AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Om to uker får vi en kattunge i familien. Vi vet ikke helt kjønn enda. Men vil ha noen navneideer klare. Det er en vanlig huskatt, mest hvit med sorte spotter på seg. Noen som har forslag? Anonymkode: ce4c5...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Saxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Dotta Dotto Punktum Prikken Dot Anonymkode: 08b89...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Truls. Anonymkode: 52700...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Navn med S er jo anbefalt. Silly heter vår katt (bestemt av barna). Den er temmelig artig, så passer bra. Kan passe begge kjønn, synes jeg. Anonymkode: 0301d...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 14. oktober #6 Del Skrevet 14. oktober Slår et slag for de gode gamle kattenavnene. Felix, Mons, Gråpus, Lurifax osv. Ev fra filmverdenen, Aslan, Simba, Nala. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 14. oktober #7 Del Skrevet 14. oktober Geir Linda Stina Stig Jeg hadde en katt som het Judas en gang, det var en høydare i det kristne nabolaget da jeg sto og ropte etter ham om kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå