AnonymBruker Skrevet 14. oktober #1 Del Skrevet 14. oktober Det er snakk om store barn og tenåring. Var renslige som små med gode vaner og likte å hjelpe til. Plutselig sluttet de å se rot og gris. Kjøkkenet vårt ser aldri ut for tiden. Kjøkkenfrontene er alltid skitne, benken full av smuler, søl og gris. Det grises med pålegg rundt spiseområdet også. De gidder sjelden å gå frem til søppelbøtta og de få gangene de prøver bommer de og bare lar det være. De klarer heller ikke å rydde av bordet etter seg uten påminnelse lengre. Det er grusomt å komme hjem fra jobb hver dag til et kaotisk kjøkken! Er det vanlig at de blir mer slurvete med alderen? Noen ganger blir jeg rett og slett imponert over hva de har klart å fått til.. Anonymkode: 97c75...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Har lurt på det samme! Føles som jeg bor med apekatter i blant. De ser rett å slett ikke rot og gris... Her har jeg blitt strengere med de. Har de griset må De rydde og vaske opp. Under veiledning.. og det er kjipt når De egentlig vil spille med venner, eller noe Anonymkode: 75d06...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Jeg har det på akkurat samme viset. Trodde at det skulle gå over når de ble tenåringer...? Neida... da klarer de å bli enda værre..sukk. Blir også imponert til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Samme her, synes den på 16 er verst. Den er verre enn den på 7. Synes ikke det noe gøy for det blir en evig konflikt Anonymkode: b42a8...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå