AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #1 Del Skrevet 14. oktober 2024 Hei! Ønsker tips til julegaver til barn i forskjellige aldre. Hva er populært for tiden? De ønsker ikke seg noe spesielt. Pris 200-300 kr pr barn. Jenter på 8 og 11 år. Gutt på 13 år. Anonymkode: bed6a...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2024 #2 Del Skrevet 14. oktober 2024 Gavekort på kino speil med øys Anonymkode: 703f5...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardkjærringa Skrevet 15. oktober 2024 #3 Del Skrevet 15. oktober 2024 Støtter forslaget om kinogavekort. Og hvis jeg skal komme med forslag ut fra mine barns ønsker: Badebomber og badestøv fra boblehuset,de får aldri nok av sånn. Playstation-gavekort. Fluffy sokker til jentene Parfyme/deo/dusjsåpe til gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutta89 Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Eksempler på hva mine gutter fra 9-14 år ønsker seg i den prisklassen: brettspill, xbox gavekort (finnes i 250 kr feks), kule klær, bøker, tegnesaker/tusjer, gavekort kjøpesenter, squishmallows bamser, kule fotballer😊 Endret 18. oktober 2024 av Tutta89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Du kan jo gi pengene da, tipper det hadde falt i smak 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå