 #733 Del Skrevet tirsdag kl 09:09 (endret) Tiara07 skrev (5 minutter siden): Enig! Hvis det er Stine som lå i senga, synes jeg det er stygt gjort. Også merkelig i forhold til at S har barn som begynner å bli ganske store, og mange foreldre til disse barna følger nok med og snakker… En voksen og profesjonell kvinne og nyskilt mamma, hadde holdt forhold helt utenfor sosiale medier, og spesielt når det florerer så mye rykter. Å nøre oppunder rykter er utrolig barnslig! Nå vet jo ikke jeg om det er Stine, men hvis. Hvilke snap snakker dere om? edit; så den nå Endret tirsdag kl 09:11 av Palmemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet tirsdag kl 09:11 #734 Del Skrevet tirsdag kl 09:11 Tiara07 skrev (4 minutter siden): Enig! Hvis det er Stine som lå i senga, synes jeg det er stygt gjort. Også merkelig i forhold til at S har barn som begynner å bli ganske store, og mange foreldre til disse barna følger nok med og snakker… En voksen og profesjonell kvinne og nyskilt mamma, hadde holdt forhold helt utenfor sosiale medier, og spesielt når det florerer så mye rykter. Å nøre oppunder rykter er utrolig barnslig! Nå vet jo ikke jeg om det er Stine, men hvis. Skal være ærlig å si at jeg tenkte det bare var en "hårete" pute, men så har han jo to juiceglass ved frokostbordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 09:13 #735 Del Skrevet tirsdag kl 09:13 Tiara07 skrev (2 minutter siden): Enig! Hvis det er Stine som lå i senga, synes jeg det er stygt gjort. Også merkelig i forhold til at S har barn som begynner å bli ganske store, og mange foreldre til disse barna følger nok med og snakker… En voksen og profesjonell kvinne og nyskilt mamma, hadde holdt forhold helt utenfor sosiale medier, og spesielt når det florerer så mye rykter. Å nøre oppunder rykter er utrolig barnslig! Nå vet jo ikke jeg om det er Stine, men hvis. Ja tenker også at M så absolutt er truende til å bare nøre opp under. Men da legger han voldsomt med arbeid i det ( og for all del han tjener på klikk), alt på snap fra i går til i dag mårrest. Men også kommentarene fra han var på reise nå med broren om at han ikke hadde noe i mot en partner med barn, lamper som fikses, husbytting osv... og ikke minst må S spille med på alt. Om det bare er for klikk så synes jeg fortsatt det er sykt opplegg mot H. Holder en knapp på at de har holdt det skjult lenge, ryktene er blitt for rette og nå bare lar de det stå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet tirsdag kl 09:15 #736 Del Skrevet tirsdag kl 09:15 Jeg forstår hvor hun vil hen med mom shaming og bank id på sosiale medier. Så snakker hun om at det vil være vanskelig for de som gjør ulovlige ting og foregriper seg blant annet. Burde ikke hun være mer forsiktig angående eksponering av sine barn da? Blir ikke dette litt dobbeltmoralsk av henne? 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilliii Skrevet tirsdag kl 09:31 #737 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 faltforfristelsen skrev (17 minutter siden): Skal være ærlig å si at jeg tenkte det bare var en "hårete" pute, men så har han jo to juiceglass ved frokostbordet. S er ikke aktiv på some når hun overnatter der, men M legger ut at hun er med på butikken, hårete pute, dameveske i gangen, frokost. Osv.. må værra både blind å døv for å ikke se hva som skjer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet tirsdag kl 09:40 #738 Del Skrevet tirsdag kl 09:40 Den store taperen her kommer til å være Stine. For Mads er hun bare en erobring som snart blir kjedelig når hverdagen setter inn. Kan ikke forstå at hun er interessert i en sånn umoden guttebass, men henne om det 😅 Det er ihvertfall 100% sikkert at dette ender i tårer for hennes del. Veldig lite smart å bli involvert når man er kollegaer og skal lage show sammen. 8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet tirsdag kl 10:15 #739 Del Skrevet tirsdag kl 10:15 Kvinne31 skrev (34 minutter siden): Den store taperen her kommer til å være Stine. For Mads er hun bare en erobring som snart blir kjedelig når hverdagen setter inn. Kan ikke forstå at hun er interessert i en sånn umoden guttebass, men henne om det 😅 Det er ihvertfall 100% sikkert at dette ender i tårer for hennes del. Veldig lite smart å bli involvert når man er kollegaer og skal lage show sammen. Men hvorfor det? Hva om Stine også bare vil ha en flørt, en som hun kan ha det gøy med? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet tirsdag kl 11:41 #740 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 Lilliii skrev (2 timer siden): Ja tenker også at M så absolutt er truende til å bare nøre opp under. Men da legger han voldsomt med arbeid i det ( og for all del han tjener på klikk), alt på snap fra i går til i dag mårrest. Men også kommentarene fra han var på reise nå med broren om at han ikke hadde noe i mot en partner med barn, lamper som fikses, husbytting osv... og ikke minst må S spille med på alt. Om det bare er for klikk så synes jeg fortsatt det er sykt opplegg mot H. Holder en knapp på at de har holdt det skjult lenge, ryktene er blitt for rette og nå bare lar de det stå til. Jeg tenker som deg at nå vet de at «alle» vet og programmet er kommet på tv, så bare la d stå til. Tror ikke Mads planlegger dette for klikk, det er for spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå