Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Miss.Wildfox skrev (2 timer siden):

Er dette bare kødd/avledning? 

IMG_2027.png

Er han i det hele tatt hetero?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flaut Stine. Dette gjorde det bare enda dummere. Lev livet ditt som du vil, bli sammen med den du vil. Ikke gjør deg til. Prøv å vær ekte og ærlig (hvis du klarer). Og nyhetens intr. legger seg fort. De som skal se på denne serien på tv kommer uansett til å skjønne hvis det er noe mellom dere. Men gjør det noe? 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (8 timer siden):

Snakket noen om å skryte av det? Det har blitt sagt av han selv, ferdig. 
Hvor smart hun er eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om. Man ser jo av deg at folk er rimelig godtroende så 😇 fint å dekke seg bak vennskap, hvor ingen hadde tenkt den tanken. 

Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (Akkurat nå):

Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… 

Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mads fikser det vettu 😅 

IMG_7183.png

Endret av Klittings
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 minutt siden):

Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. 

🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (8 timer siden):

IMG_2027.png

Han er homofil så ja dette er bare avledning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (7 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱

Det står du fritt til å mene 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (13 minutter siden):

Mads fikser det vettu 😅 Eller evnt jentetrioen; sånn som hun elger seg som en kåt høne 🤣☀️IMG_7183.thumb.png.0fb9e791a098a4c132fc7f7666b9b646.png

Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (21 timer siden):

Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18?

Har mista helt sansen for hun…. Vulgær og kvalmende oppførsel 🤮

Endret av Klittings
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjärd skrev (17 timer siden):

Benedicte Haugaard snakker om vixen drama på snappen sin nå.. «tema for årets drama er utroskap. Skjønner ikke at de tør i denne bransjen! Men stemningen hadde visst vært til og ta og føle på i går» 

Man kan jo undres hvem hun snakker om.. 

Hun nevnte det vel egentlig bare. Hun var jo ikke der en gang. Men hun sa også at det gjaldt flere, så hun hintet vel til begge parene tenker jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt ulogisk at Helene skulle vært så knust og at bruddet kom som et så stort sjokk på henne, hvis hun faktisk var den som var utro i forkant. Det gir ikke meining i mine øyne, og hun slår meg ikke som typen til å fake det. Hun virket så forelska i Mads. Han derimot slår meg som en mer impulsiv type som gjør det som fenger der og da. Han virket dog genuint glad i vennene sine, så jeg vil anta at han ikke hadde hengt med en kompis som hadde hatt seg med kona hans mens de var sammen.

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24):

IMG_2027.png

Dette! Dette ble rett og slett alt for 14iss for meg. Har alltid hatt sansen for henne, men etter bruddet så føler jeg det bare har gått en vei. Tror hun hadde hatt godt av å logge av litt og roe ned. Finne seg selv igjen uten å skal prøve å måtte underholde halve Norges befolkning om alt hun gjør og ikke gjør. 

Endret av Horselady
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
faltforfristelsen skrev (1 time siden):

Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest.

Garantert ikke bare et stunt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2027.png

Hvem er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2027.png

Hvem er han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebær skrev (2 timer siden):

Hvem er han? 

@lidenskaporama Kjenner ikke så mye til ham, annet at jeg tror han er kompis med Halvor Bakke og er homofil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...