Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Snoker45

Anbefalte innlegg

Tiara07 skrev (41 minutter siden):

Da var han nok på jobb for å tjene penger for å finansiere prosjektet, så det jevner seg vel ut hvor mye hun har gjort kontra ham. Er sikker på at han også gjorde sitt. Du får det til å høres ut som hun har stått alene med huset og barna, og stiller «eksen» i et dårlig lys. Beklager, men jeg får litt disse følelsene når jeg leser innlegget ditt. Intet vondt ment, altså. 

Enig!

Har stått i reportasjer at de jobbet mye begge to, selv om hun sikkert hadde det mesta av ideene.  Og hvis han hadde vanlig jobb og ikke hun, så blir det jo naturlig at hun gjør mest. Hun er flinkere enn damer flest, men hun har ikke akkurat bygget det nærmest alene.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RandiO skrev (1 time siden):

Blir spennende å se om den plutselige (offentlige) flørtingen tar slutt nå som innspillingen er over… 

Jeg synes det er så ekkelt å se på den der flørtingen med tanke på de som sitter igjen etter seperasjonene/skilsmissene. Respektløst!

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine har flere ganger skrytt av BT for at gjorde mye av forarbeidet/grovarbeidet og det hun synes er kjedelig. Mens hun tok det hun synes er gøy, som hovedsaklig er det som gir synlige resultater. 

I tillegg har hun jo få bygget en slags inntektskilde ved å kunne lære å pusse opp og bygge og dele dette i sosiale medier. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GlitterGuri skrev (59 minutter siden):

Hva tenker vi om den nye kunsten som har kommet opp op veggen? 😅

Blir ikke mer ungkar enn det der nei 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (23 minutter siden):

For noen uker siden var Stine og koblet av med litt ridning. Var dette hos Mads sin mor, som driver ridesenter og rideleir?

Stine har ridd jevnlig lenge

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (2 timer siden):

For noen uker siden var Stine og koblet av med litt ridning. Var dette hos Mads sin mor, som driver ridesenter og rideleir?

Nei. De har solgt gården sin de. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende 🙄 hjelpes så Harry å filme seg selv fyllesjuk /dagen derpå🤢å dette tjener de penger på🥱🥱🥱

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett litt av han på snap. For en umoden fyr. Flashe penger og sanke sympati. 
Flott at han har penger til det han vil og ønsker, men må det dyttes i fjeset på alle som får han opp som forslag? 
Synes ikke synd på den fyren der. Får så usmak av både han og kollegaen. Der virker det som om det er mye ugler i mosen. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cactus_ skrev (28 minutter siden):

Har sett litt av han på snap. For en umoden fyr. Flashe penger og sanke sympati. 
Flott at han har penger til det han vil og ønsker, men må det dyttes i fjeset på alle som får han opp som forslag? 
Synes ikke synd på den fyren der. Får så usmak av både han og kollegaen. Der virker det som om det er mye ugler i mosen. 

Jeg er så enig. Det er mye som skurrer med han der! Og kollegaen hans la ut noe om at nå skulle Mads hjelpe henne i nyhuset…. Sjokkerende, not🥴

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vel ikke vært så mye hjemme i huset sitt siden han pussa det opp sist. Og hvor er alle kompisene nå ? Til og med forloveren hans har tilbrakt mer tid med H etter bruddet enn med Mads. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (13 timer siden):

Han har vel ikke vært så mye hjemme i huset sitt siden han pussa det opp sist. Og hvor er alle kompisene nå ? Til og med forloveren hans har tilbrakt mer tid med H etter bruddet enn med Mads. 

Det har jeg også observert. H har fått massevis av støtte og hjelp. Det har jeg ikke observert hos M. Mer festing og glam.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...