Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Han er influenser og tar så dårlige avgjørelser for åpent mobilkamera?!!  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig mitt hode er mer praktisk enn romantisk. Men som dere som er sikker på et forhold mellom M og S har riktig. Hvor er logikken i at en mann som virkelig ikke ønsker barn faller for en dame med ferdigpakke?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (7 minutter siden):

Mulig mitt hode er mer praktisk enn romantisk. Men som dere som er sikker på et forhold mellom M og S har riktig. Hvor er logikken i at en mann som virkelig ikke ønsker barn faller for en dame med ferdigpakke?

Mange menn som vi ikke vil verken gifte seg eller ha barn, som får det når de møter en ny dame…

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen lege men om man har blodforgiftning blir man vell kjørt til akutten for oppstart antibiotika intravenøst innen en time, samt væske? 😅 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (8 minutter siden):

Jeg er ingen lege men om man har blodforgiftning blir man vell kjørt til akutten for oppstart antibiotika intravenøst innen en time, samt væske? 😅 

Ikke nødvendigvis. Han har god almenntilstand, tilsynelatende. Men vil tippe at dersom crp’n hans var veldig høy så vil de ha han inn for intravenøs behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (8 minutter siden):

Det er hvertfall min erfaring.. helt ærlig så syntes jeg han virker svært pigg til å muligens ha blodforgiftning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pusen56 skrev (37 minutter siden):

Hvem tenker du kjører da? Det er jo ingen som vet på forhånd om en har blodforgiftning, derfor burde han ikke gått med dette. Når han i tillegg skrev han hadde feber, hadde alle alarmer gått hos meg! Det kan faktisk bare ta en liten time før det er for sent 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (29 minutter siden):

Hvem tenker du kjører da? Det er jo ingen som vet på forhånd om en har blodforgiftning, derfor burde han ikke gått med dette. Når han i tillegg skrev han hadde feber, hadde alle alarmer gått hos meg! Det kan faktisk bare ta en liten time før det er for sent 😕

Tenker legen kontakter amk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusen56 skrev (1 time siden):

Tenker legen kontakter amk?

Men da må jo han først kontakte lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (3 minutter siden):

Men da må jo han først kontakte lege..

Han har vært hos lege 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritere jobb framfor helsen sin 🙄 Legen anbefalte han å legges inn, men han vil prøve tablettkur og jobbe videre..såå viktig er ikke det han driver med, da på Gol!😏

Forstår at han vil fullføre, men trenger ikke gamble med helsa...den trenger man!

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (28 minutter siden):

Han har vært hos lege 

Ok, nå ja. Jeg visste ikke det da jeg svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (6 minutter siden):

Prioritere jobb framfor helsen sin 🙄 Legen anbefalte han å legges inn, men han vil prøve tablettkur og jobbe videre..såå viktig er ikke det han driver med, da på Gol!😏

Forstår at han vil fullføre, men trenger ikke gamble med helsa...den trenger man!

Enig! Dette er egentlig litt sykt, dessverre! Hadde aldri turt! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (1 minutt siden):

Enig! Dette er egentlig litt sykt, dessverre! Hadde aldri turt! 

Galskap!

Går vel bra, men det vet man jo ikke!🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (9 minutter siden):

Ok, nå ja. Jeg visste ikke det da jeg svarte. 

Neinei :) men idiotisk å trosse legens råd da 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde skyhøy crp, feber og blodforgiftning så var jeg innlagt i 5 dager med intravenøst. Men jeg klarte knapt å stå oppreist. Så mulig allmenntilstanden hans er bra nok til å ta en tablettkur

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåpelig forsvarstale av han!

Ikke alltid kroppen fikser det selv...og nå må han jo faktisk ta antibiotika..såå...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (6 timer siden):

Tåpelig forsvarstale av han!

Ikke alltid kroppen fikser det selv...og nå må han jo faktisk ta antibiotika..såå...

Jeg tror ikke han har sepsis. Jeg tror han har «mulighet for å få» sepsis pga somatikken. Har sett sepsis på nært hold og det var ikke noe oppussing da foråsirresånn 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare overdrivelse for å få engasjement på snap og mer penger inn😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo ikke direkte at han har blodforgiftning. Men «bakterie i blodet». Sikkert infisert sår. Blodforgiftning er en svært alvorlig tilstand. Han hadde ikke klart og jobbe sånn med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...