Banænie Skrevet 28. januar #381 Del Skrevet 28. januar Jeg har egentlig aldri fulgt Stine, men sett ett par snapper siste månenden etter tråden her ble mer aktiv 😅 har heller ikke fulgt med på hvem Mads er, eller hvorfor han ble "kjent". Men jeg ser jo hva Mats kan se i Stine. Hun står på, kan oppussing, interiør, hun er veldig selvstendig. Hun har barn, så hun er på en måte opptatt, og krever sikkert ikke for mye av han.. Men jeg fatter ikke hva hun ser i han... Han er surrete, bruker enorme summer på alt mulig ting og tang. Han er veldig "guttete", med vennegjenger, fri flyt av alkohol og penger. Alt skal være gøy og moro. Han er som en forvokst 19åring med friår. 26 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 28. januar #382 Del Skrevet 28. januar Banænie skrev (1 time siden): Jeg har egentlig aldri fulgt Stine, men sett ett par snapper siste månenden etter tråden her ble mer aktiv 😅 har heller ikke fulgt med på hvem Mads er, eller hvorfor han ble "kjent". Men jeg ser jo hva Mats kan se i Stine. Hun står på, kan oppussing, interiør, hun er veldig selvstendig. Hun har barn, så hun er på en måte opptatt, og krever sikkert ikke for mye av han.. Men jeg fatter ikke hva hun ser i han... Han er surrete, bruker enorme summer på alt mulig ting og tang. Han er veldig "guttete", med vennegjenger, fri flyt av alkohol og penger. Alt skal være gøy og moro. Han er som en forvokst 19åring med friår. Bare en teori, men hun var vel ganske ung mamma, så mulig hun har behov for sitt "ungdomsopprør" nå. Det blir aldri i verden langvarig ihvertfall. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. januar Forfatter #383 Del Skrevet 28. januar Disse kan aldri bli et par offisielt. Da vil all troverdighet ryke. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet 28. januar #384 Del Skrevet 28. januar Vanilje70 skrev (På 26.1.2025 den 19.50): Da dukket hun plutselig opp i jeans på snap. Like trang som tightsene da seff. Tydlig at de leser her inne Dagen etter snabelkjøring hos Mads 🤣 Følte seg vel litt ekstra deilig da etter det… 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. januar #385 Del Skrevet 28. januar Lawyer skrev (18 timer siden): 😆 og han laget samme middag som eks kona🫣 Evt. ekskona laget samme middag som han. Tror ikke man skal «helliggjøre» hun oppi dette her heller altså… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 28. januar #386 Del Skrevet 28. januar Helene var gjest i podcast i dag, spent på om hun sier noe angående bruddet 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 28. januar #387 Del Skrevet 28. januar Lzzy skrev (1 time siden): Evt. ekskona laget samme middag som han. Tror ikke man skal «helliggjøre» hun oppi dette her heller altså… Næmmen jøss og nam da. Potato potato 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. januar #388 Del Skrevet 28. januar Lawyer skrev (16 minutter siden): Næmmen jøss og nam da. Potato potato 🤣 bare virker som at det er Mads som får all skyld for bruddet i denne tråden. It takes two to tango 🕺💃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. januar Forfatter #389 Del Skrevet 28. januar Lzzy skrev (17 minutter siden): 🤣 bare virker som at det er Mads som får all skyld for bruddet i denne tråden. It takes two to tango 🕺💃 I denne saken holdt det med en som danset tango; Mads. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 28. januar #390 Del Skrevet 28. januar Snoker45 skrev (3 minutter siden): I denne saken holdt det med en som danset tango; Mads. Regner med det kun er dem to som vet hele sannheten. Det vil alltid prates.. både om den ene og den andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #391 Del Skrevet 28. januar Skjønner ikke helt greia jeg. Om de er sammen, hva så? Det er jo ingen av de som skader noen? De bruker ikke hverandre som clickbait og later som de er sammen men ikke er det? Hva så om de har funnet tonen? Er ikke det bare hyggelig da? Jada så sitter det to ekser på hver sin kant, og det er trist, men dette skjer jo hele tiden. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 28. januar #392 Del Skrevet 28. januar Snoker45 skrev (3 timer siden): Disse kan aldri bli et par offisielt. Da vil all troverdighet ryke. Hvorfor det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 28. januar #393 Del Skrevet 28. januar Jeg følger Stine fordi jeg liker å se på DIY-prosjekter og oppussing, det er jo det hun er «kjent» for, og jeg antar de fleste følgerne hennes er interessert i det samme. For meg er det revnende likegyldig hvem hun er sammen eller ikke sammen med, eller om hun går i tights 24/7 eller hva hun gjør. 17 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablah01 Skrevet 29. januar #394 Del Skrevet 29. januar Palmemor skrev (22 timer siden): Skjønner ikke helt greia jeg. Om de er sammen, hva så? Det er jo ingen av de som skader noen? De bruker ikke hverandre som clickbait og later som de er sammen men ikke er det? Hva så om de har funnet tonen? Er ikke det bare hyggelig da? Jada så sitter det to ekser på hver sin kant, og det er trist, men dette skjer jo hele tiden. Er ikke om de er sammen som er problemet, er vell heller at begge hadde partnere på hver sin side når de ble sammen. 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #395 Del Skrevet 29. januar Blablah01 skrev (12 minutter siden): Er ikke om de er sammen som er problemet, er vell heller at begge hadde partnere på hver sin side når de ble sammen. Ja, og? Det er jo mange som har det? Så lenge de ikke smører utover en «hahaha jeg var uuuuutro» på snap så er det jo samme hva de gjør? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enik82 Skrevet 29. januar #396 Del Skrevet 29. januar Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. 2 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 29. januar #397 Del Skrevet 29. januar Palmemor skrev (1 time siden): Ja, og? Det er jo mange som har det? Så lenge de ikke smører utover en «hahaha jeg var uuuuutro» på snap så er det jo samme hva de gjør? Nei, det er det jo ikke! Utroskap er aldri greit! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #398 Del Skrevet 29. januar Tiara07 skrev (1 minutt siden): Nei, det er det jo ikke! Utroskap er aldri greit! Selvsagt ikke! Men det rammer liksom ikke oss da. Og så lenge de ikke smører det utover til sine x antall følgere så er det jo ingenting vi har noe med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #399 Del Skrevet 29. januar Enik82 skrev (12 minutter siden): Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. Så Mads er uskyldig om han har liggi med andre? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 30. januar #400 Del Skrevet 30. januar Enik82 skrev (8 timer siden): Får litt avsmak av damer som ligger med gifte menn jeg. mistet litt respekten for Stine etter helgens snapper. Hun burde evite bedre enn å legge seg etter en som var gift. Mads hadde ei nydelig kone.. og han virker som et skikkelig surrehue. Synes skikkelig synd på Helene oppi dette. Det gjelder bare den ene veien, altså? Nei, nå må det roes ned her. Dette er to voksne mennesker som kan gjøre det de vil. Om de ryddet opp hjemme først eller om de er sammen i det hele tatt, det vet jo ikke vi. Det kokes opp masse historier utfra noen mener å ha sett på snap. Herlighet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå