AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hva slags folk er det der, er det kun unge pene jenter, eller er det også mer voksne og modne kvinner? Jeg skjønner hovedkonseptet, men lurer på hva som er vanlig, hva man deler osv? Og hva slags menn/kvinner er det som er der som "klienter", om det er rett ord for det? Er det noen som kjenner til dette, og vil fortelle om det?😊 Anonymkode: 19648...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #2 Del Skrevet 15. oktober 2024 Det blir ikke nok cash før du avtaler et møte. Det er et stort press. Etter å ha gått over på fem faste menn i måneden og 12'000kr per natt, i tillegg overtar de hotellkostnader, så har det blitt mye enklere. Med rundt 10 netter per måned, dvs. 2 netter hver kunde, så leves det godt. Har ENK på det, kaller det massasje og velvære. Anonymkode: 0f432...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva slags folk er det der, er det kun unge pene jenter, eller er det også mer voksne og modne kvinner? Jeg skjønner hovedkonseptet, men lurer på hva som er vanlig, hva man deler osv? Og hva slags menn/kvinner er det som er der som "klienter", om det er rett ord for det? Er det noen som kjenner til dette, og vil fortelle om det?😊 Anonymkode: 19648...a26 Ei venninne har konto der og har vist meg hvordan det fungerer. Er i slutten av 30-årene og beveger seg i mellomsjiktet mellom vanlig og milf. Hovedutfordringen for å få inn penger er at man må vise ansiktet sitt. Uten ansiktet blir det ikke ekte nok for at mennene betaler. Og så krever de faste mer og mer eksplisitte bilder og utøvelse av fantasier. Man må også tåle en del stygge kommentarer osv. Ta en titt på komiserien Milf of Norway på Max HBO. Den er god og viser egentlig litt av utfordringene. Anonymkode: 80f04...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #4 Del Skrevet 15. oktober 2024 Du vurderer å bli prostituert, med andre ord? Anonymkode: 2a7c5...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #5 Del Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ei venninne har konto der og har vist meg hvordan det fungerer. Er i slutten av 30-årene og beveger seg i mellomsjiktet mellom vanlig og milf. Hovedutfordringen for å få inn penger er at man må vise ansiktet sitt. Uten ansiktet blir det ikke ekte nok for at mennene betaler. Og så krever de faste mer og mer eksplisitte bilder og utøvelse av fantasier. Man må også tåle en del stygge kommentarer osv. Ta en titt på komiserien Milf of Norway på Max HBO. Den er god og viser egentlig litt av utfordringene. Anonymkode: 80f04...27f Støtter dette. Ellers er det mest sannsynlig også en utfordring med markedsføringen, for OnlyFans har ingen hovedside for oppdagelse av nye kontoer, så hver bruker må aktivt markedsføre seg selv via andre kanaler så vidt jeg har forstått. Anonymkode: 11153...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå