ARima Skrevet 2. februar #481 Del Skrevet 2. februar Miss.Wildfox skrev (2 timer siden): Er dette bare kødd/avledning? Er han i det hele tatt hetero? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. februar #482 Del Skrevet 2. februar Nei.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 2. februar #483 Del Skrevet 2. februar Så flaut Stine. Dette gjorde det bare enda dummere. Lev livet ditt som du vil, bli sammen med den du vil. Ikke gjør deg til. Prøv å vær ekte og ærlig (hvis du klarer). Og nyhetens intr. legger seg fort. De som skal se på denne serien på tv kommer uansett til å skjønne hvis det er noe mellom dere. Men gjør det noe? 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #484 Del Skrevet 2. februar Lzzy skrev (8 timer siden): Snakket noen om å skryte av det? Det har blitt sagt av han selv, ferdig. Hvor smart hun er eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om. Man ser jo av deg at folk er rimelig godtroende så 😇 fint å dekke seg bak vennskap, hvor ingen hadde tenkt den tanken. Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #485 Del Skrevet 2. februar Hun er så teit 🤣🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. februar #486 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (Akkurat nå): Alle skjønner jo at Lzzy er enten Stine herself eller nære av hu 😅 Mads sa til Dagbladet at han ikke hadde følelser for Helene lenger, ikke mer dramatikk enn det. Han hadde da som vi alle har sett og skjønt; gått i fella til Stine… Den dama der er altså så kvalmende å se på… 🤮 Flørter og ligger med gifte menn… Flørter og elger seg innpå sine lesbiske venninner… Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #487 Del Skrevet 2. februar (endret) Mads fikser det vettu 😅 Endret 3. februar av Klittings 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #488 Del Skrevet 2. februar Lzzy skrev (1 minutt siden): Haha, kjenner ingen av dem whatsoever. Men kjenner folk i nær krets av M/H. Hørte dette her for veldig lenge siden, og tenkte ikke mer over det siden det ikke er mennesker som er av interesse for min del. Men synes alltid det er greit at begge sider av en sak kommer fram, når det diskuteres. Stine er en helt ukjent kvinne for min del. 🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 2. februar #489 Del Skrevet 2. februar Miss.Wildfox skrev (8 timer siden): Er dette bare kødd/avledning? Han er homofil så ja dette er bare avledning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. februar #490 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Dummeste kommentar ever 🥱 Det står du fritt til å mene 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 2. februar #491 Del Skrevet 2. februar Klittings skrev (13 minutter siden): Mads fikser det vettu 😅 Eller evnt jentetrioen; sånn som hun elger seg som en kåt høne 🤣☀️ Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 2. februar #492 Del Skrevet 2. februar (endret) Sophie1988 skrev (21 timer siden): Herregud, hvor gammel er hun egentlig🤣 18? Har mista helt sansen for hun…. Vulgær og kvalmende oppførsel 🤮 Endret 3. februar av Klittings 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet 2. februar #493 Del Skrevet 2. februar gjärd skrev (17 timer siden): Benedicte Haugaard snakker om vixen drama på snappen sin nå.. «tema for årets drama er utroskap. Skjønner ikke at de tør i denne bransjen! Men stemningen hadde visst vært til og ta og føle på i går» Man kan jo undres hvem hun snakker om.. Hun nevnte det vel egentlig bare. Hun var jo ikke der en gang. Men hun sa også at det gjaldt flere, så hun hintet vel til begge parene tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 2. februar #494 Del Skrevet 2. februar Syns det er litt ulogisk at Helene skulle vært så knust og at bruddet kom som et så stort sjokk på henne, hvis hun faktisk var den som var utro i forkant. Det gir ikke meining i mine øyne, og hun slår meg ikke som typen til å fake det. Hun virket så forelska i Mads. Han derimot slår meg som en mer impulsiv type som gjør det som fenger der og da. Han virket dog genuint glad i vennene sine, så jeg vil anta at han ikke hadde hengt med en kompis som hadde hatt seg med kona hans mens de var sammen. 10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 3. februar #495 Del Skrevet 3. februar (endret) Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Dette! Dette ble rett og slett alt for 14iss for meg. Har alltid hatt sansen for henne, men etter bruddet så føler jeg det bare har gått en vei. Tror hun hadde hatt godt av å logge av litt og roe ned. Finne seg selv igjen uten å skal prøve å måtte underholde halve Norges befolkning om alt hun gjør og ikke gjør. Endret 3. februar av Horselady 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 3. februar #496 Del Skrevet 3. februar Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. februar #497 Del Skrevet 3. februar faltforfristelsen skrev (1 time siden): Masse flørting mellom dem i dag også. Er litt spent på dette programmet og hvordan de fremstår der. Kanskje alt egentlig er et stunt for å skape mer blest. Garantert ikke bare et stunt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 5. februar #498 Del Skrevet 5. februar Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 5. februar #499 Del Skrevet 5. februar Miss.Wildfox skrev (På 2.2.2025 den 2.24): Er dette bare kødd/avledning? Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 5. februar #500 Del Skrevet 5. februar Bringebær skrev (2 timer siden): Hvem er han? @lidenskaporama Kjenner ikke så mye til ham, annet at jeg tror han er kompis med Halvor Bakke og er homofil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå