Moongirl Skrevet 6. januar #261 Del Skrevet 6. januar (endret) Bollemor12 skrev (1 time siden): Det har jeg også observert. H har fått massevis av støtte og hjelp. Det har jeg ikke observert hos M. Mer festing og glam. Han har jo holdt på å pusse opp lenge hjemme nå! Og fest som avkobling i jul/nyttår er vel lov... Og ikke har han flyttet heller, så ikke trengt så mye hjelp. .. Ikke fan av M sånn egentlig, men han står jaggu på med praktiske ting og er ganske selvgående. Endret 6. januar av Moongirl 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. januar #262 Del Skrevet 6. januar Synes ikke den forandringa i stua ble til det bedre. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6. januar #263 Del Skrevet 6. januar Syns han virker som en grepa kar, jeg. Nå har jeg ikke fulgt han så lenge, så har ikke fått med meg historiene om brudd/ ikke brudd med eksen tidligere. Men han får ting gjort, og er tilsynelatende blid og positiv utad. Virker som en skikkelig bra fyr fra det jeg kan se. Men jeg er en sucker for menn med driv da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullfallto Skrevet 6. januar #264 Del Skrevet 6. januar Får ting gjort er vel relativt.. var det ikke egen "serie" på snap om at han jobba og gjorde ferdig alt alle andre steder enn hjemme ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 6. januar #265 Del Skrevet 6. januar Eyr skrev (9 timer siden): Synes ikke den forandringa i stua ble til det bedre. Han ødla det med å sette veggen rett på vindu. Hadde han satt veggen der den gamle peisen sto. Altså der vinduene slutter hadde det blir bra. Nå ser det bare rart ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 7. januar #266 Del Skrevet 7. januar RandiO skrev (På 14.12.2024 den 10.07): Blir spennende å se om den plutselige (offentlige) flørtingen tar slutt nå som innspillingen er over… Nå fant de en grunn til å prate/flørte offentlig på snap. Så kleint. Sikkert fint for dem å ha en grunn til å henge offentlig, at de skal hjelpe hverandre i husene. Er vel viktig å tulle med det og vise samtalen offentlig, for å virke uskyldig. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 7. januar Forfatter #267 Del Skrevet 7. januar Den finsihen på det han gjør hjemme er mildt sagt svært dårlig. Alt han gjør er hastverksarbeid og resultatet blir deretter. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 7. januar #268 Del Skrevet 7. januar (endret) Blir jo ikke mindre spekulasjoner av dette da 😂 syns forsåvidt de hadde vært et fint par jeg. Bare synd bruddene deres virker litt suspekt. Endret 7. januar av faltforfristelsen Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 8. januar #269 Del Skrevet 8. januar Hadde trodd at det ville komme en oppdatering når hu kom hjem til seg selv igjen…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 8. januar #270 Del Skrevet 8. januar Det er jo Stine som kommer til å stå igjen som den store taperen her. Dette er en "erobring" for Mads; å få en veletablert dame til å forlate mann og gård. Men når hverdagen innhenter de, så kommer han raskt til å innse at en mor med 3 barn ikke er det han vil ha. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 8. januar #271 Del Skrevet 8. januar (endret) Kvinne31 skrev (På 8.1.2025 den 7.48): Det er jo Stine som kommer til å stå igjen som den store taperen her. Dette er en "erobring" for Mads; å få en veletablert dame til å forlate mann og gård. Men når hverdagen innhenter de, så kommer han raskt til å innse at en mor med 3 barn ikke er det han vil ha. . Endret 28. februar av Molly85 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minci Skrevet 8. januar #272 Del Skrevet 8. januar Søtt når de later som de aldri har vært hjemme hos hverandre før 🫠 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. januar #273 Del Skrevet 8. januar Kvinne31 skrev (6 timer siden): Det er jo Stine som kommer til å stå igjen som den store taperen her. Dette er en "erobring" for Mads; å få en veletablert dame til å forlate mann og gård. Men når hverdagen innhenter de, så kommer han raskt til å innse at en mor med 3 barn ikke er det han vil ha. Men er det derfor de har gått fra hverandre da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 8. januar #274 Del Skrevet 8. januar Palmemor skrev (6 timer siden): Men er det derfor de har gått fra hverandre da? Det lurer jeg på også. For alt vi vet kan det vel være mannen hennes som har brutt med henne av helt andre grunner? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #275 Del Skrevet 9. januar (endret) Ellevill skrev (På 8.1.2025 den 21.41): Det lurer jeg på også. For alt vi vet kan det vel være mannen hennes som har brutt med henne av helt andre Endret 28. februar av Molly85 . 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetskjer Skrevet 9. januar #276 Del Skrevet 9. januar Molly85 skrev (4 timer siden): Mye som tyder på at M og S har hatt en greie (fortsatt har). Først var det på M sin side det skurret, da det ble brått slutt med H, som satt sjokkert og knust igjen. Hun sa noe sånt som «det får M svare på» da en følger spurte om S var årsaken til bruddet. Rett etterpå annonserte S at hun og mannen gikk fra hverandre. H følger ikke lengre S på insta. M og S ble vel fersket da de lagde video fra samme hotellrom, og et familiemedlem fikk det med seg. If it walks like a duck… Men å lage reklame fra samme hotellrom når de er på jobb sammen uansett er vel ikke det samme som utroskap? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 9. januar #277 Del Skrevet 9. januar Hvordan jeg tror det hele kommer til å foregå (husk denne meldingen om noen mnd 🤭); Om en stund, så kommer en av de til å selge huset sitt. Den andre flytter inn. De kommer hardnakket til å si at bruddene med eksene ikke hadde NOE med den andre å gjøre, men at de tilfeldigvis ble interessert i hverandre x antall mnd etter hvert sitt samlivsbrudd. De flytter inn sammen, alt virker rosenrødt utad. Men, på innsiden så skurrer det fort. M er ikke typen til å like å ha 3 barn boende annenhver uke, så han kommer kjapt til å gå lei. Men, når man har slått opp med hver sin partner, og alt skal virke "perfekt" på sosiale medier, så kommer forholdet til å skure og gå en god stund. Blir vel til og med en forlovelse tenker jeg. Så blir det brudd. Så vi får se da. Bare en historie man har sett sååå mange ganger før 😅 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #278 Del Skrevet 9. januar (endret) Livetskjer skrev (På 9.1.2025 den 7.10): Men å lage reklame fra samme hotellrom når de er på jobb sammen uansett er vel ikke det samme som utroskap? Endret 28. februar av Molly85 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. januar #279 Del Skrevet 9. januar Molly85 skrev (2 minutter siden): For all del. Men når man må skjule det for omgivelsene at man deler hotellrom er det vel sjelden fordi det er jobbrelatert. Ingen gift mann og gift dame deler hotellrom i jobbsammenheng uten at der er ugler i mosen. De er vel begge såpass garva i gamet at jeg tviler på at de har skjult noe så dårlig. Og som nevnt tidligere så er jo hotellrom like. Hadde de ville holdt det skjult hadde de nok klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 9. januar #280 Del Skrevet 9. januar (endret) Palmemor skrev (På 9.1.2025 den 10.52): De er vel begge såpass garva i gamet at jeg tviler på at de har skjult noe så dårlig. Og som nevnt tidligere så er jo hotellrom like. Hadde de ville holdt det skjult hadde de nok klart det . Endret 28. februar av Molly85 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå