Stein-saks-papir Skrevet mandag kl 19:54 #701 Del Skrevet mandag kl 19:54 Synes ikke hun bekrefter det i hele tatt, og jeg tror faktisk ikke hun vet noe heller 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet mandag kl 19:55 #702 Del Skrevet mandag kl 19:55 Helene svarer på snap nå angående serien til SS og MPO. Selv om hun ikke sier det rett ut, er det veldig vanskelig å ikke tolke det hun sier på en annen måte enn at SS og MPO er sammen og årsaken til bruddet. Jeg forstår at Stine reagerer på at andre snakker negativt om henne i morsrollen, det vet vel de fleste av oss lite om, og det er utrolig vondt å høre. Det jeg har reagert på er alt SS og MPO har lagt ut i tiden etter bruddene, sånn utenfra har det sett ut for meg som de har hatt lite respekt for de som er rundt og har det vanskelig. Jeg forstår at de har fått mye oppmerksomhet og følgere (og dermed penger) av dette, men jeg hadde tenkt meg nøye om om det var verdt det. Stine har selvfølgelig visst om ryktene og kunne ha gjort dette på en annen måte. Du kan ikke leve med å utlevere livet ditt i SoMe og tro at du kan styre det som kommer av tilbakemeldinger, det er ikke sånn det fungerer dessverre. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet mandag kl 20:10 #703 Del Skrevet mandag kl 20:10 Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden): Helene svarer på snap nå angående serien til SS og MPO. Selv om hun ikke sier det rett ut, er det veldig vanskelig å ikke tolke det hun sier på en annen måte enn at SS og MPO er sammen og årsaken til bruddet. Jeg forstår at Stine reagerer på at andre snakker negativt om henne i morsrollen, det vet vel de fleste av oss lite om, og det er utrolig vondt å høre. Det jeg har reagert på er alt SS og MPO har lagt ut i tiden etter bruddene, sånn utenfra har det sett ut for meg som de har hatt lite respekt for de som er rundt og har det vanskelig. Jeg forstår at de har fått mye oppmerksomhet og følgere (og dermed penger) av dette, men jeg hadde tenkt meg nøye om om det var verdt det. Stine har selvfølgelig visst om ryktene og kunne ha gjort dette på en annen måte. Du kan ikke leve med å utlevere livet ditt i SoMe og tro at du kan styre det som kommer av tilbakemeldinger, det er ikke sånn det fungerer dessverre. Tenkte akk det samme! H svarer jo mellom linjene på det vi alle lurer på. Og S sin story og sympatistory i går var så til de grader planlagt og tilrettelagt. For hva passer bedre enn det og samtidig introdusere mads på story hjemme hos henne. Var det hjelp eller middagsdate. Nei jeg blir kvalm av hele kjærrinha. Får så sinnsykt vondt av Helene. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøntgrass Skrevet mandag kl 20:28 #704 Del Skrevet mandag kl 20:28 (endret) Jobbermedbarn skrev (33 minutter siden): Helene svarer på snap nå angående serien til SS og MPO. Selv om hun ikke sier det rett ut, er det veldig vanskelig å ikke tolke det hun sier på en annen måte enn at SS og MPO er sammen og årsaken til bruddet. Jeg forstår at Stine reagerer på at andre snakker negativt om henne i morsrollen, det vet vel de fleste av oss lite om, og det er utrolig vondt å høre. Det jeg har reagert på er alt SS og MPO har lagt ut i tiden etter bruddene, sånn utenfra har det sett ut for meg som de har hatt lite respekt for de som er rundt og har det vanskelig. Jeg forstår at de har fått mye oppmerksomhet og følgere (og dermed penger) av dette, men jeg hadde tenkt meg nøye om om det var verdt det. Stine har selvfølgelig visst om ryktene og kunne ha gjort dette på en annen måte. Du kan ikke leve med å utlevere livet ditt i SoMe og tro at du kan styre det som kommer av tilbakemeldinger, det er ikke sånn det fungerer dessverre. Helt uenig. Tolker svaret til Helene dithen at hun vil ikke se på programmet fordi hun ønsker ikke å bli eksponert for eksmannen og minner fra tiden de gikk fra hverandre (da innspillingen begynte og tiden før). Derfor har hun også sluttet å følge begge to på SoMe. Pga. programmet sammen legger de naturlig nok ut mye om hverandre - og hvis Helene følger begge to så blir hun eksponert mye for eksmannen uten at hun ønsker det. Det er vel ingen nyskilte som ønsker å bli eksponert mye for hverdagen og livet til den andre parten. Uten at det må være noe mer mellom Stine og Mads av den grunn. Endret mandag kl 20:30 av Grøntgrass 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 20:38 #705 Del Skrevet mandag kl 20:38 Grøntgrass skrev (9 minutter siden): Helt uenig. Tolker svaret til Helene dithen at hun vil ikke se på programmet fordi hun ønsker ikke å bli eksponert for eksmannen og minner fra tiden de gikk fra hverandre (da innspillingen begynte og tiden før). Derfor har hun også sluttet å følge begge to på SoMe. Pga. programmet sammen legger de naturlig nok ut mye om hverandre - og hvis Helene følger begge to så blir hun eksponert mye for eksmannen uten at hun ønsker det. Det er vel ingen nyskilte som ønsker å bli eksponert mye for hverdagen og livet til den andre parten. Uten at det må være noe mer mellom Stine og Mads av den grunn. Helt enig med deg. Tolka det på samme måte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøntgrass Skrevet mandag kl 21:12 #706 Del Skrevet mandag kl 21:12 rundtfingern skrev (1 time siden): «Jeg ønsker ikke å se på de to» og «jeg ønsker de to lykke i jobb og privat» Høres ut som a uten å si b. Helt uenig. Tolker svaret til Helene dithen at hun vil ikke se på programmet fordi hun ønsker ikke å bli eksponert for eksmannen og minner fra tiden de gikk fra hverandre (da innspillingen begynte og tiden før). Derfor har hun også sluttet å følge begge to på SoMe. Pga. programmet sammen legger de naturlig nok ut mye om hverandre - og hvis Helene følger begge to så blir hun eksponert mye for eksmannen uten at hun ønsker det. Det er vel ingen nyskilte som ønsker å bli eksponert mye for hverdagen og livet til den andre parten. Uten at det må være noe mer mellom Stine og Mads av den grunn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet mandag kl 21:53 #707 Del Skrevet mandag kl 21:53 Og nå la Mads ut at Stine er med han på hans nærmeste matbutikk så da kan vi nok legge debatten død om de er bare venner eller noe mer🙃😉 2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet mandag kl 21:57 #708 Del Skrevet mandag kl 21:57 Lawyer skrev (3 minutter siden): Og nå la Mads ut at Stine er med han på hans nærmeste matbutikk så da kan vi nok legge debatten død om de er bare venner eller noe mer🙃😉 Men han fremstiller det som om at han sitter alene i sofaen og spiser… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-3 Skrevet mandag kl 22:07 #709 Del Skrevet mandag kl 22:07 Lawyer skrev (12 minutter siden): Og nå la Mads ut at Stine er med han på hans nærmeste matbutikk så da kan vi nok legge debatten død om de er bare venner eller noe mer🙃😉 Synes faktisk det var litt kult av han etter kveldens spekulasjoner om utsagnet til Helene på Jodel 😅 Tror de gir blanke i ryktene om seg selv, og ranten fra Stine i helga gikk på dette med dårlig mor og den skjønner jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet mandag kl 22:12 #710 Del Skrevet mandag kl 22:12 Mamma-3 skrev (5 minutter siden): Synes faktisk det var litt kult av han etter kveldens spekulasjoner om utsagnet til Helene på Jodel 😅 Tror de gir blanke i ryktene om seg selv, og ranten fra Stine i helga gikk på dette med dårlig mor og den skjønner jeg. Ikke sett jodel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet mandag kl 22:40 #711 Del Skrevet mandag kl 22:40 Og hvis man ser siste snapen Mads la ut, ser man en bar fot, vi vet jo alle hvem som alltid går barbeint😂 Barnefri uke blir nok brukt i Porsgrunn🤭 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet tirsdag kl 00:03 #712 Del Skrevet tirsdag kl 00:03 Var vel brylluoslokaler de så på i dag da, suittedeluxe var mer til 5 per ja som en barnefamilie sa mats njaa bli nok nytt bryllupp om ett år eller to da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet tirsdag kl 00:26 #713 Del Skrevet tirsdag kl 00:26 Halloalle skrev (1 time siden): Og hvis man ser siste snapen Mads la ut, ser man en bar fot, vi vet jo alle hvem som alltid går barbeint😂 Barnefri uke blir nok brukt i Porsgrunn🤭 Sikker på at det er en fot? For det er ikke jeg. Ser mere ut som noe papp eller papir eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet tirsdag kl 00:43 #714 Del Skrevet tirsdag kl 00:43 TanteBrun skrev (15 minutter siden): Sikker på at det er en fot? For det er ikke jeg. Ser mere ut som noe papp eller papir eller noe.. Du om det, i mine øyne ser det ut som en fot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet tirsdag kl 05:31 #715 Del Skrevet tirsdag kl 05:31 Lawyer skrev (7 timer siden): Og nå la Mads ut at Stine er med han på hans nærmeste matbutikk så da kan vi nok legge debatten død om de er bare venner eller noe mer🙃😉 Jaha, kan man ikke handle samen som venner? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet tirsdag kl 05:32 #716 Del Skrevet tirsdag kl 05:32 Det er helt ekstremt med spekulasjoner i denne tråden og for noen er det visst svært viktig å få vite at de er ett par. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet tirsdag kl 05:37 Forfatter #717 Del Skrevet tirsdag kl 05:37 Stine og Mads kan ikke bli sammen. Da ryker troverdigheten til de begge to. Ingen vil noensinne jobbe med de igjen. Fallhøyden er enorm. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 05:50 #718 Del Skrevet tirsdag kl 05:50 Snoker45 skrev (11 minutter siden): Stine og Mads kan ikke bli sammen. Da ryker troverdigheten til de begge to. Ingen vil noensinne jobbe med de igjen. Fallhøyden er enorm. Troverdigheten som hva? Altmuligmann som fikser alt og kan bygge ett hus mer eller mindre på egenhånd!? Disse har bygd karrieren sin på noe helt annet enn å selge privatlivet sitt så den troverdigheten er der nok ingen store aktører som tenker så mye på Om de har en greie så vet produsentene og kollegaene om det. De dropper ikke en potensielt ny sesong med serien av den grunn 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet tirsdag kl 05:50 #719 Del Skrevet tirsdag kl 05:50 Snoker45 skrev (11 minutter siden): Stine og Mads kan ikke bli sammen. Da ryker troverdigheten til de begge to. Ingen vil noensinne jobbe med de igjen. Fallhøyden er enorm. Herlighet. Sånn er det selvsagt ikke, kjære vene. Det er kun i tråder her inne dette er en voldsom sak, ingen andre bryr seg. Folk blir skilt, er utro, og får nye partnere hele tiden. Hva som har skjedd her vet vi jo ikke og det nærmest patologiske behovet noen her har for å bevise at de er et par er helt sinnsykt. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloalle Skrevet tirsdag kl 06:06 #720 Del Skrevet tirsdag kl 06:06 Orly skrev (32 minutter siden): Det er helt ekstremt med spekulasjoner i denne tråden og for noen er det visst svært viktig å få vite at de er ett par. Ikke sånn at det er svært viktig å få bekrefta om de er ett par eller ei, de om det.. Men føler så innmari med Helene i det her. Er fra samme bygda, dermed flere bekjente som kjenner de begge godt, og man hører ting om det ene og andre.. Om det viser seg at de har gjort sitt med hverandre som viser seg på være dumme ting på hver sin kant, så er jo ikke det veldig heldig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå